test

Opinie o Hart Logistics - Poznań

Korzystałeś z usług Hart Logistics - Poznań? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Oui
Data: 2016-04-21 10:18

Wizyt: 12947
Komentarzy: 10
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
21.04.2016 (2 lata temu)
21.04.2016 (2 lata temu)

Hart Logistics - Poznań

Witam, bardzo fajna firma, koleżeńskie podejście i pomoc. Płatności w terminie. Oczywiście na wyniki trzeba spina xxxxxxx i zasuwać, ale jest za co.
użytkownik
09.05.2016 (2 lata temu)
09.05.2016 (2 lata temu)
Polecam :), dobrze płacą, fajny zespół.
Wiadomo za co się pracuje i to widać po przelewach.
użytkownik
05.09.2017 (rok temu)
05.09.2017 (rok temu)
Tak pozytywne opinie, a do pracy przychodzą ludzie pod wpływem...alkoholu, żenujące i wpływa negatywnie na wizerunek firmy i niby bardzo szanowany kontakty z klientami.
użytkownik
22 lut (8 miesięcy temu)
22 lut (8 miesięcy temu)
Jakim pracodawcą jest Hart Logistics? Jak wyglądają warunki zatrudnienia w firmie? Czy pracownicy mogą liczyć na jakieś pozapłacowe benefity?
użytkownik
5 paź (17 dni temu)
5 paź (17 dni temu)
Nie polecam, nawet nie dają 3 miesięcy na poznanie firmy, tylko cyferki się liczą.
użytkownik
2 lip (3 miesiące temu)
2 lip (3 miesiące temu)
Zakończyło się wyłącznie na rozmowie kwalifikacyjnej - i może i dobrze. Szanowny Pan Prezes bez jakichkolwiek oporów zapytał się mnie, jakich mogę klientów wykrasc z firmy. Na każdą odpowiedź kręcił nosem, mimo, że odpowiedzi były zgodne ze stanem faktycznym i odpowiadały obrazowi sytuacji na rynku. Zapytanie o armatorów morskich - widoczne niezadowolenie. Pytanie brzmiało "który jest najtańszy?" to chyba zależy od kierunku, szanowny Panie. Przyjechałam wprost ze spedycji w Gdyni, skoro Pan prezes nie zajmuje się transportem morskim a zdaje się być niezadowolony z odpowiedzi to może niech odpali jakiś portal, np. Gospodarka morska i doczyta zamiast głupio się podsmiewac I negowac moje odpowiedzi. Pytanie o język angielski zaczal nie od rozmowy, a od wypytywania o słówka i o ich synonimy - jak jeszcze mówimy na rozładunek? Unloading, dispatch to za mało, Pan znowu kręci nosem i mruczy coś w stylu "to czego was tam ucza na tych studiach filologicznych" no zdecydowanie nie słownika pojęć logistycznych drogi Panie, to nie te studia. Jak mówimy na przesyłkę? Cargo, shipment znowu za mało dla Pana wszechspecjalisty. Pośmial się co niemiara, zdecydowanie zostałam zaproszona po to aby pokazać mi, że "za wysokie progi na moje nogi" niestety, Panie prezesie, ja dalej pracuję w transporcie a branża jest na tyle hermetyczna, że jeszcze nieraz na siebie natrafimy. Do usłyszenia :)
użytkownik
15 lip (3 miesiące temu)
15 lip (3 miesiące temu)
@Aleksandra, Twoja relacja z przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej do firmy Hart Logistics na pewno będzie pomocna dla potencjalnych kandydatów do firmy. Inni kandydaci na pewno będą Ci wdzięczni. Czy możesz jeszcze napisać jak długo trwała ta rozmowa i z ilu etapów się składała? Czy dużo osób było zainteresowanych tą ofertą pracy? Pozostali użytkownicy na pewno będą wdzięczni za napisanie kilku słów więcej.
użytkownik
26 lip (2 miesiące temu)
26 lip (2 miesiące temu)
Zgadzam się z opinią Aleksandry, byłam na rozmowie jakiś czas temu, dokładnie tak jak opisała, "prezes" traktuje potencjalnych kandydatów z wyższością, uważając że pracownicy powinni się kalać i klękać na kolana bo firemka zaprosiła na rozmowę rekrutacyjną. Zupełna strata czasu, nie polecam i współczuję pracownikom.
użytkownik
16 wrz (miesiąc temu)
16 wrz (miesiąc temu)
Czy ktoś z was w ostatnim czasie uczestniczył w rozmowie do firmy Hart Logistics i może potwierdzić opinię użytkownika @Agata? Jak oceniacie przebieg i atmosferę podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Czy uważacie, że wcześniej opinie na temat tej firmy są sprawiedliwe i zgodne z prawdą? Opinie na forum najlepszyfachowiec.pl pomagają kandydatom w podjęciu ważnych decyzji związanych z pracą.
użytkownik
20 paź (2 dni temu)
20 paź (2 dni temu)
ale bzdura

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

lagardere duty free

aelia

trenkwalder

Poltel

Indesit łódź

whirlpool łódź

szymanowska

archicom

gralbet

whirlpool

termetal

KORAB

budimex
casus

sekretariat kraków

sekretariat

Wspólny sekretariat

randstad tychy

randstad

Exclusive Białystok

geopartner

konsalnet poznań

konsalnet realizacja
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin