test

Opinie o German Logistic GmbH Sp. z o.o. Łódź

Korzystałeś z usług German Logistic GmbH Sp. z o.o. Łódź? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Sławek
Data: 2016-04-26 12:31

Wizyt: 5542
Komentarzy: 935
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
26.04.2016 (2 lata temu)
26.04.2016 (2 lata temu)

German Logistic GmbH Sp. z o.o. Łódź

Czy ktoś pracuje jako komisjoner w de jakie jest wasze zdanie o firmie oraz atmosferze panującej na magazynie
autor
9 paź (11 dni temu)
9 paź (11 dni temu)
Pracuję na Bondorf już od 1 roku, dostaję premie bo wyrabiam ponad normę. Kierownik odbiera nawet w nocy jak potrzebowałem jego pomocy bylem tez wczesni na Lidlach i Nettach, tu mi sie bardzi podoba. Tadeusz M.
użytkownik
9 paź (11 dni temu)
9 paź (11 dni temu)
Ja prędko wyjechałem po dogadaniu szczegółów w sumie na spontanie można powodziec. I to była najlepsza spontaniczna decyzja. Nje martwiłem się o dach nad głową i podwozke do magazynu. Miałem troche doświadczenia w Polsce w tej branży. Więc poszło gładko już pierwszego dnia, drugiego i siódmego też. Tak minęło już osiem miechów. Teraz będę już na swoim M3. Piona dla wszystkich
użytkownik
9 paź (11 dni temu)
9 paź (11 dni temu)
Cały czas jesteście tu obecni 70 procent komentarzy to wasi koordynatorzy. Nie macie takiego zwyczaju tam żeby pracownikowi wysłać wyciągi z wypłat?? Jesteście bandą naciągaczy. A kreujecie się na tym forum jako najlepsza agencja świata. Filantropi normalnie o złotych sercach.....
użytkownik
9 paź (11 dni temu)
9 paź (11 dni temu)
Otóż to!
użytkownik
9 paź (11 dni temu)
Wyciągi z wynagrodzeń pracownicy otrzymują osobiście od koordynatora lub poczta tradycyjną. Jako zarząd , nie mamy wpływ bezpośredniego kto i jakie opinie wystawia, natomiast mamy wpływ pośredni czyli warunki pracy jakie stwarzamy i to powinno być podstawą do oceniania naszych działań.
Pomimo wcześniejszego naszego komentarza nadal nie otrzymaliśmy zgłoszenia w sprawie braku wyciągu wynagrodzenia.

Jeśli chcę Pan zakończyć sprawę to proszę się do nas zgłosić wysyłając wiadomość na adres [email protected]
użytkownik
9 paź (11 dni temu)
9 paź (11 dni temu)
Polecam. Premia plus wypłata dają spoko wynik. Ja tam nie narzekam. Bo bez znajomości języka to super praca.
użytkownik
9 paź (10 dni temu)
9 paź (10 dni temu)
Nie było i nie ma u nich żadnych opóźnień z wyplatami przynajmniej na naszym magazynie, to pewne, wypłata jak w umowie. Praca jak praca, jak na każdym magazynie. Chata w miarę utrzymana, pracownicy hm.. Różni. Ale to już od człowieka zależy
użytkownik
9 paź (10 dni temu)
9 paź (10 dni temu)
Potwierdzam
użytkownik
10 paź (10 dni temu)
10 paź (10 dni temu)
Ja tam pracowałem rok temu przez 5 miechów i zaś jadę na magazyn tam robić. Przełożonych miałem wzorowych. Lokum niezle. Zobaczymy jak będzie teraz. Ale wcześniej było wszystko bardzo w porządku
użytkownik
10 paź (10 dni temu)
10 paź (10 dni temu)
Najczęstsze powody opóźnień wypłat to niedoręczone numer kont, niewpisane numery kont do kwestionariuszy bądź błędne wpisane albo po prostu NIECHLUJNIE wpisane - nie do odczytu. Pracownicy także NIE WPISUJĄ adresów korespondencyjnych do kwestionariuszy, nie wpisują adresów e-mail a odchodząc z mieszkań firmowych po 1,5 miesiąca kadrowa nie ma wiedzy gdzie wysłać "paski z wypłat". Pracownicy w Gliwicach również pracują nad wypłatami/ ubezpieczeniami/wypełnianiem wniosków do Urzędów/ wystawianiem dokumentów dla pracowników jak i przyjmowaniem petentów w godzinach pracy więc jest taka możliwość że pracownicy German Logistic nie dodzwonili się. Nie jest prawdą to, że przeciętny pracownik pracuję 1, 5 miesiąca - wręcz przeciwnie- jest ich garstka. Kasować komentarzy nie jesteśmy w stanie (patrz regulamin Najlepszy Fachowiec). Nigdy nikogo nie straszyliśmy sądem, to pracownicy grożą sądem a wnosząc sprawę do sądu przeciwko firmie ponoszą zazwyczaj koszta sądowe za przegrane sprawy.

pozdrawiam
Kadrowa
użytkownik
11 paź (9 dni temu)
11 paź (9 dni temu)
To co Pani mówi to jest zwykły farmazon!! Pani kłamie świadomie!! Oczywiście że macie numer konta prawidłowy. To co Pani mówi jest żałosne! Chcę panie powiedzieć, że opóźnienia z wypłatami są winą pracowników którzy nie wpisał dobrego numeru konta? Śmieszne. To samo jeśli chodzi o adres do korespondencji. A jeśli chodzi o waszą siedzibę waszej śmiesznej firmy to ja chciałem się dodzwonić do was a nie odwrotnie! Dzwoniłem 20razy w ciągu dwóch dni na kilka różnych numerów które podał mi wasz pracownik i nie można się dodzwonić. Firma widmo. Do tego mam poważne wątpliwości czy ubezpiecza ie pracowników w początkowym okresie. Już nie mówiąc, że kłamiecie w rozmowie telefonicznej żeby pracowników skłonić do przyjazdu.Usuwacie negatywne komentarze z tego forum jak np. mój. Także takie bajki Pani kadrowa to mi mama na dobranoc opowiadała jak mały byłem!
użytkownik
11 paź (9 dni temu)
Dzień dobry,

Nadal nie zgłosił się Pan do naszego pracownika celem wyjaśnienia i dosłania dokumentów o którycb Pan pisał we wcześniejszych komentarzach.
Wyrażamy chęć pozytywnego zakończenia Pana roszczeń.
Oczelkujemy na kontakt z Pana strony.
użytkownik
11 paź (9 dni temu)
przypominamy kontakt do pracownika :
[email protected]
użytkownik
11 paź (9 dni temu)
11 paź (9 dni temu)
W mojej opinii to dobry pracodawca. Jak sie u nich zatrudnialem to zostało mi wszystko wytlumaczone krok po kroku. I nie było zaskoczenia na starcie. Polecam
użytkownik
11 paź (8 dni temu)
11 paź (8 dni temu)
Weź się zamknij koordynatorko
użytkownik
12 paź (8 dni temu)
12 paź (8 dni temu)
i to jest wlasnie poziom , sie dziwicie jak sie tak tez na magazynach odzywacie ze was kierownicy xxxxxxx
użytkownik
12 paź (8 dni temu)
12 paź (8 dni temu)
Jak komentarz pozytywny, słodki wychwalający to odrazu po kilka łapek w górę..... Siedzi to kilku idiotów, koordynatorów tej złodziejskiej firmy i piszą wychwalające komentarze. Weźcie idioci do jakiejś szkoły idźcie jak nie umiecie uczciwie zarabiać!!!
użytkownik
12 paź (7 dni temu)
12 paź (7 dni temu)
Jestem zadowolony. Szybka decyzja, troche formalności i zacząłem pracę tak to się już kręci 1,5roku i jest ok.
użytkownik
13 paź (7 dni temu)
13 paź (7 dni temu)
przyjechałem w sierpniu, trafilem chyba na trudny okres bo musielismy pracowac po 10h, teraz juz hyba wrocilo wszystko do normy, jak dotad wyplata sie zgadzala, z kierownikiem mozna sie dogadac , pomimo nie zaplanowanego jeszcze urlopu i ze pracuje tak krotko wynegocjowal z nettem tydzien wolnego we wrzesniu (pilnie bylo mi to potrzebne) , iec dla kiera OKejka
użytkownik
13 paź (6 dni temu)
13 paź (6 dni temu)
Omg normalna firma, tu nie trzeba mieć magistra żeby robić, ani jakiejś siły Kuczaja aby wyrobić normę, dać radę, czy po prostu pracować na lajcie . Pozdro600
użytkownik
14 paź (6 dni temu)
14 paź (6 dni temu)
Nie jedźcie tam! A jak pojedziecie to przypomnicie sobie ten komentarz! Nie było warto. Kroją do gołego!
użytkownik
14 paź (5 dni temu)
14 paź (5 dni temu)
Bardzo dobry pracodawca, dbają o pracowników i mają dobre oferty pracy, ja wyjechalem przez ta agencje już drugi raz i jest to sprawdzony, pewny pracodawca. Zwłaszcza dla tych co nie znają niemieckiego
użytkownik
15 paź (5 dni temu)
15 paź (5 dni temu)
Firma super ,polecam .
użytkownik
15 paź (5 dni temu)
15 paź (5 dni temu)
Witam,praca stała,pieniądze zawsze na czas,dobry kontakt z moim koordynatorem,mieszkanie też ok,pozdrawiam.
użytkownik
15 paź (4 dni temu)
15 paź (4 dni temu)
German L. jest spoko
użytkownik
16 paź (4 dni temu)
16 paź (4 dni temu)
Dobra firma,ciekawe oferty pracy ,dla każdego dla tego bez znajomości języka i z umiejętnościami językowymi,wózków widłowych nie ma się co bać,wyjechałem bez uprawnień wróciłem z uprawnieniami gdyż mogłem zrobić je na zakładzie,jestem zadowolony.
użytkownik
16 paź (4 dni temu)
16 paź (4 dni temu)
Nie rozumie całego tego hejtu ,pracuję od wielu lat z firmą German Logistic GmbH Sp. z o.o,złego słowa nie mogę powiedzieć,wszystko na czas,wynagrodzenie na koncie jest w terminie,kontakt z koordynatorem jest zawsze w godzinach pracy możliwy.Praca jak praca żadna nie jest lekka i przyjemna,pozdrawiam.
użytkownik
17 paź (3 dni temu)
17 paź (3 dni temu)
German Logistic to dobry pracodawca bo dbają o pracownika a to podstawa.. Nigdy nie odmówili mi pomocy jak miałem jakieś pytania albo problem. To się ceni i poleca!
użytkownik
17 paź (3 dni temu)
17 paź (3 dni temu)
Miałem na początku obawy co do współpracy z tą Agencją ,tyle słyszy się i czyta o wykorzystywaniu pracownika, jednak nic podobnego się nie działo tu pod czas mojej pracy ,zawsze wszystko było ok ,wynagrodzenie przelewano nam na czas +premie ,wszystko jak dla mnie ok .
użytkownik
17 paź (3 dni temu)
17 paź (3 dni temu)
Witam,czy można prosić o kontakt do Pani ? Wraz z partnerem chcemy wyjechać do tej pracy. Z góry dziękuję na odpowiedź.Pozdrawiam.
użytkownik
18 paź (2 dni temu)
18 paź (2 dni temu)
Pracowałem tam i przejrzałem na oczy. Nic nie mają do zaoferowania. Ja rozumiem że bez znajomości języka i prosta praca magazynowa ale nawet wtedy można znaleźć multum lepszych ofert. Mam wątpliwości czy ubezpieczają w początkowym okresie pracowników. Chcą ,, zaoszczędzić '' na składach. Także 0 moja ocena. Chciałbym poznać te osoby co piszą te fantastyczne komentarze. Wydaje mi się, że prościej napisać kilka opinii na tydzień niż pracownikom więcej płacić.
użytkownik
18 paź (2 dni temu)
18 paź (2 dni temu)
Tu wiecznie jedna i ta sama osoba pisze o braku ubezpieczenia w początkowym okresie... No stary jak masz jakiś problem to pisz albo dzwoń do nich a nie wylewaj żale co dzień pod innym nickiem. Przecież to jest zalosna farsa.
Ja, moi znajomi, żona pracujemy u nich od długiego czasu, poznalo się resztę ludzi z magazynu i nikt nie miał żadnego zonka z ubezpieczeniem. Ależ z nas farcierze!
użytkownik
wczoraj 7:52
Ale to nie znaczy gościu, że inni nie mieli !! Rozumiesz?
użytkownik
wczoraj 11:45
bzdury opowiadzasz. uspokoj sie !
użytkownik
wczoraj 14:39
wczoraj 14:39
Sprawdzony pracodawca, wypłacalny. a praca jak każda inna, robić trzeba.... Pozdro 57

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

chemirol

jack trans

zając

zając Wojciech

rams

perform

diebold

sii

porr

gdańsk Gdansk

futuro finanse

qatar

danfoss grodzisk maz

Bogusław berliński

muzeum warszawy

Siedlce

jost nowa sól

radioster katowice

radioster

lsc

Hamer

Kimberly Clark Kraków

Selgros jarocin
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin