test

Opinie o Gracja - Lombard - Wrocław

Korzystałeś z usług Gracja - Lombard - Wrocław? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Mirka
Data: 2012-09-29 13:21

Wizyt: 12361
Komentarzy: 388
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
10.01.2017 (rok temu)
10.01.2017 (rok temu)

Gracja - Lombard - Wrocław

Ja pracowałam prawie pół roku w loombardzie. Punkt był okropny, bez WC i pomieszczenia socjalnego. Poszłam na L4, bo bardzo zachorowałam. Po L4 od razu mnie zwolnili, mówiąc, że jestem dobrym pracownikiem. Pierwszy raz słyszę aby się dobrych pracowników zwalniało. Za coś czego nie zrobisz zabiorą Ci całą wypłatę. To nie jest normalne. Złodzieje i tyle. Wiele się przez nich nauczyłam chociaż, aby nikomu nie ufać. Bo za dobre serce wyrzucą Cię z pracy.
autor
24 lis (16 dni temu)
24 lis (16 dni temu)
Też nie otrzymałam pieniędzy za nadgodziny, nie ma szans, jedyna droga to sądowa.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Siedziałem już parę ładnych lat w tej firmie. przecież to jest porażka. Kasa mizerna, roboty dużo, premia mała a do tego okradali nas z 1/3 tłumacząc, że część premii dostaliśmy już na konto - czyli w praktyce 1300 było liczone a nie te 150 zł więcej. Papier toaletowy ciężko kupić na fakturę, bo od razu krzyk i płacz. Grzejniki chcieli zabierać bo według nich to wymysł szatana i jak można mieć 2 na raz podłączone
(loombard ogromny, budynek bez ocieplenia) Szefostwo nawet od nas telefonów nie odbierało, bo po co.
Chodzili po punkcie i patrzyli tylko co jest bez umowy i może się przydać, ewidencje ciulane, nadgodzin brak, co tu można więcej powiedzieć, gdyby mieć normalnego właściciela i premię procentową na normalnym poziomie, to praca jest okej, tyle w temacie.
autor
24 lis (16 dni temu)
24 lis (16 dni temu)
Czy sprawa ruszyła? Też myślę nad zgłoszeniem, naprawdę wszystko w życiu widziałam, ale bez przesady...
użytkownik
24 lis (16 dni temu)
A czemu nikt z Was nie wspomniał że wypłaty nie spadły mimo mniejszej ilości godzin? Przez niedzielę nie handlowe mamy często mniej niż etat godzinowo. Od nowego roku znów o jedna mniej więc to naprawdę duży plus tej pracy. Widzę tu same żale a nikt nie wpomni obiektywnie o plusach.
użytkownik
25 lis (15 dni temu)
A ile godzin wynosi Twój etat w miesiącu? Bo mój wynosił ponad 190h w każdym miesiącu :) Czyli mam dziękować pracodawcy, że jeszcze nie zabrał mi pieniędzy za niedzielę za którą tak czy siak by mi nie zapłacił :D Teraz to pojechałaś.
użytkownik
25 lis (15 dni temu)
25 lis (15 dni temu)
a któż by inny ;p
użytkownik
25 lis (15 dni temu)
25 lis (15 dni temu)
czytaj ze zrozumieniem albo zamilcz
użytkownik
25 lis (15 dni temu)
25 lis (15 dni temu)
napisałem że najbardziej miarodajne są negatywne opinie bo to one są najwięcej lajkowane a w przeciągu dwóch dni posypały się lajki przy pozytywnych pisanych przez ekipę szefostwa na Brylantowej hahaha..... jednak boli, że prawda została ujawniona :)
użytkownik
25 lis (15 dni temu)
25 lis (15 dni temu)
Myśle ze się mylisz. Ja nie jestem szefem a pracownikiem jednak uwazam ze obrażając cała firmę oczerniasz rowniez i Pracowników którzy pracują po kilka ładnych lat. Nie zachowuj się jak xxxxxxx tylko wyjaśnij z ,,ekipa szefostwa ” a nie gorzkie żale wylewasz...
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Po to jest ta strona Harry aby napisać co faktycznie jest grane w tej całej Twojej firmie. Nie podszywaj się pod pracowników bo zajeżdża jak zwykle ŻENUAAAA!
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Ty...GBP czytaj ze zrozumieniem albo zmień dilera bo interes lombardowy poprzestawiał Ci klepki i jakoś czytanie ze zrozumieniem widzę przychodzi ciężko. Jełop lombardowy.
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Jak coś zginie w czasie włamania to Wasza wina i płacicie :) i nie ma że boli.
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Kolega na bezrobociu to się nudzi co? Poznali się na Tobie i już nie pracujesz... Porażka boli ja wiem.
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Tak pozbyli się świetnego pracownika dzięki swej głupocie :) Tacy eksperci tam pracują :)))
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Znam co najmniej 2 takie przypadki, że pracownikowi, który zapłacił za metal nieszlachetny, który niby przyjął nie został on zwrócony. Ale o czym my mówimy skoro pieniądze zabierane są z tej całej premii/nadgodzin z koperty i rozkładane na raty. Jak mam zwrócić się do biura skoro nawet księgowa wylicza mi pensję nie wiem na jakiej podstawie jak nie ma podpisanej przeze mnie listy obecności. Prawdopodobnie wszyscy w tym siedzą i ręka rękę myje. Nie wiem co tam się dzieje w centrali, ale pora na porządne kontrole różnych zainteresowanych urzędów.
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Wynagrodzenie to najniższa krajowa na konto i reszta w premii uznaniowej, której nie ma w umowie, czyli mogą Ci dać lub nie dać. Za nadgodziny i dodatkowe dni nie płacą, według ich księgowych nie przekraczasz godzinowo pełnego etatu. Zarobki marne za ok 200 godzin w miesiącu, ledwo co przekraczasz 2000. Norma czasu przekroczona, niedostateczny odpoczynek tygodniowy i dobowy, niezgodny z prawem pracy. Jakieś przekręty na których zawsze traci pracownik, obciążenia za używany sprzęt, który może zepsuć się w każdej chwili. Naprawdę nie warto tracić czasu i nerwów. STANOWCZO NIE POLECAM!
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Rozwój? Ty idź poczytaj choćby kodeks pracy może wtedy nastąpi u Ciebie rozwój Niedorozwoju!
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Pracuję w sieci już 6 lat we Wrocławiu .Pracowałem na kilku punktach i z różnymi zmiennikami .Na wypłatę nie mogę narzekać , ponieważ większa część premii jest od obrotu . Co jakiś czas mogę pozwolić sobie na kupienie sobie czegoś taniej ;) W listopadzie przepracuje 150 h z Netflixem jestem za Pan brat więc nie ma co narzekać ;)))W tej firmie sprawdza się powiedzenie jaka praca taka płaca .
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Ja też nie mam co narzekać bo u innego pracodawcy mam dobrą wypłatę, wszystko na konto, legalnie. Premie na konto, aneksy do umowy. Zawsze ok 160 h w miesiącu, konkretnie, uczciwie. I mam 8 h dziennie, potem mam czas dla siebie i na robienie tego na co mam ochotę. Weekendy wolne. Nie tracę życia na siedzenie w pracy po 14 godzin i odsypianie na drugi dzień. Maratony filmowe urządzam w domu, w fotelu a nie w pracy, gdzie co chwile ktoś mi przerywa. Polecam!
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Nie dajcie się nabrać na połowę miesiąca wolną, ja mam 20 dni pracujących po 8 h, w loombardzie jest ok 15 dni po 14 h. Proszę weźcie kalkulator i sobie przeliczcie... czy siedzenie w pracy po 210 godzin miesiącu za najniższą krajową Wam się opłaca? O premii można zapomnieć bo nie jest uwzględniona w umowie, nie dostajesz jej na konto! Premia nie pokrywa nawet połowy Waszych nadgodzin i dni ekstra, to około 500 złotych... Tragedia... Jak jeszcze macie wątpliwości to zadzwońcie do Państwowej Inspekcji Pracy, na infolinię i zapytajcie, kupcie sobie Kodeks Pracy, nie dajcie się wykorzystywać!!!
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Nie ma szans. Nie płacą za nadgodziny ani grosza.
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
I bardzo dobrze. Jeżeli tam Ci lepiej. Nie zapominajmy że ważne jest to co lubimy robić. Ja uwielbiam handlować i negocjować. Tak jak w hardcorowym loombardzie :) czuje się królem Cyganów! Całe rodziny się u mnie zastawiaja. To ważne by się spełniać.
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Ej a może dasz Koledze namiary? Bo jeden szuka tu pracy bo go zwolnili.
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
TYLKO NIE W FINANSACH BO PEWNIE KRK NIE PRZEJDZIE HAHA
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Za każde ściągnięte pieniądze żądajcie potwierdzenia pisemnego i dowodu. Czyli płacę, udowodnij za co i oddaj mi ten przedmiot, bo za niego zapłaciłam!
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Dokładnie jak macie coś do poszczególnych szefów to wyjaśnijcie to z nimi !!!A nie obrazacie wszystkich w koło i z pracujących tam ludzi robicie kretynow którzy niby pracuje jak w kolchozie!
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Prawdą są opinie negatywne, zapewniam! A jak nie wierzycie to przekonajcie się sami na własnej skórze :)
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Po Twoich wypowiedziach widać jaki z Ciebie suuuuper pracownik był hahaha,,Monia"
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Zapewne pracownik roku;)))....Nie pracownik miesiąca... bo jak taki bystry na jakiego sie kreuje to pewnie dłużej nie pracował w tym wyzysku i pospulstwie co uwłacza czlowieczeństwu;)
użytkownik
26 lis (14 dni temu)
26 lis (14 dni temu)
Miki ma żal że nie wybrali go na pracownika miesiąca dlatego taki sfrustrowany? :) Polecam więcej wazelinki i uśmiechnij się smutasie:)
użytkownik
27 lis (13 dni temu)
27 lis (13 dni temu)
Miki chętnie walnął by ekstra bombę aby te szemrane interesy pozamykać
użytkownik
27 lis (13 dni temu)
27 lis (13 dni temu)
Niedługo wy nie tyle co nie przejdziecie KRK to pójdziecie siedzieć za te szemrane interesy, oszustwa podatkowe, zaległe składki ZUS i łamanie prawa pracy. Skończą się te zakłamane komentarze szefów i kierowników. To jest wasza najbliższa przyszłość.
użytkownik
27 lis (13 dni temu)
27 lis (13 dni temu)
a każdy pracownik w czasie niezapowiedzianego nalotu dostanie paserkę za kradziony sprzęt na punkcie
użytkownik
27 lis (13 dni temu)
27 lis (13 dni temu)
Paserke to dostaną kierownicy punktów za przenoszenie kradzionych rzeczy z punktu na punkt, bo szef nie może tracić. Będziecie nas pozdrawiać z więzienia. I nie podszywaj się złodzieju.
użytkownik
27 lis (13 dni temu)
27 lis (13 dni temu)
I przez to co napisałeś widać jakie jest twoje podejście do pracownika, żenada. Ale nie martw się pracownicy nie będą mieli żadnej odpowiedzialności za przyjmowanie rzeczy, które okażą się kradzione. Słowo wyjaśnienia na komendzie (jak to w praktyce bywa) i tyle. Na kradzionych rzeczach nie jest napisane, że są kradzione, a pracownicy w paserke się nie bawią. A jak nazwiesz ukrywanie przedmiotu, który już wiesz, że jest kradziony? Znajomo brzmi? Od pracowników się odwal, lepiej zapłać im uczciwie za wypracowane dni, godziny i wtedy się wypowiadaj oszuście.
użytkownik
28 lis (12 dni temu)
28 lis (12 dni temu)
Słuchajcie, pracowalem tutaj i szczerze odradzam, praca po 13h, problemy ciągle z ludzmi, jak trafisz na zmiany z kims ok to bedzie w miare ale to rzadkosc. Placa niska i strach ze po pracy oberwiesz lub ze potraca za cos z wypłaty. Nie wszystko da sie sprawdzic bo wady wychodzą po jakimś czasie uzytkowania. Szczerze to dobrze zetam nie pracuje, teraz mam normalna prace dla ludzi z ambicjami. Pozdrawiam
użytkownik
29 lis (11 dni temu)
29 lis (11 dni temu)
Mam prośbę do osób, które w Loombard pracują ale sfrustrowane rozglądają się za czymś innym i zbierają haki aby uprzykrzyć w przyszłości życie Januszowi biznesowemu w Lombardzie. Zbierajcie ludzie wszystkie dowody jak emaile, nagrywajcie rozmowy z kierownikami, filmujcie moment przekazania Wam koperty z pseudo premią. Planujemy zebrać osoby z dowodami i wystąpić do Sądu z konkretnymi dowodami przeciwko Loombard.pl Coś na wzór kolejnej Biedronki.
użytkownik
30 lis (10 dni temu)
30 lis (10 dni temu)
weź, ty sie pierd**nij w łeb :) nie wrzucaj wszystkich do tego samego wora. Powodzenia życze ;)
użytkownik
30 lis (10 dni temu)
30 lis (10 dni temu)
Cała sieć lombardowa to jeden ch.j !!!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

carlsberg

Fabres

green factory zdunowo

green factory

Jan-Trans

geostandard

warsaw media house

Pół foods
Pol foods

Credit Agricole

kłodzko

thoni alutec

toyota bank

pilkington skierniewice

pilkington

prewenta

mister minit

Jerozolimskie

minit

wody polskie

Harter

dom bud zachód Środa Wielkopolska

ecocar

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin