test

Opinie o Europejski Fundusz Pomocy Poszkodowanym Sp.z o.o. (BNLKD9) - Toruń

Korzystałeś z usług Europejski Fundusz Pomocy Poszkodowanym Sp.z o.o. (BNLKD9) - Toruń? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): karełek
Data: 2015-12-04 02:01

Wizyt: 13752
Komentarzy: 28
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
04.12.2015 (2 lata temu)
04.12.2015 (2 lata temu)

Europejski Fundusz Pomocy Poszkodowanym Sp.z o.o. (BNLKD9) - Toruń

Szkoda, że nie pojawiły się żadne komentarze odnośnie zatrudnienia u nich. Chętnie podjąłbym pracę u nich, ale wiecie czy planowana jest rotacja wśród pracowników? Dzięki
użytkownik
28.01.2016 (2 lata temu)
28.01.2016 (2 lata temu)
Byłym i aktualnym agentom, przedstawicielom i doradcom z branży odszkodowań i ubezpieczeń oferujemy konkurencyjne warunki i dochodową współpracę, zapewniamy wysokie prowizje i zaliczki oraz pełną dyskrecję.

Dla chętnych możliwość budowy własnej struktury sprzedaży.

Dla managerów z własnymi grupami sprzedażowymi proponujemy ekstra warunki, jeśli działacie w innych branżach, to zapewniamy szkolenia branżowe i wszechstronną pomoc na każdym etapie.

Jeśli nie pracowałeś w tej branży, a chcesz dobrze zarabiać, to nauczymy Cię wszystkiego od podstaw.

Cała Polska.

Proszę o maila na adres

[email protected]
użytkownik
08.03.2016 (2 lata temu)
08.03.2016 (2 lata temu)
Jaką dają podstawę? Czy agent dostaje auto służbowe?
użytkownik
15.03.2016 (2 lata temu)
15.03.2016 (2 lata temu)
@seba widziałem, że firma poszukuje doradców klienta niemalże w całej Polsce, ale nie napisali w ogłoszeniu nic o służbowym samochodzie. Na pewno oferują bony na paliwo. W Szczecinie po pierwszych 3 miesiącach stażu istnieje możliwość zatrudnienia.
użytkownik
17.03.2016 (2 lata temu)
17.03.2016 (2 lata temu)
Taki 3 miesięczny staż to dobra sprawa bo przecież można się czegoś nauczyć i zdobyć tez doświadczenie no i może jest szansa na dalszą współpracę tam
użytkownik
19.03.2016 (2 lata temu)
19.03.2016 (2 lata temu)
Czyli tak naprawdę to przyjmują chyba na to stanowisko każdego i przyuczają moim zdaniem to musi być tam niezła rotacja o ile wygląda to tak w rzeczywistości
użytkownik
21.03.2016 (2 lata temu)
21.03.2016 (2 lata temu)
nie no nie przyuczali by tyle osób bo nie opłacało by się to, po prostu rozwijają się i stąd tyle rekrutacji jest prowadzonych, no i spoko, że wymagają tylko 2letniego doświadczenia
użytkownik
27.03.2016 (2 lata temu)
27.03.2016 (2 lata temu)
ale zauwazcie, że te oferty wiszą praktycznie już od pierwszej połowy stycznia, to ponad dwa i pół miesiąca. Dziwne że przez taki czas jeszcze nikogo nie znaleźli...
użytkownik
29.03.2016 (2 lata temu)
29.03.2016 (2 lata temu)
a zauważ kolego że szukają fachowców dobrych i wymagania są całkiem wysokie na doradcę klienta,. jednak system nagród i 3 miesięczny staż brzmią jak dla mnie kusząco
użytkownik
28.04.2016 (2 lata temu)
28.04.2016 (2 lata temu)
czyli standardowo jak dla fachowcow w sumie :D widze ze jest wciaz oferta pracy na stanowisko doradcy klienta m.in. w Szczecinie chodzi tutaj o bieżący kontakt z Klientami; podpisywanie umów z Klientami, godne reprezentowanie Funduszu przed Klientem,
użytkownik
17.05.2016 (2 lata temu)
17.05.2016 (2 lata temu)
Europejski Fundusz Pomocy Poszkodowanym Sp.z o.o. (BNLKD9) to bardzo dobra firma i bardzo wesoło można sobie u nich popracować, to taka prawie fundacja, bardzo dobre ogłoszenia są w internecie na doradców klienta i bardzo fajnie się wszystko układa..
użytkownik
23.05.2016 (2 lata temu)
23.05.2016 (2 lata temu)
Uwaga na EFPP Toruń!!!! oszuści, nie wypłacają odszkodowań na czas!!!
użytkownik
28.06.2016 (2 lata temu)
28.06.2016 (2 lata temu)
to ,że czasem ktoś nie wypłąci odszkodowania na czas to chyba nie jest powoód y nazywać kogoś oszustem, poza tym może sam sobie źle przeliczyłeś datę wypłaty odskzodowania, wątpię ,żeby taka instytucja pozwoliła sobie na niererminowe spłaty setki ludzi.
użytkownik
20.03.2017 (rok temu)
20.03.2017 (rok temu)
pracowalem 7 miesiecy. mila atmosfera, przez jakis czas bardzo dobrze zarabialem, teraz pracuje w moim zawodzie i zarabiam jeszcze lepiej :)
użytkownik
21.03.2017 (rok temu)
21.03.2017 (rok temu)
Poproszę o więcej szczegółów w temacie pracy dla doradcy klienta. Mam zamiar aplikować ale chcę cos więcej wiedzieć. Jakie zarobki, samochód może telefon?
użytkownik
21.03.2017 (rok temu)
21.03.2017 (rok temu)
Szczegoly odnosnie wspolpracy pod nr. 501409661
użytkownik
05.04.2017 (rok temu)
05.04.2017 (rok temu)
Słyszałam, że to fajna firma, można całkiem nieźle u nich zarobić. Wiadomo, że temat odszkodowań nie jest łatwy ale jak ktoś ma doświadczenie to może mieć dobrą pracę.
użytkownik
04.08.2017 (rok temu)
04.08.2017 (rok temu)
Jak wygląda proces rekrutacji w Europejskim Funduszu Pomocy Poszkodowanym? Czy ktoś z was ma doświadczenie w tym temacie? Część pracodawców przeprowadza rekrutację w kilku etapach, na każdym wymagając od potencjalnych kandydatów innych umiejętności. Dla osób zainteresowanych ofertami w pracy wszelkie informacje na temat rekrutacji będą bardzo przydatne w przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej.
użytkownik
05.08.2017 (rok temu)
05.08.2017 (rok temu)
Szanowna Pani Izo,
jeżeli chce Pani uzyskać szczegółowe informacje na temat rekrutacji w EFPP,to proszę o kontakt na numer telefonu 505-220-941
użytkownik
13.08.2017 (rok temu)
13.08.2017 (rok temu)
Czyżby tak dobrze było w firmie, że tak mało opinii jest na forum?
użytkownik
06.09.2017 (rok temu)
06.09.2017 (rok temu)
@Sławek - Panie Sławku, dziękuję za odpowiedź A czy może Pan jeszcze powiedzieć, na jakie stanowiska są w tym momencie poszukiwani nowi pracownicy? W sieci nie znalazłam aktualnych ofert pracy, dlatego te informacje będą cenne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy w firmie.
użytkownik
16.12.2017 (10 miesięcy temu)
16.12.2017 (10 miesięcy temu)
Tak dawno nikt nie pisał! Sądzę, że macie dobrą pracę i nie ma tej potrzeby pisania, zgadza się?
użytkownik
21 lut (8 miesięcy temu)
21 lut (8 miesięcy temu)
Od dłuższego czasu nie wypowiadaliście się na temat zarobków w Europejski Fundusz Pomocy Poszkodowanym Sp.z o.o. (BNLKD9). Jak aktualnie wygląda ich wysokość?
użytkownik
12 cze (4 miesiące temu)
12 cze (4 miesiące temu)
Jestem zbulwersowana , że takie firmy mają prawo bytu. Nie dość, że obiecują gruszki na wierzbie to obsługa Pani która odbiera telefony woła o pomstę do nieba. Jest nie uprzejma, nie profesjonalna
a w dodatku jak się chce człowiek czegoś dowiedzieć w swojej sprawie to ta kobieta nic nigdy nie wie.
A człowiek czeka kolejny miesiąc i znowu dzwoni a tam ta sama śpiewka, że zanotowała i przekaże dalej.
Za miesiąc znowu to samo. Nie mogę się doprosić rozwiązania umowy. Mam inną firmę, która naprawdę jest godna polecenia ale muszę najpierw rozwiązać umowę, jednak nie jest to takie proste.
ODRADZAM każdemu ECPP. Nie dajcie się nabrać!!!
użytkownik
12 cze (4 miesiące temu)
12 cze (4 miesiące temu)
Słyszałem, że firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy!!
użytkownik
16 cze (4 miesiące temu)
16 cze (4 miesiące temu)
@anonim Co dokładniej było Ci obiecane przez Europejski Fundusz Pomocy Poszkodowanym, i jak to wyszło w rzeczywistości? Ponadto, co konkretnie stoi na przeszkodzie, aby rozwiązać umowę?
Zachęcam Cie do konkretnej odpowiedzi.
użytkownik
7 wrz (miesiąc temu)
7 wrz (miesiąc temu)
Ja z Funduszem wszystko załatwiłam w domu przez internet, nigdzie nie musiałam biegać, latać i to mi najbardziej pasowało :) Polecam w 100%
użytkownik
27 wrz (24 dni temu)
27 wrz (24 dni temu)
@Marta S., czy możesz napisać coś więcej na ten firmy Europejski Fundusz Pomocy Poszkodowanym? W jakiej sprawie ten fundusz Ci pomógł? Czy mogłabyś opisać szerzej tę sytuację? Przypominam także, że forum najlepszyfachowiec.pl jest to forum na temat rynku pracy. Rozmawiamy na temat warunków zatrudnienia i ofert dla potencjalnych kandydatów.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pabo

polbau tera group

Energozam

Huhtamaki

Huhtamaki czeladz

inspector

hartbex

wojdyla nieruchomosci

utal urząd warszawa urząd

symphony barnsley

flame employment

mondi polska
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin