test

Opinie o Ludwik Styl - Rogoźno

Korzystałeś z usług Ludwik Styl - Rogoźno? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Zawiedzieni
Data: 2010-02-11 09:36

Wizyt: 8289
Komentarzy: 159
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
11.02.2010 (9 lat temu)
11.02.2010 (9 lat temu)

Ludwik Styl - Rogoźno

Uwaga! Po zakupie krzeseł okazały się że są krzywe. po zgłoszeniu wady nie było żadnej reakcji. Zgłaszana była kilkakrotnie, w tym listami poleconymi i żadnej reakcji. Po zgłoszeniu osobistym do pktu sprzedaży otrzymana odpowiedź: "to niemożliwe że nikt nie zareagował...". Taka odpowiedź dla nich jest typowa. Stawiają na przeczekanie burzy i oczekują że klient odpuści, a oni mają bubel z głowy. Z tego wniosek, że nie zawsze to co drogie idzie w parze z jakością! Reasumując niesolidna firma.
autor
29.11.2018 (2 miesiące temu)
29.11.2018 (2 miesiące temu)
Co on planuje? Nic nie planuje. Bedzie dalej pracowac I co miesiac wypisywac swoje zale na najlepszyfachowiec.pl, ze nie ma wyplaty itp... co do rozmowy z szefostwem to nie ma co rozmawiac bo to jak do slupa sie mowi tyle ludzi odeszlo a oni chyba tego chca zeby sie zwolnili ludzie I zamkneli zaklad..
użytkownik
04.12.2018 (2 miesiące temu)
04.12.2018 (2 miesiące temu)
Warto mimo wszystko spróbować zadziałać, jeśli czujemy się nieusatysfakcjonowani pracą w firmie. Każdy ma możliwość podzielić się swoją opinią dotyczącą zatrudnienia, jednak wspomniane "co miesiąc wypisywanie żali" może być frustrujące. Na pewno nie da się wynegocjować lepszych warunków pracy w Ludwik Stylu?
autor
09.12.2018 (2 miesiące temu)
09.12.2018 (2 miesiące temu)
Pani Julito to zapraszamy do rogozna do firmy ludwik styl I niech pani porozmawia z szefostwem bo pani sie wydaje ze my nie rozmawialismy albo cos.. pani tutaj chce nas slownie pouczac a radze aby pani slowa przerodzily sie w czyny I jak juz wspomnialem zapraszamy do rogozna
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Bony na Święta będą ? Jakieś paczki dla naszych dzieci ? Jak to było w latach poprzednich ? Ludwik Styl jako rodzinna firma dba o swoich pracowników i ich dzieci ?
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
hahahahahaha taka odpowiedz Chyba wypowiedzenie
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
W zeszłym roku były ????
użytkownik
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
Dzis 18 dzien grudnia wszędzie w zakładach już dostali Bony, premię trzynastki Przecież to za chwilę Święta ,Sylwester człowiek powinien się cieszyć oczywiście u Ludwika nie ma z czego zaliczka 700 zł i to po czasie a reszty nie widać nie wspominając o jakichkolwiek nagrodach za to że tu pracujemy Oczywiście chodzi mi o pracowników fizycznych w tym zakładzie .Pani Julita znowu się przyczepi ale tak kończymy właśnie 2018 rok
użytkownik
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
Są i tacy , którzy nawet zaliczek nie dostali ...
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Witam dziś 21.12.2018 piątek w poniedziałek wigilia a reszty wypłaty nie widać
tak firma dba o pracowników i o atmosferę świąteczną ,mam nadzieję że szefostwo i ''dyrektorzy '' którzy doprowadzili do takiego stanu ,mają świadomość jaką krzywdę robią własnym pracownikom i ich rodzinom na pierdoły są pieniądze a dla pracowników niema dosyć że zarabia się tam minimum socjalne z premią bo po ostatnich podwyżkach ze stawki godzinowej
nie wychodzi ustawowe minimum .Przed podwyżkami zarabialiśmy więcej jak po podwyżkach a miało być 9,5 % więcej tak ciężko'' wynegocjowane''. Jest to czas świąteczny lecz nie dla pracowników Ludwik Styl ale dla szefostwa tak resztę proszę sobie domówić bo szkoda nerwów, po prostu trzeba zmienić prace .Pracownicy wiedzą co się dzieje w firmie kadra oderwana od pługa na lepszą firmy nie stać.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

apator

apator elkomtech

elkomtech

starachowice

Unihaus

Manpower Łódź

Lamina

sprintbox

kir

szybka kolej Miejska

stalprodukt zamość

Otto workforce

Welcome Airport Services

Dębki

Romet

Habia

abb

ploh

Foseko

stokson

Magnolia

sepo

piaseczno

Aaa auto

reform capital

Amii

trans koszalin

trans białogard

west trans

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin