test

Opinie o Kre-Dom Sp. z o.o., ul. Grzybowska 12 /14lok. B-5, Warszawa

Korzystałeś z usług Kre-Dom Sp. z o.o., ul. Grzybowska 12 /14lok. B-5, Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Piotr
Data: 2012-02-16 09:50

Wizyt: 6065
Komentarzy: 82
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
16.02.2012 (6 lat temu)
16.02.2012 (6 lat temu)

Kre-Dom Sp. z o.o., ul. Grzybowska 12 /14lok. B-5, Warszawa

Atmosfera jak najbardziej na plus. Ale jeśli nie odstajesz pieniędzy na czas i pracodawca nic sobie z tego nie robi to nawet najlepsza atmosfera nie będzie mogła wpłynąć na chęć dobrej pracy. Co z tego, że wypłacasz kredyty, realizujesz plany jak i tak nie dostaniesz wynagrodzenia na czas xxxxxxx . Poza tym szefowie nie szanują pracowników.
autor
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
Plusy +
- wspaniali ludzie ( w większości) , którzy trzymają tą firmę przy życiu - dzięki temu fajna atmosfera w pracy
- pozytywna początkowa rekrutacja, pierwsze dni pracy
- czasami wspólne wyjscia, szkolenia, spotkania

Minusy:
- słaba płaca oraz dziwne praktyki z umowami.
- masowe zwalnianie pracowników np. z dnia na dzień, bez sensownego powodu i ich zatrważające
rotacje
- niepisany wymóg nadgodzin- jak ich nie robisz, dziwnie na Ciebie patrzą.
- fałszywy obraz kreowany w social media jak to się dba o pracowników i ich docenia - tu raczej słabo.
- stażysta pracuje tak samo ciężko jak normalny pracownik, ma tyle samo klientów równie ważnych dla agencji - często nie wie jak udżwignąć ten ciężar. Jest pozostawiony najcześciej sam sobie, musi świecic oczami i udawać mega specjalistę przed klientem. Potem jest zdziwienie, że odchodzą i klienci i pracownicy.
- Strategia szefostwa, organizacja pracy, przydzielanie klientów, dbanie o rozwój pracownika według ich standardów - bardzo słaba.
- brak profesjonalnego zachowania ze strony HR przy kończeniu współpracy. Rozczarowanie.

Niech każdy zdecyduje sam czy warto. Aczkolwiek każde doświadczenie jest cenne.
użytkownik
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
Dzień dobry,
dziękujemy za wpis, chcemy jednak zaznaczyć, że nasze umowy w żaden sposób nie naruszają prawa i znajdują się na nich pełne kwoty jakie otrzymują pracownicy. W agencji nie praktykujemy płatnych nadgodzin, ponieważ praca kreatywna wymaga pewnej swobody, więc zarządzanie czasem zostawiamy naszym pracownikom. Stażyści dostają wsparcie zespołu, w każdej sprawie mogą poradzić się swojego opiekuna, jakim jest Community Manager lub innego pracownika. Praktykujemy też przeszkolenie przez zespół nowo przyjętej osoby i na takie szkolenie może liczyć nie tylko stażysta. Dzielenie się wiedzą pozwala podnosić poziom całego zespołu.
Pozdrawiamy,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
10 lis (miesiąc temu)
@click community, umowy są zgodne z prawem, ale powiedzmy sobie jak to wygląda szczerze:
na umowę o pracę najniższa krajowa + umowa zlecenie na drugą firmę, w przypadku dłuższego L4, urlopu itp. pracownik jest w xxxxxxx po wypłacie. Co do nadgodzin, to się nie ośmieszajcie, bo jest jeszcze coś takiego jak przydział obowiązków i jeden pracownik ma takie zakresy, że może swobodnie wyrobić się w czasie, a jak się ma pecha i się trafią klienci z dużymi zakresami to trzeba siedzieć i robić, jeżeli człowiek ma jakiekolwiek poczucie obowiązku i odpowiedzialności.
Generalnie dla osób, które zastanawiają się nad pracą w clicku, to mogę powiedzieć, że zdecydowanie odradzam. Jeżeli szanujesz siebie, swoje zdrowie i swoje życie prywatne, to nie idź tam. To wszystko co jest napisane na tym forum z negatywnych komentarzy, to niestety jest prawda.
Do osoby która odpowiada w imieniu clicka, proszę żeby nie odpisywała na ten komentarz, bo przecież w lustro trzeba sobie też kiedyś spojrzeć i odpowiedzieć sobie na pytanie co jest ważniejsze, uczciwość wobec innych czy marna kasa za kłamstwa?
użytkownik
10 lis (miesiąc temu)
10 lis (miesiąc temu)
Dokladnie tak, w 100% prawda!
użytkownik
10 lis (miesiąc temu)
10 lis (miesiąc temu)
Wlasnie tak to wyglada a zapomniales/zapomnialas dodac ze zwalniana osoba zazwyczaj przychodzi do kazdego dzialu „pozegnac sie” i w obecnosci kogos z gory twierdzi ze „byla to decyzja z obu stron” lub „brak moziwosci rozwoju” pozniej jednak okazuje sie ze prawda byla zupelnie inna...
użytkownik
12 lis (miesiąc temu)
12 lis (miesiąc temu)
Już naprawdę dalibyście sobie spokój i przynajmniej tutaj się nie ośmieszali bo wiemy jak jest i naprawdę sami na podstawie tych kilku ostatnich opinii powinniście stwierdzić że jest to napisane przez ludzi, którzy aktualnie pracują bądź pracowali w firmie ponieważ sytuacje przez nich opisywane miały ostatnio miejsce.... no ale zapomniałem, przecież musicie coś napisać ;( bo przecież słowo kluczowe i sama firma nie może wiązać się z tyloma negatywnymi odezwami i trzeba chociaż jakoś udać komentarzem że jest inaczej.

Click jest bardzo dobrym przykładem działania Social Mediów czego pracownicy sami na sobie doświadczają. Idziesz do roboty i po miesiącu wiesz o co kaman w social mediach :D takie w sumie można powiedzieć szkolenie za które płaci ci firma.

Niestety obawiam się że pisanie tych wszystkich opinii dot. tej firmy i tak nic nie zmieni. Wejdzie Janusz jeden z drugim na ich profil co nigdy nie pracował w social mediach ( tak tak ... ja też byłem takim Januszem, olałem opinie na najlepszyfachowiec.plu bo przecież tak źle być nie może ) , nachapię się filmikami ala "co my to dla pracowników nie robimy",czy "zerowa rotacja","matka z dzieckiem" itp. potem przyjdzie do roboty i po miesiącu będzie chciał się zwolnić bo jednak nie jest tak jak to pięknie było przedstawione.
użytkownik
12 lis (miesiąc temu)
12 lis (miesiąc temu)
Dzień dobry,
uszanujemy prośbę o nieodnoszenie się do treści wpisu, chcemy jednak podkreślić, że żadna z zamieszczonych przez nas informacji nie jest kłamstwem.
Z poważaniem,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
12 lis (miesiąc temu)
12 lis (miesiąc temu)
Panie Januszu,
do każdej opinii przywiązujemy wagę i staramy się wyciągać wnioski. Rozumiemy specyfikę tego portalu, dominują na nim negatywne opinie, bo często tymi mamy większą potrzebę podzielenia się z internetową społecznością. Staramy się dać przestrzeń do tej dyskusji i zabierać głos, gdy to konieczne, bo na portalu pojawiają się informacje obiektywnie nieprawdziwe.
Z poważaniem,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
14 lis (28 dni temu)
14 lis (28 dni temu)
Dominuja negatywne opinie, bo tak slabo traktujecie ludzi. Gdybyscie byli tacy, na jakich sie kreujecie w mediach, kazdy by pisal pozytywnie i zachecal innych do Was, a nie odradzal :)
użytkownik
14 lis (28 dni temu)
14 lis (28 dni temu)
"Obiektywnie nieprawdziwe"?? Juz nawet stwierdzeniami sie osmieszacie. Radze zajrzec do slownika jezyka polskiego zanim napiszecie tu kolejna bzdure.
A wszystkie opinie tu sa OBIEKTYWNE! Nie szanujecie pracownikow, dajecie beznadziejne umowy, zwalniacie bez powodu z dnia na dzien ludzi na wszystkich stanowiskach, krzywo sie gapicie jak ktos o czasie wychodzi z pracy,macie hr totalnie niepomocny pracownikom, a nawet jak widac po tym co sue dzieje- przeciw im, pol godzinna przerwa jest obowiazkowa i doliczona do czasu pracy, czyli pracuje sie 8,5h co tez jest slabe, wymagacie aby praca byla pasja, nie potraficie zrozumiec jak ktos ma jeszcze jakies pasje i zachowujecie sie bezczelnie i niezwykle wyrachowanie piszac, ze jest inaczej. Spojrzcie lepiej w lustro i uwazajcie, zeby Was kiedys ktos tak nie zmieszal z blotem, jak Wy to robicie ze wszystkimi po kolei.
użytkownik
14 lis (28 dni temu)
14 lis (28 dni temu)
Zadna z zamieszczonych przez Was opinii nie jest klamstwem? Ciekawe :)
użytkownik
15 lis (26 dni temu)
15 lis (26 dni temu)
Umarłam ze śmiechu czytając słowa "W agencji nie praktykujemy płatnych nadgodzin, ponieważ praca kreatywna wymaga pewnej swobody, więc zarządzanie czasem zostawiamy naszym pracownikom." :D :D :D Praca kreatywna to wciąż PRACA, za którą należy się wynagrodzenie. Swoboda swobodą, praca w socjalach to mimo wszystko nie komponowanie walców i malowanie fresków, żeby nie dało się jej ogarnąć w ramy czasowe.

Macie fatalne opinie w branży.
użytkownik
16 lis (26 dni temu)
xxxxxxx Praca kreatywna wprawdzie wymaga swobody, ale polega w równej mierze na treningu, więc z czasem przychodzi łatwiej i nie ma to nic wspólnego z czasem ani porą dnia. Myślisz, że siedzimy po godzinach bo nie możemy stworzyć coś kreatywnego na czas? Śmiech! Odpowiedź brzmi, bo pracy jest dużo... Zarobki są małe i tylko wybrańcy mają po prostu umowę na pełen etat z godziwym wynagrodzeniem. Jest niewielu pracowników z dłuższym niż rok stażem. Gdyby firma była była uczciwa wobec pracownika byłyby umowy o prcę na pełen etat z dobrym wynagrodzeniem na rękę, powiedzmy 3000 netto, całkowicie dla pracodawcy byłoby to 5 078 zł i ciekawe czy wówczas byłoby tyle zwolnień jak ktoś by miał miesiąc wypowiedzenia. xxxxxxx
użytkownik
22 lis (19 dni temu)
22 lis (19 dni temu)
Poza młodymi, ambitnymi ludźmi którzy tworzą miłą atmosferę w tej firmie nie ma nic dobrego. Pan R jest najgorszym przykładem szefa. Potrafi jedynie manipulować, wywierać wielką presję na pracownikach i wykorzystywać firmę dla budowania własnej marki osobistej za pomocą tworzenia jej fałszywego obrazu w social media. Pracownicy nie mają jasno określonego zakresu obowiązków ani ścieżki rozwoju. Ilość pracy jest tak duża ze stażyści jak i normalni pracownicy muszą siedziec nadgodziny by zdążyć ze wszystkim, oczywiście nieodpłatnie. Pan R mówi w social mediach, ze najważniejsi są ludzie, a tak naprawdę obwinia ich o wszystko. Brak jest jakiekolwiek współpracy, stresujące, ochrzaniające rozmowy pana R z pracownikiem przy innych są codziennością. Zero wsparcia, zostaje się zarzuconym obowiązkami i później tylko krytyka i zwolnienia. Kadra zarządzająca to jedna wielka kpina- nie ufają ludziom, bez powodu zwalniają z dnia na dzień, brak rozmów ostrzegających czy chęci pomocy. Przez to jest duża rotacja pracowników, bo nikt normalny nie jest w stanie wytrzymać takiej presji, jeszcze za niskie zarobki. Oczywiście to wszystko odbija się na klientach, dlatego co chwila ktoś odchodzi, a same umowy z klientami nie trwają długo. Jeśli ktoś potrzebuje zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy agencyjnej, to jest to jakaś opcja na kilka miesięcy, nie dłużej.
autor
26 lis (16 dni temu)
26 lis (16 dni temu)
Wszystko co jest napisaniej powyżej pokrywa się również z moimi doświadczenieami z tą firmą.
Za chwile tam będzie świeciło pustkami, bo tak żałośnie zarządzają.
"Kobieta która niosła śmierć" ni jak się nie zna na zrządzaniu ludźmi, Niby szef HR tym bardziej się nie zna,
Niby Szef jedn i drugi to już całkowiecie się nie znają. To zwiastuje upadek! Więc komu w drogę temu cz(as) :)
użytkownik
28 lis (13 dni temu)
28 lis (13 dni temu)
Cóż za odpowiedź pełna polotu... Tylko na tyle Was stać? Dawno tak bardzo niczego nie żalowalem, jak tego, ze w ogóle u was tracilem swój cenny czas... U was to wszystko na zero: zero benefitow, zero szacunku do pracownika, zero wolnej reki, zero umiejetnosci zarzadzania... Ale milo ze wam jest tak do smiechu wobec tylu problemow... Tylko tak dalej :)
autor
29 lis (13 dni temu)
29 lis (13 dni temu)
Dokładnie, nawet zajęcia z angielskiego są tylko dla wybranych osób
użytkownik
29 lis (12 dni temu)
29 lis (12 dni temu)
Dzień dobry, zastanawiam się nad podjęciem pracy w firmie click community na stanowisku Social Media Specialist. Mam kilka pytań do osób, które pracują lub pracowały w cc, widze też, że sama firma czasem odpowiada na zadawane tu pytania.

Na jednej z prezentacji założyciela cc słyszałem, że jest to największą agencja social media w Polsce i zatrudnia ok. 80 Social Media Specialistów. Czy to prawda? Ile obecnie pracuje osób na stanowisku Social Media Specialist?

Jak wygląda proces rekrutacji i jakie wymagania trzeba spełnić?

Czy macie jakieś dobre rady, które pomogą w dostaniu się do firmy? :)

Jaki jest zakres obowiązków na stanowisku SMS i jak wygląda typowy dzień pracy?

Czy ścieżki rozwoju pracowników są jasno określone?

Czy są nadgodziny? A jeżeli tak czy są one płatne?

Czy w firma oprócz standardowej pensji oferuje jakieś dodatkowe benefity?

Czy w firmie są przyznawane premie np. za dobre wyniki w pracy lub premie świąteczne?

Na ile szkoleń w ciągu roku wysyłani są pracownicy firmy i jakiego typu są to szkolenia?

W jakich godzinach pracuje firma?

Na wielu wystąpieniach Pan Rahim mówi, że click community jest organizacją turkusową. Nie znałem wcześniej tego pojęcia, ale poczytałem na ten temat w Internecie.

Według wikpedi (https://pl.wikipedia.org/wiki/Turkusowe_zarz%C4%85dzanie)niektóre z cech organizacji turkusowej to: "Paradygmat ten odrzuca zasadę: prowizji, premii, hierarchicznej struktury kierowniczej, wydawania poleceń, współzawodnictwa, okresowych rozmów oceniających itp."

Według strony http://turkusorg.pl/turkusowa-organizacja/ organizacja turkusowa to m.in.: "W turkusowej strategii zarządzania nie występują stanowiska kierownicze, wszyscy pracownicy są równi, bez względu na doświadczenie, staż pracy oraz zajmowane stanowiska, a działalność firmy opiera się na wzajemnej pomocy, zaufaniu i współpracy."

W związku z powyższym.

Czy w click community występuje hierarchia?

Czy w click community występują stanowiska kierownicze? Czy może wszyscy są równi?

Czy w click community są okresowe rozmowy oceniające?

Czy w click community jest duża swoboda pracy np. czy mogę pracować z domu? Czy są elastyczne godziny pracy?

Czy pracownicy sami mogą ustalić swój zakres obowiązków?

Czy organizacja ma zaufanie do swoich pracowników?

Tyle na razie przychodzi mi do głowy, słyszałem różne opinie na temat tej firmy, dlatego chciałbym je w jakiś sposób zweryfikować.
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Dam Ci jedna najcenniejsza rade: poczytaj komentarze i nie marnuj sobie zycia na tą firme. W komentarzach znajdziesz realne odpowiedzi na nurtujace Cie pytania. W tej firmie mozna stracic jedynie zdrowie...

R. jest najgorszym szefem ever. Nie potrafi ani zarzadzac ludzmi ani ich motywowac. Jak mu cos nie spasuje to wywala z dnia na dzien. (nie koniecznie musisz popelnic blad. Gro mega wartosciowych osob wylecialo nie znajac powodow)
Firma jedynie z nazwy jest turkusowa. Jest bardzo widoczna hierarchia... A jesli chodzi o glownego szefa, to zyje w przeswiadczeniu ze on ma tylko racje i rozmowy z nim nie sa dialogiem, tylko jego monologiem. A jak masz swoje zdanie-wylatujesz. W tej firmie mozesz wyleciec za wszystko i za nic :) maksymalne nie szanowanie ludzi.

Jakich kolwiek benefitow-brak.
Minimalnego zaufania do pracownika-brak.
Mozliwosc pracy zdalnej - brak
Mozliwosc spozniania chocby 10min-brak,zaraz sa pretensje
Profesjonalny proces rekrutacji-brak
Profesjonalny rekruter-BRAK BRAK, BRAK
Platne nadgodziny - brak - co nie zmienia faktu, ze musisz je robic
Generalnie wszelkie braki na wielu plaszczyznach....

Naprawde- sa bardziej warte uwagi firmy. Ale jak to mowia-przekonaj sie sam jednak rotacja co tydzien powinna dawac do myslenia
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Cześć Kandydacie,
widzimy, że masz do nas dużo pytań, dlatego chcielibyśmy zaproponować Ci rozmowę bezpośrednio z naszym działem rekrutacji. Możesz nas odwiedzić albo skontaktować się telefonicznie (534 594 685) lub mailowo: [email protected] Dobrze, że interesujesz się miejscem, w którym chcesz pracować. Nie możemy się doczekać, by Cię poznać!
Pozdrawiamy,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Trochę dziwny ten wpis, jeżeli jest prawdziwy to na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedzi, wystarczy przeczytać opinie pracowników, które są tutaj umieszczane. W tym wypadku jedno słowo jest odpowiedzią na twoje pytania :D , dodam że jest to rzeczownik który zaczyna się na B i kończy na K, również użyty przez osobę która pisała wcześniej.
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Szanowni Państwo,
na bieżąco czytamy wypowiedzi pojawiające się na portalu, ponieważ interesuje nas zdanie o firmie, wiemy, że nigdzie nie jest idealnie i zawsze jest coś do poprawienia. Takie portale jak najlepszyfachowiec.pl, są dobrym miejscem do szukania opinii i inspiracji, co można zrobić lepiej, by budować miejsce przyjazne pracownikom. Ostatnio pojawiło się tutaj wiele negatywnych wpisów, czego jesteśmy świadomi i wcale nie jest nam do śmiechu, jak zostało to zasugerowane w komentarzach przy tym wpisie. Zastanawia nas, dlaczego takie opinie od byłych pracowników pojawiają się dopiero po zakończonej współpracy, a nie są zgłaszane wcześniej, gdy można o nich porozmawiać i wspólnie coś zmienić. Mając to na uwadzę, wprowadziliśmy specjalne spotkania raz w miesiącu, na których otwarcie rozmawiamy, o tym jak się nam pracuje, co jest na plus, a co na minus. Uważamy, że działanie, to najlepsza odpowiedź na pojawiające się tutaj wpisy. Czytamy i wyciągamy wnioski. I nie twierdzimy, że na portalu pojawia się sama nieprawda. Przeciwnie, przytaczane są pewne fakty, ale nasza polityka jest transparentna już na etapie rekrutacji. Umówione wówczas warunki współpracy są praktykowane przez cały czas zatrudnienia, chyba, że obie strony wykazują chęć renegocjacji umowy. Dla przykładu wskazane lekcje języka angielskiego. W naszej firmie prowadzone są dla kadry zarządzającej i taka potrzeba wynika z zajmowanego stanowiska i wiążących się z nim obowiązków. Nie obiecujemy takich lekcji pracownikom na innych stanowiskach, nie wprowadzamy w tym temacie w błąd ani w naszych ogłoszeniach rekrutacyjnych, ani na pierwszej czy kolejnej rozmowie.
Prawdą jest, że naszą firmę tworzą ludzie. To oni są najważniejsi i budują nasz wyjątkowy #ClickKlimat, który pokazujemy w social mediach. Wszystkich, którzy uważają, że pokazujemy nieprawdę, zapraszamy na gorąca kawę i ciasteczka do naszego biura przy Lekarskiej 1 w Krakowie.
Pozdrawiamy,
Zespół #ClickCommunity
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
No to ja chyba byłem na jakieś innej rozmowie, bo na mojej nikt nie mówił o łączonych umowach...
Co do mówienia na głos tego co jest źle, to było wiele osób, które sygnalizowały na forum i w bezpośrednich rozmowach z przełożonymi błędy jakie są popełniane w firmie i co uzyskiwało się w odpowiedzi? Że nie wolno tyle narzekać! Teraz obudziliście się jak z dwóch zespołów Social Media Specialistów został Wam jeden, że będziecie się pytać co jest źle, brawo! Ja mam natomiast pytanie co zrobicie z tą wiedzą? Naprawicie coś? Wątpie, bo na to trzeba mieć kasę, a klientów coraz mniej, dział handlowy po odejściu najlepszego handlowca (w sierpniu) praktycznie leży, więc z pozyskiwaniem chyba słabo, a nowe biuro, leasingi BMW-u i Fordów same się nie opłacą!
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Haha tyle jest tu prawdziwych komentarzy, se pewnie click sam sobie napisal ten komentarz z pytaniem o prace :) celowo dlugi wpis, zeby oczy nie lecialy do prawdziwych komentarzy :) no i to jest wlasnie profesjonalny EB w wydaniu tej firmy :)
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Czy ja wiem... pieniądze akurat wydają mi się drugim elementem koniecznym do stworzenia zgranego zespołu. Co z tego że firma będzie obracała milionami jak nikt nie będzie chciał do niej przyjść..... Moim zdaniem firma "KREATYWNA" powinna zadbać o "WARUNKI PRACY" pracowników z tego względu że ich "KREATYWNOŚĆ" bazuje na ich zaangażowaniu im gorsze warunki tym mniejsze zaangażowanie.
użytkownik
30 lis (12 dni temu)
30 lis (12 dni temu)
Jestescie naprawde zabawni... Zastanawia was dlaczego negatywne sytuacje nie sa do was zglaszane wczesniej, wtedy kiedy mozna o nich porozmawiac? Serio? Wlasnie chodzi o to ze ludzie je zglaszaja! I wyglada to tak, ze dluuugo sie nie moga doprosic o rozmowe, a jak juz w koncu do niej dojdzie i powiedza o swoich odczuciach, na drugi dzien dostaja wypowiedzenie! Click spojrz w lustro i przestan klamac, bo nie tedy droga!
Gdybyscie normalnie traktowali ludzi to nie byloby tu takich komentarzy.
Jedna, dwie niezadowolone osoby zdarzaja sie w kazdej firmie, ale tutaj jest spooooro wiecej niezadowolonych osob, co widac po komentarzach. A odpowiedzialnosc i wine za to ponosicie Wy!
Najwazniejsi sa dla Was ludzie? Jaka hipokryzja! To pewnie dla tego co tydzien koncza wspolprace...
Chcecie aby ludziom sie u Was dobrze pracowalo, to zacznijcie ich szanowac.
I informujcie o wssystkim na rekrutacji, bo nie wystarczy powiedziec: u nas jest umowa o pracę. Niesamowicie wazna jest druga czesc, o laczeniu. A tego jakos nie mowicie!
użytkownik
30 lis (11 dni temu)
30 lis (11 dni temu)
A czym są warunki pracy jak między innymi: pewną umową, darmowymi benefitami, brakiem zwolnień bez powodu i adekwatnym wynagrodzeniem do wykonywanej pracy? Firma przeniosła się do wielkiego biura i co? Teraz połowy ludzi już nie ma. 90% ludzi, którzy pracowali na Szlaku woleliby zostać tam, dostać podwyżki i darmowe benefity. W firmie brakuję niestety profesjonalnej kadry zarządzającej. Żeby pozyskać nowych(ogarniętych) ludzi do pracy, trzeba im zaoferować większy hajs. Problem tkwi w R., który nie rozumie, że żeby pozyskiwać dużych klientów i utrzymywać ich, potrzebni są ludzie z doświadczeniem i to najpierw trzeba na nich postawić i na nich zbudować firmę, podnieść jakość i co za tym idzie ceny. Wtedy rachunek i hajs będą się zgadzały dla wszystkich.
użytkownik
30 lis (11 dni temu)
Hahaha, to turkusowe zarządzanie w tej firmie to taka ściema. Ogólnie całą otoczka robiona w kół Clicka to jedna, wielka ściema. R. robi spotkania propagandowe dla nowych pracowników i mydli wszystkim oczy pięknymi słowami, w stylu jak to dba o wszystkich, jak to by chciał ufundować pracownikom na koszt firmy obiady, laptopy, itp. Już nie mówiąc o wyżej wspomnianym turkusowym zarządzaniu. R. tak na prawdę ma wszystkich swoich współpracowników w głębokim poważaniu, nie interesuje go ani zdanie, ani potrzeby innych. Tak jak już tu zostało napisane, powiesz coś szczerze, wychylisz się - wylatujesz. Pracownik jest tam tylko po to, żeby wykonywał rozkazy z góry (zwłaszcza jeśli chodzi o ścisłą współprace z R.) I nie ma co liczyć na jakąkolwiek merytoryczną rozmowę z nim, bo każda taka próba kończy się mniej więcej: "ja tu jestem szefem, a Ty nie", co jest jeszcze nie najgorsze, bo czasem też pojawiają się słowa i teksty, na które nikt nie powinien sobie pozwolić w dialogu między pracownikami, a już tym bardziej, sam szef. Całe to zachowanie to skrajny nieprofesjonalizm, xxxxxxx i psucie atmosfery w firmie.

Pozdrawiam wszystkich miłych ludzi, z którymi dane było mi pracować.
Nie pozdrawiam "góry". ;)
użytkownik
3 gru (9 dni temu)
3 gru (9 dni temu)
Byłam na rozmowie na stanowisko ''Specjalisty ds. Rekrutacji", rozmowę przeprowadzał p. Marcin, który praktycznie podczas całej rozmowy prowadził monolog, dotyczący jego pracy oraz jakim ŚWIETNYM jest Rekruterem. Na moje pytania odpowiadał bardzo chaotycznie, zaznaczając że jest rekruterem z wieloletnim stażem. Przez prawie 1,5 godziny słuchałam o osiągnięciach p. Marcina jako rekrutera...ZERO profesjonalizmu!
P. Marcin zapewniał mnie, że otrzymam odpowiedź zwrotną do tygodnia czasu, niestety odp. otrzymałam prawie 2 miesiące później, po dużej ilości negatywnych komentarzy na najlepszyfachowiec.plu, od kandydatów, którzy nie otrzymali informacji.

Z chęcią dowiedziałabym się na jakiej podstawie zatrudniacie kandydatów skoro rozmowa jest monologiem ze strony rekrutera zachwycającym się nad swoją osobą?

W życiu nie byłam na bardziej beznadziejnej rozmowie....
użytkownik
4 gru (8 dni temu)
4 gru (8 dni temu)
Dokladnie! To jest przedziwne, ze tak znana i duza firma, ma tak totalnie nie profesjonalny proces rekrutacyjny... Rekruter i rekrutacja powinny byc wizytowka firmy, a pan Marcin opowiada głównie o sobie i swojej zajebistosci... To moze wynika z jakis kompleksow, ale faktem jest, ze po jego wywodach, nie starcza mu czasu na poznanie kandydata.
Slyszalam, ze z firmy mozna wyleciec za byle przewinienie, wiec dziwne, ze nie dotyczy to tej wizytowki firmy- działu hr. Z tego co widze, to wiele osob ma podobne odczucia po rozmowach... Sa zadawane dziwne, nic nie wnoszace pytania i bardzo widoczny jest brak sluchania ze zrozumieniem. A to, ze firma po rozmowie nie odzywa sie do wszystkich kandydatow, jest bardzo slabe.
użytkownik
4 gru (8 dni temu)
4 gru (8 dni temu)
Zgadzam się w 100%, dlaczego dział HR, pomimo zerowego profesjonalizmu nadal funkcjonuje w takim składzie.
Wytłumaczenie firmy, że cały czas starają się udoskonalać proces rekrutacji jest bardzo słabe, ponieważ nic w tym kierunku nie robią.
Jak można być rekruterem z wieloletnim stażem (jak twierdzi p. Marcin) i prezentować sobą taki poziom?
Opinia na temat p. Marcina jako Rekrutera jest negatywna nie od 2, 3 osób tylko z tego co można zauważyć na forum od prawie każdego kto miał ''przyjemność'' słuchać na rozmowie o zajebistości p. Marcina.
użytkownik
4 gru (8 dni temu)
4 gru (8 dni temu)
Dokładnie! Pracuja (w przypadku hr) Ci co nie powinni. Nie pracuja Ci, co powinni...
Temat braku kompetentnego, profesjonalnego rekrutera byl juz wielokrotnie tu poruszany...

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

ruben-bau

tmf

Murbet

Vimed

kaem

cpp rzeszów

logwin

eko led

Stal produkt Myszków

Kpmg

Lsc

jaszczyński

Pgg

sobczuk

tuv rheinland

kołacz

makro cash & carry kraków

consorfrut kraków

empol

vitro

makro cash & carry
makro

zamet industry

zamet

mączka

intersnack

skoda wałbrzych

auto sudety

webinterpret

Hsbc

biuro rachunkowe sopot

axel springer

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin