Korzystałeś z usług GABONA - Ożarów Mazowiecki? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
widzialem ze firma GABONA wstawila jakiś czas temu dwa ogłoszenia o pracy: na stanowisko specjalsity ds administracyjuncyh, rozliczeń i sprzedazy krajowej
@Obecny pracownik.... Większość osób, które się tu wypowiadają nie mają dobrych doświadczeń związanych z tym pracodawcą - dlatego dobrze jest poznać nieco inną opinię o nim. Zdradź nam, jakie stanowisko obejmujesz w strukturach firmy GABONA. Piszesz o umowach - a czy wszyscy nowi pracownicy mogą dostać stabilną umowę, a może są jakieś wyjątki od tej reguły?
@Okok Rozumiem, że Ty raczej też nie poleciłbyś nam tego pracodawcy. Ale myślę, że nie wszystkie osoby mogłyby być zrażone pracą w firmie GABONA. Dlatego może jesteś w posiadaniu jakichś informacji, które dotyczyłby ewentualnej rekrutacji - planują w najbliższym czasie?
Praca ogólnie prosta wymagająca tężyzny fizycznej ,ale kadra zarządzająca to banda prostaków i chłopków oderwanych od pługa. A bym zapomniał ogólne strzelanie z ucha .
@???????? Mimo wszystko nie powinieneś pisać o swoich współpracownikach w sposób, który mógłby ich urazić. Skoro praca w firmie GABONA wymaga sprawności fizycznej, to raczej nie każdy się w niej odnajdzie. A jak z wysokością miesięcznej pensji - jest adekwatna do wykonywanej pracy?
Oni cały czas kogoś rekrutują tylko spryciarze dają ogłoszenia pod inna firma ze spółki- mimo ze ostatecznie i tak osoba jest zatrudniania w „Gabonie”, tak żeby nikt nie trafił na opinie tutaj xD
Ważne jest to, czy jesteś całkowicie pewien tego, co nam przekazałeś. Jednak bez względu na to - niektórzy mogą być zainteresowani rozpoczęciem pracy w firmie GABONA. Może zatem powiesz nam, na jakie stanowiska mają obecnie wakaty?
Dobrze, że chociaż Tobie praca w firmie GABONA odpowiadała. Zdradź nam proszę, za co byłaś tam odpowiedzialna. Wiem, iż już tam nie pracujesz, ale może posiadasz jakąś wiedzę na temat rekrutacji w tym przedsiębiorstwie? Być może znalazłyby się tu osoby, które chciałby tam pracować, więc będziemy wdzięczni za każdą informację.
Ja też robiłem swoje a i tak zawsze było coś nie tak ,a to za wolno się pracowało a to taśma na palecie była nie tak a to za spóźnienie 3 minuty była afera szkoda gadać co tam się dzieje nie polecam tam pracy nikomu
Niektóre z prac są niestety szczególnie wymagające. Szkoda, że akurat Tobie praca w firmie GABONA raczej nie odpowiada. Ale nie przeszkadza to w tym, żebyś przedstawiał Nam, chociaż pokrótce, to, jakie warunki oferują tam swoim pracownikom. Czy oprócz normalnej pensji dostajecie tam jeszcze jakieś premie?
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":