test

Opinie o incom polska - Szczecin

Korzystałeś z usług incom polska - Szczecin? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): John
Data: 2015-05-05 23:06

Wizyt: 8681
Komentarzy: 275
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)

incom polska - Szczecin

Od początku umowa o pracę. Kiedyś było zlecenie ale to się zmieniło. Pierwsza umowa jest na 3 miesiące. Później na rok.
Z grupowych świadczeń jest medicover.
autor
09.11.2018 (3 miesiące temu)
09.11.2018 (3 miesiące temu)
Dużo piszecie ostatnio o tym, że pozmieniały się stawki i kwestie wynagrodzenia w Incom Polska. Jakie są tego powody i czy zostały w jakiś sposób przedstawione pracownikom firmy? Wydaje mi się, że w firmach częściej następują jednak podwyżki wynagrodzeń, niż ich obcinanie.
użytkownik
09.11.2018 (3 miesiące temu)
09.11.2018 (3 miesiące temu)
Też się już zwolniłem ,ale niestety możemy sobie tylko tu popisać,a oni i tak dalej będą drwic z biednych ludzi
użytkownik
11.11.2018 (3 miesiące temu)
11.11.2018 (3 miesiące temu)
Niestety... A później zdziwienie, że firma ma braki kadrowe... Szkoda.
użytkownik
14.11.2018 (3 miesiące temu)
14.11.2018 (3 miesiące temu)
Długoletniemu pracownikowi trzeba dać zarobić ,a po co ??? Ta smutna rzeczywistość jest od dawna nie tylko w tej ,,Firmie"
użytkownik
15.11.2018 (3 miesiące temu)
15.11.2018 (3 miesiące temu)
Firma porażka z ludźmi robią co chcą , wzieli teraz ludzi z Gruzji chcą żeby robili po 12 godzin że są zmęczeni bo za takie pieniądze to nie długo też nie będą robić i jeszcze bariera językowa co oni wyprawiają , głupich szukają to się pomylili ,niech zapomną że w Polsce będą robić tanią siłę roboczą , chodząc w sobotę czy niedzielę na okrągło ,a potem powiedzą że tyle można zarobić , widać że ludzie są nadal głupi i ślepi chcą sobą manipulować obcym i gdzie tu Polskość i niepodległość jak biorą obcych
autor
15.11.2018 (3 miesiące temu)
15.11.2018 (3 miesiące temu)
Ty również już nie pracujesz w Incom Polska, tak? Tak wnoszę z Twojej wypowiedzi. Piszesz o niewystarczającym poziomie zarobków w tej firmie, ale czy mógłbyś podjąć także jakieś inne aspekty, ważne z punktu widzenia pracownika firmy? Będę wdzięczna.
użytkownik
16.11.2018 (3 miesiące temu)
16.11.2018 (3 miesiące temu)
Spędziłem tam 1,5 roku szkoda mi.tylko.czasu tam straconego.
#brak podwyżek
#brak doceniania
#brak interesowania się co.się dzieje na.produkcji
#kierownicy.zajmują się tym.co nie trzeba
#targety w górę za te same pieniądze
#lubią ludzi,ktorzy są im posluszni ,którzy głośno nie mówią o.problemach tam,bo tacy już dawno zostali zwolnieni lub zdegradowani
użytkownik
20.11.2018 (2 miesiące temu)
20.11.2018 (2 miesiące temu)
Praca dla Polaków za odpowiednie pieniądze ,a nie dla obcokrajowców szczególnie że z Gruzji będą brać i będą zapieprzać po 12 godz. po za 10,50 i to rozwiąże problem i jeszcze nie można się porozumieć ,jak chcą to niech biorą ze znajomoscią języka polskiego albo dadzą tłumacza a nie ,i udawać że nie ma warunków szkodliwych ,bo inaczej będą mieć słabo z pracownikami ,,żenada a wypisują głupoty na ofertach pracy ,że 4000 brutto zrobisz chyba że nadgodzin natrzepiesz ,ciekawe skąd oni biorą taką kwote.
użytkownik
21.11.2018 (2 miesiące temu)
21.11.2018 (2 miesiące temu)
Ciekawe kiedy będą kombinezony ochronne, czy trzeba zgłosić komu trzeba bo sobie jaja z pracowników robią a są ludzie co mają póżniej różne dolegliwości skórne , ale też jest wyjście można odmówić pracy za brak środków ochronnych gdyż jest taki przepis .
użytkownik
22.11.2018 (2 miesiące temu)
22.11.2018 (2 miesiące temu)
tak jak Sabaton Uprising Warszawo walcz śpiewa tak trzeba o swoje walczyć bo nas sprzedają ,tym bardziej w rocznicę 100 rocznicy odzyskania niepodległości w tym roku a nie waśnie między nami bo będą nadal nami pomiatać
użytkownik
24.11.2018 (2 miesiące temu)
24.11.2018 (2 miesiące temu)
Wracając do zatrudniania gruzinów/nepalczyków to po tygodniu od pojawienia się ich w firmie największym problemem nie okazuje się bariera językowa a zupełnie inne normy społeczne obowiązujące w krajach z których do Polski przyjeżdżają. Chodzi dosłownie o ODÓR jaki zostaje po pracownikach z gruzji/nepalu. Dochodzi do tego, że ciężko załatwić potrzebę fizjologiczną bo ODÓR jest taki silny, że ciężko powstrzymać odruch wymiotny. Ten gruzińsko/nepalski odór obecny jest również w szatniach, a najgorszą sprawą jest to że nie pominął stołówki (jak się posilić w czasie pracy gdy na dworzu mróz, a w stołówce odór gruzińsko/nepalski). Jedynym sensownym rozwiązaniem jakie przychodzi mi na myśl, jest albo się ich pozbyć w ogóle albo myć przed wejściem na zakład, bez obowiązkowego prysznica nie powinni mieć wstępu na chałę i uprzykrzać życie ludziom, którzy dzięki pracy są w stanie utrzymać swoje rodziny. Mysle, że jeżeli panie z kadr zainteresują się problemem to po wejściu do toalet mogą paść...
użytkownik
24.11.2018 (2 miesiące temu)
24.11.2018 (2 miesiące temu)
Masz rację, to ogromny kłopot z którym firma musi się uporać jak najszybciej jeśli chcą żeby pracowali u nich normalni ludzie.
autor
24.11.2018 (2 miesiące temu)
24.11.2018 (2 miesiące temu)
To na pewno dość nietypowy problem. Może pracodawca już myśli o tym, jakie kroki warto podjąć - ale czy ta kwestia była w jakiś sposób z nim poruszana? To pewnie też dość delikatny temat. Czym zajmujesz się w Incom Polska i jaka jest specyfika Twojej pracy?
użytkownik
24.11.2018 (2 miesiące temu)
24.11.2018 (2 miesiące temu)
Bez względu na specyfikę mojej pracy potrzebuje od czasu do czasu skorzystać ze stołówki czy toalety w cywilizowanych warunkach. Niewiem czy ten problem był zgłaszamlny natomiast jak sama Pani zauważyła jest to dość delikatna sprawa I ludzie może porostu się krępują.
użytkownik
25.11.2018 (2 miesiące temu)
25.11.2018 (2 miesiące temu)
Nie polecam. Wielki xxxxxxx gdzie Hiszpanie żądza a Polacy trzęsą portkami o stanowiska. A pani Katarzyna to chyba podstawiony jest przez Incom. Tylko po co ??
użytkownik
26.11.2018 (2 miesiące temu)
26.11.2018 (2 miesiące temu)
Witam,
nie rozumiem awersji do Hiszpanow...
Oczywiscie,nie bronie, nie oceniam. Pracuje w Incom group w Wielkiej Brytanii i zdaje sie do nas przyjezdza taka sama wizytacja z Hiszpani jak do Waszego oddzialu i nie moge powiedziec o zadnych nie milych incydentach z ich strony bo takie nie mialy nigdy miejsca. Dodam, ze czesc "biura" u nas to Hiszpanie.
(przepraszam za pismo ale brak czesci Polskich liter z 'ogonkiem')
użytkownik
02.12.2018 (2 miesiące temu)
02.12.2018 (2 miesiące temu)
niech poczekają a bę0ą mieć to samo co we Francji i nie tylko jak tak będą robić bo już przeginają
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
A kombinezonów jak nie ma tak nie ma ,trzeba zgłosić dalej i wyżej to się nauczą , a ludzie to są wogóle glupi żę pracują bez kombinezonów , wigilie co robią 14 to niech sobie wsadzą ,bo też nie przestrzegają bhp
użytkownik
07.12.2018 (2 miesiące temu)
07.12.2018 (2 miesiące temu)
Tak czytam wasze wypowiedzi na temat InCom Polska i jest w nich dużo przesady. Nie mówię, że w firmie jest idealnie, ale na pewno nie jest tak jak piszecie. Kwestia kombinezonow - kiedy sa kombinezony to piszecie, że jacy to wy jesteście pokrzywdzeni, że zmuszają was do noszenia kombinezonow. Kiedy ich nie ma to nagle jaka to firma jest zła i nie dobra, że ich nie ma.. Ale skoro większość wyrzuca swoje kombinezony po jednym dniu to się nie dziwię, że zabrakło.. A można nosić je przez parę dni bo sama tak robiłam. Co do wigilii.. kiedy dwa lata temu nie było wigilii, to komentowaliscie, ze kazda normalna firma ma wigilie a tutaj nie ma i znowu to samo, jaka firma zla i nie dobra.. a kiedy rok temu pojawila sie informacja, ze bedzie wigilia to kazdy gadal zeby sie wypchali ta wigilia itp. a mimo to przyszla prawie cala firma i kazdy fajnie spędził ten czas mimo tego, że jedzenia nie było zbyt dużo, ale myślę że wynikło to bardziej z tego, że firma nie spodziewała się takiej frekwencji. Co do podwyżek.. na pewno nie było żadnych cięć i kazdy dostał coś więcej, jedni mniej a inni więcej ale nie mogli też każdemu dac niewiadomo ile.. Jest dużo osób na hali którzy stoją i patrzą co zrobić żeby inni wykonali za nich prace. Co do nowego Dyrektora, kierownika i koordynatora - dajcie im szansę bo nie są długo ale coś się dzieje a czas pokaże jakie będą skutki.. przez te 3 miesiące zrobili więcej jak poprzedni Dyrektor przez prawie 2 lata. Na pewno potrzeba więcej Polaków żeby to wszystko się kręciło. Przestańcie marudzić i weźcie się do pracy.
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Dokładnie. Ludzie sami sobie kreują rzeczywistość, również tą w pracy.
Jeśli wylanie na forum hejty według Was poprawią sytuację w pracy to powodzenia.
Dorośli ludzie rozmawiają, rozpoczynają dialog oparty na faktach z dobrą argumentacją.
Taki na 100% nigdy nie pozostanie bez echa.
Polecam rozmowę.
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Tak ,to jak ludziom nie zależy na zdrowiu to trudno ,włókno szklane nie jest całkiem fajne i szkodliwe że praca przy tym nie jest fajna bo ludzie mają uczulenia też powinna częściej zaglądać tu PIP to by chodzili jak w zegarku i byłoby wszystko ,Wigilie to niech sobie wsadzą bo dzieci i biednych nie nakarmisz inne firmy dają bony albo premie na święta ,i jeszcze Gruzinów z którymi nie można się porozumieć , a jeszcze nie wiadomo czy z Filipin nie będziemy mieć tu jest Polska że praca powinna być dla Polaków a nie ocenianie ludzi jeszcze że podwyżkę , bo jak ktoś jest trochę coś mniej kapujący to nie dostanie, to jest degradacja ludzi i sobie skakać ,porąbany kraj i ludzie ,a szczególnie te nowe pokolenie takie jest ,a we Francji pokazali na co ich stać.
autor
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
Bardzo interesującą opinię o pracy i warunkach w Incom Polska zamieściłaś na forum. Widzę też, że inni pracownicy Cię popierają i mają podobne zdanie. Czy mogłabyś napisać nam na forum, jak wygląda Twój przykładowy dzień pracy w tym miejscu, czym się zajmujesz, ile czasu jest na przerwy i tak dalej?
użytkownik
24.12.2018 (miesiąc temu)
24.12.2018 (miesiąc temu)
Jednym słowem którym mógłbym określić twoją wypowiedź... W sumie dwoma jest - totalna bzdura. W każdym z wersów twojej wypowiedzi jest zawarte kłamstwo, otóż ja. Pracuje tam trzeci rok... I nie spotkałem się jeszcze z akcją - zwalniamy cię bo nie pucujesz dupki. Ja kiedyś do swoich znajomych w tej firmie powiedziałem.... InCom nie zwalnia ludzi, to ludzie zwalniają się na własne życzenie.... Owszem istnieje coś takiego jak " komunikacja wewnętrzna" i każdy ma prawo napisać do lidera formę skargi na nierobów którzy delikatnie mówiąc - walą w hu.. Ja. Nie ma przypadków zwalniania ludzi bo "nie pasujesz do reszty" jak nie pasujesz tu, to znajdą dla ciebie inne miejsce inny dział.....więc wiążąc moją wypowiedź odnośnie twojego wpisu, jestem poprostu załamany - załamany jestem twoim brakiem wiedzy na temat ludzi, na temat sytuacji panującej w tej firmie a przede wszystkim tym w jaki sposób próbujesz demoralizować kierownictwo tej firmy z dyrektorem na czele. NIKT NIGDY NIE ZWALNIAŁ LUDZI Z POWODÓW W/W I NIE BĘDZIE ZWALNIAŁ... A PRZEDE WSZYSTKIM TA FIRMA STAWIA NA ROZWÓJ I POTRZEBUJE NOWYCH RĄK DO PRACY I JA JAKO JEJ PRACOWNIK ZAWSZE I PRZED KAŻDYM BĘDĘ BRONIŁ SWOJEGO CIEKAWEGO MIEJSCA PRACY
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
Pracowałem w Incom przez pośredniaka. Nie pamiętam nazwy, aloe siedzibę maja niedaleko Urzędu Miasta. Warunki płacowe kiepskie w stosunku do czasu pracy, sprzęt ochronny to była lipa (po 3 dniach pracy ślady krwi po dmuchaniu nosa). Na plus oceniam ludzi. Fajne ekipy.

Moje sugestie dla Incom Polska Sp. z o.o.:
Wyższe pensje i dobrej jakości sprzęt ochronny przed włóknem szklanym.

Lubię atmosferę w Incom Polska Sp. z o.o. za:
Ludzie
użytkownik
09.11.2018 (3 miesiące temu)
09.11.2018 (3 miesiące temu)
Czysta prawda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pizusy ,sprzedawczyki - którzy więcej chodzą po hali niż pracują dostali większą stawkę od ludzi ,którzy uczciwie zasuwają 8H.
Incom firma dno.
użytkownik
11.11.2018 (3 miesiące temu)
11.11.2018 (3 miesiące temu)
W poniedziałek powinni za święto 200 zapłacić ,a ludzie którzy idą do pracy i to jeszcze za 100 to są pazerni i nie są Polakami w ten sposób sprzedali by własną matkę .

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

pgnig

gss

apator

apator elkomtech

elkomtech

starachowice

Unihaus

Manpower Łódź

Lamina

sprintbox

kir

szybka kolej Miejska

stalprodukt zamość

Otto workforce

Welcome Airport Services

Dębki

Romet

Habia

abb

ploh

Foseko

stokson

Magnolia

sepo

piaseczno

Aaa auto

reform capital

Amii

trans koszalin

trans białogard

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin