test

Opinie o Ergonomika Zakład Szkolenia i Doskonalenia BHP Artur Kułacz, ul. Stęczyńskiego 4, Jelenia Góra

Korzystałeś z usług Ergonomika Zakład Szkolenia i Doskonalenia BHP Artur Kułacz, ul. Stęczyńskiego 4, Jelenia Góra? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Stanisław
Data: 2012-10-26 12:56

Wizyt: 3402
Komentarzy: 1160
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
28.01.2009 (9 lat temu)
28.01.2009 (9 lat temu)

Ergonomika Zakład Szkolenia i Doskonalenia BHP Artur Kułacz, ul. Stęczyńskiego 4, Jelenia Góra

na cały etat jesy
1450zł brutto. Więc łatwo sobie policzyć.Zazwyczaj dostajemy 1300-
1450zł bo przy ruchu na naszej stacji wyrabiamy zadania
premiowe.Odradzam prace na stacji(jakiejkolwiek).Nie garnijcie sie
do tego.Co chwile ludzie odchodzą.Zresztą jest forum pracowników
stacji Statoil .Bez sniadania,bez wolnej chwili na toalete z 4 kartkami
papieru A4 jako obowiązkami,użeranie sie po nocach z
blokersami.
autor
21 wrz (miesiąc temu)
21 wrz (miesiąc temu)
"Strajk pracowników Circle K? dobry pomysł.Brak samotnych nocek i wieksza kasa to podstawa
użytkownik
22 wrz (29 dni temu)
22 wrz (29 dni temu)
Proponuję złożyć wymówienia. Na koniec roku posypie się w firmie I będą kierownicy sami pracować. A Regionalni polecą że nie potrafili nic z tym zrobić.
użytkownik
23 wrz (28 dni temu)
23 wrz (28 dni temu)
Są tacy którzy w życiu tego nie zrobią, a najwięcej narzekają. Prawda jest taka, że firma w ogóle nas nie słucha i nie dba o nas. Jak można pracować przez 12 godzin bez żadnej przerwy!!! W nocy to już w ogóle nie ma czasu na nic. Nawet niewolnicy mieli przerwę, a my? Może trzeba zgłosić to do PIP ???
użytkownik
24 wrz (27 dni temu)
24 wrz (27 dni temu)
Firma nie dba nawet o klientów a co dopiero o nas... Wielu klientów narzeka na zmiany na stacji. Mówią że to nie jest to co kiedyś. Każdy widzi co sie tu dzieje, jak latamy z językami na brodzie. Z brudnymi łapami od razu do kasy. Ludzie to widzą.
użytkownik
24 wrz (27 dni temu)
24 wrz (27 dni temu)
dokładnie tak! Na Machnaczu kierownik dostaje już na łeb, mobbing to mało powiedziane, czepia się wszystkich ze swoją Anitą. Tylko patrzeć jak zacznie ścigac klientów.
użytkownik
25 wrz (26 dni temu)
25 wrz (26 dni temu)
Warszawa nie reaguje na żadne monity ani problemy, brak działu operacyjnego skutkuje tym, że nie ma kto podjąć decyzji i to w
każdym temacie. Na serwis sprzątający nie ma, na maszyny do sprzątania nie ma, jest tylko kasa na szmaty do podłogi.
użytkownik
26 wrz (25 dni temu)
26 wrz (25 dni temu)
Mnie sprzątanie nie przeszkadza. Ale fakt ze człowiek sterczy sam na nocy jak głupi albi że przez 12 godz.nie może isc na przerwę to już nie jest normalne. To nie są normalne warunki pracy!
użytkownik
26 wrz (25 dni temu)
26 wrz (25 dni temu)
A ktoś słyszał o działaniu związków zawodowych w naszej firmie? Bo to raczej ich rola by coś z tym zrobić? A jak na razie to ludzie płacą składki a w Warszawie muszą im dawać więcej skoro siedzą cicho i tylko podpisują zgody pod kolejnymi regulaminami wynagradzania...
użytkownik
26 wrz (25 dni temu)
26 wrz (25 dni temu)
Pracowałem do końca czerwca 18 - Teraz i owszem pracuje na magazynie jako zwykły robol
Mam na start 3k brutto , ale za czasu pracy w statoil/circle zrobiłem kurs na widlaka :)
Przepracowałem w statoil/circle 3 lata

Praca na stacji skierowana jest dla osób młodych, nie mających rodzin na utrzymaniu, studentów, uczniów itp. - to są słowa jakie w maju usłyszałem od kierowniczki / pytałem wtedy o podwyżkę dla starszego kiblowe... :) , czyli dla mnie / i tą podwyżkę dostałem ale w magazynie.

Zmień pracę i będzie Ci lepiej / nie bij PIANY strajkiem bo ta szybko opada

"Dlaczego mam się zwolnić? " - dostajesz pieniądze za pracę ? dostajesz. Nie odpowiada - Odchodzę
"Zrobię wszystko, żeby było mi tutaj lepiej." - raczej wszystkim będzie lepiej bez Ciebie
użytkownik
26 wrz (25 dni temu)
26 wrz (25 dni temu)
Zgadzam się z twoją opinią. 12 godzin na nogach i zero przerwy!!!!! A jedzenie trzeba w kieszeni trzymać i cichaczem je podjadaćmiędzy klientami. Do tego cały miesiąc w pracy, a tylko trzy dni wolnego. Przepisy mają głęboko w D...e tak jak nas

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pabo

polbau tera group

Energozam

Huhtamaki

Huhtamaki czeladz

inspector

hartbex

wojdyla nieruchomosci

utal urząd warszawa urząd

symphony barnsley

flame employment

mondi polska
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin