test

Opinie o Leroy Merlin - Warszawa

Korzystałeś z usług Leroy Merlin - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): www
Data: 2008-11-30 14:03

Wizyt: 11917
Komentarzy: 856
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
22.12.2018 (miesiąc temu)
22.12.2018 (miesiąc temu)

Leroy Merlin - Warszawa

Małe sprostowanie nie 300% a 200% ale to też spekulacja i oszustwo
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Czytam, to wszystko i zadaję sobie pytanie, czy Wy tak na poważnie? Ale po kolei :
Piszecie, że na Targówku imprezy i wyjazdy są ostre ( różne"nieprzyzwoite" rzeczy, picie na umór, itd.), a ja się zapytuję : czy te osoby robią to pod przymusem? ; czy te osoby są małoletnie, czy dorosłe? ; czy jeśli byliście świadkami takich, opisywanych wcześniej scen, w jakikolwiek sposób zareagowaliście (nie, bo lepiej obgadać wszystkich na palarni, stołówce, ew.na powyższej stronie). Idąc dalej, z wpisów można dowiedzieć się, że panuje tu nepotyzm - ale nie ma przykładów. Dalej użalacie się nad zarobkami - i znowu : czy ktoś was na siłę tu trzyma? ; czy nie możecie zmienić pracy? - zawsze jest tak, że najlepiej jest tam, gdzie nas nie ma. Nie podoba się komuś - nie ma obowiązku pracy. Przesyłam link, poczytajcie i zmieniajcie: http://finanse.wp.pl/kat,1033781,title,Lidl-podniesie-pracownikom-pensje-2550-3300-zl-brutto-na-poczatek,wid,18680860,wiadomosc.html
Dalej, skoro, jak piszecie, kierownicy "sieją zamordyzm", to czemu nie zgłosicie tego do Centrali (nie, Wy naiwnie myślicie, że Oni to czytają i będą na tej podstawie wyciągać wnioski), założyliście związki zawodowe? ; czy byliście z tą sprawą na Komitecie? ; przecież mamy Radę Pracowniczą - czy ktoś zgłosił się do niej o pomoc, na skargę? Jest jeszcze parę spraw, których nie poruszę, bo mało miejsca, ale na koniec dwie sprawy. 1 - mam wrażenie, że piszą te wszystkie oskarżenia, komentarze i opisy niecnych zachowań ludzie, którzy mają strasznie niską samoocenę, oraz o zachwianych emocjach pryszczatych hejterów nocną porą - ludzie weźcie się w garść i przestańcie biadolić. Przemawia przez was, oprócz beznadziei, także zawiść i zazdrość (co w tym złego, że ktoś sobie szuka partnera/ki w miejscu pracy - nieważne, czy na całe życie, czy na przygodny sex). 2 - mam wrażenie, że koleś przegiąłeś z tym oskarżeniem o kradzież pieniędzy z wózków. Cytując
"Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata, a belki we własnym oku nie dostrzegasz? (Łk 6,41 Mt 7,3)", zapytuję się Ciebie, strażniku moralności, czy Ty nigdy nie wyciągałeś z wózków kasy? a Twoi koledzy z działu, też nie? a na innych działach, też nie zdarzyło się? a serwis? a dok?a dpt? też zarzucisz im kradzież?
Podsumowanie - atmosferę w miejscu pracy tworzą tylko i wyłącznie pracownicy. Od nas samych zależy, jaką drogę wybierzemy - czy to będzie donoszenie na kolegów, czy obgadywanie ich za ich plecami (względnie oczernianiu wszystkich na różnego rodzaju forach), czy może wspólnie coś wymyślimy, RAZEM. Bo naszą siłą jest to, że jest nas wielu, a każdy z nas jest inny. Połączmy siły, zamiast siedzieć, szydzić i obrażać. Jest wiele dróg do wyboru, nie ma nigdy, nic na siłę. Pozdrawiam wszystkich kumatych i chcących coś zmienić, a nie tylko narzekać :)
autor
17.12.2018 (miesiąc temu)
17.12.2018 (miesiąc temu)
Do III ty tak nie pyszcz Bo ludzie z Ukrainy mają xxxxxxx na nasze zarobki i socjal. Co z tego że ktos jest fizyczny nie rozumiem twojej debilnej interpetacji Jestes xxxxxxx i tkich trzeba wiypeirdalac za takie powiezenia . Co siedzisz za biurkiem i klpeisz chore rególki i wymyslasz jesteś bezmogzime i tyle . Co z tego że pracownik fizyczny znam goscia co pracuje w Norwegii jako fizyczny zarabia xxxxxxx kase na umowie i dyktuje warunki swojej pracy i płacy i tyle. Co ty wiesz o życiu III Gnojenie pracownika skonczyło sie i tyle sam zapierdalj i tak bedzie , Leroy merlin długo nie pocianie dlaczego bo Ludzie z Ukrainy wyjeżdzaja jest pewna firma unas w Miescie c nahgle zwiało 200 pracowników i nagle firma sie obudziła że potrzebuje na magazyn Polkich pracowników .To wszystko wyrocznia i kwestai czasu.Jak takim pisaniem pójdziecie na dno
użytkownik
22.12.2018 (miesiąc temu)
22.12.2018 (miesiąc temu)
Leroy Merlin to spekulanci finansowi, którzy skupuąj dane dobra po 4 zł a sprzedają po 12zł czyli 300% drożej, rozumiem sprzedać coś 30,40 czy 50% drożej ale nie 300% ten przykład pokazuje nam tylko iż firma ta oprócz tego że kręci swoich pracowników ile tylko się da to jeszcze tak samo kręci klientów sklepu czyli mamy tutaj do czynienia z pełnym powiedzmy wprost złodziejstwem
użytkownik
10 sty (13 dni temu)
10 sty (13 dni temu)
Z większą gnidą jak niejaki Hitler z Targówka nie przyszło mi pracować.
użytkownik
12.08.2018 (5 miesięcy temu)
12.08.2018 (5 miesięcy temu)
Cała prawda o tym co w rzeczywistości tak naprawde dostaniesz w LM

-karta multisport tak naprawdę jest po to aby pracownicy reprezentowali dany sklep w zawodach w piłce nożnej wiadomo w pracy
korporacja a po pracy również myślenie o pracy czyli cały czas pracownik tak naprawdę jest w pracy

-fundusz pseudo-socjalny gdzie za tym co zrobić z pieniędzmi dla pracowników decyduje dyrektor i reszta lizusów czyli najczęściej
pieniądze wydaje się na rzeczy niepotrzebne a reszta pieniędzy która zostaje słuch o niej ginie

-najpierw firma Leroy Merlin instaluje w całym sklepie oświetlenie led'owe niebezpieczne dla wzroku pracowników a następnie
chwali się tym iż dofinasowuje do okularów korekcyjnych co za zakłamanie i obłuda (Led'y oczywiście ze względu na oszczędności)

-nie ma mowy o żadnym dodatku na pranie odzieży roboczej jest to kłamstwo

- w LM pracownik otrzymuje obuwie, które tak naprawde jest niewygodne, gdyż wykonane jest ze sztucznego tworzywa
odparzającego stopy. Po godzinie pracy w tym obuwiu na dziale jest jeden wielki smród co dostrzegają równiez klienci niestety ze
względu na ciągłe oszczędności kosztem zdrowia pracowników nie ma mowy o butach tego samego typu z naturalnego tworzywa

-ze względu na oszczędności zatrudnia się obecnie coraz to więcej pracowników z Ukrainy, którzy nie otrzymują umów o pracę a
jedynie wykonuja pracę na zlecenie poprzez zewnetrzną agencje pracy tymczasowej, gdzie miesięcznie wyrabiają około 220godzin co jest wyjątkowo antyludzkie i podłe

-szkolenia produktowe są jedynie na potrzeby korporacji Leroy Merlin aby odnosiła jak najwiekszy zysk za wyszkolenie robota
myślącego w taki sposób jak życzy sobie tego dyrekcja Leroy Merlin

-program rozwojowy ? Akademia Orląt? Jest to tak naprawde program mający na celu przygotowanie pracowników do kierowania
danymi działami w skład tego programu wchodzą szkolenia psychologiczne mające na celu wywrzeć presję na pracownikach
niższego szczebla aby podnieść sprzedaż i stworzyć rywalizacje między tymi pracownikami a finałem tego jest podniesienie
zysków korporacji LM oraz tworzenie wyścigu szczurów za 1900zł netto czyli wyhodowanie wiernego i uległego pracownika,
przyzwyczajanie go do pewnych nietypowych zachowań takich jak kontrolowanie pracowników nawzajem i donoszenie o
nieprawidłowościach swoim przełożonym

-akcje firmy tak naprawdę są zwykłą motywacją pracownika do pracy, zamiast podnieść pracownikom nędzne pensje 1900zł/netto
firma dąży do zwiększenia produktywności pracowników poprzez tak zwane akcje, które tak naprawdę mogą okazać się zwykłą
spekulacją finansową

-nie ma mowy o żadnych premiach kwartalnych no może jedynie dla pracowników wyższego szczebla, którzy nie mają tak
naprawdę nawet kontaktu bezpośredniego z klientem

-podwyżki raz w roku oczywiście dla wybranych - owszem to prawda dla dyrekcji i kadry zarządzającej

-imprezy sklepowe - oczywiście macie na myśli tutaj zjadanie resztek pizzy na stojąco w pośpiechu jest to traktowanie pracownika
niczym świni w chlewie nawet gorzej gdyż świnia ma więcej czasu na zjedzenie

-telefon komórkowy Sony XA - pracownicy otrzymują go tak naprawdę w celu oszczędności aby nie zatrudniać ludzi odpowiedzialnych za przekazywanie informacji zewnętrznym klientom - po co zatrudniać dodatkowych pracowników skoro wszystkie te obowiązki można przerzucić na pracowników działów, którzy posiadają telefony służbowe, telefony służbowe to równiez oszczędności na papierze, drukarce i tuszu wiele rzeczy robionych jest w systemie niestety system jest wadliwy i nie ma zasięgu wi-fi, które jak wiemy jest bardzo szkodliwe dla życia i zdrowia pracownika a wi-fi każdy pracownik musi miec cały czas włączone podczas pracy

-na dziale ogród w sezonie robi się oszczędności mimo iż jest wielu klientów nie zatrudnia sie dodatkowych pracowników ze
względu na oszczędności (podejście jest takie:,, jakoś dadzą radę'')

-w celu przyciągnięcia klientów pracownicy maja nakaz odgórny zakładania klientom różnych kart lojalnościowych aby uzależnić
klientów od firmy LM - jest to główny priorytet LM

-LM organizuje często szkolenia (tak naprawde jest to pranie mózgu) zewnętrzne mające na celu zwiekszenie sprzedaży swoich
produktów oraz aby pracownicy polecali produkty z jak największą marżą (nie ważne czy są to dobre produkty ważne aby miały
marże i aby LM miało jak największy zysk)

-ze względu na oszczdności w sklepach są rekordowo wysokie temperatury a klimatyzacji praktycznie żadnej (no może jedynie dla kadry zarządzającej jest klimatyzacja pracownicy niech pracują)

To co napisałem jest całkowitą prawdą na temat LM więc proszę więcej nie kłamać
użytkownik
29.12.2018 (25 dni temu)
29.12.2018 (25 dni temu)
Zgadzam sie ta siec jak i cale Adeo w Polsce to wyscig szczurow by osiagnac wynik.Szkoda tylko ze wynagrodzenia nie sa wogole do tego adekwantne.Pozatym firmy sprzatajace juz tez unikaja Adeo
użytkownik
03.04.2018 (9 miesięcy temu)
03.04.2018 (9 miesięcy temu)
Czesc, zastanawiam sie nad praca w lm w nowo otwierajacym sie sklepie w Tarnowie. Jest sens sie tam teraz pchac? Czy odczekac pol roku jak zrobia selekcje? Mniej wiecej jaka jest liczba pracownikow na otwarcie, a jaka po 6 miesiacach?
użytkownik
2 sty (22 dni temu)
2 sty (22 dni temu)
Tarnowa nie polecam. Dyrektor furiat, który nie szanuje pracowników i ciśnie wszystkich...

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Twinings

Inoutic

Eko taxi Kraków

Eko taxi

Befa

Niezapominajka

Panek szczecin

Carnet szczecin

Goleniów geofizyka

Winkhaus

pgd warszawa

Lublin komis

pracownicy pracownicy info

foxjobs

LIVIOON

ubs

elraf

Mostva

Styler

Praca wola warszawa

Diagnostyka

Budimex Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin