test

Opinie o H. M. Verploegen Sp. z o.o. Firma Transportowa, 58 a, Jaśkowice Legnickie

Korzystałeś z usług H. M. Verploegen Sp. z o.o. Firma Transportowa, 58 a, Jaśkowice Legnickie? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): ja irena i ja
Data: 2016-04-13 09:35

Wizyt: 8061
Komentarzy: 39
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
13.04.2016 (2 lata temu)
13.04.2016 (2 lata temu)

H. M. Verploegen Sp. z o.o. Firma Transportowa, 58 a, Jaśkowice Legnickie

Firma posiadająca trzy obiekty w Krakowie- Zabłocie13, barka Aquarius i barka Wawel.
Szkoda czasu zawracać sobie głowy pracą dla tej firmy. Szukają kelnerów, kucharzy ale nie wypłacają pieniędzy w terminie. Stawki lipne, zdecydowanie nie polecam!
użytkownik
09.11.2016 (rok temu)
09.11.2016 (rok temu)
Nieźle szalona Szefowa , nie gwarantująca niczego jednego dnia pracujesz , a następnego cie zwolni bo zapomniała zażyć leków potem zatrudni od nowa.
Firma prowadzona chaotycznie z wielką ilością obietnic i zapewnień no wspaniały doradca Pani Prezes taksówkarz .
użytkownik
20.11.2016 (rok temu)
20.11.2016 (rok temu)
Pracowałam w tej firmie kilkanaście miesięcy i byłam mega zadowolona. Fajna właścicielka i atmosfera. Minus, że zatrudnieni pracownicy kradli. Z tego co słyszałam, ostatnio chyba takie zwolnienia nawet były, więc nie dziwi mnie powyższa frustracja;-) Osobiście uważam, że jak ktoś kradnie - to takim ludziom należy się zwolnienie - nawet dyscyplinarne. A leniuchom którzy sieją zamęt - mówimy stanowczo nie! ;-)
Jeśli ktoś nie boi się pracować, lubi fajny klimat i nie jest sfrustrowanym oszustem - polecam;-)
Ja mam dobre wspomnienia;-)
użytkownik
24.11.2016 (rok temu)
24.11.2016 (rok temu)
Pracowałam?? Jak wyglądała ta praca? jakie były obowiązki? od kiedy do kiedy była ta praca?
Te, blondyna, nie ładnie się podszywać pod kogoś innego. to takie niechrześcijańskie. oj będzie pokuta od księdza!
użytkownik
21.11.2016 (rok temu)
21.11.2016 (rok temu)
Wpis o fajnej właścicielce mogła tylko napisać pracująca od 14 dni Pani prowadząca chrześcijańskie randki pl albo bratanica, nieudolna studentka, chowająca się w biurze Pani prezes.
Atmosfera pracy była super (do czasu). Większość ludzi sama odeszła, oskarżenia o kradzież i codzienny mobbing nasilony w ciągu ostatnich tygodni spowodował, że z braku pracowników firma zamknęła dwa lokale.

Życzę Pani prezes zdrowia, bo schizofrenia to ciężka choroba, ale da się z nią żyć,
trzeba tylko brać leki.
użytkownik
21.11.2016 (rok temu)
21.11.2016 (rok temu)
Cha cha.. ta niby "pracownica" to pewnie” blonde – zombie” – organizatorka randek katolickich, która „rozkochała” w sobie właścicielkę i zaczęła kopać dołki pod managerem obiektu na którym randki się odbywały.
Może i nerwy puściły komuś o nicku Morawiec ale trudno się dziwić skoro szefowa obiecuje Ci przedłużenie umowy, później (ok. 5 dni przed wygaśnięciem umowy ) informuje że jej nie przedłuża, po dwóch dniach mówi, że nie chce się rozstawać z pracownikami, dokonuje ustaleń po czym mówi ludziom (sprawa dotyczyła kilku osób, którym kończyły się umowy), ze ich zwalnia (choć formalnie zatrudnić nie zdążyła). I wszystko w takich samych obiektywnych okolicznościach.
I to jest ta fajna właścicielka?

Jak chcecie pracować to zapytajcie o pracownika z najdłuższym stażem…. cha cha….
Straszenie pracowników odbywało się zawsze po zakończeniu sezonu, kiedy to właścicielce puszczają nerwy? A dlaczego ? Bo się kompletnie nie nadaje do prowadzenia biznesu. Nawet jej to kiedyś jeden gość powiedział, oczywiście już nie pracuje … nie nadawał się a kiedyś podobno był dobrym pracownikiem.
Jak się ludzi traktuje jak przedmioty to efekt jest taki, że Ci których nie zwolniła zrobili to sami. Stąd na facebooku info o zamknięciu restauracji. Tak na marginesie ktoś pamięta ile razy dokonywano otwarcia ??? - czyje to były pomysly, decyzje itp?
Chaos o którym pisze ktoś o nicku Morawiec jest niewyobrażalny i sprzeczne decyzje właścicielki powodują, ze nawet jak bardzo chcesz to po czasie nie masz już siły tu pracować.
Draństwem jest nazywanie pracowników złodziejami i oszustami.
Ludzie, którzy tu kiedykolwiek pracowali napiszcie jaka jest prawdziwa rzeczywistość w tej firmie.
A do tej od randek:
zabrakło inteligencji – wsypałaś się tekstem:
" A leniuchom którzy sieją zamęt - mówimy stanowczo nie! ;-) "
użytkownik
24.11.2016 (rok temu)
24.11.2016 (rok temu)
Z tego co wiem ze złodziejami i oszystami to prawda więc trochę pokory . Właścicielka nie ma pojęcia o gastronomiczne i o prowadzeniu restauracji miała do tego zjebanych menadżerów którzy nie radzili sobie z pracą i tak naprawdę również nie znali się na pracy , patrzyli żeby tylko zapełnić swoją kieszeń kosztem pracowników i właścicielki teraz nie dziwie się że ma skrzywiona psyche ... jej sprzydala by się terapia a jej restauracja ludzi którzy chcą dobra dla się i miejsca w którym pracują, bo ja jestem zdania takiego ze jeśli chcesz być znany w swoim zawodzie musisz dbać o renomę miejsca w którym pracujesz żeby nie było później tak że chcesz iść do pracy i CV jest zablocie czy aquarius czy też przystań , a znane jest z niedobrego jedzenia i chaosu to nikt do pracy nie przyjmie
użytkownik
24.11.2016 (rok temu)
24.11.2016 (rok temu)
ooo jest i brodata złotówa. Ludzie, nie dajcie się zwieść. pan zatroskany i pani od randek chrzescijanskich to osoby, które próbują tu komentarzami ratować sytuację, do której sami doprowadzili.
radzę ci kalicki żebys nie pyskował do ludzi. siadłeś na pani prezes, zakręciłes się z polecenia księdza i zgrywasz bohatera. pamiętaj że ciągniesz kasę do póki nie znudzisz się pani prezes. pewnego dnia też staniesz sie niepotrzebny - co akurat tutaj jest wiadome od dawna. o gastonomii to sie lepiej nie wypowiadaj, bo jak trzeba było radzic to woda w gębie.
użytkownik
25.11.2016 (rok temu)
25.11.2016 (rok temu)
sory ale nie jestem tym kim myślisz;) i wnioski o kradzieżach nie są pustymi słowami wiem bo widziałem nie wszyscy to robili ale jednak bylo
użytkownik
22.11.2016 (rok temu)
22.11.2016 (rok temu)
Schizofrenia, zmienność decyzji, katolickie randki i zmienne nastroje Pani Właścicielki to jeden wielki armagedon. Jeżeli ktoś traktuje pracowników w taki sposób jak Pani Morawiec długo biznesmenem nie będzie. Kto o zdrowych zmysłach wywala wszystkich pracowników na zbity pysk i zamyka interes ? Odpowiedź nasuwa się sama, no ktoś zdrowo pierd***iety. Szczerze nie polecam tego lokalu, choć kucharzy mieli naprawdę dobrych.
użytkownik
24.11.2016 (rok temu)
24.11.2016 (rok temu)
z tego co napisałeś wnioskuję że jesteś biednym kucharzem który został wyjebany na zbity pysk . gdybyś był dobry i uczciwy chciał dla tego miejsca dobrze to napewno nie został byś zwolniony a kucharze porażka tak wgl wiem bo jadłem i znajomi również więc albo kubki smakowe macie w dupie albo zmienię branże na bez smakowe gotowanie w szpitalach
użytkownik
24.11.2016 (rok temu)
24.11.2016 (rok temu)
Złotówa podjedziesz jutro pod bagatele kolo 2 w nocy? Będę akurat z imprezy wychodził, to byś coś sobie dorobił
użytkownik
22.11.2016 (rok temu)
22.11.2016 (rok temu)
Osoba, która nie posiada umiejętności logicznego myślenia nie powinna się zajmować zarządzaniem kurnika a tym bardziej firmy. Szukanie coraz to wyzszych standardów przy ciągłym obniżaniu kosztów jest kolejnym dowodem na brak logicznego myślenia. W ostatnim czasie albo się pani uodporniła na leki, albo stwierdziła, że świat bez nich jest lepszy. No cóż w tym przypadku nie. Jest to bardzo przykre, bo uwielbiałam tam pracować, a to jak potraktowała pani prezes swoja kadrę, jak i pracowników niższego szczebla jest niegodne nazywania humanitarnym. Polecam tańczenie kankana na środku rynku z rozłożoną czapką na drobne, niż pracę w tej firmie.

Propos kradzieży: jedyną złodziejką w tej firmie była idea pracy tam, gdyż ograbiła mnie ona ze zdrowych nerwów i wolnego czasu.
użytkownik
24.11.2016 (rok temu)
24.11.2016 (rok temu)
Wysuwajac oskarżenia o kradzież, należy mieć podstawy, a nie jedynie puste słowa. Proszę o przedstawienie dowodów. Może być na forum publicznym, bądź prywatnym spotkaniu z pracownikami. W przeciwnym razie zostanie złożony grupowy wniosek o wyjaśnienie tego pomówienia w prokuraturze.
użytkownik
24.11.2016 (rok temu)
24.11.2016 (rok temu)
Szczerze to wszyscy ala menagerowie to porażka! Znajomi pani Morawiec ciągli kasę i na niczym się nie znali!
użytkownik
25.11.2016 (rok temu)
25.11.2016 (rok temu)
Widziałeś i nie złapałes za reke ?! Co za bzdura !
użytkownik
25.11.2016 (rok temu)
25.11.2016 (rok temu)
Nie byłem od tego żeby złapać za rękę. sprzedawać ludzi też nie będę bo ja nie chodzę po prokuraturach i innych jak niektórzy.... hehe panie oskarżony...każdy orze jak może tylko jak już został zwolniony to niech nie udaje niewiniatka
użytkownik
25.11.2016 (rok temu)
25.11.2016 (rok temu)
W dalszym ciągu puste słowa. Żadnych konkretów. Ponadto zostałem jeszcze wyśmiany. Takie właśnie jest podejście do pracowników.
Z prokuratury nie żartowałem, nikt nie będzie mnie od złodziei wyzywal. Na mierzenie IP komputera to nie problem. Pozdrawiam.
użytkownik
28.11.2016 (rok temu)
28.11.2016 (rok temu)
Szanowny Panie ,,zatroskany,, jeśli widziałeś kradzież TO NALEŻAŁO NATYCHMIAST POWIADOMIĆ MENAGERA LUB PRACODAWCĘ (ewentualnie policję-bez prokuratury!) ,A NIE UDAWAĆ KOGOŚ KIM SIĘ NIE JEST.PRZESTAŃ PISAĆ PIERDOŁY! NIE OBRAŻAJ INNYCH! DLA MNIE JESTEŚ TAKIM SAMYM ZŁODZIEJEM (JAK RZEKOMO POZOSTALI) SKORO TEGO NIE ZGŁOSIŁEŚ NIKOMU,TO NAJWYRAZNIEJ MIAŁEŚ Z TEGO KORZYŚĆ!
użytkownik
25.11.2016 (rok temu)
25.11.2016 (rok temu)
Jeżeli chodzi o kradzieże to wątpię w to!! Bo tylko słyszę oskarżenia o tym że wszyscy kradli ! Ale jak ludzie za marne pieniądze zapierdalali po 300 godz to jest dobrze . A potem Cie wypierdalaja na zbity pysk !! Nawet dziękuję nie usłyszysz! W tej pracy wogole się nie szanuje pracownika !
użytkownik
25.11.2016 (rok temu)
25.11.2016 (rok temu)
ta praca to strata czasu!!!

- niskie stawki
- Pai właścicielka jednego dnia chwali wszystkich drugiego zwalnia bez powodu
- właścicielka nie ma pojęcia o prowadzeniu restauracji
- grupa donosicieli w firmie
- i wiele innych.....

Świetny materiał na artykuł pod tytułem : " Szalony właściciel a upadek restauracji"

ODRADZAM Z CAŁEGO SERCA !!!
użytkownik
25.11.2016 (rok temu)
25.11.2016 (rok temu)
Powiem tak puste lby.macie racje.zlodziejstwo tez bylo.najwieksze jak ukraincy byli.oni trzepali na niej kasiure.a to ze jest chora baba co otaczala sie menadzerami z dupy dookola to doprowadzila do upadku.chory babsztyl.wywalila trzon przystani.trzon ktory tym zarzadzal ktory dzialal ktoremu zalezalo.postapila z nami jak z kleszczami. Usunac.wyjebala nas i teraz ma szajs.mnie wyjebali a pozniej prosili zebym wrocil. Normalne.?zal statkow zal obiektu.i zal tej gupiej pseudokatoliczki kobiety.bo sekta to pachnie a nie religia.tak czlowiek wierzacy w Boga sie nie zachowuje jak ona.
użytkownik
25.11.2016 (rok temu)
25.11.2016 (rok temu)
Moi drodzy byli pracownicy
. Bardzo dziękuję Wam za dotychczasową współpracę. Jednak bardzo mi przykro ze względu na brak klasy, jaki prezentujecie na tym portalu. To utwierdza mnie w przekonaniu, że nasza dalsza współpraca nie miała sensu. Prezentowane wyzwiska, oszczerstwa, lżenie i poniżanie publiczne są świadectwem o Was samych. Czy ktoś z Was posiada jakikolwiek dowód świadczący o mojej nieuczciwości względem Was - brak wypłaconych wynagrodzeń i świadczeń, brak wielokrotnie dawanej szansy , przywilejów pracowniczych ( samochody służbowe, posiłki , urlopy itp)? Jeżeli nie, to czego dowodem mają być te pomówienia ? Frustracji i zawiedzionych oczekiwań. Nie stać mnie było dłużej na ponoszenie finansowych i moralnych strat z powodu Waszych działań . Dość długi czas brałam na siebie ten ciężar, bo zależało mi na Was. Dziś z jeszcze większą wiarą i optymizmem patrzę w przyszłość. Jestem przekonana, że są wokół mnie ludzie uczciwi, szczerzy i godni zaufania, którzy cenią sobie prawdę i honor.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę, aby każdy z Was znalazł dla siebie odpowiednie miejsce. Mimo wszystko nie chowam żalu. Bądźcie Zdrowi i Szczęśliwi . Mam nadzieję, że jak spotkamy się kiedyś, gdzieś będziemy mogli uścisnąć sobie ręce. Małgorzata Morawiec - Krakowska Grupa Amnis, właściciel restauracji Zabłocie 13, Aquarius i Przystań Wawel.
użytkownik
25.11.2016 (rok temu)
25.11.2016 (rok temu)
Jak czytam te wszystkie komentarze, to przecież nikt pani nie oskarża o niewypłacanie!!!

bardziej chodzi o brak szacunku do ludzie i nieumiejętnośc prowadzenia biznesu oraz otaczania się pseudo doradcami z kólka wzajemnej adoracji.

A prawda jest taka, że ta reakcja komentrzem wyglądała tak:

- jedna sierota podszyła sie pod pracownika i tylko sie ośmieszyła

- druga sierota zabrała się za oskarżanie ludzi

I kiedy zdali sobie sprawę, że są sierotami i tylko podsycili burzę, to okazało się, że ostatnią osobą, która może cos odkręci jest właśnie pani.

Przepraszam bardzo: a czy karmienie pracowników i płacenie im na czas to jest jakaś świętobliwość?
To jest zasrany obowiązek pracodawcy! Zwłaszcza w gastronomii, gdzie ludzi się ciśnie na zmianach po kilkanaście godzin!

Działajcie tak dalej, klepcie się po plecach, róbcie z siebie speców i tońcie.
użytkownik
26.11.2016 (rok temu)
26.11.2016 (rok temu)
klasy to ty nie masz goska cala Wisla sie z ciebie smieje.to co z zegluga zrobilas.wstyd.kazdego uczciwego pracownika traktowalas jak smiecia a tych co cie okradali to im dupy lizalas jeszcze.to miala byc ZEGLUGA a nie CYRK NA WISLE pseudo chrzescijanskie spotkania.moze kiedys dojdzie do tej glowy choc watpie.pozdrawiam wszystkich co dlugo tam wytrzymali:):) ciebie gocha tez :)
użytkownik
26.11.2016 (rok temu)
26.11.2016 (rok temu)
brak wypłaconych wynagrodzeń i świadczeń, brak wielokrotnie dawanej szansy , przywilejów pracowniczych ( samochody służbowe, posiłki , urlopy itp a to juz smiech na sali :):)
wynagrodzenia nie raz sie czekalo 2 tyg.samochody?to moze jakis jeden samochod na 10 menadzerow
:):) a urlopy hahahahah 30 dni pracujacych na 31 dni w lipcu smiech.zal
użytkownik
26.11.2016 (rok temu)
26.11.2016 (rok temu)
jej spluniesz na RYJ a ona powie ze deszcz pada :):)schizo:)
użytkownik
26.11.2016 (rok temu)
Pełna frustracja.Brak pracy, pieniędzy i klasy....Szanowna p.prezes, szefowa firmy z pozoru to anioł nie kobieta.Sympatyczny wygląd, ciepły i miły głos. .. Swoją postawą i wiarą zawstydza każdego tak że : nie słucha Radia Maryja, ogodz. 15-ej nie odmawia Koronki, a zamiast prasy, czy książek nie czyta Pisma Świętego....Do rzeczy. Na jednej ze stron fb fajnej restsuracji, jest napisane.: Mile zaskoczymy naszych gości, otworzymy się w nowej odsłonie,z nowym menu, z nowym kucharzem i z no
wym zespolem... Po ,, cudownym,, potraktowaniu byłych pracowników nasuwa się tylko jedno znane powiedzenie: ,, PRZYJDZIE NOWY ZESPÓŁ ZGRANY. KSIĄDZ DWIE.......... I ORGANY! Adwkwatnie do całokształtu....
użytkownik
27.11.2016 (rok temu)
27.11.2016 (rok temu)
-Pracując po 300 godzin w miesiącu , a mieć zapłacone za 176 to nie wyzysk i okradanie ludzi.
-Ukraińcy wyzyskani w sezonie padali na twarz pracując po 400godzin (nikt inny nie chciał dla Pani pracować za drobne), a po sezonie wywaleni jak śmieci .
-Kiepska kondycja firmy śmiech , przelać pieniądze na konto drugiej spółki i zapłacić za fikcyjne faktur które sama Pani wystawia .
-z terminowością wynagrodzeń różnie bywało , a pracownicy żebrali o swoje na czas.
-darmowe posiłki w sezonie brak czasu żeby pracownicy mogli coś zjeść , bo wszyscy dbali żeby nabić Pani kieszeń.
-przywileje auta dwa złomy którym policja powinna dawno zabrać dowody rejestracyjne (więcej Pani taksówkarzowi miesięcznie płaci za doradzanie niż one warte).
-oczywiście Pani niema sobie nic do zarzucenia , my Pani wybaczamy i życzymy zdrowia , a o prawdzie rozstrzygnie sąd.
Odradzam prace w Amnis i KŻP
użytkownik
27.11.2016 (rok temu)
27.11.2016 (rok temu)
Z tymi nadgodzinami to dobry pomysł. Niech sąd rozstrzygnie czy się należą czy nie.
Państwowa inspekcja pracy popiera takie inicjatywy
użytkownik
30.11.2016 (rok temu)
30.11.2016 (rok temu)
Z pracą w tej firmie wiązałam duże nadzieje. Po ciepłym przyjęciu ze strony głównego managera obiektu, manager zarządzającej oraz wszystkich pracowników, miałam poczucie, że w końcu udało mi się znaleźć miejsce, w którym będę mogła z przyjemnością wykonywać powierzone obowiązki. Bo cóż może być lepszego, od pracy w zgranym i profesjonalnym zespole?!
Niestety, rzeczywistość okazała się nieco inna. Pani Prezes skutecznie zburzyła moje wyobrażenia na temat tego miejsca. Bardzo trudno pracować w warunkach, w których posiadanie własnego zdania jest cechą niepożądaną. Wydawać by się mogło, że zatrudnia się ludzi, dlatego że są istotami myślącymi i są zdolni do samodzielnej interpretacji sytuacji. Niestety nie w tym miejscu.
Zasady panujące na Zabłociu można sprowadzić do prostego wzoru:
zdanie Pani Prezes = jedyne słuszne zdanie , zdanie odmienne = czas pożegnać się z pracą
Ponadto praca, gdy tak naprawdę nie wiadomo, czy po panującej tydzień przerwie technicznej, restauracja będzie nadal działać( po co pracownikom ta wiedza, niech siedzą jak na szpilkach, na pewno nie mają rodzin, rachunków, planów...) jest w znacznym stopniu ograniczona, bo doskonale blokuje wszelkie podjęte działania. Gdyby nie pomoc ze strony przełożonych, którzy do samego końca zachowywali się bardziej niż przyzwoicie i służyli nie tylko pomocą, ale i dobrym słowem, pracę tam zaliczyłabym to jednego z najgorszych doświadczeń...
Osobom ceniącym sobie bezpieczeństwo i uszanowanie przez pracodawcę czasu wolnego- nie polecam.
użytkownik
30.11.2016 (rok temu)
30.11.2016 (rok temu)
Restauracja już od samego początku wydawała się klimatyczna, pełna ciepła i pasji. Jednak na taki jej wizerunek wpłynęła atmosfera panujaca pomiedzy pracownikami. W tym miejscu nikt nie traktował nikogo z wyzszosca! Wręcz przeciwnie...stanowilismy rodzinę, gdzie każdy dla każdego był przyjacielem. Godna podziwu jest postawa menagerow, którzy często pracowali ponad określony czas pracy, aż do nocy- tylko po to,aby restauracja miała jak najlepsza renomę. Kiedy było ciężko służyli pomocą, rozmowa, tak, ze każdy przychodził do pracy z przyjemnoscia! Wszyscy wspierali się wzajemnie, spędzając niekiedy ponad 15 godzin w pracy! Każdy dbał o lokal jak najlepiej, utrzymywał go w porządku, traktował czasami jak dom, w którym zna się każdy kat.
Tym bardziej czytając komentarze o kradziezach,braku klasy czy pomowieniach robi mi się żal każdej jednej sekundy przepracowanej dla Pani Prezes. Obrocila ona w pył zgrany zespół
Zniszczyła marke restauracji w ciągu kilku tygodni. Wszyscy stali klienci się odwrocili ze względu na ciągle zamykanie/otwieranie restauracji. Straciła szacunek każdego, w momecie kiedy bez przyczyny, z dnia na dzień pozbawiła pracy wiele osób. Jak osoba szanując innych, oraz ktorej rzekomo zalezy na pracownikach mogła się tak zachować?! to jest po prostu smieszne i zalosne.
O ciągłym wyzywaniu sie na innych, przenoszeniu frustracji do pracy ,traktowaniu współpracowników jak gorszych, czy braku wdzięczności nie wspomne. Co z tego, ze pracowało się w restauracji niekiedy codziennie, kiedy P.Prezes nie raczyla nawet zapamietac IMIENIA PRACOWNIKA?! To swiadczy o "profesjonalizmie"?! O "kulturze i szacunku"?!
Teraz, gdy pojawi się nowy zespół P.Prezes będzie udawać najlepszą pracodawczynie, o jakiej każdy marzy. Nie radzie nabierać się na ta postwe, gdyż moze sie zmienić z dnia na dzień...
użytkownik
02.12.2016 (rok temu)
02.12.2016 (rok temu)
,,Jak świat światem,kucharz z kelnerem nigdy nie będą bratem,,- to dewiza kelnerów z czasów komuny i z zaklętych rewirów.Jak nie wiadomo o co chodzi,to jak zawsze:o pieniądze.Kucharz zawsze miał większą stawkę od kelnera,ale ten zawsze(?) miał napiwki.Nie na darmo wstawiam pytajnik,bo czasy bardzo się zmieniły.Teraz stawki niewiele się różnią,a i obowiązków też przybyło.Wprowadzono też nowy reżim i zasady z zachodu.Dlatego ktoś,kto pamięta czasy komuny i próbuje dostosować się do współczesnych,tworzy krzywe zwierciadło gastronomii z rodem ,,Alicji z Krainy Czarów,, ,w którym białym królikiem są pieniądze-za wszelką cenę dogonić.Dlatego u większości TAKICH właścicieli,kiedy widzą,że kelnerzy lubią się z kucharzami,tworzą zgraną ekipę,kiedy kelnerzy podzielą się napiwkami...Zachodzi do natychmiastowej reakcji: K.......WA! KOMBINUJĄ! DO ZWOLNIENIA! Oczywiście nie piszę to po to aby obronić czy wytłumaczyć postawę szefów,ale po to aby uświadomić,że w obecnych czasach NIESTETY TAK TO DZIAŁA! Niestety wielu pracodawców z gastronomii i nie tylko,pamiętających komunę,doskonale zdają sobie sprawę,że to właśnie w tych czasach było zdecydowanie więcej możliwości do różnych kombinacji i machlojek.W obecnych? No cóż,też zdarzają się,ale możliwości są mocno ograniczone.Kasy fiskalne,kamery i niezawodny jak zawsze( w przypadku konkurencji bądz chorej zazdrości,mściwy niesłusznie) donosiciel.Pracownicy również ulegli metamorfozie a tak właściwie to nieświadomie zostali przeobrażeni i uformowani na kształt kelnera.Zdecydowana większość kelnerów to studenci (oczywiście bez urazy) I chciałoby się przytoczyć znaną piosenkę Maryli Rodowicz,ale z małą zamianą,tylko jednego wyrazu: ,,DZIŚ PRAWDZIWYCH KELNERÓW JUŻ NIE MA...,,.Pracodawcy patrząc w swoje współczesne zwierciadło kurczowo trzymają się przeszłości,ale tylko w niewielu przypadkach i między innymi ; Jeśli kucharze i kelnerzy trzymają się razem,dobrze współpracują....NO....TO COŚ TU NIE GRA....TAK NIE MOŻE BYĆ! Dlatego mnóstwo pracodawców traci wielu bardzo dobrych pracowników,którym nie obca jest lojalność,sumienność,a przede wszystkim uczciwość.Zbyt częste wymienianie personelu nie najlepiej świadczy o szefostwie i niestety niweczy markę lokalu,lokalu,na który wizerunek ciężko pracowali poprzednicy.Dlatego drogi właścicielu,szefie: Zanim zwolnisz zgraną i fajną ekipę zastanów się dwa razy,jeśli nie chcesz aby stwierdzenie: SĄDZĘ CIEBIE WEDŁUG SIEBIE nie zostało Twoją wizytówką i jak mówią głęboko wierzący: KARMA WRACA.
użytkownik
20.07.2017 (rok temu)
20.07.2017 (rok temu)
Praca marzenie- wysoka stawka godzinowa, zgrany zespół świetnych ludzi, miła i wyrozumiała szefowa- aż chciało się przychodzić do pracy! ...do czasu. Pani Morawiec w ciagu kilku dni zniszczyła cały zespół- zwalniała jednego pracownika po drugim, miedzy innymi po upomnieniu się o brak wypłaty na czas. Z naprawdę fajnej ekipy kilkunastu osób, na przyszły miesiąc zostaną 2. Szefowa zatrudniła swoją rodzinę, która pracując na tym samym bądź niższym stanowisku, wydawała wszystkim polecenia, nie znając się prawie na niczym oraz podsłuchiwała i donosiła Szefowej na pracowników. Praca do czasu była naprawdę przyjemna, natomiast praktycznie z dnia na dzień wszystko się zmieniło. A stale powtarzany przez Szefową slogan "jesteście fajnym zespołem, ale nie ma ludzi niezastąpionych" jest brakiem szacunku do pracowników.
użytkownik
26.12.2017 (9 miesięcy temu)
26.12.2017 (9 miesięcy temu)
Firma ok wypłacalna. Szefowa trochę zwarjowana ale ogulnie wporzadku. Polecam
użytkownik
29 sty (8 miesięcy temu)
29 sty (8 miesięcy temu)
Czy warto starać się o pracę? Może coś podpowiecie?
użytkownik
15 mar (7 miesięcy temu)
15 mar (7 miesięcy temu)
Bardzo duża rotacja pracowników. To mówi samo za siebie
użytkownik
15 kwi (6 miesięcy temu)
15 kwi (6 miesięcy temu)
Wiarygodne opinie osób, które pracowały w przedsiębiorstwie, to cenna wskazówka dla osób rozważających zatrudnienie w firmie. Wiecie, jak przedstawia się kwestia benefitów pozapłacowych oraz wynagrodzenia w Krakowska Grupa Amnis Sp. z o.o.? Podzielcie się tymi informacjami.
użytkownik
3 paź (19 dni temu)
3 paź (19 dni temu)
Dlaczego opinie o firmie Krakowska Grupa Amnis pojawiają się pod firmą H. M. Verploegen Sp. z o.o. z Dolnego Śląska? Admin powinien to poprawić żeby osoby szukające opinii o Amnis łatwo je znajdowali i nie wpadli w to bagno.
Szczerze odradzam pracę w Amnis !!! Omijać szerokim łukiem !!!
Właścicielka wiele gada o firmie będącej jak rodzina dla pracowników oraz wartościach chrześcijańskich (podobno nawet firmę zawierzyła Matce Boskiej i ma koneksje w kurii).
W rzeczywistości ma zero szacunku dla pracowników. Wpada znienacka jak popieprzona do knajpy, dochrzania się do wszystkiego i wszystkich. Jak ma dobry humor, to "tylko" straszy że nie zapłaci za część godzin i wyrzuci z pracy. Jak ma zły dzień, to wyzywa wszystkich od złodzieji i wypieprza z pracy na zbity pysk. Jak sama nie ma czasu, to wysyła swojego doradcę wspominanego w innych opiniach brodatego taksówkarza, który dopieprza się do czego tylko się da. Wszystko chyba tylko po to żeby zgnębić ludzi i pokazać kto tu rządzi.
A tak w ogóle, to właścicielka ani taksówkarz nie mają zielonego pojęcia o gastronomii.
Sorki, ale ładnych parę latek pracuję w gastro i takiego kuriozum nigdy nie spotkałem.
Na szczęście w Krk pracy w gastro jest multum i nie muszę się męczyć w Krakowskiej Grupie Amnis.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

aelia

trenkwalder

Poltel

Indesit łódź

whirlpool łódź

szymanowska

archicom

gralbet

whirlpool

termetal

KORAB

budimex
casus

sekretariat kraków

sekretariat

Wspólny sekretariat

randstad tychy

randstad

Exclusive Białystok

geopartner

konsalnet poznań

konsalnet realizacja
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin