test

Opinie o Habson S.C. M. i W. Majewscy - Nadarzyn

Korzystałeś z usług Habson S.C. M. i W. Majewscy - Nadarzyn? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): wiola
Data: 2012-05-31 17:04

Wizyt: 6858
Komentarzy: 8
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
31.05.2012 (6 lat temu)
31.05.2012 (6 lat temu)

Habson S.C. M. i W. Majewscy - Nadarzyn

Witam kupuję w firmie HABSON z NADARZYNA od wielu lat nigdzie nie spotkałam się z tak fachową obsługą ani poradą ,ceny mają wyjatkowo dostępne jak na dzisiejsze czasy ,zawsze coś poradzą znajdą towar o niższej cenie poprostu SUPER Hurtownia
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
kicha nikt towaru nie wydaje bez potwierdzenia ,są firmy co kupują na termin ,a potem nie płacą ,tak się zdarza coraz częściej , a jak chcesz pracować i jesteś dobry jako handlowiec to nad czym się zastanawiasz ,zadzwoń, napisz maila ,możliwość zawsze jest ,a tym bardziej ,że w koło Nadarzyna jest dobry zbyt jak ma się ceny przystępne sporo tam firm ,jak masz gadanę to z ich cenami na pewno dobrze zarobisz .Ich konkurencja to Lireko jednak Lireko ma 50-70 % wyższe ceny niż Habson .Znam tą firmę od 20 lat i polecam ,teraz zmienili adres i rozwinęli działalność ,w dziedzinie filmów reklamowych ,reklam ,reportaży więc handlowiec za jednym zamachem może może sprzedać towar i reklamę firmy na portalu nadarzyn.tv ostatnio nawet w telewizji ich pokazywali i pisali w kilku gazetach bardzo popularny ich portal ,więc i zarobić taki handlowiec może podwójnie .Warto spróbować
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
czegoś nie rozumiem, wydają towar bez poswiadczenia o zaplacie? Chyba to niemożliwe, wiem, że wlasciciele sa jak piszecie mili i wyrozumiali, jednka chyba wieksozsc klientow to wykorzystuje. Zastanwiałem się na pracą u nich jako Handlowiec, jest taka możliwosć
użytkownik
31.05.2012 (6 lat temu)
31.05.2012 (6 lat temu)
jak chcecie współpracować z solidną firmą to tylko z Habson z państwem xxxxxxx naprawdę godna firma do polecenia wolę dojechać do nich z Warszawy bo mają niższe ceny niż w stolicy ,a zawsze służ poradą i pomocą w doborze towaru
użytkownik
31.05.2012 (6 lat temu)
31.05.2012 (6 lat temu)
super firma moj kolega którego teraz poznałem jakiś czas temu tam pracował bardzo chwalił sobie szefostwo ,aże był solidny i przykładał się do pracy to jak na ówczesne warunki zarabiał dobrze do dnia dzisiejszego chwali ich ,że dotą nie spotkał tak uczciwych pracodawców
użytkownik
19.07.2012 (6 lat temu)
19.07.2012 (6 lat temu)
Jak czytam te komentarze to od razu widzę, że piszą je znajomi właścicieli. Jeśli chodzi o firmę, ceny niskie i owszem, ale czy naprawdę warto lecieć z Wawy do Nadarzyna po kilka ryz papieru i długopisy?
Kontakt pozornie sympatyczny, podobnie jak wiedza. Przy dłuższym kontakcie widać wystającą słomę z butów i niewytłumaczalną pewność siebie. Myślę, że dlatego firma od tylu lat pracuje w tym samym składzie - 2 właścicieli.
użytkownik
30.01.2015 (3 lata temu)
30.01.2015 (3 lata temu)
krzak nikt Ci nie karze lecieć po kilka rzeczy ,zamów raz a porządnie i nie wyzywaj kogoś jak nie znasz ja znam ta firmę od ponad 15 lat i wiem ,że są tani i mili ,no chyba ,że jesteś jednym z klientów który wziął towar i nie chce za niego zapłacić .Ja z czystym sumieniem polecam tą firmę tak jak dla pracowników tak i odbiorców ,oby więcej takich miłych i pomocniczych Pań można w firmach spotkać(słoma to wystaje właśnie takim osobom jak Ty co robisz takie hejterowskie wpisy )
użytkownik
24.09.2015 (3 lata temu)
24.09.2015 (3 lata temu)
no i prosze, można napisac obiektywną opinia jak to zrobił @bert. Wiem też, ze spokojnie u nich można też działać w branży handlowej, bo kiedyś szukali na to stanowisko, moz ejeszcze do tego wróca, bo podobno handlowcy mają najlpesze warunki no i oczyiście system prowizyjny zawsze się przydaje, wiecej kasy jest.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

maspex

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

tarczyński

Bakalland

andrzej pierścionek

Schwer

lubliniec
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin