test

Opinie o Hotel Bursztynowy Pałac - Strzekęcino

Korzystałeś z usług Hotel Bursztynowy Pałac - Strzekęcino? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): paix
Data: 2015-07-30 01:43

Wizyt: 3770
Komentarzy: 8
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
30.07.2015 (3 lata temu)
30.07.2015 (3 lata temu)

Hotel Bursztynowy Pałac - Strzekęcino

Zastanawiam się jak wyglądają u nich obecnie warunki, bo kiedyś spotkałem się z opinią, że wcale nie jest tak kolorowo. Przede wszystkim nie ma pewności czy dostanie się umowę, a dla mnie jest to mus, bo mając na wychowaniu dzieci trzeba dbać o każdy aspekt życia. Jeżeli warunki byłyby niezłe to chyba mógłbym u nich podjąć pracę.
użytkownik
15.08.2015 (3 lata temu)
15.08.2015 (3 lata temu)
zdecydowanie nie polecam. opinie pracowników są okropne. skargi na szefa i menadżera, opóźnienia z wypłacaniem pensji a w umowie wpisują stawkę minimalną, żeby zapłacić od pracownika jak najmniejszy podatek. jeśli chodzi o warunki pracy to za jedzenie resztek znoszonych z sali (tych w pojemnikach, nie resztek po gościach) trzeba płacić 5 zł dziennie. ja już tam nie pracuję, odszedłem przez wyżej wymienione czynniki.
użytkownik
17.08.2015 (3 lata temu)
17.08.2015 (3 lata temu)
Jak tak można traktować pracowników. Przecież to nieludzkie! W tak renomowanym hotelu jest to nie do przyjęcia. Przecież na pierwszym miejscu powinni się liczyć pracownicy,bo to oni tworzą to miejsce, jak i jego atmosferę.
użytkownik
29.08.2015 (3 lata temu)
29.08.2015 (3 lata temu)
Niestety, często im większe miejsce pracy, tym pracowników traktuje się gorzej. @Xena przychodzi taki moment, że właściciel się wypala, nie chce mu się już nic poza oglądaniem większych kwot na koncie bankowym.. i zwyczajnie pracowników ignoruje. Szkoda, bo z takim podejściem daleko nie zajdą raczej.
użytkownik
21.04.2016 (2 lata temu)
21.04.2016 (2 lata temu)
@Ela tak czasem jest, ale warto zaznaczyć że nie jest to normą :) w mojej firmie np prezes kocha to co robi i jest pasja, to widać. Więc z tym wypaleniem nie do konca się zgodze :) NIe szukają nikogo do pracy teraz
użytkownik
24.10.2017 (11 miesięcy temu)
24.10.2017 (11 miesięcy temu)
nie polecam. Czekam na wyplate juz prawie miesiac, a oni ciagle nie maja pieniedzy zeby mi zaplacic. Nawet z wlascicielka porozmawiac nie moge poniewaz bywa w pracy od swieta. Po prostu porazka, pracownik nigdy nie doczeka sie tutaj szacunku i to sie na pewno zmieni.
użytkownik
21 lut (8 miesięcy temu)
21 lut (8 miesięcy temu)
Czy od czasu dodania ostatniej opinii poziom wynagrodzeń w Hotel Bursztynowy Pałac uległ zmianie?
użytkownik
26 wrz (25 dni temu)
26 wrz (25 dni temu)
Zdecydowanie odradzam. Hotelem zarządza Pani nie majaca pojecia o tym co robi. Zorganizowalismy tam ślub...masakra goście musieli sami dopraszać się o obslugę. Na obiad czekalismy godzinami . Przerwy miedzy posilkami trwaly do godziny czasu po interwencji. Nigdy wiecej. Cztery gwiazdki to stanowczo na wyrost. Przy podpisywaniu umowy na organizację ślubu wraz z obiadem zażądano od nas 80 procent zadatku na pól roku wczesniej. Dzien przed slubem zapewniano nas że wszystko bedzie ok.tymczasem nasi goscie siedzieli doslownie przy pustym stole. Obsluga na bardzo niskim poziomie. W sumie to czego tu wymagac wlascicielka tez nie jest księżniczką

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pabo

polbau tera group

Energozam

Huhtamaki

Huhtamaki czeladz

inspector

hartbex

wojdyla nieruchomosci

utal urząd warszawa urząd

symphony barnsley

flame employment

mondi polska
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin