test

Opinie o Global Business - Bydgoszcz

Korzystałeś z usług Global Business - Bydgoszcz? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): malinka
Data: 2010-08-31 17:20

Wizyt: 2707
Komentarzy: 98
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.08.2010 (8 lat temu)
31.08.2010 (8 lat temu)

Global Business - Bydgoszcz

A kto jest właścicielem tej firmy wiesz jak on sie nazywa?bo ja chyba tez miałam styczność z tą firma?
autor
03.09.2016 (2 lata temu)
03.09.2016 (2 lata temu)
Nie dziwię się, że firma ma problem ze znalezieniem pracowników. Byłam na rozmowie w tej firmie Pani rekruter, z która rozmawiałam była kompletnie nie przygotowana i raczej nie ma nosa do ludzi, nie prowadzi dialogu, tylko zadaje pytania, nie udziela najbardziej podstawowych informacji. Ja powinnam być wspaniale zapowiadającym się zaangażowanym pracownikiem, mimo że Pani rekruter nie zachęca wcale do tej pracy. Rekrutacja na bardzo niskim poziomie NIE POLECAM!
użytkownik
03.09.2016 (2 lata temu)
03.09.2016 (2 lata temu)
no jest caly czas rekrutacja bo pewnie jeszcze nie znaleźli odpowiednich ososb trzeba się jakos może bardziej do tego wszystkiego przylozcy nie? @Ola moze po porstu TY na taka osobe trafilas i tyle ..?
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Firma na niskim poziomie. Pani koordynator rzeczywiscie traktuje ludzi z gory, atmosfera wrecz odrazajaca ze tak powiem. Pracuj, sprzedawaj,zarabiaj . Sa nie mili i opryskliwi. Wytrzymalam tam 5 dni. Kare dostalam a gdy pokazalam to prawnikowi wysmial ich i do dzisiaj cisza.
użytkownik
31.03.2017 (rok temu)
31.03.2017 (rok temu)
Kto robi umowy ten zarabia. Mi się podoba, że mają zasady, do których się stosują. Możesz pracować 6 godzin dziennie, wtedy dają ponad 17 zł brutto za godzinę i płacą od każdej umowy, która wychodzi z firmy - i to 50 zł do ręki. Mi to wystarcza. I nie obchodzi mnie wynik grupy.
użytkownik
11.05.2017 (rok temu)
11.05.2017 (rok temu)
Pracowałem tam na początku gdy firma powstała i widzę że nic się nie zmieniło nadal to dno i 3 m mułu. :)
użytkownik
27.07.2017 (rok temu)
27.07.2017 (rok temu)
Wcale nie jest tak zle jak piszecie .. Gdybym miala kierowac sie opiniami przy wyborze pracy to chyba bym nigdzie nie poszla. Dla mnie firma spoko.
użytkownik
04.08.2017 (rok temu)
04.08.2017 (rok temu)
A jak tam jest z prowizjami? Mozna zarobić?
użytkownik
10.08.2017 (rok temu)
10.08.2017 (rok temu)
prowizje sa tak jak mowili na rozmowie 50 zl netto za kazda umowę nawet jesli ona odpadnie i to jest inne niz w reszcie bydgoskich cc. Mogloby być wiećej wczesniejszych wyjsc. to chyba jaedyny minus. Ludzie bardzo w porzadku
użytkownik
16.08.2017 (rok temu)
16.08.2017 (rok temu)
@anonim34 - czyli jesteś zadowolony z zatrudnienia w Global Business? Piszesz, o systemie prowizyjnym, a czy firma zapewnia dodatkowe benefity w formie np. prywatnego ubezpieczenia medycznego?
użytkownik
24.08.2017 (rok temu)
24.08.2017 (rok temu)
Jak ktos lubi korpo klimat to sie tutaj nie odnajdzie. Bardzo mały zespoł, na pewno jest spokojniej niż w innych miejscach w których pracowałam. Nie ma takiego cisnienia i jest dużo czasu żeby się rozkręcic. Polecam tym, którzy lubią sprzedaz.
użytkownik
01.09.2017 (rok temu)
01.09.2017 (rok temu)
Powiedzcie czy tam sie liczy czasy połączeń???? Pracuje w call center i zastanawiam się nad zmianą bo ucinaja mi premie nawet jak braknie mi 5 minut do czasu polaczeń, który karzą osiągnąc. Ale jesli tu jest tak samo to się nie bede pchać.
użytkownik
18.09.2017 (rok temu)
18.09.2017 (rok temu)
@nicol - a czy możesz napisać nieco więcej o swoich doświadczeniach związanych z pracą w Global Business? Jak oceniasz warunki zatrudnienia na swoim stanowisku? Piszesz, że pracodawca daje czas na zapoznanie się z zasadami panującymi w firmie - czy na początku zatrudnienia są organizowane szkolenia wstępne? Takie dodatkowe informacje mogą być ważne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy w firmie.
użytkownik
29.09.2017 (rok temu)
29.09.2017 (rok temu)
Z prowizjami jest calkiem spoko, bo nawet jak umowy odpadają to kasa za nie jest tylko podstawa troche marna. Ktoś pracował i wie po jakim czasie można liczyc na umowę o prace????? Ja już sie nie ucze i zależaloby mi....
użytkownik
06.10.2017 (rok temu)
06.10.2017 (rok temu)
Nie nie nie! Nic nie zapewnia.
Prowizja na poczatku jest od kazdej spisanej umowy, a od drugiego miesiaca pracy trzeba spisac juz kilka umow, zeby wyplacili prowizje...
użytkownik
06.10.2017 (rok temu)
06.10.2017 (rok temu)
Jedno wielkie oszustwo. Obiecuja nie wiadomo co, pierwsze kilka dni wyglada super, potem dramat.
Szef co wyzej sra niz dupe ma, koordynatorka Kasia z kijem w tylku wielka pani, patrzy na wszystkich z gory, jak sie ktos nie przypodoba to nara. przy wyplacaniu pieniedzy z prowizji niby nie ma akurat calej kwoty i ma wyplacic reszte pozniej a potem jak sie nie dopomnisz to pieniedzy nie zobaczysz...
Kaska lubi jednego z chlopakow na sali- ciagle kaze mu pomagac innym i chyba bardzo ze soba wspolpracuja bo konkursy wygrywa tylko on, gdy pomoze komus z nowych spisac umowe to bierze ja na swoje konto, jedna wielka porazka. Jesli jestes nowy to wiekszosc z Twojej pracy idzie na konto kogos kto juz dlugo pracuje. Firmowe sniadanka... nie dajcie sobie mydlic oczu. Ok zjemy razem w pospiechu dwie kanapki, w sztywnej atmosferze i za chwile powrot na sale gdzie mowia ze jestesmy beznadziejni ze musza dokladac do nas itp. Niedawno zmiana projektu- grupie nie szlo zbyt dobrze wiec juz nie bylo tak przyjemnie. A gdy ktos wyrazil swoje zdanie na temat zmian, za moment byl wzywany do gabinetu obok i po krotkiej rozmowie z Kaska i Tomaszem juz siedzial cichutko. Porazka, nie polecam.
użytkownik
18.10.2017 (rok temu)
18.10.2017 (rok temu)
Bzdura! beznadzieja, ze na takich portalach wypowiadaja się ludzie, którzy nawet w firmie nie pracowali....
użytkownik
25.10.2017 (rok temu)
25.10.2017 (rok temu)
Firma na poziomie
użytkownik
08.11.2017 (rok temu)
08.11.2017 (rok temu)
Chyba jedyna firma call center jaką znam ktora płaci prowizje za wysłane umowy, a nie tylko za aktywacje. Bez cisnienia,Osobiście polecam
użytkownik
22.11.2017 (rok temu)
22.11.2017 (rok temu)
Nie liczą czasu połaczeń, jest na luzie, prowizje bez zadnych progów
użytkownik
18.12.2017 (11 miesięcy temu)
18.12.2017 (11 miesięcy temu)
Global Business to fajna firma. Dobrze mi się tu pracuje być może dlatego, że lubię swoją pracę?
użytkownik
19.12.2017 (11 miesięcy temu)
19.12.2017 (11 miesięcy temu)
Wg mnie fajna praca, atmosfera+, kasa+, poziom+; 100% na tak
użytkownik
9 sty (11 miesięcy temu)
9 sty (11 miesięcy temu)
Fajnie mi się tu pracowało ;) szkoda, że musiałam się przeprowadzić :(
użytkownik
21 sty (10 miesięcy temu)
21 sty (10 miesięcy temu)
Umowa jest na jaki okres czasu? Czy jest realna możliwość uzyskania umowy o pracę ? Czy to prawda, że dopiero po zrobieniu paru zamówień dostaje się premie?
użytkownik
9 lut (10 miesięcy temu)
9 lut (10 miesięcy temu)
no wiesz @stefan - tematy umowy i prowizji to nie jest kwestia na forum ;) ja na pewno nie narzekałam
użytkownik
9 lut (10 miesięcy temu)
9 lut (10 miesięcy temu)
no ja też nie :P
użytkownik
20 lut (9 miesięcy temu)
20 lut (9 miesięcy temu)
Moim zdaniem całkiem fajnie, kasa na koncie, prowizje na koniec miecha jeszcze dodatkowo, atmosfera luzik ;)
pozdro dla ekipy
użytkownik
21 lut (9 miesięcy temu)
21 lut (9 miesięcy temu)
Pseudofirma, brak minimalnej stawki czyli 13,70 w 2018. Pracownicy i smieszny prezes ponizej jakiegpkolwiek, poziomu. Skladek obowiazkowych nie placi a premie do ręki żeby podatku nie płacić.
użytkownik
1 mar (9 miesięcy temu)
1 mar (9 miesięcy temu)
Co Ty piszesz za bzdury? Firma na dobym poziomie atmosfera I prezes bez zarzutu, zawsze pomoga. Pieniadze zawsze sie zgadzaja tyle, ze faktycznie jesli komus nie chce sie pracować tylko wiecznie nadasany I nie przyjmuje wiedzy to potem tak moze opowiadac
użytkownik
1 mar (9 miesięcy temu)
1 mar (9 miesięcy temu)
Firma na poziomie,Szef z ludzkim podejściem do pracowników, każdy dba o dobra atmosferę, pomocni ludzie, wypłaty zawsze na czas. Gorąco polecam :)
użytkownik
16 mar (8 miesięcy temu)
16 mar (8 miesięcy temu)
Słyszałem sporo dobrego o firmie. Jaka macie atmosferę, aplikować?
użytkownik
10 kwi (8 miesięcy temu)
10 kwi (8 miesięcy temu)
I dobrze słyszałeś, aplikuj. Ja jestem tu już ponad rok i nie mam zamiaru odchodzić, z resztą jest więcej takich osób. Podeślij do rekrutacji CV ke, przyjdziesz, pogadasz, na pewno się pozytywnie zaskoczysz :) Fajnie będzie mieć nowego kolegę w zespole
użytkownik
11 kwi (8 miesięcy temu)
11 kwi (8 miesięcy temu)
@babuszka a możesz napisać, co dokładniej powoduje, że masz tak pozytywne nastawienie do pracy w Global Business? Dla osób poszukujących pracę (w tym pewnie również dla @Filip) to szczegóły zatrudnienia stanowią zagadnienie kluczowe. Na jakim stanowisku pracujesz w firmie? Czy przez ten rok Twoje warunki zatrudnienia uległy poprawie?
użytkownik
12 kwi (8 miesięcy temu)
12 kwi (8 miesięcy temu)
Zdecydowanie, zarówno warunki zatrudnienia, jak i atmosfera. Pieniądze zawsze na czas, prowizję. Atmosfera, taka, w której się nie czuje jak pracownik pracodawca; tylko wszyscy na tym samym poziomie. Gry, konkursy, szybsze wyjścia, śniadania co poniedziałek. To wszystko wpływa na to, że chce się tu pracować.
Jeżeli chodzi o warunki- wiadomo są to rzeczy, które są w umowie, które są objęte ustawą to też nie mogą wiesz być przekazywane osobom trzecim. Ale rekruter wszystko podczas rozmowy wyjaśnia i zgadza się na umowie ;) Jak chcesz to aplikuj, sama ocenisz Aneta, może będziemy miały okazję się poznać :)
Zobaczysz, że nie będziesz tej decyzji żałować, ale wiadomo musisz pokazać, że chcesz pracować, ale to nie jest firma, inna niż z tej branż, nie ma rotacji, tabelek, wyliczania każdego połączenia, tu serio liczy się człowiek. Inaczej tak długo bym tu nie była.
użytkownik
4 maj (7 miesięcy temu)
4 maj (7 miesięcy temu)
@babuszka bardzo Ci dziękuję za wszystkie informacje. Brzmi to naprawdę bardzo zachęcająco. Możesz jeszcze podpowiedzieć mi, czy Global Business zapewnia swoim pracownikom również socjal w postaci prywatnej opieki zdrowotnej? To dla wielu osób poszukujących pracę, bardzo duży atut zatrudnienia. Szczególnie w dzisiejszych czasach.
użytkownik
7 maj (7 miesięcy temu)
7 maj (7 miesięcy temu)
z tego co wiem takim bonusów nie ma, ale szczerze mówiąc dla mnie np to nigdy nie było przeszkodą
użytkownik
22 maj (6 miesięcy temu)
22 maj (6 miesięcy temu)
Dla mnie jest ważne , że firma ma opinię dobrego pracodawcy.
użytkownik
13 cze (5 miesięcy temu)
13 cze (5 miesięcy temu)
100% na tak
użytkownik
13 cze (5 miesięcy temu)
13 cze (5 miesięcy temu)
właśnie to też fajne że nie liczą :)
użytkownik
13 cze (5 miesięcy temu)
13 cze (5 miesięcy temu)
@Czarek, czy to także Twoja opinia? Jeśli pracujesz w firmie dodaj jakie stanowisko zajmujesz i określ zakres swoich obowiązków. Czy kwalifikacje, których pracodawca wymaga mają odzwierciedlenie w wynagrodzeniu? @kalie, czy mogłabyś rozwinąć swoja opinię i dodać trochę konkretów? Może o atmosferze w pracy i relacjach pracownik-pracodawca? @babuszka, z Twojej wypowiedzi wynika, że pakiet socjalny nie obejmuje prywatnej opieki zdrowotnej, ale Ci to nie przeszkadza. Czy mogłabyś napisać o ewentualnych bonusach, takich jak premie, czy szkolenia? Wasze obiektywne opinie o firmie są bardzo ważne. Powodują, że przyszły pracownik może wyrobić sobie zdanie o pracy i pracodawcy i sam zdecydować czy wiązać swoja przyszłość z firmą czy nie.
użytkownik
14 cze (5 miesięcy temu)
14 cze (5 miesięcy temu)
@Aneta :) fajnie, że pytasz, z przyjemnością po krótce Ci opowiem, a co warto o tym mówić, a ja jestem taki, że mówię co myślę. Jestem doradcą i tak pracuje tam od marca 2017 tak więc sporo mogłem sobie już zaobserwować na stanowisku doradcy. To co było ustalane jeszcze przy podpisywaniu warunków zgadzam się w rzeczywistości a to moim zdaniem mega ważne tym bardziej w tych czasach. I z konkursów i premii można wyciągnąć fajną sumkę do podstawy tak więc mi to pasuje, dobre jest to, że taki tutaj standardzik, a w innych firmach z tego co wiem nie ma to ta dodatkowa kasa z premii drugi raz w miesiącu skórę ratuje przynajmniej mi jako gamerowi a wejdzie jakiś nowy dodatek do strzelanki :D Genialne są też te szybsze wyjścia- nie dość, że zarabiam kase, wypłacają mi jakbym sobie siedział cały dzień a ja chill na balkonie- żyć nie umierać ;) Ekipa zgrana (mówiąc tu o wszystkich, nie tylko ludkach z sali) tak więc o tyle dobrze, że nie ma zgrzytów, kumplujemy się w pracy i poza nią a atmosfera przynajmniej dla mnie jest mega ważna żeby nie było, że ktoś ślęczy nad Tobą i wysyła negatywne wibracje- nie lubię toksycznych ludków- tu na szczęście ich nie ma :D A no i to jest najlepsze, że nie miałem zbytniego doświadczenia, a wyuczyli mnie na szkoleniu wstępnym, potem podłapałem w mig i teraz dobrze mi to idzie i mało tego ja to lubię :P
użytkownik
19 cze (5 miesięcy temu)
19 cze (5 miesięcy temu)
@Czarek, dziękuję Ci za Twoją wyczerpującą opinię. Atmosfera w pracy jest bardzo ważna. Dzięki niej z chęcią podchodzi się do swoich obowiązków. Piszesz, że do podstawy pensji możesz dorobić premiami i konkursami. To bardzo motywujące dla pracownika. Dodaj jeszcze, czy obejmuje Cię pakiet socjalny i inne bonusy pozapłacowe? Czy inni pracownicy myślą o pracy w firmie podobnie do Czarka? Zachęcam was do zostawiania swoich opinii.
użytkownik
29 lip (4 miesiące temu)
29 lip (4 miesiące temu)
Jak oceniacie obecnie pracę w global bussines? Warto tam zacząć pracę? Ktoś z was ma tam umowę o pracę czy tylko zlecenie? Pieniążki się zgadzają? ???? Pzdr
użytkownik
30 lip (4 miesiące temu)
30 lip (4 miesiące temu)
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Interesuje mnie na jaką umowę można liczyć na początek?
użytkownik
14 sie (3 miesiące temu)
14 sie (3 miesiące temu)
tak, na chwilę obecną widziałem ogłoszenie, że szukają wyślij cvke :)
użytkownik
14 sie (3 miesiące temu)
14 sie (3 miesiące temu)
tak jak pisałam ostatnio, praca fajna, umowa legalna, kasa na czas
użytkownik
24 sie (3 miesiące temu)
24 sie (3 miesiące temu)
Jaką macie atmosferę w firmie? Może dowiem się jakie są widełki płacowe?
użytkownik
6 gru (5 dni temu)
6 gru (5 dni temu)
Po zwolnieniu danej osoby pracownicy omawiają jaka była i co źle robiła, bardzo niemiłe zachowanie.
użytkownik
6 gru (5 dni temu)
6 gru (5 dni temu)
Forma, która o rynku B2B ma słabe pojęcie. Sprzedaż na poziomie prawie zera. Konsultanci z dłuższym stażem zrozumiali, właszcza jeden, bo robi sprzedaż. Mały zespół, co nie widział na oczy call center dużego i tamtej pracy. Zwolnienie w trakcie szkolenia, bez szansy na kolejne dni, by się wykazać. Niepewność, czy kasa będzie wypłacona za pracę, bo wpisane w umowę, że miesiąc po ostatnim dniu szkolenia. PIP powinna się temu przyjrzeć, bo stawka godzinowa to 13 zł a powinno być 13,70. Jedyna pozytywna osoba Pani od HR, ceni swój czas, zawsze uśmiechnięta i skora do pomocy.

Moje sugestie dla Global Business:
Niech umowa szkoleniowa nie będzie ludziom przerwana a płatność zaraz po zakończeniu.

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Zmienić nastawienie do nowych pracowników
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Firma na niskim poziomie. Pani koordynator rzeczywiscie traktuje ludzi z gory, atmosfera wrecz odrazajaca ze tak powiem. Pracuj, sprzedawaj,zarabiaj . Sa nie mili i opryskliwi. Wytrzymalam tam 5 dni. Kare dostalam a gdy pokazalam to prawnikowi wysmial ich i do dzisiaj cisza.
użytkownik
22.03.2017 (rok temu)
22.03.2017 (rok temu)
Właściciel powinien zrozumieć, że ludzie przychodzą do pracy zarabiać pieniądze! Firma zajmuje się sprzedażą usług Orange, a cały zespół robi dwie umowy tygodniowo. Od koordynatorki usłyszysz jedynie żeby uśmiechać się do klientów, bo sama nie posiada umiejętności i nie ma doświadczenia w sprzedaży. W tej firmie niczego się nie nauczysz i nie zarobisz. Teraz pracuje w innej firmie telemarketingowej i nie ma porównania.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

ceva

pekrapol

Mecalux

ceva bielsko

Lisner

Booksy

agata meble

polmlek

vitro

vitro plus

avs polska

Kirchoff

Auchan

hanplast

lenkiewicz

lumileds

tetra-pak

gea

Ikea Poznań

Ikea

aleksandra marzec

luty zbigniew

skalbmierz

stowarzyszenie wiosna

górka piotr

kraków hotel pod rózą

kraków hotel pod roza

kądziela

nawojka

mariusz marek

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin