test

Opinie o Gillette Poland S.A. - Łódź

Korzystałeś z usług Gillette Poland S.A. - Łódź? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Leon
Data: 2010-05-18 17:54

Wizyt: 9971
Komentarzy: 923
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)

Gillette Poland S.A. - Łódź

a co ozborn sie wywalil na kolowrotkach? tego jeszcze nie slyszalem.
autor
04.12.2018 (2 miesiące temu)
04.12.2018 (2 miesiące temu)
A na pytania o " xxxxxxx " kolegi, właściwą odpowiedzią jest, że go nie " xxxxxxx tylko wytłumaczysz sam, gdzie popełnia problemy i jak je naprawić. Już widzę, w którym miejscu poległeś.
użytkownik
04.12.2018 (2 miesiące temu)
04.12.2018 (2 miesiące temu)
bez przesady.na przerwe zastepuje mechanik lub lider.to jest czas kiedy mozesz spokoijnie odejsc od maszyny bez strachu ze kolega robi na czterech maszynach.i nie daje rady.
co do kawy to raczej tez staraja sie zastepowac mechanicy lub operatorzy ktorzy maja chwile wolnego.
zawsze jest tak ze nie wszystko idzie wiec mozna zastapic kogos.
duzo zalezy od samych ludzi.jesli w linii sa jakies buce to nie ma klimatu na dobra prace i zastepstwa np. na kawe.
jak zaspol jest zgrany to jest ok.
użytkownik
04.12.2018 (2 miesiące temu)
04.12.2018 (2 miesiące temu)
popieram zdanie poprzednika fcama.
niestety biuro za bardzo podkreca to wszystko.zadaja coraz wiecej,bo wiecej zadaja od nich szefowie z US.
nie potrafia nasi powiedziec --NIE.
w berlinie nie robia polowy rzeczy ktore my musimy robic.o analizach nawet nie wspomne--nasi z biura na niczym sie chyba nie znaja,zadajac codziennie tych samych analiz.
prawda niestety jest taka ze dla tych z biura ta fabryka to trampolina do wyzszych stolkow.
wiec maja w tym cel by podkrecac wszystko,a potem merdac ogonkiem przed szefami z US.
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
Witajcie
Mam takie pytanie.
Jeżeli na świecie jest przykładowo 200 maszyn BAM
i wszystkie teoretycznie są identyczne.
To
1. Czy czynności CILowskie operatorzy mają takie same ?
2. Czy czynności z kart E3 są takie same ?
3. Czy operator pisze analizy do powtarzających się problemów ?
Dzięki za odpowiedź
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
Problem polega na tym że sami zalaliście siebie i dół stertą niepotrzebnej biurokracji i wydaje się, że jak kiedyś fizycznym nie zależało na produkcji tak teraz jest odwrotnie odnosi się wrażenie że produkowanie maszynek w tym zakładzie to taki dodatkowy element do różnego rodzaju analiz kwalifikacji ,bomów etc.
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
ja tez mam inne pytanie
czy w planie oszczednosci ktore nasza firma robi co roku--slynne 1-5-10,--umieszcza w tabelce oszczednosci--ulgi jakie przysluguja firmie gdy firma jest umieszczona w Lodzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej? fabryka gillette jest umieszczona w takiej strefie.
nigdy --na zadnym zebraniu nie powiedzieli o tym wprost.
a przeciez w statucie LODZKIEJ Strefy ekonomicznej stoi jak wol ze ulgi takie przysluguja podmiotom tu zarejestrowanym.
robimy rozne rzeczy by osiagac oszczednosci--niedlugo ledy zamienimy na swiece,
ale o tym ze mamy ulgi ,od szefow gillette nigdy nie uslyszalem, ze sa brane pod uwage.
firmy ktore NIE dzialaja w strefie ekonomicznej nic nie przysluguje--oni prowadza prawdziwy biznes.
natomiast firmy ktore maja oferowana pomoc (jak gillette )--niech w poczuciu przyzwoitosci--nie mowia ze prowadza biznes.
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
Ten zakład to jeden wielki Big Brother.
użytkownik
07.12.2018 (2 miesiące temu)
07.12.2018 (2 miesiące temu)
ech-jakby ten zaklad byl jak big brother to z Bogiem sprawa...
ale jak wytlumaczysz ze gdy maja przyjechac goscie z US,to chowa sie wszystkie krzesla na dziale ???
zeby jeszcze przez przypadek nie zauwazyli ze mamy mozliwosc siedzenia w pracy.
to nie big brother --to cos bardziej strasznego....
użytkownik
08.12.2018 (2 miesiące temu)
08.12.2018 (2 miesiące temu)
I Ja mam pytanie.
Firma ciągle mówi o oszczędnościach, stratach, zaangażowaniu itd.
Dlaczego nie chwali się zyskami ?
Jak to się przekładają te działania na zysk.
Bo np. zatrudnianie
nie kompetentnych osób na stanowiska nie nazwałbym dobrą inwestycją w rozwój firmy.
Aaa...
I jeszcze jedno
Hasło ze stołówki
"Cały Świat tonie w plastiku"
nie jest zbyt trafne
Ps.
Ile dziennie ton granulatu schodzi z silosow na produkcję ?
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Moze dodam Ja coś od siebie. Od stycznia firma podnosi dodatek za 4 Brygady 550zl + nieco wiecej za nocki bedzie wypłacać. Ciekawi mnie to jak przełoży sie to na podwyżki. Sadze ze będzie coś na zasadzie "No w tym roku możemy ci dać 30zl maksymalnie." Widać ze firma jest dumna z tej rewizji jak to nazywają lecz nie wpadli na pomysł ze pracownik pracujący X lat zarabia w tej chwili mniej co nowy pracownik dostaje na start. Jeśli chcą wprowadzać zdrową politykę powinni przede wszystkim zrównać płace wszystkim E2 E3 odpowiednio podnieść płace i można śmiało stwierdzić że na dzień dzisiejszy zwykły pracownik powinien zarabiać powyżej 3tys Netto bez żadnych dodatków. A i jeszcze
jedno śmiać mi sie chciało gdy Pani L. mówiła ze dodatek za brygady nie jest w żaden sposób prawnie wpisany i firma robi nam przysługę a prawdę mówiąc gdyby z niego nagle zrezygnowali to ludzie masowo by się zwolnili z fabryki bo każdy też się szanuje i chce żyć godnie
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
refleksja --niech kazdy sam przemysli
pracownicy gillette od 15 lat pracuja coraz wydajniej.umieja coraz wiecej, lecz sa nisko wynagradzani.
ich dochody to place ktore sa niskie.
jednoczesnie nieswspolmiernie wysoko wynagradzane sa dochody z kapitalu czyli zyski i dywidendy.
o tym na zebraniach oczywiscie cisza.
gdy do tego dolozymy ulgi za dzialalnosc w specjalnych strefach--jak nasz zaklad--to okazuje sie ze
zarabiamy bardzo male pieniadze.
i nie pomoze to ze robia badania rynkowe.prawda jest taka jak napisalem....
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
jezeli ten zaklad bylby jak big brother--to z Bogiem sprawa...
ale jak wytlumaczysz ze na najnowszym dziale ,gdy jest wizyta gosci z US, chowa sie krzesla na calym dziale.....
zeby jeszcze przez przypadek goscie z us nie zobaczyli ze polskie robotnicy moga siedziec w pracy....
pewnie nie byliby zadowoleni i kazali pisac jeszcze wiecej analiz ....
to nie big brother---to cos bardziej strasznego....
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
pracuje w fabryce przemyslowej--to prawda ale---
kaza mi robic za pisarza analiz---ktore sa nic nie warte--codziennie to samo sie dzieje.
kaza mi robic za magazyniera---sam robie zamykanie orderow i i inne ...
kaza mi robic za mechanika ---sam naprawiam maszyny
kaza mi robic za operatora --tylko tu sie zatrudnilem
masz cos jeszcze do dodania---czy moze uwazasz ze mam za duzo obowiazkow......
moze w innych fabrykach tez tak jest--robisz jako czlowiek --orkiestra.
w biurze natomiast siedza i .........
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
Drodzy.
Zakład w tym momencie to już jedna wielka kpina. Zarobki w porównaniu z innymi podobnymi pracodawcami nie są w żaden sposób atrakcyjne, benefity tak bardzo wychwalane przez żałosną pania L. mają w zasadzie już wszyscy a pracy jest tyle że można by często nią oddzielić po dwie trzy osoby.
Ciągle słuchamy że w każdym roku musimy dostarczać oszczędności, co chyba ma już nawet przełożenie na to że w ubikacjach stosuje się do podtarcia tekturę byle by było taniej.
Wieczne cięcia na rzeczy, często niezbędne do prawidłowej pracy maszyn.
Masa nikomu niepotrzebnych systemów, z których wynika wielkie nic.
Jakość produktów to już tylko legenda bo każdy tylko mysli jak zaoszczędzić kasę a nie jak dobry produkt powinniśmy dostarczać. Managerowie szkoda gadać.
Karierowicze po trupach i do celu. Wyraźnie widać jak nie lubią ludzi i patrzą o co by tu się do... . Krytyka i pomysły, które nie są po ich myśli nie ma się prawa zdarzyć. Aż żal patrzeć na to co się dzieje na Ostrzach pod wodzą pewnych nieodpowiedzialnych osób zarządzających tym działem.
Ogólnie zdecydowana część pracowników myśli o odejściu z firmy. Wiele osób już to zrobiło i zapewne wiele jeszcze zrobi. Nawet nowi pracownicy po krótkim okresie pracy zaczynają dostrzegać to że zakład nie jest tym czego się spodziewali i co im przedstawiano na etapie rekrutacji.
Osobiście nie polecam.
użytkownik
17.12.2018 (2 miesiące temu)
17.12.2018 (2 miesiące temu)
dajcie spokoj p.L. ona miala do odegrania swoja role i tylko tyle.po prostu kazali jej zakomunikowac te fakty i tyle.
gdy widzialem na jej twarzy jak bardzo jest jeej niezrecznie mowic takie farmazony--jak ten ze dodatek do 4 brygadowki to laska naszego zakladu--zrobilo mi sie jej szkoda.
kazdego nasza korporacja tu wykorzystuje.
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Mam pytanie czy to 200 zł podwyżki za 4 brygady to jest razem ze 100 za system rotacyjne?
autor
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
nie
użytkownik
25.12.2018 (miesiąc temu)
25.12.2018 (miesiąc temu)
Wszystkiego najlepszego dla wszystkich ciężko pracujących w gillette
użytkownik
25.12.2018 (miesiąc temu)
25.12.2018 (miesiąc temu)
Aby przyszły rok 2019 przyniósł nam jeszcze większe oszczędności
dla firmy.
Niech rok 2019 mija pod hasłem
"Dajmy z siebie wszystko"
użytkownik
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
Witam. Stanowczo odradzam rozmowy w sprawie pracy... Szkoda Waszego czasu.
Rekrutacja składa się z dwóch testów i dwóch rozmów. Testy rozwiązywane grupowo... Jeżeli chodzi o rekruterów, miałem przyjemność rozmawiać trzema osobami. Pan z pierwszej rozmowy przygotowany i umie poprowadzić rozmowę natomiast kolejna rozmowa która odbywa się w obecności dwóch rekruterów to totalna kpina... Zadawanie pytań tych samych co poprzednik, tłumaczą się że takie mają procedury- rozumiem, natomiast podejście tych dwóch rekruterów, niestety nie rozumiem. Śmiech i lekceważenie... Gdybym był w pracy nie pozwoliłby sobie na takie zachowanie, brak profesjonalizmu. Nie jestem osobą która pozwoli sobie na zachowanie tego typu. Przerwałem rozmowę i poprosiłem o wyprowadzenie z tej firmy. Pani rekruter bardzo mnie przepraszała jeżeli urazili mnie swoim zachowaniem, ale może warto pomyśleć wcześniej o konsekwencji swojego zachowania? Straciłem cztery godziny swojego czasu, dlatego wyrażam swoją opinię. Obiecałem, że pochwalę się opinią i mam nadzieję, że dużo osób to przeczyta przed podjęciem decyzji. Jeżeli chodzi o warunki finansowe, nie udzielę żadnych informacji-nie miałem ochoty kontynuować rozmowy, już nawet nie miałem ochoty pracować w tym zakładzie. Pozdrawiam

Moje sugestie dla Gillette Poland S.A.:
Marka to duże znaczenie, pracownicy też tworzą jakość... Po rozmowie jednak straciłem dobre zdanie o Gillette.
użytkownik
21.01.2018 (rok temu)
21.01.2018 (rok temu)
Moi Drodzy, jesli macie jakies pomysly, opinie i zastrzezenia dotyczace naszego zakladu to prosze korzystajcie z kanalow dostepnych tj spotkan wewnetrznych, miesiecznych lub kwartalnych, grup dyskusyjnych ktore organizujemy dla Was w firmie - tylko wowczas otwarcie mozna to przedyskutowac i stworzyc plany poprawy. Zachecam do rozmowy ze swoim przelozonym na spotkaniu 1-1 to jest najlepsza platforma na rzeczowa wyskusje. Z gory dziekuje.
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
No i co drogi dziale HR? Od waszego postu lada chwilę minie rok...Tyle spotkań z pracownikami.... tyle zebranych informacji.... I jakoś nikt nie wyciągnął żadnych wniosków...co z tymi planami poprawy? Gdzie niby jakiekolwiek akcje? ... Tak to wszystko działa w tej fabryce... Książka z piękną okładką a w środku puste kartki...
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
to chyba jakis zart.
moj przelozony nie potrafi nawet poprawnie po polsku -bez bledow ortograficznych pisac-- a ja mam z nim rozmawiac o tym co mi sie nie podoba?
liderzy sa nastawieni by jak najszybciej awansowac i uciec z produkcji.
takie wlasnie rzeczy widze na codzien w tej firmie.
użytkownik
09.12.2018 (2 miesiące temu)
09.12.2018 (2 miesiące temu)
Te wasze spotkania mają na celu tylko jedno.... xxxxxxx pracownika, aby kierownictwo mogło spać spokojnie, te wszystkie testy rozmowy to Bayer Monachium..

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

vegan

malinex

dar group wrocław

dar group

komodus

WSP

pbsz bytom

accenture

sindbad

thales

Opoczno Mila

Darboven

tmf

Instal Complex

levis

port lotniczy bydgoszcz

fideltronik

gsk

gsk poznan

atem

color graf

budostal

Ohp

eva hotel

eva

hotel eva

COTY

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin