test

Opinie o KRP VII - Warszawa

Korzystałeś z usług KRP VII - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anonim
Data: 2010-06-12 18:51

Wizyt: 10592
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
12.06.2010 (8 lat temu)
12.06.2010 (8 lat temu)

KRP VII - Warszawa

Bez nadziejnie bajzel
użytkownik
18.04.2014 (4 lata temu)
18.04.2014 (4 lata temu)
TRAGEDIA !!!! PRACA POLICJI TAKA SAMA JAK SAMEGO KOMENDANTA. POLICJANCI Z DROGÓWKI ZŁAPALI CHRZESTNĄ MOJEGO DZIECKA KTÓRA JECHAŁA DO MOJEJ CÓRKI NA RONDZIE WASZYNGTONA I ZAMIAST WYSTAWIĆ JEJ MANDAT I NADAĆ PUNKTY KARNE WZIELI OD MLODEJ NIEDOSWIADCZONEJ DZIEWCZYNY PIENIĄDZE. CIEKAWE CO NA TO ŚWIEZY PAN MISZTAL I KOMENDANT KSP PAN xxxxxxx JAK WIDAC KORUPCJA NIE SKONCZYŁA SIE W POLICJI. POWINIEN O TYM DOWIEDZIEC SIE KGP PAN DZIAŁOSZYŃSKI. SPRAWA W OGÓLE POWINNA TRAFIC DO tvp bo jest to kpina!!!!!! POLICJANCI KPIA SOBIE ZE SWOJEJ PRACY.
użytkownik
05.06.2014 (4 lata temu)
05.06.2014 (4 lata temu)
To ty dopiero się o tym przekonałeś? Refleks masz... Nie od dziś wiadomo o wyjątkowej słuszności powiedzenia "najciemniej pod latarnią". A KRP VII to wyjątkowy przykład tej słuszności. Niestety.
użytkownik
16.10.2015 (3 lata temu)
16.10.2015 (3 lata temu)
ja tam narzekac na KRP VII nire bede narzekac. pare razy do nich poszlam w sytuacji z samochodem. komenda obejmuje dzielnice prage poludnie, polnoc, wawer, wesola. zrestza widze czesto jak kraza po dzielnicy, wiec z jednej strony czuje sie bezpieczniejsza. mysle ze dobrze wykonuja swoja robote. oczywiscie to moje zdanie.
użytkownik
27.04.2016 (2 lata temu)
27.04.2016 (2 lata temu)
Strasznie tu cicho od jakiegoś czasu, Kochani wchodzę tu zapytać czy wie ktoś może czy na tą chwile są jakieś zatrudnienia i czy można próbować swoich sił

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

piekarnia wielgolas

Kik Kik textil

Aspen polska

archman

taxify

uber eats

Art reno Zabrze

Art reno

Artykuły Reno

Zabrze

italimport

lingua house katowice

atem

Promedica24

nokia

transcom gdańsk

transcom
Ing Bank

dentus

Zpd kalisz pomorski

Kppd szczecinek

Medim

Metaltech mirosławiec

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin