test

Opinie o FRUIT LOGISTICS SP. Z O.O. Ostrowiec

Korzystałeś z usług FRUIT LOGISTICS SP. Z O.O. Ostrowiec? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): irek
Data: 2017-01-22 20:44

Wizyt: 6378
Komentarzy: 58
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
22.01.2017 (rok temu)
22.01.2017 (rok temu)

FRUIT LOGISTICS SP. Z O.O. Ostrowiec

Nie płacą pieniędzy i sortowanie wychodzi słabo, zginęło mi 500 kg jabłka
autor
31 maj (6 miesięcy temu)
31 maj (6 miesięcy temu)
Zachęcam osoby, które są zatrudnione w FRUIT LOGISTICS SP. Z O.O. o opisanie świeżej sytuacji panującej w tej firmie. Jak w tym momencie wyglądają warunki pracy? Czy pracodawca organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
użytkownik
3 cze (6 miesięcy temu)
3 cze (6 miesięcy temu)
Czemu Administrator nie odpowiedział na pytanie - o usuwanych opiniach? "Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać." - to fragment z regulaminu, a rzeczywistość jest taka iż połowa opinii na temat tej firmy zniknęła i co chwila usuwane są jakieś posty. Dlatego pytam Administratora - czemu usuwane są opinie dot. tej firmy?
użytkownik
13 cze (5 miesięcy temu)
13 cze (5 miesięcy temu)
@Paweł, usuwane posty to te, które naruszają zasady regulaminu lub mają charakter bezprawny (Pamiętaj że wypowiadasz się na forum publicznym!). Mowa tu o wszelkiego rodzaju wulgaryzmach, fałszywych osądach nie potwierdzonych żadnym argumentem czy też te opiniach, które w swojej treści obrażają innych użytkowników forum. Jeżeli jednak masz wątpliwości co do tego, czy dana opinia została usunięta przez administratora słusznie, proszę skontaktuj się z osobami pod tym adresem --> [email protected]
użytkownik
16 cze (5 miesięcy temu)
16 cze (5 miesięcy temu)
Nie pisze o wulgaryzmach które są usuwane ale np. o opiniach:
- sadownika - sprzed kilku dni,
- anonymous - z 02.06.2018
-anonimm - z 30.05.2018
to 3 opinie z kilku dni, które dziwnie "wyparowały. Jakie tam byly wulgaryzmy?
użytkownik
19 wrz (2 miesiące temu)
19 wrz (2 miesiące temu)
Firma niewyplacalna. Wzięli jabłka w zeszłym roku i mimo wyroku sądu nie zapłacili. Prezes mega oszust.
użytkownik
24 wrz (2 miesiące temu)
24 wrz (2 miesiące temu)
Wszyscy oszukani przez firmę i Paradowskiego zgłaszajcie się na policję lub złóżmy pozew zbiorowy do Sądu. Ukróćmy jego dalsze oszustwa i wyłudzenia. To co on wyprawia to jest ciąg przestępstw na kilkaset tysięcy złotych.
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
Z poważaniem

Izabela Żółtowska-Kłoda
Global Inkaso

ul. Ostrowskiego 30 lok. 332
53-238 Wrocław

Tel. +48 71 79 66 000
Kom. +48 608 691 334
email: [email protected] www.globalinkaso.pl
użytkownik
27 wrz (2 miesiące temu)
27 wrz (2 miesiące temu)
Global Inkaso oferuje szybką, tanią i skuteczną windykację należności na każdym etapie sprawy.
Profesjonalnie reprezentujemy Klienta zarówno w postępowaniu polubownym, postępowaniu sądowym, jak również w postępowaniu egzekucyjnym.!
Posiadamy szereg wypracowanych metod działania w zależności od stopnia trudności powierzonych spraw
W celu zapewnienia jak najwyższej skuteczności windykacji wierzytelności, dostosowujemy strategię działania do określonego rodzaju spraw, jak i oczekiwań Klienta.

Nie pobieramy żadnych opłat wstępnych, a wynagrodzenie prowizyjne należne jest wyłącznie od wyegzekwowanej kwoty (succes free).

Zapraszamy do kontaktu:
Global Inkaso
ul. Ostrowskiego 30
53-254 Wrocław

tel.: +48 71 79 66 000
kom.: +48 608 691 334

e-mail: [email protected]
www.globalinkaso.pl

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Julita szymanowska

cukiernia chmielewscy

axa polska

kia marvel

pramerica

Jasło
nordea

promotech

visset

danfoss tuchom

derksen

demotrans

holbox

inter-team

dybiak

inter team

pikul

trusted shops

Netland

warsaw media house

OKNOPLAST

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin