Korzystałeś z usług Emplocity - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Pracodawca, którego styl i charakter pracy jest mocno zastanawiający. Poszukują ludzi bardzo elastycznych, czyli takich sprawdzających się idealnie w różnych rolach i specjalizacjach - najlepiej obsadzonych na jednej pensji lecz wykonującym inne, pozostałe obowiązki w ramach samorozwoju i doskonalenia się. Zespół nie należy do profesjonalistów, acz bardzo stara się do niego aspirować - zwłaszcza, gdy chodzi o środowisko branży internetowej i rozwój technologiczny wychodzą spore braki w tym zakresie szczególnie wśród kadry kierowniczej. Rekrutacja prowadzona jest w sposób chaotyczny i nieprzemyślany - dokonywana jest bezpośrednio przez menadżerów, nie ma osoby odpowiedzialnej za HR, więc nie sposób uniknąć wpadek, nieporozumień i niezręczności, co jest mało przyjemne. Praca przeznaczona zdecydowanie dla osób mało wymagających, czyli tych, którzy rozpoczynają swoją karierę w świecie nowych mediów. Ci ambitniejsi, z większym zasobem wiedzy i znajomością branży będą się tam nudzić i szybko odejdą - no, wziąwszy również pod uwagę, drastyczne, warunki lokalowe, które wyglądają następująco: firma mieści się w pokoju ok. 10m2, ze wspólną "szkolną" toaletą na korytarzu, która dzielona jest z innymi przedsiębiorstwami. Plusem dla poszukujących pracy może być to, że jest to firma zatrudniająca osoby na wybrane stanowiska w ramach umowy o pracę, gdyż działa ona w oparciu o Fundusze Unijne.
Halo... Jest tu ktoś? Czy jakiś designer mógłby się wypowiedzieć? Czy w tej firmie w ogóle pracują jacyś designerzy na etacie czy współpracujecie z jakimiś freelancerami albo software housem ?
Jestem w zespole designu. Jest nas aktualnie 3 i każdy z nas projektuje ale ma dziedzinę w której się specjalizuje. UI, UX i analizy biznesowe. Pracujemy w sprintach 2 tygodniowych, najczęściej taski mamy indywidualne. Co jeszcze chciałbyś wiedzieć? :)
Jak chcesz specjalizację na stanowisku to polecam pracę w korporacji :) w małych firmach nosi się wiele kapeluszy. Ja osobiście widzę w tym okazje do rozwoju. Mam doświadczenie korporacyjne i na tyle szeroką wiedzę że to mi nie straszne. Lubię tu pracować i polecam, ale faktycznie nie juniorom ;)
Piotr, tym bardziej zapraszamy do kontaktu bezpośredniego poprzez maila lub LinkedIn. Z tego, co piszesz, wnioskuję, że zależy Ci na konkretach - a to będzie łatwiej o nich rozmawiać właśnie tam, a nie na publicznym (i anonimowym) forum. Pozdrowienia!
I co się dowiedziałeś Piotrusiu rozmawiając z szefostwem Emplocity? że to najlepsza firma pod słońcem, a życie w biurze jest mlekiem i miodem płynące? hahaha
Jemu chodziło chyba o to, że jak jakiś junior idzie do pierwszej roboty to jak nie trafi na seniora, który mu pomoże się czegos nauczyć szybko i pokaże dobre wzorce to będzie dalej juniorem, bo progres będzie miał powolny. Nie każdy kto chce się czegoś nauczyć to od razu jest nieduacznik, ktory chce żeby go za rączke prowadzić... Ja od was poszedłem do firmy, w który pracuję pod okiem seniora [pozdrawiam Bartusia, który czyta tutaj komentarze ;) ] i wreszcie poczułem jak moje umiejętniości drastycznie wzrastają...
Emplocity to najlepsza firma na świecie, nigdzie tak nie jest dobrze jak w Emplocity. Super szefostwo, super biuro i super pensja. Genialne miejsce na start jak i dla osób na stanowiskach kierwoniczych, seniorskich itd. Polecam!!
Super firma!!! projekt innowacyjny, ludzie, którzy tu pracują to same jednorożce w swojej działce. W końcu firma, która traktuje mnie i moją pracę poważnie, pensja wymarzona, nic tylko pracować z uśmiechem na twarzy i byc wdzięcznym za okazję jako dostałam w tym startupie! Ludzie, którzy odeszli to ci, którzy sobie po prostu nie radzili z startupowym chaosem i teraz wylewają żale w internecie!!! Nie ma drugiego takiego startupu jak Emplocity na polskim rynku, to jest poziom Doliny Krzemowej, powodzenia w pracy w korporacji narzekacze!!!
Drodzy Państwo,
Czy w tej firmie faktycznie jest tak źle? Czy jest tam jakiś jeden zadowolony pracownik, który mógłby zmienić moje postrzeganie firmy Emplocity?
Może sprostujesz jeszcze moje stanowisko, a mianowicie... był u mnie kiedys Państwa były pracownik, który opowiedział mi o swoich doświadczeniach w bardzo, bardzo emocjonujący sposób. Zaciekawił mnie na tyle, że postanowiłam poszukać w internecie opinii co okazało się być bardzo proste (wystarczyła podstawowa umiejętność obsługi wyszukiwarki Google). Zostawiłam wtedy ze zdumieniem mój komentarz. Od tamtego czasu zapomniałam o całej tej sprawie dopóki nie trafiłam na newsy w serwisie Linkedin o Państwa sukcesach i z ciekawości sprawdzam czy coś się zmieniło. Powyższe pytanie ma na celu zaspokojenie mojej ciekawości czy problem jest z zarządem firmy, czy z poszczególnymi pracownikami. Interesuje mnie to z perspektywy branżowej, chętnie zgłębię ten niecodzienny przypadek.
Pani Małgorzato, jeśli chce Pani zaspokoić swoją ciekawość, to zapraszam do kontaktu via mail czesc (at) emplocity.pl. Chętnie odpowiem na pytania/wątpliwości jako osoba, która pracuje tu od kilku miesięcy i dobrze zna branżę. Dlaczego zapraszam Panią na maila? Bo śmiem twierdzić, że serwis najlepszyfachowiec.pl, w którym (1) nikt nie weryfikuje IP użytkowników, przez co można dyskutować samemu ze sobą, generując "burzliwe dyskusje", (2) dyskusję podkręcają moderatorzy serwisu, w żaden sposób nie są oznaczeni jako jego przedstawiciele i (3) firmy posiadające profil dostają oferty "komercyjnej współpracy" o wątpliwym etycznie charakterze, szeroko zresztą dyskutowanym na rynku, to nie jest najlepsze miejsce na merytoryczną dyskusję o tym, jak działa nasz biznes. Zapraszam do kontaktu, gwarantuję rzeczowe odpowiedzi. Pozdrowienia!
Proszę napisać kilka zdań na ogólnego maila, "przejmę" korespondencję i będę ją prowadzić już 1:1. Nie mam w zwyczaju podawać bezpośredniego adresu e-mail na publicznych forach - mam nadzieję, że Pani zrozumie. Co do stanowiska - formalnie jestem Growth Managerem, ale pod tą nazwą kryje się wiele różnych ról, które pełnię w organizacji.
Każdy kto chce dowiedzieć sie jak tu sie pracuje najlepiej zrobi, jak wejdzie w linked ina - sprawdzi kto pracuje w emplocity i zapyta bezpośrednio- najlepszyfachowiec.pl to jes troche taki opinions scam generator obecnie
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":