test

Opinie o Euroflex S.C., ul. Bałtycka 61, Poznań

Korzystałeś z usług Euroflex S.C., ul. Bałtycka 61, Poznań? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anonim
Data: 2010-10-01 19:21

Wizyt: 11701
Komentarzy: 103
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
01.10.2010 (8 lat temu)
01.10.2010 (8 lat temu)

Euroflex S.C., ul. Bałtycka 61, Poznań

Szkoda gadać!!!
Bez mrugnięcia dają umowę poczym po 2-3 tyg.wypowiedzenie. Dodatkowo ludzie skupieni tylko na sobie.Lubisz k xxxxxxx zgłoś się do nich!
autor
12.12.2018 (miesiąc temu)
12.12.2018 (miesiąc temu)
Dziękujemy za przekazanie zapytania. Obsługujemy rynek klienta biznesowego z usługami mobilnymi, więc również z gamą różnego rodzaju sprzętów. Natomiast zajmujemy się również pozyskaniem klienta w celu dosprzedaży innych usług z grupy kapitałowej Orange Polska.
użytkownik
18.12.2018 (miesiąc temu)
18.12.2018 (miesiąc temu)
Zapraszamy do udziału w rekrutacji w nowym roku 2019 na stanowisko Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży. Prosimy o składanie aplikacji poprzez adres e-mail działu rekrutacji.

Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży

Zakres obowiązków dla Kandydatów:
- Wykonywanie połączeń telefonicznych w celu przedstawienia oferty Klientowi Biznesowemu
- Praca na wewnętrznym systemie CRM
- Współpraca z wewnętrznymi działami w ramach realizowanych zadań
- Raportowanie wyników

Od Kandydatów wymagamy:
- Wykształcenia minimum średniego
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta biznesowego
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy telemarketera, preferowane doświadczenie w branży telekomunikacyjnej / teleinformatycznej
- Umiejętności dopasowania stylu komunikacji do współrozmówcy
- Wysokiej kultury osobistej i dbałości o poprawny język i komunikację w języku polskim
- Zdolności komunikacyjnych i budowania relacji, umiejętności swobodnej wypowiedzi
- Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności działania pod presją czasu
- Znajomość zagadnień technologicznych / informatycznych będzie dodatkowym atutem

Dlaczego warto pracować w COB?
- STABILNE ZATRUDNIENIE
- UMOWA O PRACĘ JUŻ PO OKRESIE PRÓBNYM
- PRZYJAZNE WPROWADZENIE DO FIRMY
- DOBRA ATMOSFERA W FIRMIE I ZGRANY ZESPÓŁ WSPÓŁPRACOWNIKÓW
- Wsparcie kolegów i przełożonych
- Praca w centrum miasta
- NOWOCZESNA PRZESTRZEŃ BIUROWA – wysoki prestiż
- Kompleksowo wyposażone zaplecze socjalne
- MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA REFUNDACJI KOSZTÓW DOJAZDU DO PRACY
- PRACA W DOGODNYCH GODZINACH 8:00-16:00
- KONKURENCYJNE WYNAGRODZENIE (PODSTAWA STAŁA + PREMIE OD SPRZEDAŻY + BONUSY MIESIĘCZNE)
- Stała możliwość nauki i rozwoju
- Ciekawe i innowacyjne projekty
- Imprezy integracyjne i konkursy z nagrodami
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
Zapraszamy do udziału w rekrutacji noworocznej. Prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail działu rekrutacji.

W związku z intensywnym rozwojem firma Centrum Obsługi Biznesu sp. z o.o. s.k.a., wiodący sprzedawca konkurencyjnych na rynku ofert operatora Orange oraz niezawodny dostawca wysokiej jakości usług z branży telekomunikacyjnej poszukuje:
Doradcy Handlowego w zespole call center

Miejsce pracy: Bydgoszcz

OCZEKIWANIA:
- Doświadczenie w sprzedaży do Klientów biznesowych, mile widziane osoby pracujące w telemarketingu czy w telefonicznej obsłudze klienta
- Wykształcenie min. średnie
- Wysoka kultura osobista i motywacja do pracy, związanej z kontaktem telefonicznym
- Profesjonalizm w rozmowach telefonicznych
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
- Sumienność, uczciwość i zaangażowanie w powierzone zadania
- Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
- Znajomość technik sprzedażowych mile widziana

OBOWIĄZKI:
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz odpowiedzialność za aktywną, regularną obsługę stałych Klientów biznesowych
- Prowadzenie rozmów handlowych poprzez telemarketing
- Budowanie długotrwałych stosunków handlowych z Klientami biznesowymi
- Analiza potrzeb klientów i reagowanie na nie poprzez propozycje rozwiązań – przygotowywanie ofert dla poszczególnych Klientów
- Realizacja przyjętej polityki handlowej, utrzymywanie standardów jakościowych w obsłudze Klienta

ZAPEWNIAMY:
- Stabilne zatrudnienie z możliwością przedłużenia współpracy po okresie próbnym na umowie o pracę
- Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy + bonusy miesięczne od sprzedaży
- Kompleksowy system szkoleń wdrożeniowych
- Nowocześnie wyposażone biuro
- Pracę w przyjaznym otoczeniu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Preferujemy osoby z doświadczeniem handlowym i z rozwiniętymi zdolnościami interpersonalnymi, ale przede wszystkim szukamy osób systematycznych i zmotywowanych do podjęcia pracy w sprzedaży telefonicznej.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Twinings

Inoutic

Eko taxi Kraków

Eko taxi

Befa

Niezapominajka

Panek szczecin

Carnet szczecin

Goleniów geofizyka

Winkhaus

pgd warszawa

Lublin komis

pracownicy pracownicy info

foxjobs

LIVIOON

ubs

elraf

Mostva

Styler

Praca wola warszawa

Diagnostyka

Budimex Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin