test

Opinie o LPP S. A. - Pruszcz Gdański

Korzystałeś z usług LPP S. A. - Pruszcz Gdański? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): KIKa
Data: 2010-01-14 21:50

Wizyt: 18739
Komentarzy: 256
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.01.2010 (9 lat temu)
14.01.2010 (9 lat temu)

LPP S. A. - Pruszcz Gdański

Nie polecam zarobki sa bardzo niskie.Nowy pracownik ma 900zl i umowe o dzielo i jak to juz tam jest z dnia na dzien szefostwo mowi aby nie przychodzic do pracy tylko czekac na tel i jak zazwyczaj jest to ze nie dzwonia.Jesli myslisz nad praca w tym obozie to szczerze radze posiedz m-c dlizej w domu i poswiec wiecej czasu na szukanie innej pracy
autor
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Mnie również ciekawi ta kwestia.
użytkownik
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
Możliwości awansu żadne, chwała się Ze pracując w ich firmę jest tak super a jest to stek bzdur, jesteś poprstu małym Murzynkiem i robisz najczarniejsza robotę. Wszędzie oszczędności, robotę za 3 osoby robi 1. Wymagają coraz więcej i więcej a pensje w miejscu, nie dają nic od siebie. Osoby przełożone to totalna pomyłka.. dokąd zmierza ta firmę traktując pracownika jak śmiecia ?? I najlepsze, dodatki świąteczne, czyli nic. Mam nadzieje ze kierownictwo wyżej jak i centrala rowiez nic nie dostalo, człowiek wypluwa flaki i co ma? Tylko garba :)
Typowa korporacja, wyzysk młodych osoba, może praca w centrali wyglada inaczej niż na sieci sprzedaży.
użytkownik
1 sty (miesiąc temu)
1 sty (miesiąc temu)
Możliwości awansu są, tylko najpierw muszą zwalniać się wyższe stanowiska lub musi być otwarty nowy salon, więc trzeba czekać przecież nie zwolnią nikogo specjalnie bo Ty chcesz awans. Też nie ma co oczekiwać jakiś wielkich dodatków od pracy w sklepie odzieżowym. W bardziej odpowiedzialnych praca też nie jest to normą. Z resztą przekonasz się w przyszłości. A nieprofesjonalne zachowanie kierownictwa trzeba zgłaszać gdzieś wyżej, inaczej jak mają się dowiedzieć, że coś jest nie tak?
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Czyli awans tylko wtedy, gdy zwolni lub stworzy się miejsce? I pewnie wielu chętnych wtedy.
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
Praca fajna, łatwa i przyjemna. Ale dla kogoś kto chce się rozwijać i liczy na szybki awans to nie masz szans. Wszystko dzieje się wewnętrznie, ale między osobami funkcyjnymi a szansa na to ze zostaniesz osobą prowadzącą zmianę przyjdzie chyba wtedy kiedy kierownik i zastępca się zwolnią. Płaca nie najgorsza ale mogło by być lepiej.

Moje sugestie dla LPP S. A.:
Zmieńcie formę zniżek pracowniczych i nie obcinajcie etatów, zapewnijcie wiele możliwości awansu.

Lubię atmosferę w LPP S. A. za:
Prezenty na święta.
użytkownik
27.10.2018 (3 miesiące temu)
27.10.2018 (3 miesiące temu)
Pracowałam w Croppie, Reserved, aktualnie rok siedzę w Sinsayu. Mam możliwość awansu na deko - i faktycznie sporo osób trafia na wyższe stanowiska z awansów wewnętrznych. To chyba jedyny plus tej firmy, bo tak to drugi plus pracy to atmosfera u mnie w salonie - ale co salon to inaczej, więc to nie zasługa firmy. Reszta... Pomyłka. Jak najwięcej osób na zlecenia, rok temu kazali poprzechodzić na umowy o pracę, teraz problemy że niby za dużo pracowników na UoP. Wieczne cięcia godzin, jak najmniej osób do pracy, nawet jak najmniej funkcyjnych ma istnieć (sklep topowy, więc nie żadna kategoria C czy D- bo tam to dopiero mają przerąbane z godzinami). Wieczne naloty, czepianie się dla zasady. Wyzysk, wyzysk i jeszcze raz wyzysk. Inaczej LPP nie da się opisać.
użytkownik
11 lut (5 dni temu)
11 lut (5 dni temu)
Witam, jestem po rozmowie wstępnej, na której była m.in mowa o wyjeździe na dwutygodniowe bądź tygodniowe szkolenie do Gdyni. Przyznam szczerze, ze chyba ze zdenerwowania zapomniałam dopytać o szczegóły tego szkolenia i tu moje pytanie-jak to wygląda w rzeczywistości? Ile faktycznie ono trwa? i czy wlicza się już w okres zatrudnienia??

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Aspen polska

archman

Kik textil Kik

taxify

uber eats

Art reno Zabrze

Art reno

Artykuły Reno

Zabrze

italimport

lingua house katowice

atem

Promedica24

nokia

transcom gdańsk

transcom
Ing Bank

dentus

Zpd kalisz pomorski

Kppd szczecinek

Medim

Metaltech mirosławiec

Plum

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin