test

Opinie o Ergonomika Zakład Szkolenia i Doskonalenia BHP Artur Kułacz, ul. Stęczyńskiego 4, Jelenia Góra

Korzystałeś z usług Ergonomika Zakład Szkolenia i Doskonalenia BHP Artur Kułacz, ul. Stęczyńskiego 4, Jelenia Góra? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Stanisław
Data: 2012-10-26 12:56

Wizyt: 3583
Komentarzy: 1244
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
28.01.2009 (9 lat temu)
28.01.2009 (9 lat temu)

Ergonomika Zakład Szkolenia i Doskonalenia BHP Artur Kułacz, ul. Stęczyńskiego 4, Jelenia Góra

na cały etat jesy
1450zł brutto. Więc łatwo sobie policzyć.Zazwyczaj dostajemy 1300-
1450zł bo przy ruchu na naszej stacji wyrabiamy zadania
premiowe.Odradzam prace na stacji(jakiejkolwiek).Nie garnijcie sie
do tego.Co chwile ludzie odchodzą.Zresztą jest forum pracowników
stacji Statoil .Bez sniadania,bez wolnej chwili na toalete z 4 kartkami
papieru A4 jako obowiązkami,użeranie sie po nocach z
blokersami.
autor
16 paź (miesiąc temu)
16 paź (miesiąc temu)
Niestety ale prawda jest taka że narzekanie nic nie da. Ludzie pracują tu z przyzwyczajenia, bo zatrudnili sie na Statoilu. Pracują i mają nadzieje ze coś się w końcu zmieni, że będzie jak kiedyś. Zmienia się ale tylko na gorsze. Warunki pracy są coraz gorsze.
użytkownik
18 paź (miesiąc temu)
18 paź (miesiąc temu)
do: Mily kierownik
Czemu wiéc przyszedlem...a nie ''przyszlem''....Panie mily kierowniku :)
użytkownik
18 paź (miesiąc temu)
18 paź (miesiąc temu)
Takie są realia. Praca w Circle K to xxxxxxx
użytkownik
20 paź (miesiąc temu)
20 paź (miesiąc temu)
NIE POLECAM firmy Circle K! Aplikowałam do działu IT w Warszawie. Rozmowa to jakiś koszmar! Pan Manager maglował mnie przez 1,5 godziny! Miałam wrażenie, że wyciąga ode mnie informacje jak usprawnić procesy w swoim dziale a nie o moje kwalifikacje i doświadczenie, wyraźnie oczekiwał przykładowych rozwiązań. Po rozmowie oczywiście oświadczył, że otrzymam odpowiedź w ciągu dwóch tygodni. Po trzech tygodniach braku jakiejkolwiek odpowiedzi napisałam do działu HR z zapytaniem o wyniki rekrutacji, otrzymałam standardową odpowiedź, że wybrali kogoś innego. Zero informacji zwrotniej o powodach odrzucenia mojej kandydatury. Firma Circle K jest niepoważna! Przestrzegam każdego przed aplikowaniem na jakiekolwiek stanowisko!
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Co z tym strajkiem? My już się zebraliśmy i czekamy na wsparcie pozostałych.
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Jakby ten strajk miałby wyglądać wg Ciebie?Masz pomysł?
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
W ramach strajku proponuje wkładać parówki do "góry nagami" buhahahaaha
użytkownik
29 paź (miesiąc temu)
29 paź (miesiąc temu)
W ramach strajku może wylecieć kilku regionalnych :)
To bardzo dobra wiadomość - szczególnie jeśli chodzi o region łódzki.
użytkownik
24 paź (miesiąc temu)
24 paź (miesiąc temu)
Jaki kurła strajk?! Do roboty trolle!
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Popieram, do roboty!!! Strajk jak w LOT - strajkującym dyscyplinarka buhahahahaha
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
A gdzie się zebraliście? Gdzie ta miejscówka? Pod kiblem, .... bbuhahahaha
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Nosz q..a coś ty taka nieświadoma - za dużą kasę powiedziałaś, wzięli miśkę spode Lwowa - buhahahaha
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Ile wyrwanych framug widziałeś? buhahahaah
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Korpo czekają na Ciebie. Wszyscy będą Cię szanować. Człowieku obudź się to jest realny świat
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Wituś, zebraliście się online? czy pod tym kiblem? jako odźwierny chyba
użytkownik
26 paź (miesiąc temu)
26 paź (miesiąc temu)
_deni Popracuj nad słupkami bo Kanadyjczycy pogrożą paluszkiem i znowu będziecie musieli ciąć. Tylko teraz komu, jak na większości stacji jest 1 pracownik na zmianie. Może Wam też przykręci śrubę w biurze i zaczniecie odpowiadać za błędy.
użytkownik
26 paź (miesiąc temu)
26 paź (miesiąc temu)
No to do dwururek i niedługo kanapeczki kto nie ma ....
użytkownik
26 paź (miesiąc temu)
26 paź (miesiąc temu)
Dyrektorowi groźba zwolnienia????
użytkownik
26 paź (miesiąc temu)
26 paź (miesiąc temu)
I jeszcze znajdźcie trochę czasu na sprzedawanie IQOS od listopada. Bo też wam wprowadzam
użytkownik
27 paź (miesiąc temu)
27 paź (miesiąc temu)
Ale jaja strajk na Statoil, pracowałem w latach 2009 - 2013, zaczynałem na stacji skończyłem na swojej w wawie. Za moich czasów lataliśmy na wycieczki Egipt, Turcja, Maroko... Po moim odejściu zaczęło się robić słabo, wszystkich co znałem i że stacji i z biurowca już nie pracują... Chyba że ta gnida Marek Tr.
użytkownik
29 paź (miesiąc temu)
29 paź (miesiąc temu)
Do zestawu food ... Po jedzeniu trza będzie podgrzać ????
użytkownik
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
Moje sugestie dla Statoil Poland sp.zo.o.:
wprowadzić podwójną obsługę na nockach

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
nie traktować pracowników jak towar
użytkownik
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
Nie ma już Statoil Poland sp. Zo.o. Nie ten dział????
użytkownik
23 lis (17 dni temu)
23 lis (17 dni temu)
Ta 15 dni wolnych. Jak się pracuje przez te 12 godzin to się przesypia te wolne dni. Jak są dniówki to spoko. A jak dadzą tobie nocki to masz xxxxxxx nie wolne. Przychodzisz i idziesz spać. No chyba, że stoisz tylko na kasie. A są tacy. Wywałącznie jajca na lade i przez 12 na kasie stoją. xxxxxxx w xxxxxxx ludziom pracującym w cyrku. Dobrze, że mam wasię w xxxxxxx I te wasze premie które notabene mogą xxxxxxx jak się na chorobowe pójdzie. xxxxxxx z taką pracą.
użytkownik
25 lis (15 dni temu)
25 lis (15 dni temu)
Temat zastepczy ta karta. Może powiecie coś o warunkach pracy i płacy?
użytkownik
25 lis (15 dni temu)
25 lis (15 dni temu)
Temat zastepczy z tą kartą. Może napiszecie o warunkach i zarobkach?
użytkownik
27 lis (13 dni temu)
27 lis (13 dni temu)
Zarobki gówniane. Warunki i traktowanie pracownika jak śmiecia
użytkownik
27 lis (12 dni temu)
27 lis (12 dni temu)
No i pamietaj ze nawet jak w xxxxxxx ludziom wlazisz to jak przyjdzie skarga (w wiekszosci zmyslona) to zaraz baty od regionalnego. Nie wiem po co jest te stanowisko skoro przy zgłaszaniu jakiejkolwiek potrzeby on nie reaguje. Takze radz se sam. Praca jak za kare, nikomu nie polecam.
użytkownik
27 lis (12 dni temu)
27 lis (12 dni temu)
Nie polecam. Ostatnie dni w tej firmie. Traktuja jak smiecia, wykorzystuja. Pracujesz po 180h bo ludzi do pracy nie ma i dostajesz 2tys. Kiedy mowisz ze potrzebujemy placowego czy pani sprzatajacej zostajesz wysmianym. Nocki samemu... Musisz klepac kanapki czyszczac kible i jednocześnie obslugiwac lud, az z tlumu ktos krzyknie ,,nie mozna otworzyc drugiej kasy?'' nie k** nie mozna. 200 os musisz obsłużyć.
użytkownik
28 lis (12 dni temu)
28 lis (12 dni temu)
To prawda. W niedzielę w pojedynkę na zmianie. Żadnej przerwy i prawie 500 osób do obsłużenia, które tobą gardzą bo muszą czekać w długiej kolejce. Za tyle godzin pracy moja pensja wynosi około 1800zl na rękę. Kierownik w weekendy nie odbiera telefonu jest poza zasięgiem. To radz sobie sam.
użytkownik
30 lis (10 dni temu)
30 lis (10 dni temu)
Tankuje na stacjach Circle k od lat ale ostatnio spotkałem się z niesamowitym chamstwem i arogancja chyba kierownika stacji miał na plakietce imię Leszek kwestia odnoszenia się do innych pracowników potraktował bym jako mobbing i zastanawiam się i złożeniu doniesienia do PIP -u a także o zmianie stacji jeżeli główne kierownictwo zezwala na takie praktyki.
użytkownik
30 lis (10 dni temu)
30 lis (10 dni temu)
Prosimy coś więcej, np. miasto, co się stało, co powiedział, co zrobił!
może np. powiedział pracownikowi by przestał palić ? , a może by odłożył telefon i się w niego cały czas "nie gapił"
użytkownik
30 lis (10 dni temu)
30 lis (10 dni temu)
Warszawa ul.Wroclawska nie chodziło o papierosa ani o telefon lecz chamski sposób odzywania się do pracownika zrób to zrób tamto wyczyść kible na żadną przerwę nie pojdziesz a do drugiego idź na przerwę odpocznij calkiem inny ton wypowiedzi typowe faworyzowanie jednego pracownika a drugiego kątowanie ,można wymagać od pracownika ale trzeba także zwrócić uwagę że na stacji są klienci i trzeba zachować kulturę osobistą .Przebywałem na stacji dłuższą chwilę i dokładnie obserwowałem zachowanie tego pana i uważam że w swoich słowach i tonie wypowiedzi posuną się za daleko .
użytkownik
30 lis (9 dni temu)
30 lis (9 dni temu)
To podobnie jak u nas. My nie mamy przerwy przez 12 godzin, tylko kierownik stacji i zastępca ją ma. My gorszy sort to traktowani jesteśmy jak zwierzęta
użytkownik
1 gru (9 dni temu)
1 gru (9 dni temu)
180h to chyba nie jest mega dużo ?
użytkownik
1 gru (9 dni temu)
1 gru (9 dni temu)
180h więcej niż etat. To jak nie jest dużo. To jest istny xxxxxxx , gdzie nie szanuje się pracownika. Przez 10-12 godzin na nogach bez przerwy na posiłek. To jak można to nazwać. Niewolnictwo!!!! Może inne stacje mają normalnego kierownika, gdzie wysyła się pracownika na przerwę, ale u nas tak nie ma.
użytkownik
1 gru (9 dni temu)
1 gru (9 dni temu)
Mam dla Ciebie powiedzenie:
Nie podoba się?
Czas na zwolnienie:)
użytkownik
1 gru (9 dni temu)
1 gru (9 dni temu)
Właśnie to zrobiłem. Ostatnie dni tutaj jestem. I co łyso ci? Sam sobie pracuj w tym xxxxxxx jak lubisz bym pomiatany jak gów. O:-D
użytkownik
2 gru (8 dni temu)
2 gru (8 dni temu)
Czy pracownik, który wypowiedział umowę o pracę na stacji CircleK otrzyma "świąteczną premię"?. Okres wypowiedzenia rozpoczyna się 1 grudnia i trwa miesiąc
użytkownik
2 gru (8 dni temu)
2 gru (8 dni temu)
Tak
użytkownik
2 gru (8 dni temu)
2 gru (8 dni temu)
I bardzo dobrze! Moze jak zwolni sie wiekszosc osob to zaczną traktować ludzi z odrobiną wyrozumiałości. :)
użytkownik
2 gru (8 dni temu)
2 gru (8 dni temu)
Dziękuję za odpowiedź
użytkownik
5 gru (5 dni temu)
5 gru (5 dni temu)
Wolisz chodzić po 8 godzin ?
użytkownik
7 paź (2 miesiące temu)
7 paź (2 miesiące temu)
Po 12 godzinach na nogach bez przerwy w pracy to ja ledwo mam siłę żeby zmienić ciuchy i iść do domu...
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Pracując po 12h masz 15 lub 16 dni wolnych!!!! i ty mówisz że nie masz czasu ??!! Leń jesteś !!!!!!!!!!!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pronet

targi poznanskie

besthillwork

lucbel

Art-bud

almus

komandor gdansk

Aberit rzeszów

węglostal

efes-pol

pfw

sushi

sushi factory

andpol

Mondelez płońsk

leader

Citronex pruszcz gdański

paweł kaźmierczak

trw gliwice

kasa stefczyka

alten

stefczyk finanse

wody polskie

Colian bydgoszcz

Wody
Alpla

Wiking Graf

Stocznia marynarki wojennej

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin