test

Opinie o Gusto Dominium

Korzystałeś z usług Gusto Dominium? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): nie polecam
Data: 2018-09-30 13:42

Wizyt: 93
Komentarzy: 1
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
30 wrz (15 dni temu)
30 wrz (15 dni temu)

Gusto Dominium

Ja pracowałam na Międzylesiu jako kelnerka. Zaledwie 1.5 miesiąca. Jak to wyszło, czy wywalili mnie przez niekompetencję czy to była moja własna decyzja - sama nie wiem. Ale może zacznijmy od początku. Na początku było fajnie, nawet się cieszyłam że taką fajną pierwszą pracę znalazłam. Nawet zaprzyjaźniłam się z paroma osobami, myślałam że z każdym mam dobre relacje. I tak oto nagle pizzer, z którym miałam PRZYJEMNOŚĆ pracować zaczął być dla mnie chamski. Wszystko co robiłam było problemem, miał ból dupy o wszystko bo ja to źle robiłam. I tu podkreślam słowo JA. Słyszałam jak obgadywał mnie za moimi plecami, mówił na mój temat bardzo dużo niemiłych rzeczy, w końcu sam wprost powiedział mi że JESTEM ŚMIECIEM. Kierownictwo nie zareagowało, tłumaczyło go 'BO ON TAKI JUŻ JEST, TY TO SIĘ NIM NIE PRZEJMUJ, MUSISZ JAKOŚ NAUCZYĆ SIĘ Z NIM PRACOWAĆ'. Próbowałam mieć normalne podejście do tego człowieka ale on i tak podchodził do mnie nerwowo i agresywnie. Jak nie ciężko się domyślić, wielu ludzi przez jego gadaninę podłapało to, że ja coś źle robię, że jestem taka a nie inna, że popełniam takie a nie inne błędy. Nasłuchałam się OD KIEROWNICZKI że jestem TĘPA, że nie będzie akceptować tego co robię bo nie mam ORZECZENIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI UMYSŁOWEJ. Pytałam się by mieć pewność że robię coś dobrze? 'JUŻ PRACUJESZ TAK DŁUGI CZAS ŻE NIE POWINNAŚ SIĘ PYTAĆ O TAKIE RZECZY'. Zepsułam szklankę jak próbowałam odczepić ją od drugiej bo się przykleiły? 'TY TO NIE MUSISZ NAWET PATRZEĆ BY WIEDZIEĆ KTO TO ZROBIŁ'. Popełniałam błędy, które każdemu się zdarzały. Jak ja się pomyliłam to nasłuchałam się jaka to ja nie jestem, z kolei jak ktoś inny je popełniał to wszystko było w porządku. Zero sprawiedliwości. Pizzer nie ponosi żadnych odpowiedzialności bo ma zostać kierownikiem(XDDD) a ja jestem obwiniana za popełnianie typowych błędów. No halo, gdzie tu sprawiedliwość? Chcieli bym nauczyła się na pamięć karty. Zrobiłabym to, jak gdyby chciało by mi się tam pracować. Ale nauka karty nie sprawiłaby, że byłabym tam szanowana. Nadal byłabym tą samą osobą, a oni nadal by ze mnie szydzili i by się ze mnie śmiali. Co z tego, że umiałam obsługiwać stoliki, że klienci byli zadowoleni z mojej pracy i że pamiętałam wielu stałych klientów i miałam z nimi dobry kontakt. I tak byłam upośledzoną kelnerką, której zdanie i uczucia się nie liczyły. Rozumiem że praca to nie raj ale chodzi o to, by w normalnej pracy i to jeszcze w lokalu, w którym brakuje pracowników dbać o to, by ludzie się nie zniechęcali do pracy. Mnie osobiście praca w Dominium dobiła PSYCHICZNIE. Zamiast obsługiwać stoliki wolałam siedzieć na zmywaku by się odstresować i nie przebywać ze znienawidzonym pizzerem. Na nowo, po wielu latach, poczułam co to jest za uczucie być dręczonym :) Myśleli że zniechęciła mnie wizja nauki menu. Ale nie, ZNIECHĘCIŁO MNIE TO jak byłam traktowana oraz fakt, że osoba, która zniszczyła mi życie w pracy ma zostać zastępcą kierownika :) W przedostatni dzień mojej pracy usłyszałam jak szanowny pizzer mówił do kierowniczki że jeszcze dwa dni trzeba ze mną wytrzymać. Cóż, ja z nim wytrzymałam psychicznie tylko jeden dzień z tych dwóch ostatnich, następnego dnia nie miałam już wystarczająco dużo siły by przyjść do pracy :)
Autor: Reklama
30 wrz (15 dni temu)

Gusto Dominium

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Amster Global

Amster

OLITEL\

tewex

czarna lista pracy

incom wrocław

incom

POLTEL

streetcom

goldberg
internet plus
Timken

arsen

azet

azet hurtownia

asport

profim

tesco komorniki

exorigo

Fuji Seal

qumak

HCL technologies kraków

mod-personal

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin