test

Opinie o JOHN COTTON EUROPE SP.Z O.O - Głuszyca

Korzystałeś z usług JOHN COTTON EUROPE SP.Z O.O - Głuszyca? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): nik
Data: 2013-03-11 10:24

Wizyt: 10826
Komentarzy: 665
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
11.03.2013 (5 lat temu)
11.03.2013 (5 lat temu)

JOHN COTTON EUROPE SP.Z O.O - Głuszyca

co mozna powiedziec o tej firmie napiszcie tu prosze spotkalem sie z opinia ze duza grupa wykwalikowanych pracownikow opuszcza ten zaklad
autor
06.11.2018 (3 miesiące temu)
06.11.2018 (3 miesiące temu)
Dziękuję. Znam bo chcę się go uczyć. Ty to pewnie byś mnie samych wulgaryzmów uczył, nie? Standardowe słowa na k i ch. Trochę tu siedzę więc to do czegoś zobowiązuje. Mam Ci spamować cyrylicą? Jaka prowokacja? Wy nie wiecie co tu mądrego napisać więc piszecie,że to prowokacja. Żałosne.
Bywaj!
użytkownik
06.11.2018 (3 miesiące temu)
06.11.2018 (3 miesiące temu)
Napisz do gazety jacy to Ukraińcy są pokrzywdzeni przez naród Polski ha ha
autor
06.11.2018 (3 miesiące temu)
06.11.2018 (3 miesiące temu)
Gdzie ja wcześniej wspominałem o jakimkolwiek pokrzywdzeniu? Ewidentnie widać, że nie potrafisz (co wcale mnie nie dziwi) czytać ze zrozumieniem. Albo robisz sobie jaja lub (co jest bliższe prawdziwego) jesteś poważnie upośledzony. Nawet słowem nie wspomniałem o tym, że jakiś polak skrzywdził kogoś z Ukrainy. Co Ty sobie uroiłeś? Diler Cię oszukał? To go zmień bo ten Cię wykończy. Lepiej skończ. Gdyż argumentów nadal brak tylko jakieś puste słowa zbaczające z tematu.
Bywaj!
użytkownik
07.11.2018 (3 miesiące temu)
07.11.2018 (3 miesiące temu)
Hej każdy może się podszyc pod każdą postacią. To na pewno nie pisze Ukrainiec tylko jakiś nasz Polak broniący ukraińską krew.jak nawet robi tak nie długo wyjadą po prostu się pojawiają i znikają. A ich też można dzielić na pół na tych pracowitych i tych którzy się nie nadają do pracy. U nas działa tak samo.równi nigdy nie będziemy. Więc gościu nie pisz takich bzdur. Bo można wymienić na placach tych którzy chcą pracować. Nawet nie wszyscy jesteście kulturalni ani cześć ani dzień dobry. Tych fajnych od razu poznać.
użytkownik
07.11.2018 (3 miesiące temu)
07.11.2018 (3 miesiące temu)
Ukrainiec nawet w połowie nie znał by znaczenia słów co piszę takowy dimitrij. Za bardzo tu widać język polski.no i jak ma chęć to niech żyje za te 800zl oczywiście przeżyje bo zakład pracy zapłaci za niego mieszkanie i darmowy dojazd do pracy więc 800zl mu wystarczy. Powodzenia .resztę co zarobisz wyślij rodzinie.
użytkownik
20.11.2018 (2 miesiące temu)
20.11.2018 (2 miesiące temu)
Nie
użytkownik
20.11.2018 (2 miesiące temu)
20.11.2018 (2 miesiące temu)
Jesteś tu gościem więc zachowaj się jak gość pokrytykoj swoich oligarchow którzy okradaja cię boś jak osiol i cały twój naród którzy dają się okradac Jesteś tutaj tylko gościem
użytkownik
24.11.2018 (2 miesiące temu)
24.11.2018 (2 miesiące temu)
Twój wpis jest utrzymany w obraźliwym tonie, co nie powinno mieć miejsca. Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii, ale należy przy tym zawsze pamiętać, by zachować szacunek do innych osób.
Przypominam też, że forum służy do dyskutowania o danej firmie pod kątem tego, jakim jest pracodawcą i o oferowanych warunkach zatrudnienia. Proszę Cię, byś trzymał się tej tematyki, bo tylko wpisy konkretne i uargumentowane w sposób merytoryczny, są pomocne dla innych użytkowników forum.
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Totalny xxxxxxx Ludzi traktuje sie tutaj jak śmieci. Masz pracowac na zepsutych maszynach a do tego wyrabiac norme. To jest smiech na sali. Jedni ( ci "lepsi") pozwalaja sobie na urlop średnio 3 razy w miesiącu albo wyjscia na papierosa kiedy inni dwaj zasuwaja żeby sie ze wszystkim wyrobic. Do tego te stawki... smieszne. Niektorzy na 3 stanowiskach pracowac musza bo ludzi nie ma i tak człowieka jak smiecia traktują. Najgorszy zakład w jakim pracowalem.

Moje sugestie dla JOHN COTTON EUROPE SP.Z O.O:
Traktujcie lepiej ludzi którzy jeszcze tu pracują i pomyślcie o podwyżkach dla szwaczek
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Szwaczki nie zarabiają źle, zdecydowanie podwyżki należą się pakowaczką oraz prasiarzą - to oni wykonują najcięższą i najmniej płatną pracę.
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Najpierw powinien być szacunek dla pracownika, a potem inne rzeczy. Jak się traktuje ludzi jak tutaj to nigdy nie będzie w porządku.
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Zgadzam się.
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
A Damian to już wszystkie rozumy postradal myśli że jest właścicielem tej firmy? Tak się zachowuje zero kultury porażka z kolesiem. A co do zarobków jak tak dalej pójdzie to nie wiem kto tam zostanie jak ludzie przyzwyczai się do dojazdów do Wałbrzycha to szybko zmieniam pracę tak mało żadna firma na strefie nie płaci jak tam
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
Co sądzicie o wspólnej kolacji wigilijnej?
Jałmużna od dyrektora, ciekawe gdzie wejdzie ponad 100 osob do jadalni...
użytkownik
05.11.2018 (3 miesiące temu)
05.11.2018 (3 miesiące temu)
Bierzemy pracę której NIKT z was polaków nie chce się podjąć. Więc o jakim zabieraniu pracy mowa? To samo mówią zagraniczni o was w Niemczech lub Anglii. Pewnie sam robisz za mniejsze pieniądze niż podałem w poprzednim poście. Skoro nie masz odwagi wystąpić o podwyżkę to siedź dalej cicho i nie wylewaj smutków na forum. Podaj prawdziwe dane tak jak ja jeśli masz odwagę. Pretensje miejcie tylko do samych siebie. I nie przez NAS tylko WASZ głupi jak wy sami rząd. Umiecie tylko krzyczeć na forach. Na ulicę nikt nie ma odwagi z was wyjść skoro tak wam źle. U nas w sumie nie lepiej tylko z tą różnicą, że wam obce mocarstwo nie okupuje ziem jak nasz Krym.
użytkownik
08.11.2018 (3 miesiące temu)
08.11.2018 (3 miesiące temu)
Co do Krymu to do wojska bronić kraju a nie uciekać zresztą nigdy nie grzeszyliscie odwagą walczyć nie potraficie

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

vegan

malinex

dar group wrocław

dar group

komodus

WSP

pbsz bytom

accenture

sindbad

thales

Opoczno Mila

Darboven

tmf

Instal Complex

levis

port lotniczy bydgoszcz

fideltronik

gsk

gsk poznan

atem

color graf

budostal

Ohp

eva hotel

eva

hotel eva

COTY

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin