test

Opinie o Energia dla firm S.A. Warszawa

Korzystałeś z usług Energia dla firm S.A. Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): lok
Data: 2010-10-28 15:57

Wizyt: 10276
Komentarzy: 477
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)

Energia dla firm S.A. Warszawa

Witam ,ostatnio EDF poszukuje elektryków na całą Polskę oczywiście z działalnością - mam pytanie czy ktoś już pracuje w tej firmie------proszę o opinie.
autor
08.10.2018 (4 miesiące temu)
08.10.2018 (4 miesiące temu)
Witam, czy mogę prosić o kontakt? xxxxxxx
użytkownik
14.10.2018 (4 miesiące temu)
14.10.2018 (4 miesiące temu)
zakończyli sprzedaż z dnia na dzień nie informując o tym fakcie i jeszcze straszą karami umownymi a u rezerwowego sprzedawcy trzeba płacić dużo wyższe stawki za kwh. kto pokryje różnicę??? za wcześniejsze rozwiązanie umowy z nimi kazali płacić karę, czy oni też zapłacą???

Moje sugestie dla Energia Dla Firm S.A.:
zapłacić za konsekwencje nie poinformowania klientów o plajcie
użytkownik
16.10.2018 (4 miesiące temu)
16.10.2018 (4 miesiące temu)
Winą , za upadłość firmy obarcza się klientów, mają płacić podwójne rachunki ( z 24 grosze na 53 groszy)za dostawę energii rezerwowej, kto dopłaci różnicę , boję się jak duże będą rachunki , czy dam radę zapłacić, szukam nowego dostawcy ,ale nie jest to łatwe.
użytkownik
25.10.2018 (3 miesiące temu)
25.10.2018 (3 miesiące temu)
Różnice w cenie sprzedaży pomiędzy umową z Energią dla firm, a sprzedażą rezerwową pokrywa .....Energia dla firm.
Oczywiście konieczne będzie postępowanie sądowe. Członkowie zarządu spółki odpowiadają całym swoim majątkiem
Sprzedaż rezerwowa na terenie Energa kosztuje około 1400 zł/MWh czyli 1,14 zł za kWh. Ze sprzedaży rezerwowej należy jak najszybciej uciec. W prawie dostawcy skontaktuj się ze mną na boryslew (.) wp.pl
użytkownik
09.11.2018 (3 miesiące temu)
09.11.2018 (3 miesiące temu)
A co tam obecnie porabiasz hehe, własna działalnsć hehe
użytkownik
09.11.2018 (3 miesiące temu)
09.11.2018 (3 miesiące temu)
Co za idioci z Was ! Obgadywać, narzekać i opowiadać o złym systemie - jak prawdziwy „Kowalski”. Wy świętoszki co pewnie sobie nie poradziły albo zostali zwolnieni za brak wybików „bo się nie da” Te czasy umów im Blanko minęły 3 lata temu. A Ty Paweł zazdrościsz własnego biznesu ? Nic prostrzego zakładaj ale Ty pewnie wolisz na etacie pracować i ciułać na rachunki. Dzisiejszy rynek jest brutalny i tyle ale można jeszcze uczciwie zarobić i tego wszystkim życzę !
użytkownik
21.11.2018 (2 miesiące temu)
21.11.2018 (2 miesiące temu)
Fatalna firma
użytkownik
24.11.2018 (2 miesiące temu)
24.11.2018 (2 miesiące temu)
Maciek nic się nie bój jakby coś złego się działo to dzień wcześnie ofertę złoża ci firmy należące do skarbu państwa.
A później już z górki - połowa grudnia i zobaczymy co nam każą płacić (URE ) . Od 2019r już nie decydujesz.
Trzeba czekać na teleekspres ,itp.
Powodzenia
użytkownik
25.11.2018 (2 miesiące temu)
25.11.2018 (2 miesiące temu)
Pani Halino 53gr/kWh to okazja bo najniższa rezerwa to 61gr.
No cóż już wiemy kto chce odzyskać różnicę - jeśli to możliwe to proponuje jako wynagrodzenie jedynie procent od uzyskanej kwoty. Bez zaliczek podpisuje w ciemno ....
Nie dajcie się zrobić w ch....
użytkownik
28.11.2018 (2 miesiące temu)
28.11.2018 (2 miesiące temu)
Jest to firma nierzetelne nie chcą mi zwrócić pieniędzy za nadpłatę sprawę przekazuje do sądu
użytkownik
29.11.2018 (2 miesiące temu)
29.11.2018 (2 miesiące temu)
Mnie atakuj o zapłatę . Na taka kwotę nie dostałem faktury. Pozostałe faktury mam uregulowane
użytkownik
29.11.2018 (2 miesiące temu)
29.11.2018 (2 miesiące temu)
Pisza tylko SMS-y info. Nie odpowiadaj na maile. Pisz ,że jeśli nie zapłacę to sprawa trafi do windykacji. Czy ktoś ma tak sytuację
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
Ja również mam taką sytuację. Firma.zalega mi z zapłatą 300 zł za nadpłatę. Nie odpowiada na email. Należy chyba złożyć pozew zbiorowy.
Dorota
użytkownik
28.11.2018 (2 miesiące temu)
28.11.2018 (2 miesiące temu)
Cześć Pracownik EDF. Powiedz mi lepiej jak odzyskać pieniądze z nadpłaty za faktury, bo nie ma z Wami żadnego kontaktu. Wisicie mi 2600zł z faktury korekty. A co najgorsze to że żądacie ode mnie zapłaty 595zł i do tego jeszcze straszycie windykacją. To jest już szczyt bezczelności, ale wcześniej czy później dopadną Was kłopoty. Dopiero będziesz się chwalił, ale chyba z za kratek jaki masz widok przez siatkę w oknie. To jest nie uniknione tylko kwestia czasu. Ja już byłem w Sądzie i wszystko idzie w dobrym kierunku. Ja nie mogę się do firmy EDF dodzwonić bo były telefon infolinii nie odpowiada na maile nie odpisują, ale esemesy wysyłają straszące windykacją. Może ktoś zna aktualny kontakt do tych drani? Bardzo proszę o pomoc w tej kwestii. Pozdrawiam wszystkich pokrzywdzonych przez tą firmę.
użytkownik
29.11.2018 (2 miesiące temu)
29.11.2018 (2 miesiące temu)
Chciałbym się skontaktować z LYSYM Podaję dla niego telefon . Jeśli możesz to zadzwoń xxxxxxx
użytkownik
07.12.2018 (2 miesiące temu)
07.12.2018 (2 miesiące temu)
Witam. No to jest nas dwoje do aktu zbiorowego. Mi wiszą ponad 2000 zł. Tylko żeby to nie wyszło drogo to musi to być kancelaria która się podejmie reprezentowania nas , ale z pobliża Warszawy. Tak mi podpowiada mój adwokat. Ja jestem za, tylko
użytkownik
07.12.2018 (2 miesiące temu)
07.12.2018 (2 miesiące temu)
Łysy,
Jak masz nadpłatę to napisz o przeksiegowanie środków na [email protected]
I masz spokój z SMS z systemu .
Jeśli chodzi o zwroty nadpłaty to nie wiem , ale nie daj się oszukać tym co obiecują że załatwią temat.
Pozdr
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Witam Ciebie Marku.
A co to, oni kasują nr telefonu? To może ja spróbuję napisać swój i ewentuel Ty do mnie drynnij. 600316943.
Pozdrawiam
Łysy
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Witam. Mam pytanie, skąd zaczerpnąć info o zaległy rachunku dla Energi dla firm? Musiałam jakiś przeoczyć, telefony nie działają a mi zapukali do drzwi aby odłączyć dostawę energii
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Cześć Kasiu podaj swój telefon albo zadzwoń na mój xxxxxxx dziękuję Marek
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Kasiu skontaktuj się ze mną telefonicznie . Nie wiem dlaczego usuwają telefony xxxxxxx podaję też maila [email protected] Zadzwoń lub napisz
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
we wrześniu ogłosili upadłość i nie można od oszustów wyciągnąć nadpłaty.Na e-maile nie odpowiadają a telefon głuchy
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Nie ogłosili upadłości tylko ogłosili zaprzestanie sprzedaży energii i gazu.
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Nie ma z nimi kontaktu telefony zablokowane nie dają rozwiązać umowy!!!!Przestrzegam wszystkich aby nie zawierali z nimi umów na usługi Opieki Medycznej LUX MED Wiadomości pod nr.880 788 986.
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Okropne nie polecam firma istnieje a użytkownik nie ma z nią już kontaktu żeby np zrezygnować z usług

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Nie pracuje tutaj
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
Komornik się kłania
użytkownik
17.12.2018 (2 miesiące temu)
17.12.2018 (2 miesiące temu)
Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć, jak skontaktować się z Energią dla Firm, która od listopada nęka mnie niemal każdego dnia smsami straszącymi windykacją i KRD??? Zrezygnowałam we wrześniu z pakietu medycznego LuxMed, zapłaciłam jeszcze za październik(miesiąc wypowiedzenia) i nie mam już z Energią dla Firm absolutnie żadnych rozliczeń. Jaki muszą mieć u siebie bałagan, skoro przesyłają do mnie takie smsy?
Jeśli ktoś moze wie, jak z nimi się skontaktować (telefony milczą, na e-maile nie odpowiadają) - będę bardzo wdzięczna - Dorota.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

apator elkomtech

elkomtech

starachowice

Unihaus

Manpower Łódź

Lamina

sprintbox

kir

szybka kolej Miejska

stalprodukt zamość

Otto workforce

Welcome Airport Services

Dębki

Romet

Habia

abb

ploh

Foseko

stokson

Magnolia

sepo

piaseczno

Aaa auto

reform capital

Amii

trans koszalin

trans białogard

west trans

Warta dąbrowski

Warta
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin