test

Opinie o eura7 - Kraków

Korzystałeś z usług eura7 - Kraków? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Zaczesław
Data: 2013-11-14 09:56

Wizyt: 10299
Komentarzy: 110
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.11.2013 (5 lat temu)
14.11.2013 (5 lat temu)

eura7 - Kraków

Mała agencja bez ambicji, żadnych perspektyw i niskie pensje. Eura7, szybko przyjść i szybko wyjść.
autor
12 cze (6 miesięcy temu)
12 cze (6 miesięcy temu)
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz ważniejszą rolę. Jak wygląda ten aspekt w eura7? Podzielcie się informacjami, wyrażając swoją opinię na ten temat!
użytkownik
12 cze (5 miesięcy temu)
12 cze (5 miesięcy temu)
Warto aplikować? Jaką macie atmosferę?
użytkownik
12 cze (5 miesięcy temu)
12 cze (5 miesięcy temu)
Takie coś się pojawiło: https://youtu.be/VIVTcCPe_Ow
użytkownik
19 cze (5 miesięcy temu)
19 cze (5 miesięcy temu)
@Margretka a możesz opisać powody, dla których tak uważasz? Jak dokładniej w Twojej ocenie rozkładają się plusy pracy w firmie - możesz wymienić te najważniejsze? To bardzo duża zachęta dla wszystkich osób, które aktualnie poszukują zatrudnienia. Jednak to szczegóły pozwolą zrozumieć, co dokładnie masz na myśli.
użytkownik
12 paź (miesiąc temu)
12 paź (miesiąc temu)
Byłem tam na rozmowie kwalifikacyjne na web deva. Żenada. Na początek testy na inteligencje, a potem dwóch niemiłych Panów każe Ci kodować na kartce. Biuro w jakimś obskurnym starym bloku, w środku nie lepiej. Pełno pięknych ulotek eury i abanana, ale na tym się kończy urok tego miejsca.
użytkownik
12 paź (miesiąc temu)
12 paź (miesiąc temu)
Firma to nie jest jeden pracownik i opieranie opinii tylko na tej podstawie jest błędem. Są różni ludzi i bardzo dobrzy również.
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Czy zechciałbyś wobec tego napisać coś więcej na temat tego jak Ty odbierasz firmę Eura7? Na całość firmy pracuje sztab wykwalifikowanych osób, każdy robi co innego, jak więc z własnej perspektywy oceniłbyś pracę w tej firmie?
użytkownik
25 paź (miesiąc temu)
25 paź (miesiąc temu)
Litwo, Ojczyzno moja! ty jesteś jak zdrowie;
Ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie,
Kto cię stracił. Dziś piękność twą w całej ozdobie
Widzę i opisuję, bo tęsknię po tobie.
Wbijajcie na naszą stronę: www.allegro.pl i kupujcie RTV!
użytkownik
6 gru (5 dni temu)
Nie polecam tej firmy. Jest dwóch szefów, z czego jeden zachowuje się jakby zjadł wszystkie rozumy i jest zwyczajnie chamski, a drugi po studiach technicznych (chyba nie chodził na zajęcia), ale czasem zupełnie nie kuma, o co chodzi i w ogóle uważa, że media społecznościowe i reklamy są głupie. Poza tym dwaj panowie preferuja towarzystwo panów, nawet w ich podcastach występują sami panowie, a co najśmieszniejsze większość z tych, którzy u nich pracują. Normalnie seksizm! Poza tym oferują umowy łączone (śmieciówki). Generalnie wynagrodzenie jest niskie, brak benefitów, rozwoju i perspektyw, o awansie nie wspominając, no, chyba że z account na key account, co się wiąże tylko z dodatkowym słowem i niczym więcej;)
użytkownik
18 kwi (7 miesięcy temu)
18 kwi (7 miesięcy temu)
Pracuję w Abanana i jestem zadowolona! Na podstawie samej rozmowy rekrutacyjnej nie można oceniać firmy. Są lepsze i gorsze chwile, ale ogólnie na plus. I to duży plus. Jak jest tutaj - można na Facebooku i insta looknąć. I na wywiady z pracownikami na xxxxxxx
użytkownik
4 lis (miesiąc temu)
4 lis (miesiąc temu)
Tak, masz rację. Aby ocenić firmę, nie wystarczą jedynie informacje jakie zostały zawarte podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wszystko jak to się mówi - wychodzi w praniu. Czy mimo to mogłabyś napisać jaki był przebieg rozmowy rekrutacyjnej. Jakie były zadawane Tobie podczas niej pytania?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Mecalux

ceva bielsko

ceva
Lisner

Booksy

agata meble

polmlek

vitro

vitro plus

avs polska

Kirchoff

Auchan

hanplast

lenkiewicz

lumileds

tetra-pak

gea

Ikea Poznań

Ikea

aleksandra marzec

luty zbigniew

skalbmierz

stowarzyszenie wiosna

górka piotr

kraków hotel pod rózą

kraków hotel pod roza

kądziela

nawojka

mariusz marek

jzp

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin