test

Opinie o Edu Talent - Warszawa

Korzystałeś z usług Edu Talent - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): wserty
Data: 2015-11-04 23:01

Wizyt: 13214
Komentarzy: 161
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

Edu Talent - Warszawa

Nie polecam
W poniedzialek przyjeli zlecenie wplacilem zaliczke 50 zl do piatku 03 02 wieczora zwodzili ,mieli temat przeslac do godz 19.00 03 02 , ,zadnej pracy nie otrzymalem ,brak kontaktu
Bez komentarza, brak słow
Skoda nerwow
Ciekawe czy oddadza wplacona zaliczke
autor
3 paź (2 miesiące temu)
3 paź (2 miesiące temu)
Firma EduTalent to zwykli xxxxxxx Zapłaciłem zaliczkę 300 zł I umówiłem się z nimi na 12 stron na termin 19.08.2018r. Termin nie został dotrzymany, co więcej, brak jakiejkolwiek odpowiedzi na.maile lub telefony. Po kilku tygodniach łaskawie napisano do mnie, że Pan był chory I nie mógł odpisać na maila, a redaktorka nie dała rady wywiązać się z napisania pracy, lecz znaleziono nową redaktorkw, która jest gotowa podjąć się napisania pracy, na co nie przystałem, gdyż owa praca nie jest mi już potrzebna, była mi potrzebna na umówiony termin 19.08.2018r. Zażądałem zwrotu pieniedzy. Do dzisiaj - tj. 3.10.18 - nie otrzymałem pieniędzy, a sytuacja znowu sie powtarza I brak jakiegokolwiek kontaktu. ODRADZAM WSZYSTKIM KORZYSTANIA Z USŁUG TEJ FIRMY!
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
Proszę Pana, jedyny powód, dla którego mógł Pan nie otrzymać zwrotu to brak przesłanych danych konta. Jak każda firma w sytuacji awaryjnej szukamy zastępstwa, a mamy duży zespół, z którego ktoś może zawsze przejąć zlecenie. Każdy ma też prawo do zachorowania i może być w okresowej niedyspozycji. Od końca sierpnia nie miałem telefonu z zapytaniem o zwrot, więc nieco mija się Pan z prawdą, że wręcz dobija się Pan o pieniądze, odbieramy bardzo mało rezygnacji z usługi, więc pamiętałbym o takiej sprawie - a zwroty wykonujemy po przesłaniu danych konta w ciągu 7 dni. Proszę o przesłanie danych konta i zrobię zwrot.
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
Zarobki nie są duże, stawki małe, wszystko zależy od liczby przyjmowanych zleceń. Ale nie mogę się zgodzić z tym, że firma nie jest uczciwa. Współpracowałam z nią prawie 2 lata i nigdy nie miałam sytuacji, żebym nie otrzymała pieniędzy. Wypłacają zawsze terminowo, można negocjować zmianę terminu, a szef jest naprawdę wyrozumiały.
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
Dziękujemy za rzetelny komentarz. Stawki nie są wysokie, ale konkurencyjne, co wynika z niskiej ceny końcowej zamówień. Pracujemy od 7 lat w oparciu o te same stawki, gdyż rynek "psuje'" konkurencja, która nie płaci podatków i popełnia plagiaty, dzięki czemu może zaproponować dużo niższe ceny. My tak nie chcemy działać. Każdy redaktor, który rzetelnie wykonuje u nas swoją pracę może zarobić, albo dorobić. Pracują u nas redaktorzy, którzy wystawiają rachunki na 200-300 zł, ale też i tacy, którzy dzięki ciężkiej pracy wypracowują nawet 3-4 tysiące złotych miesięcznie.
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
@Madeleine Bardzo dziękujemy Pani za pozytywny komentarz :)
użytkownik
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
Termin upłynął w październiku po wpłacie 300zl zaliczki otrzymałem wiadomość , iż praca jest gotowa i prosve o przesłanie 1000 zł po wpłacie kontakt został zerwany, jak tylko wrócę do Polski składam sprawę na policję. Wnioskujac po opiniach, być może do tego czasu sprawa będzie miała pozytywny finał.
użytkownik
13 lis (28 dni temu)
13 lis (28 dni temu)
Edu Talent pomogło mi z tematem z prawa. Wszystko dobrze, ładnie przeanalizowane, dużo literatury i orzecznictwa. Dziękuję za miłą współpracę.
użytkownik
21 lis (19 dni temu)
21 lis (19 dni temu)
Zaplacilam zaliczke za prace, nastepnie reszte kwoty, ale pracy nigdy nie otrzymalam, firma jest glucha na maile oraz telefony, wiec zdecydowanie odradzam wspolprace, gdyz oszukuja klientow. Sprawe zglosze na policje a nastepnie droga sadowa bede domagac sie zwrotu poniesionych kosztow. Firm swiadczacych takie uslugi jest masa, tej nie polecam.

Moje sugestie dla Edu Talent:
zwrocicie kwote i badzcie uczciwi.. proste zasady fukncjonowania w biznesie!
użytkownik
23 lis (17 dni temu)
23 lis (17 dni temu)
Warto im zaufać.
użytkownik
26 lis (15 dni temu)
26 lis (15 dni temu)
Probuje sie bezskutecznie skontaktowac z firma, gdyz nie wywiazala sie z umowy, choc zaplacilam cala kwote za prace. Pan Pawel oszukal mnie twierdzac, iz praca jest gotowa, gdyz jak tylko rozliczylam sie za calosc kontakt sie urwal, a pracy do tej pory nie otrzymalam. Pragne nadmienic, iz praca rzekomo gotowa, byla przygotowana i tak po terminie, o czym nie kwapili sie Panstwo mnie poinformowac, musialam dobijac sie do Edutalent z zapytaniami..
Nie dosc, ze musze placic za kurs powtorkowy to takze jestem stratna, gdyz wyslalam srodki oszustom, ktory po otrzymaniu platnosci znikneli.. Nie polecam, sprawde zglosze na policje.
użytkownik
29 lis (11 dni temu)
29 lis (11 dni temu)
Serwis WWW.PEWNYDYPLOM.PL jest najbardziej godny polecenia, gdyż:
- oferuje bardzo dobrą jakość redagowanych tekstów - próbki niektórych z nich (za
oczywistą zgodą ich aktualnych właścicieli) są dostępne pod odpowiednią zakładką;
- wykonuje zlecenia szybko oraz terminowo;
- każdą napisaną partię tekstu poddaje natychmiast kontroli antyplagiatowej;
- nie wymaga płacenia zaliczek;
- pobiera opłaty przystępne dla każdej kieszeni studenckiej.

Zatem wszyscy ci, którzy pragną mieć dobrze napisaną pracę i w dodatku za rozsądną cenę, proszeni są o natychmiastowe zgłoszenie się na stronę: www.pewnydyplom.pl

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Julita szymanowska

cukiernia chmielewscy

axa polska

kia marvel

pramerica

Jasło
nordea

promotech

visset

danfoss tuchom

derksen

demotrans

holbox

inter-team

dybiak

inter team

pikul

trusted shops

Netland

warsaw media house

OKNOPLAST

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin