test

Opinie o LKW Walter Transportorganisation - Vienna

Korzystałeś z usług LKW Walter Transportorganisation - Vienna? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): HJ
Data: 2016-02-23 09:43

Wizyt: 3103
Komentarzy: 173
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

LKW Walter Transportorganisation - Vienna

Pytałem ludzi, którzy pracowali w Walterze i co mnie trochę zmartwiło, ze wszyscy mi odradzali    Przede wszystkim na żadne, mimo obiecywanych wszędzie szans rozwoju  jak się ciężko pracuje można zostać dywizjon managerem ale w zasadzie trzeba robić dalej to samo. Jak jest naprawdę?
autor
31 lip (2 miesiące temu)
31 lip (2 miesiące temu)
„Rozmowa kwalifikacyjna przebiegła w bardzo milej atmosferze. Dzieki przyjęciu do LKW Walter, wiodącej na europejskim rynku ładunków całopojazdowych firmy transportowej, moglem wziąć udział w trainee program, podczas którego zostałem wyszkolonym transport managerem. Dzięki ścisłej współpracy z klientami i partnerami transportowymi doskonalimy nie tylko znajomość języków, ale poznajemy również różne charaktery i kultury. U nas nikt nie siedzi samotnie w swoim pokoju, lecz pracujemy wspólnie w zgranych zespołach. Dzięki dobrej atmosferze pracy czekam każdego dnia na nowe wyzwania”
użytkownik
1 sie (2 miesiące temu)
1 sie (2 miesiące temu)
Jak wygląda kwestia z wynagrodzeniem dla osoby biorącej udział w trainee program?
autor
1 sie (2 miesiące temu)
1 sie (2 miesiące temu)
Program szkoleniowy służy obok specjalistycznego szkolenia również wzajemnemu poznaniu się, nie jest jednak dodatkowym etapem selekcji. Jako przedsiębiorstwo rodzinne ze świadomością tradycji nie jesteśmy zainteresowani długoterminowym zatrudnianiem pracowników.
użytkownik
3 sie (2 miesiące temu)
3 sie (2 miesiące temu)
"Jako przedsiębiorstwo rodzinne ze świadomością tradycji nie jesteśmy zainteresowani długoterminowym zatrudnianiem pracowników"
Skoro nie jesteście zainteresowani to oznacza to, iż po programie szkoleniowym kończy się współpraca i nie ma możliwości pozostania na dłużej?
użytkownik
11 sie (2 miesiące temu)
11 sie (2 miesiące temu)
Google translate zle przetumaczyl z jezyk niemiecki. Mozna u nas robic nawet kilka lat po szkoleniu. Aby zapewnić stały rozwój WALTER GROUP ciągle rekrutujemy nowych współpracowników o różnych zdolnościach i umiejętnościach. Tak jak website pisane "Studenci kierunków o profilu międzynarodowym mają szansę na ukończenie kilkumiesięcznej praktyki zawodowej w jednej z naszych dwóch siedzib"
użytkownik
16 sie (2 miesiące temu)
16 sie (2 miesiące temu)
Mam takie pytanie jeszcze o prace w dni wolne. Czy ktos probowal mnie nastraszyc czy faktycznie w dni wolne albo swieta trzeba przychodzic do pracy?
autor
17 sie (2 miesiące temu)
17 sie (2 miesiące temu)
Istnieje u nas możliwość pracy w dni wolne od pracy oraz zyskania przez to dodatkowego urlopu. Np. pracując 01.05. otrzymają Państwo 1 dodatkowy dzień urlop. Pomiędzy Wieden i Wiener Neudorf do dyspozycji naszych pracowników jest bezpłatny transport wahadłowy.
użytkownik
27 sie (miesiąc temu)
27 sie (miesiąc temu)
A w swieta trzeba pracowac?
użytkownik
20 wrz (miesiąc temu)
20 wrz (miesiąc temu)
no skoro pracuje się w dzień wolny - to żadna łaska że w zamian dostaje się jeden dzień wolny. Tyllko że pracuje się w święto - więc należałyby się dwa dni wolnego lub dzień wolny i większa wypłata? Ale tego nie oferujecie.....dzień pracy w święto jest traktowany tak samo jak dzień pracy w normalny dzień! Kiedyś w święto pracowało się 4h a w zamian dostawało się pełen dzień wolnego, później zostało to zmienione na 6h pracy i w zamian dzień wolny - a na koniec jeden do jednego....
użytkownik
25 sie (miesiąc temu)
25 sie (miesiąc temu)
Czy firma oferuje stażystom zakwaterowanie? Jeśli tak to jakie i w jakiej cenie?
użytkownik
27 sie (miesiąc temu)
27 sie (miesiąc temu)
Tak, pomagamy zorganizowac pierwsze mieszkanie. Sa to najczesciej samodzielne umeblowane kawalerki, ok. 24-30m2. Koszt wynajmu w zaleznosci od lokalizacji 400-500 EUR miesiecznie.
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
28 sie (miesiąc temu)
To ile w końcu? 300 czy 700?
użytkownik
27 sie (miesiąc temu)
27 sie (miesiąc temu)
Jesli w kraju, ktory obslugujesz nie ma swieta to organizowane sa dyzury. Osoba, ktora tego dnia pracuje otrzymuje 150% zwrot, to znaczy, jesli pracowala 8 godzin otrzyma 12 godzin do wykorzystania w innym ustalonym terminie.
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
28 sie (miesiąc temu)
przez kilka lat nie dostalem 150% tylko co najwyzej 100%.
Pomijajac juz delegacje w weekendy (przewoznicy), ktore mialy byc dopisane, ale nie zostaly.
jak rowniez wyjazdy w niedziele na delegacje, ktore tez robilem w czasie prywatnym bo nie dostalem za nie ani godziny ekwiwalentu.
Dziadowska firma
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
28 sie (miesiąc temu)
Witam. Jestem pracownikiem LKW Walter od wielu miesięcy. Nie narzekam, ale zastanawiam się dlaczego wyrzucanych jest tylu ludzi? Co trzeba robić żeby uniknąć zwolnienia? Wczoraj wyrzucono kolejna osoba z wieloletnim stazem.
użytkownik
20 wrz (miesiąc temu)
20 wrz (miesiąc temu)
hahaha...taki to już niestety jest walter, a rotacja i oszczędności zwiększyły się jak wnuczek objął stery.... Chodzi o cięcie kosztów i utrzymanie najtańszych pracowników. Ci z wieloletnim stażem za dużo zarabiali.
użytkownik
22 wrz (miesiąc temu)
22 wrz (miesiąc temu)
Firma LKW walter Transportorganisation jest jak księża w kościele katolickim. Lubią młodych, oddanych i zaangażowanych ministrantów. I kasę przyniesie i zabawić się z nim można. A jak się zestarzeje, to won z parafii.
autor
22 wrz (29 dni temu)
22 wrz (29 dni temu)
my zauwazylismy, ze on nie pasuje do lkw walter group. ale zrobilysmy miejsce dla nowych kolega. Caly ten wysilek, zeby znalezc ci nowy kolega do pomocy!
użytkownik
22 wrz (29 dni temu)
22 wrz (29 dni temu)
Dziekujemy za feedback. Kantyna proponowac 3 rozne wybierz menu. Do praca przywziemy cie gratis autobus. Kolega szuka robota? Aplikuj online! Takich pracownik sezonowy wlasnie szukamy!
użytkownik
24 wrz (27 dni temu)
bylem na rozmowa kwalifikacyjna. Pytaja: miales owczarek niemiecki? Odpowiadam. Nie. Pytajom: ale chciales miec kiedys owczarek niemiecki? odpowiedzialem: Noooo, kiedys: Przyjeli mnie!
użytkownik
24 wrz (27 dni temu)
W dzien wolny wolne maja disponenci. My mamy Transport Manager! to kolejny dzien ktora daje nam szanse zrealizowac wspolny cele! Wir sind die Elite! ;)
użytkownik
24 wrz (27 dni temu)
24 wrz (27 dni temu)
... chyba Ci się nie powiodło, jak takie głupoty piszesz :-)
użytkownik
27 wrz (25 dni temu)
27 wrz (25 dni temu)
Dłużnik jest nam dobrze znany. Pomogliśmy bardzo wielu klientom w odzyskaniu należności.
Global Inkaso oferuje szybką, tanią i skuteczną windykację należności na każdym etapie sprawy.
Profesjonalnie reprezentujemy Klienta zarówno w postępowaniu polubownym, postępowaniu sądowym, jak również w postępowaniu egzekucyjnym.!
Posiadamy szereg wypracowanych metod działania w zależności od stopnia trudności powierzonych spraw
W celu zapewnienia jak najwyższej skuteczności windykacji wierzytelności, dostosowujemy strategię działania do określonego rodzaju spraw, jak i oczekiwań Klienta.

Nie pobieramy żadnych opłat wstępnych, a wynagrodzenie prowizyjne należne jest wyłącznie od wyegzekwowanej kwoty (succes free).

Zapraszamy do kontaktu:
Global Inkaso
ul. Ostrowskiego 30
53-254 Wrocław

tel.: +48 71 79 66 000
kom.: +48 608 691 334

e-mail: [email protected]
www.globalinkaso.pl

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

aelia

trenkwalder

Poltel

Indesit łódź

whirlpool łódź

szymanowska

archicom

gralbet

whirlpool

termetal

KORAB

budimex
casus

sekretariat kraków

sekretariat

Wspólny sekretariat

randstad tychy

randstad

Exclusive Białystok

geopartner

konsalnet poznań

konsalnet realizacja
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin