test

Opinie o Elkomech S.C., ul. Krucza 3 /2, Otwock

Korzystałeś z usług Elkomech S.C., ul. Krucza 3 /2, Otwock? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): qqq
Data: 2012-04-30 17:27

Wizyt: 14125
Komentarzy: 242
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
30.04.2012 (6 lat temu)
30.04.2012 (6 lat temu)

Elkomech S.C., ul. Krucza 3 /2, Otwock

to jest okres świąteczny i to normalne ze sie pracuje w soboty jak wszedzie w takich okresach przy duzych zamówieniach to jest praca a nie przedszkole dobrze ze ty masz kulture
autor
27 lip (3 miesiące temu)
27 lip (3 miesiące temu)
Na początku ok była spoko praca a teraz jakie niby zarobki idą w górę skoro jest stalka miesięczna. Za przeproszeniem gówna prawda ludzie się zwalniają ze względu na zabierana im premie. Bo to wina pracownikow
autor
27 lip (3 miesiące temu)
27 lip (3 miesiące temu)
Właśnie tak czerwiec i grudzień nie można brać urlopów nigdzie tak nie ma . Nadgodziny nie płatne za soboty nie ma setek śmiechu warte xxxxxxx się robi.
użytkownik
6 sie (3 miesiące temu)
6 sie (3 miesiące temu)
@mmmmm, Twoja wypowiedź jest dosyć chaotyczna, możesz ją nieco rozbudować? Co jest według Ciebie winą pracowników? Wspominasz, że pracownicy nie zawsze otrzymują premie, od czego są one zależne?
Czy nadgodziny są obowiązkowe, czy dla chętnych osób? Piszesz, że pracuje się także w soboty, czy w zamian za to pracownicy mają dzień wolny w tygodniu?
użytkownik
7 sie (3 miesiące temu)
7 sie (3 miesiące temu)
I co z tego, że ktoś jest gruby czy chudy? Prostactwo i xxxxxxx to ocenianie ludzi po ich wyglądzie zewnętrznym. Jak tacy ludzie tam pracują jak ty, to ja dziękuję bardzo. Jak mam piegi to też napiszesz "obłęd"? Nie dziwię się, że ta firma ma takie opinie jak pracują tam tacy ludzie jak ty. "Ledwo sapał", ale może zajmował się pracą a nie ocenianiem wyglądu innych pracowników. Dno. Zainwestuj w słownik ortograficzny panienko.
użytkownik
21 sie (3 miesiące temu)
21 sie (3 miesiące temu)
@Rzygam, możesz powiedzieć, czy jesteś związany z firmą Spreadshirt Polska? Oczywiście nie należy w żaden sposób oceniać wyglądu innych ludzi, lecz forum służy do wymiany opinii na temat pracodawców, a nie kłótni między użytkownikami. Jeśli zatem wiesz coś o obecnej sytuacji firmy, zachęcam Cię do komentowania.
użytkownik
23 sie (2 miesiące temu)
23 sie (2 miesiące temu)
a co z przesadnym rygorem? czepianiem sie za odezwanie sie poniewaz na kamerach widac mimo, ze pracownicy pracuja, to jest ktos kogo boli, ze ktos sie odezwal
użytkownik
28 sie (2 miesiące temu)
28 sie (2 miesiące temu)
Nocki kończą się w piątek rano ????
użytkownik
28 sie (2 miesiące temu)
28 sie (2 miesiące temu)
Szkoda słów, każdy na siebie nadaje, później uśmieszki do siebie. Nowych pracowników traktują jak śmieci, popedzaja głupoty gadają, i zachowują się jak rozwydrzone dzieci którym wszystko wolno, poprostu brak słów. Blondyneczka na DD jest najmądrzejsza, robi z siebie kogoś kim nie jest, ale wszyscy ja uwielbiają jak jakiegoś Budde , super visior ma dobre podejście ale sam nie wie co się dzieje.. Zarobki mega ale praca z ludźmi już nie ????
użytkownik
6 wrz (2 miesiące temu)
6 wrz (2 miesiące temu)
Kierowniczka ma problemy z emocjami
użytkownik
7 wrz (2 miesiące temu)
7 wrz (2 miesiące temu)
Która bo są dwie ,oj chyba góra się sypie????
użytkownik
9 wrz (2 miesiące temu)
9 wrz (2 miesiące temu)
Może nowy dyrektor zrobi wrazenie i jak to przeczyta to ściągnie te kamery, zostawi jednego kierownika bo2,3 to za duzo jak na mały zakład ( z tej pensji na podwyżki dla każdego starczy) i pozwoli od czasu do czasu zapalic.
użytkownik
11 wrz (2 miesiące temu)
11 wrz (2 miesiące temu)
Teraz mam nadzieję na dobre zmiany. Nie robiących a stwarzających pozory o kilka szczebli niżej. Po co tylu supervisorow i innych zastępców. Do roboty przemadrzalych przesunąć.
użytkownik
12 wrz (2 miesiące temu)
12 wrz (2 miesiące temu)
I przy okazji wymieni niektórych SV najbardziej ta która robi najwięcej szumu wokół siebie ☺
użytkownik
12 wrz (2 miesiące temu)
12 wrz (2 miesiące temu)
Uuuu. Widzę wesoło tu. Jak się okazuje karma wraca i bardzo dobrze. SV też powinni się wyzbyć, zatrudnić nowych z zewnątrz bo to oni trują atmosferę i utrzymują układy, układziki....
użytkownik
13 wrz (2 miesiące temu)
13 wrz (2 miesiące temu)
Wynik jest wiec cmok???? i to bez trzepania rzęsami do dyrektora. A na maszynach jaka cisza jak nie ma obrońcy nietykalnych.
użytkownik
13 wrz (2 miesiące temu)
13 wrz (2 miesiące temu)
To chyba nieudany plan kierowniczki, który sie nie sprawdził. Zasada tu panuje taka. Nie ufaj nikomu. Bo nawet jak jesteś dobra to szybko Ci udownią, ze to nieprawda. Jak się kgoś nie lubi to zawsze kij sie znajdzie
użytkownik
14 wrz (2 miesiące temu)
14 wrz (2 miesiące temu)
Jest bania
użytkownik
14 wrz (2 miesiące temu)
14 wrz (2 miesiące temu)
To chyba jestes kierownikiem produkcji. Bo pracownicy narzekaja. Jakby tu 4 dali, to możemy zaczac dyskutować na temat dobrych zarobków. Tak naprawdę rozliczają cie z kozyscia dla zakładu a nie pracownika. Proste. Beng
użytkownik
17 wrz (2 miesiące temu)
17 wrz (2 miesiące temu)
Dodatek nocny 2 zł do godziny ???????????????? jakieś 80 zł w skali miesiąca. No super. Wszędzie płacą dodatek nocny bo taki jest obowiązek.
użytkownik
17 wrz (2 miesiące temu)
17 wrz (2 miesiące temu)
Wow, tez mi cos. A jakieś nowe afery?
użytkownik
17 wrz (2 miesiące temu)
17 wrz (2 miesiące temu)
Głodna afer to sobie Fakt albo Pudełek.pl poczytaj.
użytkownik
17 wrz (2 miesiące temu)
17 wrz (2 miesiące temu)
@Anonim, @Anna, forum nie jest miejscem na tego typu komentarze, nikt z użytkowników nie powinien wypowiadać się negatywnie o innych osobach. Zależy nam na rzetelnych wpisach dotyczących pracodawcy!
@Hmmm, dlaczego sądzisz, że niektórzy pracownicy powinni zostać zwolnieni? Możesz powiedzieć coś więcej na temat atmosfery? Czy jest coś, co Ci się podoba w pracy dla Spreadshirt?
użytkownik
20 wrz (2 miesiące temu)
20 wrz (2 miesiące temu)
Haha do pracy wez sie, bo afera jest to, ze są tu osoby co komentują inne a same są problemowe. Nieszczęścia chodza parami
użytkownik
23 wrz (miesiąc temu)
23 wrz (miesiąc temu)
@Henia, czy jesteś pracownikiem firmy? Jeśli tak, zachęcam Cię do pozostawienia merytorycznego wpisu o pracodawcy. Jak to wygląda z Twojej perspektywy? Czy w ostatnim czasie coś się zmieniło?
użytkownik
24 wrz (miesiąc temu)
24 wrz (miesiąc temu)
Polać mu dobrze mówi !!!!!
użytkownik
24 wrz (miesiąc temu)
24 wrz (miesiąc temu)
W samo sedno już dawno powinni to zrobić !!!!
użytkownik
26 wrz (miesiąc temu)
26 wrz (miesiąc temu)
Kto do kierowniczki: palec do dziurki... palec do dziurki. A kto to głowy firmy: dziurki do palca... dziurki do palca. I wszystko jasne. Miłego dnia.
użytkownik
28 wrz (miesiąc temu)
28 wrz (miesiąc temu)
Nie łapie o co chodzi :)
użytkownik
29 wrz (miesiąc temu)
29 wrz (miesiąc temu)
Nie znasz nowych plotek
użytkownik
30 wrz (miesiąc temu)
30 wrz (miesiąc temu)
Tych wszystkich rządzących powinno się powymieniać , zaczęto od jednego i mam nadzieję że na tym się nie skończy
użytkownik
2 paź (miesiąc temu)
2 paź (miesiąc temu)
I przesadnie zarabiających, będącym efektem bycia ulubieńcem byłego prezesa,dyrektora, superwizora. Kiedy jakieś podwyżki godne dla najmniejzarabiajacych? Premie sprawiedliwe?
użytkownik
8 paź (miesiąc temu)
8 paź (miesiąc temu)
Ja zastanawiał się nad koszulką z psem w www.lisianora.com.pl tylko nie wiem jak jakość materiału
użytkownik
14 paź (miesiąc temu)
14 paź (miesiąc temu)
Nie Rob tam koszulek schodzi wszystko w praniu każdy daje swoje parametry a pracownicy sami robią testy. Materiał Bangladesz i turcja plus tanie polskie rączki lecz firma zachodnia
użytkownik
25 paź (26 dni temu)
25 paź (26 dni temu)
@Kwiatek, dlaczego sądzisz, że zmiany w kadrze zarządzającej są niezbędne? Możesz powiedzieć, co Ci nie odpowiada? Opowiedz proszę, czy dostrzegasz jakieś plusy. Jak oceniasz atmosferę wśród pracowników?
użytkownik
28 paź (24 dni temu)
Moje sugestie dla Spreadshirt Polska sp. z o.o.:
Czekam na bluze od 44 dni :)
użytkownik
29 paź (22 dni temu)
29 paź (22 dni temu)
heh nie mam dla ciebie dobrej odp. po 27 dniach poprosiłem o zwrot pieniędzy i dostałem mniej niż zapłaciłem jestem na etapie odzyskiwania różnicy ;(
użytkownik
31 paź (21 dni temu)
31 paź (21 dni temu)
Brak szacunku do klienta. Zamówiłam i zapłaciłam przelewem w tym samym dniu. Minęły już dwa tygodni a zamówienia dalej nie ma. Przy sprawdzaniu statusu zamówienia wyskakuje mi że "czeka" - tylko na co, bo pieniądze już dawno dostali. Napisałam do nich maila to dostałam w języku angielskim odpowiedź, że nie mają obecnie polskiego pracownika. Odpisałam więc w języku angielskim, ale do dzisiaj nie dostałam odpowiedzi. Dzwonię na infolinię z prefiksem polskim, to odpowiada mi automatyczna sekretarka w j. angielskim, że mają właśnie wolne. Masaaakra, nie polecam

Moje sugestie dla Spreadshirt Polska sp. z o.o.:
Szacunek dla klienta, który płaci
użytkownik
31 paź (20 dni temu)
31 paź (20 dni temu)
Wina stoi po stronie przyjmujących te zamówienia, obecnie pracownicy są wysyłanie na zaległe urlopy, bo nie ma zbyt wiele pracy...
użytkownik
2 lis (18 dni temu)
2 lis (18 dni temu)
Ta niedobry teraz tam króluje, znów zwolnienia
użytkownik
2 lis (18 dni temu)
2 lis (18 dni temu)
Czemu znowu zmiana dyrektora?
użytkownik
8 lis (12 dni temu)
8 lis (12 dni temu)
Śmiech na sali!!! Kierowniczki chyba same zabierają dla siebie premie ludzi którzy tam pracują! Przynajmiej dyrektor potrafił dobrze wynagrodzić pracownika!!
użytkownik
9 lis (11 dni temu)
9 lis (11 dni temu)
Wypłaty marne premia to jakaś porażka. Było źle a jest jeszcze gorzej.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

maspex

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

tarczyński

Bakalland

andrzej pierścionek

Schwer

lubliniec
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin