test

Opinie o LoanMe Sp. z o.o. Warszawa

Korzystałeś z usług LoanMe Sp. z o.o. Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gary
Data: 2017-04-21 21:09

Wizyt: 12746
Komentarzy: 44
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
21.04.2017 (rok temu)
21.04.2017 (rok temu)

LoanMe Sp. z o.o. Warszawa

Jakies opinie ?
użytkownik
30.04.2017 (rok temu)
30.04.2017 (rok temu)
dno, smieciowka, bez pewnosci wynagrodzenia.
użytkownik
04.05.2017 (rok temu)
04.05.2017 (rok temu)
Firma rzetelna, wynagrodzenie zawsze miałem na czas - umowę o pracę dostaje się po okresie próbnym 3 miesięcy. Nie wiem czy opinia powyżej jest zmyślona czy napisana celowo w negatywnym tonie, ponieważ ktoś został zwolniony.
użytkownik
22.05.2017 (rok temu)
22.05.2017 (rok temu)
A jak kase mozna dostac z premiami
użytkownik
25.05.2017 (rok temu)
Kurwo
użytkownik
12.06.2017 (rok temu)
12.06.2017 (rok temu)
Firma prowadzi działalność także pod marką (przez pośrednika) https://wnet-pozyczka.pl i tam o wiele więcej informacji jest na temat oferowanych pożyczek.
użytkownik
07.08.2017 (rok temu)
07.08.2017 (rok temu)
LoanMe inwestuje w swoich pracowników - jak pokażesz, że się starasz, zostaniesz doceniony.
użytkownik
21.08.2017 (rok temu)
21.08.2017 (rok temu)
dobre miejsce pracy dla młodych osób, atrakcyjny system prowizyjny
użytkownik
30.10.2017 (11 miesięcy temu)
30.10.2017 (11 miesięcy temu)
Podpisując umowę zastanów się 2 razy.Umowa zlecenie na 6 miesięcy oraz zgoda na potrącenie z pensji 860zł brutto za "szkolenie " w przypadku jej zerwania.Szkolenie to tak naprawdę pic na wodę,od samego poczatku brak wsparcia ze strony team leadera,więc po dwóch dniach pracy blokują Ci tel przychodzące i dzwonisz do ludzi z bazy,którzy i tak nie odbierają.Zarobki, które kuszą w ogłoszeniu mało realne do wypracowania.Zdecydowanie odradzam,szkoda czasu
użytkownik
11.11.2017 (11 miesięcy temu)
11.11.2017 (11 miesięcy temu)
Ile może zarobić u nich ktoś na stanowisku specjalisty? Jaka jest forma zatrudnienia? Umowa o pracę, zlecenie czy własna działalność?
użytkownik
17.11.2017 (11 miesięcy temu)
17.11.2017 (11 miesięcy temu)
3 miesiące umowa zlecenie. Jak zrobisz plan to dają umowę o pracę na najniższą krajową a jak nie zrobisz planu NARA. Nienormowany czas pracy. Powodzenia.
użytkownik
18.11.2017 (11 miesięcy temu)
18.11.2017 (11 miesięcy temu)
Dzięki, ale ja nie pytam o stanowisko sprzedażowe tylko o HR.
użytkownik
30.11.2017 (10 miesięcy temu)
30.11.2017 (10 miesięcy temu)
Po pierwsze - nie wiesz kiedy wyjdziesz z pracy, bo nadgodziny to norma;po drugie- nie wiesz ile zarobisz. Jeśli lubisz siedzieć po 10 godz codziennie za 2 tys z nadzieją na super zarobki to jak najbardziej polecam to miejsce.
użytkownik
05.12.2017 (10 miesięcy temu)
05.12.2017 (10 miesięcy temu)
Osoby, które chcą, mogą zarobić nawet do 10.000 zł. Fakt - trzeba swoje wysiedzieć (mowa tu o stanowisku doradcy klienta), osoby zatrudnione w innych działach zazwyczaj pracują w godz. 9:00-17:00
użytkownik
06.12.2017 (10 miesięcy temu)
06.12.2017 (10 miesięcy temu)
Dobra robota dla ambitnych, którzy lubią zarabiać na sprzedaży.
użytkownik
3 sty (9 miesięcy temu)
3 sty (9 miesięcy temu)
Najpierw dostajesz umowę szkoleniową, za którą nie ma wynagrodzenia. Zostałam poinformowana, że umowa szkoleniowa może trwać nawet 8 miesięcy - czyli 8 miesięcy możesz przychodzić rekreacyjnie, ponieważ nie otrzymasz wynagrodzenia. Oczywiście na rozmowie o pracę nikt nie poinformował mnie jaki charakter w rzeczywistości ma praca. Mówione było zupełnie coś innego. Jak się jednak okazało jest to praca na słuchawce.
Wracając do umowy szkoleniowej, istnieje na niej zapis, iż rezygnacja z pracy wiąże się z uiszczeniem pracodawcy prawie 1000zł zadośćuczynienia i strat jakie firma poniosła względem pracownika. Nie polecam.. Szczególnie, że mają dosyć naciągne metody pracy. I nikt nie pracuje tam 8h. Każdy siedzi do bólu..
użytkownik
5 sty (9 miesięcy temu)
5 sty (9 miesięcy temu)
Niestety to wszystko prawda.Firma żąda od pracownika zapłaty za szkolenie,które polega na słuchaniu rozmów starego pracownika.To są nieuczciwe praktyki,ale widocznie prawo polskie na to pozwala.Dodam, że w rodzimym kraju firma ma bardzo złe opinie,wystarczy poczytać na amerykańskich forach.
użytkownik
26 sty (8 miesięcy temu)
26 sty (8 miesięcy temu)
Szkoda marnować czas, praca po 10 godzin plus dwie soboty czyli 230h za 2 tyś. Ogólnie zatrudniają żeby obdzwonić starsze kontakty nakręcają możliwością zarobienia 10 tys. Po 2 miesiącach wypowiedzenie, można się na to nabrać! ODRADZAM!! Nie marnujcie czasu. Pozytywne opinie są od stałych pracowników którzy korzystają na tym systemie.
użytkownik
28 sty (8 miesięcy temu)
28 sty (8 miesięcy temu)
To jest praca w call center !!!!Obowiązuje dress code. Nie dajcie się zmamić podaną nazwą stanowiska np "Administrator w dziale obsługi klienta", "Konsultant ds. sprzedaży i obsługi klienta" i wysokimi naprawdę zarobkami.Szukają naiwnych osób, które myślą, że jak firma zarabia uprawiając lichwę to one też będą bogate. Za przepracowane 3 tygodnie po 10 godzin wypłacono mi 1100 zł!!!!A to dzięki potrąceniu tysiąca zł za szkolenie, którego i tak nie było. Umowy o pracę na stanowisku sprzedażowym nie dostajesz od razu, umowa zlecenia jest tak skonstruowana, że jeśli dajesz wypowiedzenie przed jej końcem to ponosisz wspomnianą karę.I jeszcze jedna ważna kwestia - musisz podpisać zobowiązanie, że nie będziesz umieszczać negatywnych komentarzy na temat firmy.Ewidentnie prawdy o sobie się boją.
użytkownik
3 lut (8 miesięcy temu)
3 lut (8 miesięcy temu)
Miałam niepowtarzalną szansę uczestniczyć w bardzo nieprofesjonalnej rozmowie o pracę na stanowisko kierownicze. Jeśli w taki sposób szukają kandydatów to zapewne te wszystkie komentarze są prawdziwe i mnie nie dziwią. Zero profesjonalizmu, zupełne lekceważenie przyszłych pracowników. Odradzam szkoda czasu na rozmowę.
użytkownik
7 lut (8 miesięcy temu)
7 lut (8 miesięcy temu)
Pracuję w firmie od miesiaca jako administrator ds. obsługi klienta i jestem zadowolona. Świetny zespół, który od poczatku wspierał mnie swoim doświadczeniem. Otrzymałam też pierwsza wypłatę na czas i wynagrodzenie jest zgodne z oferta przedstawiona mi w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Świetna lokalizacja-nowoczesne biuro znajduje się w nowym biurowcu zaraz przy dworcu PKP Wawa Zachodnia, więc mam dobre połaczenia komunikacji miejskiej. Polecam
użytkownik
8 lut (8 miesięcy temu)
8 lut (8 miesięcy temu)
Ja jestem zadowolony z pracy w LoanMe. Zawsze miła, fajna atmosfera. Nie ma czegoś takiego jak w innych korporacjach, że ludzie sobie pod sobą kopią dołki - i to mnie bardzo zaskoczyło. Amerykański styl zarządzania - pracujesz jak chcesz, byleby robota była zrobiona. Są roczne bonusy i premie, a dział sprzedaży zarabia niezłą kasę.
Polecam wszystkim, którzy chcą się rozwijać.
Btw, o 800 zł za szkolenie nigdy nie słyszałem... Chyba ktoś chciał narobić niezłego bigosu firmie, bo został zwolniony ;)
użytkownik
8 lut (8 miesięcy temu)
8 lut (8 miesięcy temu)
Koleżanka tam pracuje. Na początek 2500 brutto zlecenie a potem też 2500 na umowie. Ale to nic nie znaczy praca niby 10-18 ale musisz siedzieć minimum 10-18:30 ogólnie wygląda dzień tak że siedzisz tam 9-20 a do tego sobota. Jest oczywiście opłata za szkolenie w niebotycznej cenie a szkolenie to kpina. Ponoć od kilku miesięcy wynagrodzenie się nie zgadza. Ostatnio nawet odejmują jakieś punkty za sprzedaż. Czyli możesz zrobić pożyczkę ale coś tam będzie nie tak i już Ci za nią nie zapłacą. Odradzam
użytkownik
9 lut (8 miesięcy temu)
9 lut (8 miesięcy temu)
Nie wiem jak jest w dziale sprzedaży, ale ja pracując w finansach wychodzę zawsze o 17 a wynagrodzenie się zgadza :)
Chyba punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
użytkownik
13 lut (8 miesięcy temu)
13 lut (8 miesięcy temu)
Pracuję w tej firmie od prawie roku. Nie wiem jak jest w dziale sprzedaży, ale w pozostałych działach praca jest ok. Nie musisz siedzieć po godzinach. Wypłatę zawsze miałam na czas. Możliwości rozwoju też są, ale wiadomo jak ktoś czeka na cud i nic nie robi to cóż... najlepiej to hejtować. Tak naprawdę praca jak w każdej innej firmie. Polecam chociażby ze względu na fajny młody team.
użytkownik
25 lut (7 miesięcy temu)
25 lut (7 miesięcy temu)
Jestem w firmie już od 8 miesięcy w dziale sprzedaży. Wcześniej pracowałam w innych firmach o podobnym charakterze, ale nigdzie nie miałam możliwości zarobienia takich pieniędzy. Komfort pracy jest ogromny, bo nie trzeba dzwonić żadnych zimnych baz itp., więc jeśli ktoś ma doświadczenie w sprzedaży to na pewno się odnajdzie. Tutaj klienci kontaktują się sami. Przedział zarobków to 3000-8000 i zależy od zaangażowania, wynagrodzenie zawsze na czas do 9 dnia miesiąca. Najlepsi niejednokrotnie otrzymują przelewy nawet powyżej 10 000, natomiast tutaj trzeba zaznaczyć- pracują więcej niż inni, często też w weekendy. Na chwilę obecną umowy nie zawierają już zapisu o zwrocie kosztów szkolenia, chociaż wcześniej faktycznie coś takiego było. Zespół składa się z młodych ludzi i atmosfera jest w porządku. W temacie nadgodzin- każdy sam decyduje. Ja wolę zostać tą godzinę dłużej i zarobić 2000 więcej niż wyjsć o czasie i zarobić mniej. Praca dla osób, które są ambitne i chcą zarabiać pieniądze, jeśli ktoś liczy, że przyjdzie i przez połowę dnia będzie popijał kawkę i rozmawiał o pogodzie z osobą obok, to raczej niech się nie nastawia na najwyższe przelewy
użytkownik
1 mar (7 miesięcy temu)
1 mar (7 miesięcy temu)
Nikomu nie polecam nawet zaczynania tam pracy. Atmosfera to totalne dno, jeden drugiemu by g*wno spod tyłka zjadł,żeby mieć więcej. Przychodzenie w wolne dni to niemalże obowiązek, bo inaczej krzywo się patrzą,że wyniku dla firmy nie nabijasz..Totalny wyścig korpo szczurów, które myślą,że złapały Boga za nogi.. Najśmieszniejszy jest dress code, pracujesz w call center, ale żeby nie czuć się jak frajer konsultant chodzisz w garniaku :) Zwykłe sprzedażowe call center, nie dajcie się nabrac,że połączenia sa przychodzące, bo jest ich garstka, a w międzyczasie musisz wykonać 300 połączeń dziennie.. Na rozmowie o pracę są przedstawiane inne stawki ( takie które można mieć dopiero po 3 miesiącach jak robisz wynik), a na start dostajesz 75zł brutto za punkt, czyli musisz robić całe dnie,żeby zarobić 4000zł..Szukają frajerów.
użytkownik
1 mar (7 miesięcy temu)
1 mar (7 miesięcy temu)
Nadal zawierają 350zł... a szkolenie to żart.. Dwa dni siedzenia i patrzenia jak ktoś pracuje.Zero przekazania wiedzy,bo pracownik, który Cie szkoli nie ma na to czasu, bo musi robić połączenia wychodzące w międzyczasie..
użytkownik
4 mar (7 miesięcy temu)
4 mar (7 miesięcy temu)
Ja pracuję w firmie już ponad 2 lata i nigdy nie spotkałem się z opisywanymi niżej absurdami. Dział sprzedaży - jak sama nazwa wskazuje - to dział nastawiony na wynik. Jeśli ktoś nie lubi pracować pod presją, powinien zmienić profesję :) Ja sobie chwalę - wypłata na czas, jak chcę zarobic na premię to mam taką możliwość, fajni ludzie. Zachęcam, aktualnie rekrutacja trwa! :)
użytkownik
6 mar (7 miesięcy temu)
6 mar (7 miesięcy temu)
Kłamiesz kolego i pewnie dostałeś za to lepszą bazę klientów!!!!
użytkownik
6 mar (7 miesięcy temu)
6 mar (7 miesięcy temu)
Absolutna bzdura z tym 350 zł za szkolenie - totalna nieprawda. Może kiedyś dawno tak było ale napewno nie teraz.
użytkownik
11 mar (7 miesięcy temu)
11 mar (7 miesięcy temu)
Dziękujemy za wszystkie opinie (zarówno te negatywne, jak i pozytywne) na temat pracy w LoanMe Sp. z o.o. i czekamy na więcej! :) Wielu z Was pisze, że w firmie panuje fajna atmosfera, jeśli ktoś chce dodatkowo zarobić - może robić nadgodziny, lokalizacja też jest OK. Czy pracownikom przysługuje na przykład do karty sportowej lub prywatna opieka medyczna, bądź inne benefity?
użytkownik
18 kwi (6 miesięcy temu)
18 kwi (6 miesięcy temu)
Czytam te opinie i nie mogę uwierzyć. Dlaczego nikt do cholery nie zgłosi tej "firmy" do Inspekcji Pracy??
użytkownik
8 maj (5 miesięcy temu)
8 maj (5 miesięcy temu)
Słyszałam o wielu "absurdach" dotyczących firmy LoanMe, jednak przyszłam tu do pracy, sprawdziłam i zdziwiłam się, oczywiście na plus. Nie wiem jak było kiedyś, ale teraz nikt nie pracuje tutaj po 12 h, dział sprzedaży ma zmiany po 8h w przedziałach godzinowych. Chwalę sobie, można tu dobrze zarobić.
użytkownik
9 maj (5 miesięcy temu)
9 maj (5 miesięcy temu)
Na tym forum piszą frustraci i ludzie obrażeni na pracodawcę oraz ci co dostają polecenie z góry by pisać same superlatywy od pracodawcy. W Loan Me poszedł nawet @ nakłaniający do oceny firmy... więc co się tu nie napisze zaraz ktoś z biura napisze ze to nie prawda..... a w firmie dzieje sie źle.... nowy kierownik który przyszedł woli zwalniać ludzi w celu redukcji kosztów niż pracować nad wynikiem.. nie znasz dnia ani godziny kiedy dostaniesz wypowiedzenie i to nie oczekiwanie ale no cóż korpo jest korpo... w firmie panuje pierwszo rzędne donosicielstwo, trzeba uważać co się mówi szczególnie w gronie pracowników nie z Polski... nie szanuje się tutaj totalnie pracownika, dział sprzedaży przychodzi w niedziele i wysyła smsy... tak w niedzielę na szczęście nie ma tego w grafiku bo było.. jak macie różne propozycje pracy to szczerze przemyślcie... bo gra nie warta świeczki... może po zmianach będzie lepiej ale jak na razie lepiej wybrać konkurencję
a i opcji za szkolenie już nie ma, jeden plus......
użytkownik
30 maj (4 miesiące temu)
30 maj (4 miesiące temu)
@Asia, czy poza tym, że w LoanMe można dobrze zarobić i nie pracuje się jak niegdyś po 12 h, są jeszcze jakieś inne aspekty zatrudnienia, które zasługują Twoim zdaniem na podkreślenie jako rzadko spotykane na rynku pracy? Co poradziłabyś osobie wahającej się czy aplikować do firmy LoanMe?
użytkownik
5 cze (4 miesiące temu)
5 cze (4 miesiące temu)
Przede wszystkim - na prawdę dobra pensja. Podstawa jest solidna, ale możliwość uzyskania dużej premii jest zdecydowanym plusem pracy w LoanMe. Dodatkowo mamy miesięczne konkursy na "Sprzedawcę miesiąca", który otrzymuje spore profity. Dla osób lubiących sprzedawać - polecam.
użytkownik
22 cze (4 miesiące temu)
Amerykański terror
Cała presja i naciski pochodzą od amerykańskich pracodawców. Kierownicy / dyrektorzy są jedynie wykonawcami ich zaleceń. Zrzucają na 1 osobę tyle pracy, że nie jest ona w stanie wykonać jej w ciągu 8 godz. Musi pracować po 9 - 10 godz. dziennie, czasem również w weekendy.
Nie można opuścić stanowiska pracy nawet na 5 min. na papierosa, bo już któryś z nich lub jego cerberów cię szuka.
Każdy wykonuje pracę z kilku różnych dziedzin, przez co nigdy nie może być tak naprawdę skupiony na jednej.
Ludzie pracują po rok - półtora, a urlopu mieli po 3 - 5 dni. Gdy w końcu z wycieńczenia zaczynają chorować, po powrocie z choroby są wyrzucani z pracy. I nieważne, że są profesjonalnymi pracownikami.
Panowie z USA mają regulacje Kodeksu Pracy w całkowitej pogardzie.
Grożą pracownikom zwolnieniem za byle głupstwo, aby ich trzymać w ciągłym strachu. I rzeczywiście: zwalniają po kilka osób tygodniowo. Taki styl: zarządzanie przez zwalnianie.
użytkownik
1 lip (3 miesiące temu)
1 lip (3 miesiące temu)
Uwierz mi kolego że firma była zgłoszona zgłoszona do tego oragnu;p
użytkownik
5 lip (3 miesiące temu)
5 lip (3 miesiące temu)
@Asia, czy możesz przybliżyć jakie warunki musi spełnić pracownik zatrudniony w firmie LoanMe, aby otrzymać premię, o której wspomniałaś w swoim komentarzu? Czy są to warunki realne do osiągnięcia przez sprzedawców? Napisz, proszę, coś na ten temat.
@Były działu nie handlowego, w swoim komentarzu wspomniałeś o częstych zwolnieniach z pracy w firmie LoanMe. Czy za osoby zwolnione pracodawca zatrudnia nowych pracowników? Jak wygląda ta kwestia?
użytkownik
11 lip (3 miesiące temu)
11 lip (3 miesiące temu)
Pracują po 12 godzin
użytkownik
11 lip (3 miesiące temu)
11 lip (3 miesiące temu)
Firma straszna. Może trafiłam na zły moment. Po 2 tyg zwolnili mnie chociaż to u nich nawalalo,dostawalam też inf że jeśli mi nie idzie to powinnam zostawać dłużej. I ludzie jeszcze zostają po 12 godzin za nadgodziny nie płacą. Szkolenia prawie nie było. Cały czas awarię. Współpracownicy podkradaja sobie leady. Dzika rywalizacja. I straszna atmosfera jeden drugiemu obrabia xxxxxxx a nawet dzwonią do innego działu by porozmawiać o nowej osobie. Są osoby które tam zarabiają. To fakt. Im dłużej pracujesz tym lepiej idzie. Ale ja oceniam pracodawcę po tym czy szanuje ludzi ta firma nie szanuje. I życie w ciągłym strachu nie jest dobre pierwszy raz spotkałam się z tym żeby pracodawca jawnie straszył zwolnieniami. Metoda zła 85 %ludzi pracuje lepiej gdy się czuję bezpiecznie.
użytkownik
12 lip (3 miesiące temu)
12 lip (3 miesiące temu)
@Kasia, co było powodem podjęcia przez firmę LoanMe decyzji o zakończeniu współpracy z Tobą? Czy przez te dwa tygodnie, które przepracowałaś w firmie zdarzyło Ci się zostać po godzinach? Również w swoim komentarzu zawarłaś informację o "rywalizacji" pomiędzy pracownikami, czy mimo to można było otrzymać wsparcie w pierwszych dniach od bardziej doświadczonych pracowników? Czy może byłaś zostawiona sama z pytaniami, które na pewno rodziły się w pierwszych dniach pracy w nowym miejscu. Napisz, proszę, coś na ten temat.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

aelia

trenkwalder

Poltel

Indesit łódź

whirlpool łódź

szymanowska

archicom

gralbet

whirlpool

termetal

KORAB

budimex
casus

sekretariat kraków

sekretariat

Wspólny sekretariat

randstad tychy

randstad

Exclusive Białystok

geopartner

konsalnet poznań

konsalnet realizacja
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin