test

Opinie o Fiat Auto Poland - Bydgoszcz

Korzystałeś z usług Fiat Auto Poland - Bydgoszcz? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Paweł
Data: 2009-07-08 17:07

Wizyt: 6243
Komentarzy: 154
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
08.07.2009 (9 lat temu)
08.07.2009 (9 lat temu)

Fiat Auto Poland - Bydgoszcz

ODRADZAM ZAKUP SAMOCHODU W TYM SALONIE. Bardzo nieprofesionalna obsługa. Miałem zostawić swój stary samochód w rozliczeniu za nowy. Przyjechałem do serwisu salonu na wycenę starego auta, na tydzień przed odbiorem nowego po badaniu otrzymałem informacje iż wycena auta będzie w dzień odbioru nowego auta. Gdy przyjechałem w dzień odbioru nowego auta - bardzo niemiło zostałem potraktowany - powiedziano mi że nie przyjmą starego auta w rozliczenie. Nikt przez tydzień czasu nie pofatygował się aby wycenić stare auto. Czuje się oszukany. xxxxxxx .
autor
29.11.2017 (rok temu)
29.11.2017 (rok temu)
Dobry warsztat samochodowy. Profesjonalna obsługa i szybki czas realizacji. Ja naprawdę polecam ten warsztat samochodowy.
użytkownik
13 mar (8 miesięcy temu)
13 mar (8 miesięcy temu)
Ponawiam czy jakiś pracownik Fiat Auto Poland nie podzieliłby się z nami swoją opinią odnośnie pracy? To forum o pracodawcach i takie informacje są naprawdę pomocne.
użytkownik
26 wrz (2 miesiące temu)
26 wrz (2 miesiące temu)
Kupiłem w salonie Reiski Fiata Tipo w lipcu (tzw. "noc cudów"). Promocje były rewelacyjne (ponad 25%), obsługa uprzejma, pełna wiedza merytoryczna, miłe upominki w dniu odbioru. Po odbiorze auta kilkakrotnie kontaktowałem się telefonicznie ze specjalistą ds. sprzedaży, p. Pawłem, który zawsze chętnie udzielał potrzebnych informacji. Z zakupionego auta też jestem (odpukać) bardzo zadowolony. Szczerze polecam.
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
Podpowiedzcie mi czy firma potrzebuje aktualnie pracowników? Słyszałem o firmie dobrze i jak czytam wpisy to się zgadza.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Fabres

green factory zdunowo

green factory

Jan-Trans

geostandard

warsaw media house

Pół foods
Pol foods

Credit Agricole

kłodzko

thoni alutec

toyota bank

pilkington skierniewice

pilkington

prewenta

mister minit

Jerozolimskie

minit

wody polskie

Harter

dom bud zachód Środa Wielkopolska

ecocar

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin