test

Opinie o Euroflex S.C., ul. Bałtycka 61, Poznań

Korzystałeś z usług Euroflex S.C., ul. Bałtycka 61, Poznań? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anonim
Data: 2010-10-01 19:21

Wizyt: 11604
Komentarzy: 88
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
01.10.2010 (8 lat temu)
01.10.2010 (8 lat temu)

Euroflex S.C., ul. Bałtycka 61, Poznań

Szkoda gadać!!!
Bez mrugnięcia dają umowę poczym po 2-3 tyg.wypowiedzenie. Dodatkowo ludzie skupieni tylko na sobie.Lubisz k xxxxxxx zgłoś się do nich!
autor
25.04.2017 (rok temu)
25.04.2017 (rok temu)
UWAGA !!! www.centrumprawa.eu CENTRUM PRAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. UL GRODZKA 19 BYDGOSZCZ i TORUŃ UL. KOŚCIUSZKI 71 , 87-100 TORUŃ
to FIRMA -Naciągacz , wystawiają faktury za niewykonane usługi, nie
przyjmują potwierdzeń pocztowych z rezygnacją i zmieniają adres.
użytkownik
25.07.2017 (rok temu)
25.07.2017 (rok temu)
TRAGEDIA CHODZĄCA ! OSZUKIWANIE LUDZI NA WSTĘPIE,DOŁOWANIE
MASAKRYCZNA KADRA!
Kolega pracował miesiąc i nie dostał całej wypłaty, nie wspominając o fakcie, iż w umowie jest wyraźnie napisane JEZELI NIE UKONCZYSZ SZKOLENIA TO DOSTAJESZ STÓWKĘ WYPŁATY- oh niespodzianka, nawet stowki nie dostał, a w pracy był obecny.
Bardzo ciekawy stosunek wobec pracownika, mobing , miałem po 12 minutowe rozmowy, a przełożona podchodzi z tekstem " doszły mnie słuchy ,że nie dzwonisz" oh, czyżby? "marnujesz mi telefony, nic z Ciebie nie będzie, jak nie zrobisz zamówienia do końca tygodnia, to Cię z roboty wywalę " "twoje rozmowy były lepsze w zeszłym tygodniu,w tym są do kitu" " gdzie wcześniej pracowałeś? ah tak, to nic z Ciebie nie będzie"
Nie wspominając o fakcie ,że jaśnie wielce Pani trenerka (może tak była dogadana z szefostwem,kto wie, może się komuś podlizała) przychodzi sobie do pracy na godzinkę 8.40 :)) Gdzie w umowie, jest wyraźnie zawarte,że pracujemy od godziny 8 i tu nagle niespodzianka , bo cała grupa musi na nią czekać, to w tym momencie ona jest przepraszam bardzo,wyżej postawiona od innych trenerów,czy po prostu ma się za Królową Elżbietę, do której nie dorasta? No coś tutaj jest ewidentnie NIE HALO.
Jak już jesteśmy w temacie szkoleń, załoga COB powinna popracować nad coachingiem,bo to ewidentnie TUTAJ LEŻY!!!
Po pierwsze- to nie ma znaczenia, kto gdzie wcześniej pracował,ludzi nie ocenia się z góry, troszkę szacunku
Wiadomo,że telemarketing, to robota w której każdy ma swój gorszy,lepszy dzień.Sprzedaż idzie-jest super, nie idzie-jest do kitu ALE TO NIE ZNACZY, ŻE W TYM MOMENCIE TRENERKA PODCHODZI I MÓWI" MARNUJESZ MI TELEFONY" "DO NICZEGO SIĘ NIE NADAJESZ"
jedna dziewczyna miała raz gorszy dzień,pamiętam, podchodzi i mówi "ewidentnie się do tej pracy nie nadaje" uwaga teraz moment kuliminacyjny co zrobiła trenerka? SZOK ROZDZIAWIONA BUZIA, NIE WIEDZIAŁA CO MA JEJ POWIEDZIEĆ.
NIE WSPOMINAJĄC O FAKCIE, ŻE PRZEZ PIERWSZE DWA TYGODNIE SZKOLENIA, PANI NIE POTRAFIŁA WYMÓWIĆ NAZWY ROUTERA I LAPTOPA.TO CZEGO TUTAJ BRAKUJE? WYKSZTAŁCENIA? SZKOLICIE LUDZI,A SAMI NIE POTRAFICIE?
Wiadomo, opinie każdy może sobie "nabazgrać",ale skoro to już jest któraś z rzędu, to radzę si głęboko zastanowić, bo zysku mieć nie będziecie, ze mna na szkoleniu było osob 12 została jedna w pracy-to ewidentnie świadczy o firmie i ludziach, którzy tam są.
I WY SZKOLICIE LUDZI?!
Już sam wizerunek firmy jest słabo zadbany w samym Internecie jest tyle negatywnych opinii,że to szok. Co z tego,że rozmowa kwallifikacyjna wypada okay,skoro reszta jest chodzącą tragedią.
użytkownik
22.09.2017 (rok temu)
22.09.2017 (rok temu)
@Matwiej piszesz o dość poważnych naruszeniach ze strony pracowników firmy, między innymi o mobbingu. Zgodnie z Kodeksem Pracy, mobbing oznacza oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. Czy, Twoim zdaniem takie działania miały miejsce? Dochodziło do takich sytuacji częściej, czy były to pojedyncze przypadki? Zgłaszałeś pracodawcy problem?
użytkownik
8 maj (6 miesięcy temu)
Stanowczo odradzam nawet składanie tam aplikacji. Skończyłem na rozmowie kwalifikacyjnej i chwała Bogu! Kobieta zajmująca się HR to jedno wielkie nieporozumienie. Kiedy tylko zaczęła się rozmowa w pokoju wielkości schowka na miotły czułem, że będzie to niepowtarzalne przeżycie. Standardowe pytania jak widzę siebie na tym stanowisku, jakbym prowadził rozmowę z potencjalnym klientem itd, itp. Kiedy tylko zacząłem poruszać nieszablonowe rozwiązania, uprzejma pani powiedziała, że nie o to chodzi. Rozpoczęła się dyskusja, którą pani z HR wyraźnie przegrywała. W ciągu tych 5 minut doszło do większej ilości nieporozumień, niż jakbym rozmawiał z portorykańczykiem. Jednak "oczekiwałem" zgodnie z obietnicą wiadomości zwrotnej, choćby tak, z czystej ciekawości. I to przelało czarę goryczy. Może bym tej opinii nie wystawił, gdyby nie zawartość tej wiadomości. Zarzucono mi "małą wiedzę" oraz brak "umiejętności sprzedażowych". Naprawdę śmiesznie to brzmi, kiedy mówi się to absolwentowi uczelni wyższej (wiem, nie jest to wyznacznik, ale jednak, żeby skończyć szkołę wyższą, mimo wszystko wiedzę trzeba mieć), pracując prawie 3 lata w handlu umiejętności nabywają się same. Domyślam się, że taka wiadomość była spowodowana urażoną dumą rekruterki. Każdy kto ma choć trochę oleju w głowie jest tam niepożądany, skoro za dużo myśli to będzie sprawiał problemy, takie mam wrażenie po 5 minutach tam. Tak naprawdę myślę, że praca polega tam na czytaniu skryptu i ani się waż człowieku myśleć po swojemu! Odradzam każdemu składania tam papierów, a co najmniej spotkania z jedną z pań rekrutujących. Tak chamskiej i bezczelnej odpowiedzi jeszcze nigdy nie otrzymałem, ale mam wrażenie, że była to po prostu urażona duma jednej z pań....
użytkownik
9 maj (6 miesięcy temu)
9 maj (6 miesięcy temu)
Może ktoś podpowie jak się pracuje? Jakie wyposażenie otrzymuje przedstawiciel handlowy?
użytkownik
9 cze (5 miesięcy temu)
9 cze (5 miesięcy temu)
Odpowiadając na pytania użytkowników na forum powinniście mieć świadomość, że pomagacie komuś w znalezieniu nowego miejsca pracy.
użytkownik
30 cze (4 miesiące temu)
30 cze (4 miesiące temu)
Inaczej słyszysz na rekrutacji,a inaczej wygląda rzeczywistość.Umowa zlecenie,cud jak dostaniesz umowe o prace,chociaz sa zapewnienia,ale trzeba spełnić warunki/nie do zrobienia/.Może atmosfera jest ok,ale nic poza tym.najniższa krajowa a za umowy grosze.Nie polecam.
użytkownik
1 lip (4 miesiące temu)
1 lip (4 miesiące temu)
Konkurencja zainspirowała do pisania?
użytkownik
4 lip (4 miesiące temu)
4 lip (4 miesiące temu)
prawda a nie konkurencja
użytkownik
4 lip (4 miesiące temu)
4 lip (4 miesiące temu)
@prawda, a jak ty postrzegasz firmę Centrum Obsługi Biznesu jako pracodawcę? Czy jesteś byłym lub obecnym pracownikiem? Jakie są warunki zatrudnienia? Czy Centrum Obsługi Biznesu oferuje osobom zatrudnionym pozapłacowe benefity? W jakiej postaci?
użytkownik
5 lip (4 miesiące temu)
5 lip (4 miesiące temu)
A ja pracowałam w tej firmie jakiś czas temu. W tamtym czasie była refundacja kosztów dojazdu, LUXMed i siłownia, dodatkowe ubezpieczenie grupowe i angielski. Była miła atmosfera. I nie było nacisku na wynik. A zrezygnowałam bo znalazłam pracę w zawodzie. Polecam firmę i pracę w tym kierunku, bo może ona dużo nas nauczyć.
użytkownik
5 lip (4 miesiące temu)
5 lip (4 miesiące temu)
A ja dostałem umowę po miesiącu pracy na okresie próbnym. Atmofsera spoko, nigdy nie czułem nacisku na wynik,mają fajne konkursy z nagrodami jest możliwość rozwoju
użytkownik
10 lip (4 miesiące temu)
10 lip (4 miesiące temu)
Jestem obecnie na szkoleniu. Od pierwszego dnia przyjścia do firmy na rozmowę jestem pozytywnie zaskoczona atmosferą w firmie zgranym zespołem. Myślę, że w tej pracy dużo się nauczę i przyda mi się to w przyszlości.
użytkownik
10 lip (4 miesiące temu)
10 lip (4 miesiące temu)
@zadowolona, jakie warunki zatrudnienia zostały zaoferowane Tobie na początek rozpoczęcia współpracy?
@Paweł, czy możliwość rozwoju, firma zapewnia poprzez udział w szkoleniach i kursach podnoszących kwalifikacje? Czy istnieje możliwość awansu?
użytkownik
14 lip (4 miesiące temu)
14 lip (4 miesiące temu)
Nie czujesz nacisku na wynik?zart?jak nie mówisz wszystkich schematów i nie zbijasz obiekcji to każą iść do domu i zastanowić się czy chcesz pracować.Oczywiście umowa zlecenie i dzeń bezpłatny,to jest brak nacisku?Atmosfera jest w porządku,ale ona jeść mi nie da.
użytkownik
14 lip (4 miesiące temu)
14 lip (4 miesiące temu)
zadowolona??????jak mozna być zadowoloną z telemarketingu na zlecenie?
użytkownik
16 lip (4 miesiące temu)
16 lip (4 miesiące temu)
Centrum Obsługi Biznesu poszukuje obecnie osób na dwa stanowiska. Dla osób zainteresowanych aplikacją do firmy, dodaję link: http://e-cob.pl/kariera/ Czy ktoś z Was brał ostatnio udział w rekrutacji do firmy? Jak wygląda jej przebieg? W jakiej atmosferze przebiegła rozmowa o pracę?
użytkownik
20 lip (4 miesiące temu)
20 lip (4 miesiące temu)
praca jest wymagająca ale jak telemarketing ma byc niewymagajacy? normalne ze trzeba sie napracowac. a atmosfera sprawia ,że się lepiej pracuje, a tego nie mogę powiedziec o wielu innych miejsach, gdzie pracowałem.
użytkownik
23 lip (3 miesiące temu)
23 lip (3 miesiące temu)
@., na jakim typie umowy jesteś zatrudniony w Centrum Obsługi Biznesu? Czy warunki zatrudnienia są dla Ciebie satysfakcjonujące? Czy pozapłacowe benefity spełniają Twoje oczekiwania? Zachęcam Ciebie do rozwinięcia tych kwestii i napisania kolejnej wypowiedzi.
użytkownik
23 lip (3 miesiące temu)
23 lip (3 miesiące temu)
A mnie dzisiaj zwolnili za słabe niby rozmowy. Potraktowano mnie jak niepotrzebnego śmiecia.Nigdy tak mnie nikt nie upokorzyl,a Ty piszesz ze nie ma nacisku?!!!!!!!!
użytkownik
22 paź (29 dni temu)
Dziękujemy za przekazanie opinii. Przykro nam, że poczuła się Pani się źle potraktowana. Jednocześnie zależy nam na tym, by konsultanci Centrum Obsługi Biznesu byli świadomi, że firma dokłada wszelkich starań, by dobrze wykonywali powierzone im zadania. Kontakt z klientem to zawsze delikatna relacja, która wymaga włożenia ogromnego wysiłku i przestrzegania wytycznych, dzięki którym udaje się tę relację wzmocnić. Praca w call center polega przede wszystkim właśnie na wzmacnianiu i podtrzymywaniu relacji z klientami. Dlatego też zawsze w Państwa zadaniach będzie na to położony nacisk.
użytkownik
27 lip (3 miesiące temu)
27 lip (3 miesiące temu)
Praca wymagająca ,ale placa na czas i ludzie są w porządku.Nie jest to lajtowe siedzenie w biurze,ale wiadomo, że jak się wybiera prace w call center ,to trzeba dużo dzwonic i mieć gadane ,żeby chceli kupować.,Wiec nie ma co narzekać.
użytkownik
31 lip (3 miesiące temu)
31 lip (3 miesiące temu)
@anonim, czy w Centrum Obsługi Biznesu istnieje możliwość otrzymania premii? Jakie warunki należy spełnić? Czy pracodawca docenia swoich pracowników poprzez udzielanie pozapłacowych benefitów? Zachęcam Ciebie do odpowiedzi na powyższe pytania, gdyż pomoże to osobom zainteresowanym pracą w fimie.
użytkownik
14 sie (3 miesiące temu)
14 sie (3 miesiące temu)
Atmosfera dobra, ciekawe projekty i dobre zarobki, w tym wysokie premie przy projektach prestiż. Nie narzekam, praca ciężka i wymagająca, nie dla każdego - tutaj potrzebna jest motywacja i chęci do pracy. Mało ludzi odchodzi, jak już to z powodu małego zaangażowania i braku chęci do nauki nowych rzeczy, często trudnego materiału ofertowego. W takiej pracy można zarobić dużo, ale trzeba się do niej nadawać i mieć pewne predyspozycje, które to ułatwią. Charakter i umiejętności sprzedażowe na pewno pomogą :-) A najważniejsza jest motywacja! :-)
użytkownik
16 sie (3 miesiące temu)
16 sie (3 miesiące temu)
@Jedna z lepszych, jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać wspomnianą przez Ciebie premie? Czy jest ona trudna do zdobycia? Zachęcam Ciebie do podzielenia się większą ilością szczegółów. Pomoże to osobom zainteresowanym pracą w Centrum Obsługi Biznesu.
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Witam niestety nie jest to rzetelna firma rekrutacyjna. Miałam przez to nieprzyjemność gdzie łudzono mnie zatrudnieniem. Czas biegła a po 2 tyg. dowiedziałam się, że rekrutacja zakończona. Wcześniej wysłano e mailem warunki i była jedna rozmowa z HR. Potem info że będzie druga o konkretach ...zupełna dezinformacja...
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
A ja się dostałam. Rekutacja trochę trwała, ale było warto.
użytkownik
18 paź (miesiąc temu)
Rekrutacja dla każdego projektu prowadzona jest według wymogów, które są stawiane odgórnie.
Niektóre rekrutacje, szczególnie na stanowiska specjalistyczne, wymagają czasu i dogłębnej selekcji Kandydatów, przeprowadzenia rozmów, sprawdzenia wiedzy Kandydatów oraz ich motywacji i predyspozycji do pracy z telefonem.
Często zdarza się, że jedna rozmowa nie jest w stanie wyłonić Kandydata, potrzebne są testy i ewentualnie rozmowa z przełożonym.
Jednakże, gdy mamy duże zainteresowanie rekrutacją, zdarza się, że osoba prowadząca projekt / dana firma, z którą współpracujemy skraca rekrutację (co wiąże się z pominięciem, któregoś z etapów rekrutacji) i wybiera osoby, które najlepiej wpasowują się w projekt już po jednym spotkaniu (rozmowa + test) i przejawiają chęć rozwoju oraz podjęcia się dodatkowych zadań. Np. na projekcie niesprzedażowym – także dodatkowej sprzedaży.
Taka gotowość w ich przypadku łączy się z zatrudnieniem.
Przy dużym zainteresowaniu, nie jesteśmy w stanie zatrudnić wszystkich osób, wybieramy osoby najlepsze, które w pełni wpasowują się w profil Kandydata i wymagania ze strony Pracodawcy.
użytkownik
19 paź (miesiąc temu)
Drodzy użytkownicy!
Zapraszamy do kontaktu!
Jeśli zainteresowała Was nasza oferta i prowadzone projekty, bądź chcielibyście uzyskać szczegółowe informacje na temat prowadzonych przez nas rekrutacji, gorąco zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie, mailowo lub osobiście w siedzibie naszej firmy.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.
A nasza siedziba mieści się przy ul. Grodzkiej 19, II piętro w budynku MBank.

Kontakty do nas znajdziecie na stronie firmy: e-cob.pl.

Obecne prowadzone przez nas rekrutacje znajdziecie na portalu najlepszyfachowiec.pl.
użytkownik
22 paź (29 dni temu)
22 paź (29 dni temu)
Dużo się zmieniło w tej firmie teraz. Pracowałam w COB w 2013r. i firma teraz naprawdę otworzyła się na ludzi. Mają stabilność zatrudnienia, małą rotację i dają możliwości rozwoju poprzez szkolenia, które są naprawdę rozbudowane. Z początku sceptycznie byłam nastawiona, ale z ciekawości poszłam na rozmowę, bo zaproszenie było zachęcające. Rozmowa także jasna, na poziomie, jeszcze na takiej nie byłam w życiu. Do tego jasne zasady współpracy, jasno przedstawione wynagrodzenie, w tym premie omówione. Wiem, za co odpowiadam, wiem za ile pracuję i wiem, czego się spodziewać. Pierwszy raz ogłoszenie o pracę w branży call było rzeczywiste z proponowanymi warunkami. Ja im zaufałam. Na razie jest ok i zgadza się kasa premie. W razie pytań, dajcie znać, postaram się odpowiedzieć.
użytkownik
22 paź (29 dni temu)
Dziękujemy za przekazanie opinii. Umowę o pracę uzyskują osoby, które chcą związać się z firmą na dłuższy okres czasu, ponieważ zależy nam na stabilnym zespole, złożonym z osób dobrze radzących sobie ze sprzedażą. Nasz system wynagrodzeń to nie tylko stała comiesięczna podstawa, ale i premie, których wysokość zależy od Państwa pracy i zaangażowania. Otrzymują państwo premie za każde aktywne zamówienie. Dodatkowo, mają państwo możliwość otrzymania bonusów miesięcznych, które podwyższają wynagrodzenie.
użytkownik
23 paź (29 dni temu)
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że postrzega Pan Centrum Obsługi Biznesu w ten sposób. Jednakże musimy podkreślić, że w okresie, do którego się Pan odnosi, wymienione wyżej benefity pracownicze były dostępne. Pracownik zainteresowany skorzystaniem z nich mógł w każdej chwili uzyskać szersze informacje o nich w dziale kadr. Obecnie zrezygnowaliśmy z systemu benefitowego, ponieważ brak zainteresowania ze strony Pracowników sprawił, że stały się one dla firmy nieopłacalne.
Wysokość zarobków jest zależna przede wszystkim od Państwa zaangażowania w pracę i to Państwo mają na nie największy wpływ. Firma gwarantuje stałą podstawę i system premiowy, oparty o wyniki sprzedażowe. Jest to wymagająca praca, w której istotna jest Państwa motywacja do podejmowania wysiłku z nią związanego.
użytkownik
23 paź (29 dni temu)
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że poczuł się Pan oszukany. Niemniej musimy zaznaczyć, że w Centrum Obsługi Biznesu umowę o pracę otrzymują osoby, które chcą związać się z firmą na dłuższy okres czasu i dobrze się czują w pracy w sprzedaży telefonicznej. Zależy nam na stabilizacji zespołu pracowników, stąd wychodzimy z taką propozycją, gdy widzimy, że możemy spodziewać się, że dalsza współpraca przyniesie korzyści obu stronom. Istnieją również pewne standardy jakości obsługi klienta, które trzeba zachować, natomiast jest to zawsze żywa rozmowa z klientem, mająca zachęcić go do skorzystania z oferowanych mu usług. Nie może ona być więc zwykłym, monotonnym odczytaniem z kartki. Pensja zależna jest od obecności konsultanta - ponieważ w trakcie okresu próbnego oraz szkolenia oferujemy w pełni oskładkowaną umowę zlecenie. A więc widnieje na niej stała stawka godzinowa. Obecnie są do niej doliczane również premie, które także wpływają na wysokość Państwa wypłat. Zwrot kosztu biletu miesięcznego w Bydgoszczy w kwocie 88 złotych, na dojazdy komunikacją miejską otrzymujecie Państwo przy siedmiu spisanych zamówieniach w miesiącu.
użytkownik
25 paź (26 dni temu)
Zapraszamy do udziału w rekrutacjach prowadzonych przez naszą firmę. Obecnie rekrutujemy na stanowisko konsultanta ds. weryfikacji danych klientów oraz konsultanta ds. sprzedaży telefonicznej.

Specjalista ds. Wsparcia Kredytowego

Zakres obowiązków:
- udzielanie wsparcia w zakresie wiedzy produktowej – obszar kredytów biznesowych
- analiza wniosków kredytowych w procesie oraz wniosków odrzuconych
- bieżące wsparcie kanałów sprzedaży w procesowaniu wniosków kredytowych
- inicjowanie i współudział w pracach projektowych mających na celu podwyższenie efektywności i sprawności procesów sprzedażowych
- współpraca z innymi komórkami firmy w zakresie inicjowania zmian w ofercie produktowej dla Klientów Biznesowych

Oczekujemy:
- mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym ze wsparciem sprzedaży w segmencie bankowym
- bardzo dobrej znajomości produktów bankowych oraz procesów kredytowych
- dobrej znajomości pakietu MS Office
- orientacji na cel sprzedażowy i wysokiej świadomości biznesowej
- terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań
- zdolności efektywnego zarządzania własnym czasem pracy i ustalania priorytetów
- umiejętności pracy w zespole

Oferujemy:
- pracę w zespole doświadczonych i wysoko zmotywowanych ludzi
- wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji
- przyjazną atmosferę pracy, możliwość wychodzenia poza schematy
- stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia
- dzień w pracy możesz rozpocząć od kubka pysznej kawy - wszystkie nasze kuchnie są wyposażone w nowoczesne sprzęty
- uprawiasz sport lub pasjonujesz się konkretną dyscypliną? – u nas możesz rozwijać swoją sportową pasję i razem z kolegami z pracy brać udział w imprezach, imprezach integracyjnych oraz wydarzeniach kulturalnych
- umowę zlecenie ze stawką 15zł brutto/h
- doskonałe godziny pracy w systemie dwuzmianowym (9:00 - 20:00)

___

Pracownik ds. weryfikacji danych Klienta (poniedziałek-piątek 17:00-20:00)

Zadania na stanowisku:
- praca z klientem ubiegającym się o kredyt w jednym z banków
- posługiwanie się programem gromadzącym zgłoszenia od Klienta
- przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń Klientów
- telefoniczne wypełnianie kwestionariuszy z Klientem
- pobieranie i weryfikacja danych wg standardów przyjętych przez firmę w celu analizy zdolności kredytowej
- administracja bazą danych Klientów
- przekazywanie danych i w pełni wypełnionych formularzy do pełnomocnika

Oferujemy:
- stabilne i stałe zatrudnienie
- umowę zlecenie
- rozwój w prężnie rozwijającym się projekcie
- stałą stawkę godzinową (15zł/h)
- doskonałe godziny pracy, by połączyć pracę na etacie z pracą dodatkową (16:00-20:00 lub 17:00-20:00 pon-pt)
- nowoczesne biuro z zapleczem socjalnym
- biuro zlokalizowane w Centrum miasta BYDGOSZCZY!
- pakiet szkoleń wdrożeniowych i branżowych

Wymagamy:
- dyspozycyjności do pracy w niepełnym wymiarze w formie pracy popołudniowej
- komunikatywności
- otwartości na nowe wyzwania i do pracy z ludźmi
- łatwości w nawiązywaniu relacji
- w pełni zaangażowania w powierzone obowiązki
- wytrwałości i determinacji
- mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem
- plusem i mile widziane, jest doświadczenie w obsłudze telefonicznej Klienta
- bardzo dobrej znajomości Pakietu MS Office
- zawarcia współpracy na DŁUŻSZY okres czasu!
- mile widziane osoby z branży!

___

Specjalista ds. Sprzedaży Sieci Orange

Zadania na proponowanym stanowisku:
- sprzedaż i promowanie telefoniczne naszej oferty wśród naszych klientów
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami
- obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange
- edukowanie klientów z zakresu nowoczesnych technologii
- stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz o rynku telekomunikacyjnym

Standard, który proponujemy:
- umowa zlecenie, możliwość jej przedłużenia z umową o pracę – w zależności od potrzeby
- wynagrodzenie (stała podstawa + premie od każdej sprzedaży + bonus miesięczny)
- nowoczesne środowisko pracy i dobra lokalizacja biura
- programy rozwojowe i systemy szkoleń
- realne wyzwania na co dzień
- rekrutacje wewnętrzne w prowadzonych projektach

Pasujesz do nas, jeśli:
- chcesz być telefonicznym doradcą i opiekunem klientów biznesowych
- potrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientów
- działasz skutecznie, z pasją i dynamizmem
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- interesujesz się nowymi technologiami

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w procesie rekrutacji na powyższe stanowiska, prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny w naszych ogłoszeniach na portalu.
użytkownik
29 paź (22 dni temu)
Poszukujemy osób, które mają doświadczenie w sprzedaży telefonicznej bądź chcą rozwijać się w tym kierunku i mają predyspozycje sprzedażowe oraz są bardzo komunikatywne, posiadają charyzmę i pewność siebie.
Prowadzimy projekty dla osób, które nie szukają chwilowego zatrudnienia.
Takim osobom zapewniamy po okresie próbnym umowę o pracę i pewność stałej współpracy.
Oferujemy pracę na pełen etat, w dni robocze, w stałych godzinach 8:00-16:00.
Zapewniamy naszym Pracownikom stałą podstawę oraz premie od każdej sprzedaży aktywnej plus dodatki bonusowe.
Ze względu na to, iż praca w sprzedaży telefonicznej jest pracą wyczerpującą, mamy dla naszych Pracowników trzy przerwy dla regeneracji organizmu.
Najważniejsza dla nas jest atmosfera w firmie, dlatego dbamy o naszych Pracowników, doceniamy ich i chcemy rozwijać. Najważniejsza dla nas jest atmosfera w firmie, dlatego staramy się urozmaicać dzień pracy poprzez konkursy z nagrodami czy eventy integracyjne. Dbamy o naszych Pracowników, doceniamy i chcemy rozwijać poprzez szkolenia, coachingi i awanse strukturalne. Kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla, rekrutowana jest jedynie z pracowników call center, dzięki czemu posiada ogromną wiedzę na temat usług, produktów i specyfiki pracy.
użytkownik
7 lis (13 dni temu)
Specjalista ds. leadowania ubezpieczeń - Doradca Klienta

Oferujemy
- Stabilną pracę w prestiżowym projekcie, w rozwijającej się branży
- Bardzo dobre warunki lokalowe – nowoczesne biuro w centrum Bydgoszczy
- Szeroki pakiet szkoleń, umożliwiający wdrożenie w branżę ubezpieczeniową i sprzedażową
- Ciekawy, konkurencyjny, łatwy do sprzedaży produkt ubezpieczeniowy
- Pracę wśród kompetentnych ludzi z poczuciem humoru
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie / po okresie próbnym 3-miesiące, istnieje możliwość przedłużenia współpracy w oparciu o umowę o pracę /
- Atrakcyjną stawkę godzinową 15zł brutto/h
- Stałe godziny pracy w dni robocze 8:00-16:00
- Wszystkie weekendy wolne, łącznie z długimi weekendami
- Rozwój poprzez szkolenia wstępne stanowiskowe, sprzedażowe i produktowe
(u nas każdy pracownik uczestniczy w 3-tygodniowym programie wdrożeniowym, a następnie w cyklicznych szkoleniach rozwojowych i branżowych)
- Dobrą atmosferę w pracy, wspólnie świętujemy sukcesy, dodatkowo organizujemy spotkania i eventy integracyjne dla naszych pracowników
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w perspektywicznej branży ubezpieczeniowej

Opis stanowiska
- Praca stacjonarna w centrum Bydgoszczy
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z potencjalnymi klientami w formie telefonicznej
50 % - obsługa klienta, 50% - sprzedaż
- Telefoniczne udzielanie informacji o ofercie ubezpieczeniowej
- Negocjowanie warunków ofertowych
- Przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Wymagamy
- Doświadczenia w sprzedaży produktów
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej call center
- Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych
- Chęci rozwoju i wysokiej motywacji do pracy
- Pozytywne nastawienie do pracy i otwartości na potrzeby Klienta
- Łatwości w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- Odporność na stres w kontakcie z Klientem
- Wysoka motywacja do pracy w formie telefonicznego kontaktu z Klientem
- Mile wdziane osoby z doświadczeniem w branży finansowej, ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, windykacyjnej

__
Specjalista ds. leadowania kredytów - Doradca Klienta

Zakres obowiązków:
- kontakt telefoniczny z nowymi, potencjalnymi klientami, którzy mogliby być Twoją grupą docelową i stanowić rynek zbytu, w celu przedstawienia oferty kredytowej oraz wywołania chęci wzięcia kolejnego kredytu w późniejszym terminie
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa telefonicznego

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w prestiżowym projekcie
- gwarantowaną stawkę 15zł brutto bez względu na wyniki, za każdą przepracowaną godzinę
- godziny pracy 8:00-16:00
- pracę od poniedziałku do piątku
- możliwość otrzymania umowy o pracę po przejściu okresu próbnego 3-miesięcznego
- wsparcie trenera podczas szkolenia, jak i w trakcie pracy
- własne stanowisko pracy i wszystkie niezbędne narzędzia pracy

Zwiększasz swoje szanse, jeśli:
- posiadasz bardzo dobrą znajomość obsługi komputera
- masz bardzo dobrą dykcję
- jesteś osobą komunikatywną i pozytywnie nastawioną do życia
- lubisz pracę z ludźmi i nie odstraszają Cię rozmowy telefoniczne
- masz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- posiadasz doświadczenie / wykształcenie branżowe
- chcesz podjąć pracę na dłuższy okres czasu

__
Specjalista ds. sprzedaży (usługi księgowe)

Opis stanowiska:
- występowanie w roli specjalisty w zakresie wiedzy o programie księgowym
- doradztwo w zakresie zestawów pakietów księgowych
- tworzenie strategii promocji i sprzedaży pakietów księgowych
- nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów telefonicznych z biurami rachunkowymi (kontakty z podanej bazy)
- proponowanie założenia darmowego konta na miesiąc (w celu przetestowania programu)
- zakładanie darmowych kont klientom
- badanie potrzeb i oczekiwań potencjalnych klientów - biur rachunkowych
- pomoc w doborze najodpowiedniejszego pakietu zestawu księgowego po okresie testowania
- dobór najlepszych ofert i sprzedaż pakietów księgowych
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy
- bieżąca posprzedażowa telefoniczna obsługa klientów
- monitorowanie i analiza rynku

Nasze oczekiwania:
- motywacja do podjęcia pracy na dłuższy okres czasu
- komunikatywność
- dobra organizacja pracy
- samodzielność w realizacji przydzielonych zadań
- staranność i rzetelność
- pozytywne nastawienie
- nastawienie na cel
- umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- mile widziani studenci studiów zaocznych (pokrewne kierunki kształcenia)

Co oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w prestiżowym projekcie
- umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego (początkowo umowa zlecenie w pełni oskładkowana)
- stawkę godzinową 15zł brutto/h
- szkolenie wstępne stanowiskowe i branżowe
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
- możliwość rozwoju zawodowego i cyklicznego doszkalania
- pracę w miłej atmosferze, w dynamicznym zespole
użytkownik
7 lis (13 dni temu)
Ty szukasz pracy, my szukamy ciebie!

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowiska: Specjalista ds. leadowania ubezpieczeń - Doradca Klienta, Specjalista ds. leadowania kredytów - Doradca Klienta oraz Specjalista ds. sprzedaży (usługi księgowe).

Zachęcamy do aplikowania poprzez adres e-mail działu rekrutacji.
użytkownik
9 lis (11 dni temu)
Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko Asystent Prawny /inwestycje drogowe/ – bezpośrednia współpraca z Prawnikiem. Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail działu rekrutacji.

Podejmując się kompleksowej obsługi prawnej firm mamy na uwadze przede wszystkim interesy naszych Klientów. Współpraca z Naszą Kancelarią Prawniczą pozwala nie tylko uzyskać odpowiedź w wielu kwestiach związanych z polskim ustawodawstwem, ale również wsparcie w trakcie codziennych działań spółki.
Centrum Prawa oferuje profesjonalne i innowacyjne rozwiązania w zakresie ochrony prawnej i windykacyjnej.
Do naszego biura z siedzibą w centrum Torunia poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent Prawny /inwestycje drogowe/ – bezpośrednia współpraca z Prawnikiem

Miejsce pracy: Toruń

Opis stanowiska:

Bieżące wsparcie administracyjno-biurowe dla działu prawnego
Bieżąca analiza etapów inwestycji drogowych
Przygotowywanie dokumentów informacyjnych dot. inwestycji, map
Dbałość o terminowy obieg informacji, dokumentów i korespondencji
Przygotowywanie i formatowanie dokumentów prawnych oraz pism według przyjętych standardów
Wyjazdy do Klientów i prowadzenie spotkań z Klientem

Od Kandydatów aplikujących na to stanowisko oczekujemy:

Punktualności i odpowiedzialności
Dobrej organizacji pracy
Bardzo dobrych zdolności komunikacyjnych
Kreatywności i zdolności do twórczego myślenia
Podzielności uwagi; umiejętności priorytetyzacji i pracy nad wieloma zadaniami w tym samym czasie
Wykształcenie wyższe
Dodatkowym atutem będzie:
Mile widziane ukończenie studiów z gospodarki przestrzennej lub prawniczych
Znajomość prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa budowlanego, gospodarki przestrzennej
Umiejętność czytania map
Umiejętność pracy w zespole
Chęć zdobycia wiedzy i doświadczenia zawodowego
Zaangażowanie

Oferujemy:

Umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej kancelarii prawniczej o ugruntowanej pozycji i dynamicznym rozwoju oraz zasięgu ogólnopolskim

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

maspex

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

tarczyński

Bakalland

andrzej pierścionek

Schwer

lubliniec
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin