test

Opinie o Kre-Dom Sp. z o.o., ul. Grzybowska 12 /14lok. B-5, Warszawa

Korzystałeś z usług Kre-Dom Sp. z o.o., ul. Grzybowska 12 /14lok. B-5, Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Piotr
Data: 2012-02-16 09:50

Wizyt: 6125
Komentarzy: 109
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
16.02.2012 (7 lat temu)
16.02.2012 (7 lat temu)

Kre-Dom Sp. z o.o., ul. Grzybowska 12 /14lok. B-5, Warszawa

Atmosfera jak najbardziej na plus. Ale jeśli nie odstajesz pieniędzy na czas i pracodawca nic sobie z tego nie robi to nawet najlepsza atmosfera nie będzie mogła wpłynąć na chęć dobrej pracy. Co z tego, że wypłacasz kredyty, realizujesz plany jak i tak nie dostaniesz wynagrodzenia na czas xxxxxxx . Poza tym szefowie nie szanują pracowników.
autor
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Jakie to przykre że wszystkie opinie tutaj to jedynie kropla w morzu syfu i upokorzeń jakie człowiek w tej firmie uświadczy. Przykre jest to że to co ludzie tutaj piszą to szczera prawda... NIE POLECAM PRACY TUTAJ!
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
DOKŁADNIE!!! Ale widać, że oni są dumni z tego. Na wigilii to pokazali, co fałsz!!! i ta mina do złej gry! Pracownicy roku??? To raczej powinna być nominacja do „bezduszni ludzie roku”!
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
też chętnie poczekam na odpowiedź na te pytania od Clicka
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Czy Community Manager ma odwagę spojrzeć w lustro....
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
no z tymi składkami to już są niezłe jaja ....
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Szanowni Państwo,
z uwagi na powtarzalność pojawiających się komunikatów, postanowiliśmy zmniejszyć intensywność naszego udziału w dyskusji. Naszym celem nie jest stawać okoniem do pojawiających się treści. Traktujemy portal jako miejsce istotnych dla nas opinii, jednak nie możemy poważnie odnosić się do wpisów nacechowanych emocjonalnie, gdzie przytacza się takie treści, jak "kobieta, która niosła śmierć". najlepszyfachowiec.pl jest portalem, który służy wyrażaniu subiektywnych opinii o firmach i oczywiście szanujemy to. Rozwój firmy wiąże się ze zmianami, co może wiązać się z napływem różnych emocji.
W kwestii zadanych w ostatnim wpisie pytań:
1.
Rodzaj umowy jest jasno komunikowany przez firmę już na etapie rekrutacji. Część umów faktycznie jest łączona, ale taką formę wybiera też pracownik. Umowa o pracę zapewnia ważne dla wielu świadczenia. Taki rodzaj umowy jest zgodny z prawem.
2.
Nasi pracownicy korzystają ze świadczeń wynikających z ubezpieczenia w pełnym zakresie. Poprawność dokumentów i fakt zarejestrowania potwierdzone są przez kontrolę z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Zgłoszenie do ubezpieczenia jest jednoznaczne z faktem ubezpieczenia bez względu na fakt, czy w danym miesiącu pracownik otrzymał wynagrodzenie i czy składki zostały odprowadzone. Brak odprowadzonych składek nie obciąża pracownika. W wypadku uchylania się od płatności, ZUS ma możliwość zastosowania kar i zajęcia należnych składek. Nie istnieje więc żadne ryzyko, by pracownik nie był ubezpieczony.
3.
Przyjęte procedury i zasady funkcjonowania firmy są znane dla każdego, kto podejmuje pracę w naszej firmie. Zgodę na to wyraża każdy, akceptując przedstawione na rozmowie rekrutacyjnej warunki.
4.
Odnosząc się do zarobków, nie mamy aktualnie pracowników zarabiających minimalną krajową. Trudno odnieść się do pracy ponad normę, na pewno możemy przyznać, że nasz zespół tworzą zaangażowani pracownicy, co bardzo doceniamy.

Z poważaniem,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
23.12.2018 (miesiąc temu)
23.12.2018 (miesiąc temu)
Nie wiem czy bardziej jestescie smieszni czy zalosni w swoim zaklamaniu... Dwulicowosc poziom najwyzszy... Bardzo dobrze, ze zmniejszyliscie ilosc swoich komentarzy, bo i tak one nic nie wnosza, procz ciagle powtarzanych klamstw!
1.rodzaj umowy jest jasno komunikowany na etapie rekrutacji? No jasne-mowicie TYLKO ze jest umowa o prace... Zapominacie wspomniec, ze laczona i ze na tej UMOWIE O PRACE jest najnizsza krajowa...ale jasne: MOWICIE JASNO I WYRAZNIE!
2. Poprawnosc swiadczen sprawdza zus? Super :) to widocznie dawno nie sprawdzal! Bo na przestrzeni ostatniego pol roku, wielu pracowniokow nie moglo sie dostac do lekarza z powodu kilku miesiecznych zaleglosci w oplatach! Oczywiscie pracownik dowiaduje sie o tym ze nie jedt ubezpieczony dopiero, gdy zachoruje! To jest w porzadku?
4. Nie macie pracownikow zarabiajacych srednia krajowa? Na Waszych laczonych umowach o prace-to akurat wszyscy. Co z tego ze druga czesc jest na dziele? Nic!
Na ta wiadomosc tez mozecie nie odpisywac, bo to bez sensu i Wasze opinie sa akurat tu najmniej potrzebne.
użytkownik
29.12.2018 (miesiąc temu)
29.12.2018 (miesiąc temu)
Czytam te komentarze i mam wrażenie, że albo są mocno przesadzone albo sporo się zmieniło.

Każda praca ma swoje plusy i minusy. Trzeba na nie spojrzeć ze swojej perspektywy i z tego co się wnosi do firmy. Stąd też piszę ten komentarz, bo to co widzę jest mocno przerażające.

W tej firmie jest sporo osób bez lub z małym doświadczeniem. Celem takich osób jest nabycie doświadczenia. W związku z tym rzucenie na głęboką wodę jest szkołą życia, za którą powinno się bardziej dziękować, a nie hejtować. Być może ilość obowiązków jest większa niż w innych agencjach, jednak gwarantuję Wam, że w innych miejscach czasami potrafi być jeszcze większa.

Czas pracy? Tu jest kwestia umiejętności jego zagospodarowania. Nie wiem jak jest teraz, ale dawniej - przynajmniej w moim wypadku - robienie nadgodzin było kwestią ambicji, a nie 'przymusu'. Zdarzały się sytuacje kiedy "było trzeba, żeby się wyrobić", ale to zwykle wynikało z jakichś większych zmian i były podejmowane próby rozwiązania tego problemu z powodzeniem.

Nie pracuję już tutaj, więc nie wiem co się dzieje. Mogę napisać jedynie, że ilość pracy była dla mnie akceptowalna (zarówno na poziomie specjalisty, jak i potem managera). Będąc managerem specjaliści prawie nigdy nie robili nadgodzin.

Jeśli chodzi o hajs - podwyżki miały miejsce zgodnie ze ścieżką kariery, a wręcz jak były mierzalne efekty finansowe to były one częstsze - jednak trzeba było o to poprosić. Także ta sfera przy zakończeniu współpracy też była dla mnie satysfakcjonująca i nie była powodem odejścia.

Gdybym miał zrobić rachunek plusów i minusów i ich wpływu na to co było potem - zdecydowanie wyjdzie na +
użytkownik
30.12.2018 (miesiąc temu)
30.12.2018 (miesiąc temu)
Piszesz w męskiej osobie, a jak się dobrze orientuję, to - nie licząc aktualnego community - przez ostatnie dwa lata nie było w clicku faceta kierującego zespołem SMS-ów. :) A to na social media specjalistach opiera się funkcjonowanie tego typu agencji.
Zatem tak - przez ten okres niestety sporo się zmieniło. Choćby polityka firmy dotycząca ambitniejszego doboru klientów. I tutaj pojawia się pierwszy zgrzyt, bo click chce mieć ładne portfolio z wizerunkowo świetnymi markami, a nie ma ludzi do ich obsługi. Ilość seniorów czy sms-ów z większym stażem topnieje z dnia na dzień. Dlaczego? Bo firma o nich nie dba! Nie liczy się z ich zdaniem, uwagami mającymi na celu polepszenie warunków i atmosfery pracy, nie wywiązuje się z podstawowych obowiązków pracodawcy w stosunku do pracownika. I choć podobnie jak Ty uważam, że rzucenie stażysty na głęboką wodę w perspektywie czasu wychodzi tej osobie na plus, to wydaje mi się, że jest to nie fair względem klientów, od których firma bierze ładne pieniądze.

Przykre jest to, że rachunek plusów i minusów przez ostatnie miesiące siłą rzeczy musiał zostać przewartościowany. Firma miała potencjał, ale niestety go zmarnowała. W poniższych opiniach jest nie jedno ziarenko prawdy - faktycznie czuć w nich chęć odwetu, ale odcedzając epitety i nacechowane emocjonalnie metafory od reszty wypowiedzi, mamy samą prawdę... Czy click wyciągnie z tego wnioski? Miejmy nadzieję! :)

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

sepo

piaseczno

Aaa auto

reform capital

Amii

trans koszalin

trans białogard

west trans

Warta dąbrowski

Warta

Joanna sochacka Pietrzyk

Marcin sztuka

Olsztyn

Olsztyn michelin

solid

Incube

Kontakt

Tarczyński

inotis

mentax

able solutions

dedek park

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin