test

Opinie o Kre-Dom Sp. z o.o., ul. Grzybowska 12 /14lok. B-5, Warszawa

Korzystałeś z usług Kre-Dom Sp. z o.o., ul. Grzybowska 12 /14lok. B-5, Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Piotr
Data: 2012-02-16 09:50

Wizyt: 6014
Komentarzy: 31
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
16.02.2012 (6 lat temu)
16.02.2012 (6 lat temu)

Kre-Dom Sp. z o.o., ul. Grzybowska 12 /14lok. B-5, Warszawa

Atmosfera jak najbardziej na plus. Ale jeśli nie odstajesz pieniędzy na czas i pracodawca nic sobie z tego nie robi to nawet najlepsza atmosfera nie będzie mogła wpłynąć na chęć dobrej pracy. Co z tego, że wypłacasz kredyty, realizujesz plany jak i tak nie dostaniesz wynagrodzenia na czas xxxxxxx . Poza tym szefowie nie szanują pracowników.
użytkownik
15.02.2017 (rok temu)
15.02.2017 (rok temu)
Jeśli chcesz zachować zdrowe nerwy - NIE APLIKUJ. Firma nie docenia Twojej pracy, płaci psie pieniądze. Za staż otrzymujesz 400 zł. Zakres obowiązków na stanowisku stażysty jest taki sam jak u etatowego pracownika. Harujesz jak wół i nic nie masz z tego tytułu. Firma próbuje przedstawiać się jako nie korpo -agencja. Ale coś im to słabo wychodzi. Klienci nie są zadowoleni - ciągle zmiany moderatorów. Hmm. No cóż.... :) TAKIE REALIA.
użytkownik
15.05.2017 (rok temu)
15.05.2017 (rok temu)
Zdecydowanie najgorsze miejsce pracy, w jakim miałem okazję pracować. Stresujący szef o wybujałym ego, kiepskie warunki płacy, olbrzymia rotacja pracowników - nie polecam po stokroć.
użytkownik
30.07.2017 (rok temu)
30.07.2017 (rok temu)
NIE POLECAM.

Firma sprawia dobre pierwsze wrażenie, ale niestety na tym wszystko się kończy. Podejście do osób, które aplikują do pracy jest na żenującym poziomie. Rozmowa kwalifikacyjna (staż SM specialist) była tak naprawdę o wszystkim i o niczym. Co więcej, podczas jej trwania, do pokoju cały czas ktoś wchodził, co bardzo rozpraszało. Jeszcze tego samego dnia, rekruter zlecił mailowo wykonanie zadań praktycznych, które wymagały jednak nakładu pracy. Niestety, z chwilą odesłania gotowych rozwiązań, kontakt z firmą całkowicie się urwał. Brak żadnej wiadomości zwrotnej o wyniku rekrutacji, a wystarczyłoby przecież podziękować za aplikację oraz poświęcony czas i się pożegnać.. Nie wspomnę już o tym, że CEO firmy szkoli innych w temacie employer brandingu i tego, jak ważny jest to aspekt w procesie rekrutacji, ale jak widać - szewc bez butów chodzi.. ŻENADA :)
użytkownik
28 lut (7 miesięcy temu)
28 lut (7 miesięcy temu)
Rekrutację wspominam jako bardzo nieprofesjonalną. Trudno mi określić, na podstawie jakich informacji oceniają kandydatów. Rozmowa o niczym, szkoda czasu. :/
użytkownik
28 kwi (5 miesięcy temu)
28 kwi (5 miesięcy temu)
Co powiecie o wynagrodzeniu w Click Community Sp. z o.o.? Czy w ostatnim czasie jego poziom zmienił się?
użytkownik
30 wrz (15 dni temu)
30 wrz (15 dni temu)
nie, nie zmienił się. Rodzaj umowy również nie uległ zmianie, śmieciówka i najniższa na umowie o pracę, żenujące. Spędzasz tam człowieku więcej niż osiem godzin za najniższą krajową. SMS z doświadczeniem 5-6 miesięcy, bez moderacji w innych firmach zarabia netto na umowę o pracę minimum 3,3 - 3,8 tyś., a tam nam płacą 2 - 2,5 tyś. na umowie łączonej. Żenujące! A to zwiąkszanie wynagrodzenia wygląda tak, że na począku płacą Ci za ciężką pracę 1 700,00 zł, dwa razy podwyżka i STOP!
użytkownik
7 sie (2 miesiące temu)
7 sie (2 miesiące temu)
Cześć, tu Rafał. Pracuję w clicku od 5 lat. Zaczynałem jako office manager potem zostałem szefem działu finansów i administracji, firma dynamicznie się rozwija, ostatnio przeprowadziliśmy się do nowego biura gdzie standardy pracy są na najwyższym poziomie. Jeżeli szukasz pracy gdzie możesz mieć wpływ na rozwój swojej kariery to polecam click community.
użytkownik
8 sie (2 miesiące temu)
8 sie (2 miesiące temu)
Cześć,

w clicku pracuję od stycznia 2018 i myślę, że to dobry czas by móc ocenić firmę. Oprócz tego, że jestem mega zadowolony z współpracy z ludźmi, to coraz bardziej mi się podoba etap rozwoju samej firmy i mojej osoby w niej. Kasa mi na tą chwilę wystarcza ale mega jest to, że wiem co muszę zrobić, by zarabiać więcej. Nie owijając w bawełnę, jest kilka rzeczy, które są do poprawy ale jak to w każdej firmie - dużym plusem jest to, że tutaj z miesiąca na miesiąc widać ich poprawę.
użytkownik
8 sie (2 miesiące temu)
8 sie (2 miesiące temu)
Może wiecie czy firma potrzebuje aktualnie pracowników? Jakieś info o rekrutacji wrzucicie?
użytkownik
8 sie (2 miesiące temu)
8 sie (2 miesiące temu)
Od niedawna (rok) współpracuję jako New Business Developer na podstawie umowy B2B.
Jasne zasady wynagradzania, elastyczne podejście do współpracy z rekomendowanymi klientami, Dobry zaangażowany zespół. Zdarzają się oczywiście potknięcia ale jest też otwartość na feedback i czasem niestandardowe podejście. Kasa na czas.
użytkownik
13 sie (2 miesiące temu)
13 sie (2 miesiące temu)
Cześć Tomasz :)

Oczywiście, poszukujemy aktualnie pracowników, mamy otwarte rekrutacje na poniższe stanowiska:
Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych
Specjalista ds. Rekrutacji
Graphic Designer
Social Media Specialist
Twórca Contentu
New Business Specialist
Performance Manager

Zapraszam na naszą stronę internetową - tam znajdziesz dokładne opisy powyżej wymienionych stanowisk :)
https://clicknetwork.pl/kariera/

Pozdrawiam,
Marta Machnik, Specjalista ds. Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej Click Community&Edrone
użytkownik
13 sie (2 miesiące temu)
13 sie (2 miesiące temu)
Byłam w firmie na rozmowie rekrutacyjnej - p. Marcin próbował stwarzać pozory profesjonalisty niestety z marnym skutkiem, rozmowa trwająca prawie godzinę - o niczym pytania ciągle te same;/ oczywiście brak inf. zwrotnej - nie świadczy dobrze o firmie....
użytkownik
14 sie (2 miesiące temu)
14 sie (2 miesiące temu)
Bardzo dziękujemy za informację. Jesteśmy w trakcie rozwijania procesu rekrutacyjnego, dlatego Twoja opinia jest dla nas bardzo istotna.

Pozdrawiam,
Marta Machnik, Specjalista ds. Komunikacji i Rozwoju Pracowników
użytkownik
14 sie (2 miesiące temu)
14 sie (2 miesiące temu)
Cześć,

Wynagrodzenie jest zależne od kilku czynników. Wpływa na to rodzaj stanowiska, doświadczenie kandydata, Jego podejście do pracy oraz preferencje. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej o warunkach zatrudnienia, zapraszam do kontaktu drogą mailową w celu umówienia spotkania rekrutacyjnego :)

Pozdrawiam,
Marta Machnik, Specjalista ds. Komunikacji i Rozwoju Pracowników
użytkownik
14 sie (2 miesiące temu)
14 sie (2 miesiące temu)
Bardzo dziękujemy za informację. Jesteśmy w trakcie rozwijania procesu rekrutacyjnego, dlatego Twoja opinia jest dla nas bardzo istotna.

Pozdrawiam,
Marta Machnik, Specjalista ds. Komunikacji i Rozwoju Pracowników
użytkownik
15 sie (2 miesiące temu)
15 sie (2 miesiące temu)
Beznadziejna rozmowa z panią w okularach i przedstawicielem działu. Niczego nie można się dowiedzieć.
użytkownik
16 sie (miesiąc temu)
16 sie (miesiąc temu)
Nigdy nie byłem na bardziej żenujacej rozmowie kwalifikacyjnej...p. Marcin bardziej nadaje się na filozofa niż Rekrutera....
Oczywiście brak informacji zwrotnej...
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Dzień dobry,
trudno nam odnieść się do zarzutu "żenującej rozmowy kwalifikacyjnej", ponieważ to mało konkretna informacja na temat tego. co nie podoba się w naszym procesie rekrutacji. Możemy jednak wyjaśnić, że po dokonanych zmianach przykładamy szczególną uwagę do udzielania informacji zwrotnej po rozmowie. Taką informację otrzymuje każdy kandydat, niezależnie od tego, czy rekrutacja będzie miała ciąg dalszy, czy też nie. Informacja udzielana jest do dwóch tygodni.
Pozdrawiamy,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
17 sie (miesiąc temu)
17 sie (miesiąc temu)
Beznadziejnie rozmawiało się z panią z hr. Porażka...
użytkownik
17 sie (miesiąc temu)
17 sie (miesiąc temu)
Po rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko: Specjalisty ds. HR uważam, że praca w firmie gdzie HR-owcy w tak ''profesjonalny'' sposób przeprowadzają rozmowę byłaby stratą czasu...chyba sami nie wiedzą co robią na tym stanowisku;/
Pan Marcin z którym miałam rozmowę za wszelką cenę chciał stworzyć pozory doświadczonego Rekrutera niestety z bardzo marnym skutkiem, siedząc bokiem patrząc w sufit;/ Pytania ciągle te same;/ żenada....

Pomimo zapewnień o inf. zwrotnej cisza....widzę niestety, że nie jestem pierwszą osobą bez inf. zwrotnej więc może firma tutaj udzieli odpowiedzi, czemu w sposób lekceważący podchodzi do kandydata...
SZKODA CZASU POŚWIĘCONEGO NA ROZMOWĘ!

Pan Rahim zdecydowanie powinien przyjrzeć się pracy działu HR.
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Dzień dobry,
nie chcemy przekonywać, że nasza rekrutacja jest dobra, bo szanujemy subiektywne zdanie, do którego każdy ma prawo. Możemy jednak zapewnić, że zależy nam na tym, by pierwszy kontakt z firmą zachęcał, a nie zniechęcał potencjalnych kandydatów, dlatego wszystkie uwagi są dla nas ważne i wszystkie analizujemy, by wyciągnąć wnioski. Proces rekrutacji przebiega u nas według opracowanych standardów, a aktualnie wprowadzamy kolejne zmiany, by był on jeszcze lepszy. Możemy też zapewnić, że po wszystkich rozmowach wracamy z informacją zwrotną najpóźniej do dwóch tygodni. Prowadzimy do tego specjalny monitoring, więc sytuacje, w których osoba nie dostaje od nas feedbacku, nie będą już miały miejsca. Za takie sytuacje z przeszłości przepraszamy.
Pozdrawiamy,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
17 sie (miesiąc temu)
17 sie (miesiąc temu)
Pracuję w click community już dłuższy czas, dlatego pozwolę sobie opowiedzieć o firmie z mojego punktu widzenia. Przede wszystkim nic nie jest białe i czarne. Jak każda firma click ma swoje dobre i słabsze strony, dlatego nie ma co generalizować.
Ogromnym plusem są ludzie, którzy w większości są prawdziwymi pasjonatami mediów społecznościowych i rozraczają wokół siebie świetną energię. Firma zapewnia dużo szkoleń, choć na najbardziej prestiżowe trzeba sobie zasłużyć (co też dodatkowo motywuje). Jeśli chodzi o wynagrodzenie to już na rozmowie można negocjować i jeśli masz wiedzę i doświadczenie, masz szansę na lepsze zarobki. Podwyżki są dość regularnie, więc wystarczy trochę cierpliwości i wytężonej pracy, a kasa będzie coraz lepsza.
Minusem dla niektórych może być duża ilość pracy, dlatego na to trzeba się przygotować. Warto uzbroić się też w cierpliwość, której często wymaga praca z kleintem.
użytkownik
20 sie (miesiąc temu)
20 sie (miesiąc temu)
Beznadziejna rozmowa kwalifikacyjna....o niczym;/ Nie wiem na jakiej podstawie oceniają kandydatów.
użytkownik
23 sie (miesiąc temu)
23 sie (miesiąc temu)
Jak to zwykle bywa w przypadku takich firm. W social mediach tacy fajni i szczęśliwi... Rzeczywistość jest kompletnie inna. Zupełnie inna. Nie polecam. Bardzo nie polecam tej firmy.
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Dzień dobry,
nasze sociel media powstają w oparciu o realny kontent zbierany w firmie, dlatego te dwa światy nie powinny się bardzo różnić. Z treści wpisu nie wynika, co dokładnie różni codzienną pracę w click community, od tej przedstawianej w naszych socialach, dlatego nie możemy podjąć dalszej rozmowy w tym temacie. Oczywiście nie codziennie wszyscy chodzą uśmiechnięci, ale takie jest przecież życie, czasem trzeba być poważnym, czasem też zdarzają się smutne sytuacje, czy gorsze dni. Zarówno Państwu, jak i nam samym życzymy ich jak najmniej, a jak najwięcej radości z pracy i sukcesów.
Pozdrawiamy,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
26 sie (miesiąc temu)
26 sie (miesiąc temu)
@kandydat To bardzo dobrze, że postanowiłeś wypowiedzieć się na forum o Click Community. Jednak z Twojego wpisu dowiedzieliśmy się jedynie, iż nie polecasz tam pracy. Może podasz nam jakieś szczegóły, tak, by użytkownicy forum mieli okazję wyrobić sobie jakiś obraz tego pracodawcy?
@anonim Zachęcam Cię, żebyś nam dokładniej opisał to, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w tej firmie.
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Dzień dobry,
od rozmowy minęło trochę czasu i zdajemy sobie sprawę, że wyjaśnienie może już nie być dla Pani/Pana pomocne, jednak może skorzystają na nim inne osoby. Na każdej rozmowie rekrutacyjnej mamy przewidziany czas na zadawanie pytań przez kandydata. Dialog w procesie rekrutacji jest ważny i zależny nam, by również osoba rekrutowana wiedziała wszystko, co ją interesuje, to niezbędne do dalszej dobrej współpracy. Prosimy pytać do skutku :-)
Pozdrawiamy,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Dzień dobry,
trudno nam merytorycznie odnieść się do takiego wpisu. Jeżeli istnieje potrzeba rozmowy o naszym procesie rekrutacji, jesteśmy otwarci. Prosimy jednak o nieobrażanie naszych pracowników, bo taka wymiana treści do niczego nie prowadzi.
Pozdrawiamy,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Dzień dobry,
kompetencje kandydatów oceniamy różnymi metodami w zależności od stanowiska. Może to być zadanie do wykonania, ocena portfolio lub ocena na podstawie przeprowadzonego wywiadu. Ważne są zarówno umiejętności, jak i chęć do pracy.
Pozdrawiamy,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
05.07.2016 (2 lata temu)
05.07.2016 (2 lata temu)
Cześć, firma działa, jak najbardziej. Ma ponad 40 zatrudnionych osób i kilkudziesięciu klientów. W celach rekrutacyjnych zapraszamy na nasza stronę www.clicknetwork.pl zakładka Kariera, tam znajdują się aktualne oferty pracy i staży. Warunki pracy w przypadku stażu są takie, że PŁACIMY :) Potem też, w oparciu o umowę o pracę. Mamy internet, kawę, klimatyzację, obowiązkowe szkolenia BHP i biuro w centrum Krakowa, koło Dworca Głównego. Zapraszamy :)

Diana Drobniak, PR Manager + Monika Wawrzkiewicz, HR Specjalista

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Amster Global

Amster

OLITEL\

tewex

czarna lista pracy

incom wrocław

incom

POLTEL

streetcom

goldberg
internet plus
Timken

arsen

azet

azet hurtownia

asport

profim

tesco komorniki

exorigo

Fuji Seal

qumak

HCL technologies kraków

mod-personal

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin