test

Opinie o Ludwik Styl - Rogoźno

Korzystałeś z usług Ludwik Styl - Rogoźno? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Zawiedzieni
Data: 2010-02-11 09:36

Wizyt: 8094
Komentarzy: 148
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)

Ludwik Styl - Rogoźno

tak wiarygodne:(
użytkownik
9 lis (miesiąc temu)
9 lis (miesiąc temu)
Możesz doprecyzować swój komentarz? Jest dość lakoniczny i niewiele z niego wynika. Pamiętaj, by rozwijać swoje wypowiedzi, ponieważ wiele osób nie wie, co dokładnie masz na myśli.
autor
11.02.2010 (8 lat temu)
11.02.2010 (8 lat temu)
Uwaga! Po zakupie krzeseł okazały się że są krzywe. po zgłoszeniu wady nie było żadnej reakcji. Zgłaszana była kilkakrotnie, w tym listami poleconymi i żadnej reakcji. Po zgłoszeniu osobistym do pktu sprzedaży otrzymana odpowiedź: "to niemożliwe że nikt nie zareagował...". Taka odpowiedź dla nich jest typowa. Stawiają na przeczekanie burzy i oczekują że klient odpuści, a oni mają bubel z głowy. Z tego wniosek, że nie zawsze to co drogie idzie w parze z jakością! Reasumując niesolidna firma.
autor
16 maj (6 miesięcy temu)
16 maj (6 miesięcy temu)
Nie polecam tej firmy, wypłata nigdy nie na czas a kierownictwo nawet ma własnego szofera i wille za Wagrowcem taka ze ho,ho...ludzi mają w xxxxxxx tylko jak jest robota to w sobotę zapraszają do pracy, oby jeszcze były wypłaty na 10 bo to nie jest zgodne z kodeksem pracy, za ratami bank nie czeka, chyba musza czekać na kolejną kontrolę z inspekcji to na pewno ich to coś nauczy....
użytkownik
22 maj (6 miesięcy temu)
22 maj (6 miesięcy temu)
@Jolka14 czy nieterminowe płatności to jednorazowa sytuacja, czy może nagminna? Zgłaszałaś to gdzieś, lub może interweniowałaś?

Co o opinii Jolki myślą inni pracownicy firmy Ludwik Styl, czy jest wiarygodna?
użytkownik
8 cze (6 miesięcy temu)
8 cze (6 miesięcy temu)
Calkowicie wiarygodna
użytkownik
8 cze (6 miesięcy temu)
8 cze (6 miesięcy temu)
Czy tak dobrze jest w firmie i dlatego rzadko piszecie?
użytkownik
22 cze (5 miesięcy temu)
22 cze (5 miesięcy temu)
Jaki jest powód, że macie opóźnione wypłaty?
użytkownik
11 lip (5 miesięcy temu)
11 lip (5 miesięcy temu)
Witam chciałabym żeby ktoś mądry mi wytłumaczył czy to jest możliwe przepracować cały miesiąc na stawce za godzine wychodzi stawka godzinowa ,dostać jakąś sumę premii a później się okazuje że ta premia jest w tej stawce godzinowej nie poza wypracowanymi godzinami ale w nim czy tak można
użytkownik
11 lip (5 miesięcy temu)
11 lip (5 miesięcy temu)
Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy!!
użytkownik
11 lip (5 miesięcy temu)
11 lip (5 miesięcy temu)
Bardzo źle słyszałeś
użytkownik
16 lip (4 miesiące temu)
16 lip (4 miesiące temu)
Nie polecam nikomu!!! W ciągu przepracowanych kilku miesięcy tylko dwa razy wypłata była na czas, w jednym przypadku ludzie dostali pieniądze w kwocie 500zl 12 dnia miesiąca, reszta pieniędzy była 25 dnia miesiąca. Zarobki bardzo małe, ciągła kontrola ze strony szefostwa przez kamery, cały czas są montowane nowe kamery. Po zwolnieniu mnie na ostatnią wypłatę dostałem najniższą krajowa czyli 1600zl i to nie całe. Żadnych dodatków na święta, nic. Ludzi wgl nie szanują wręcz próbują nie których wykończyć. Wszędzie pijaństwo, połowa zatrudnionych chodzi pijana. Błagam was ludzie nie idźcie tam pracować!!
użytkownik
16 lip (4 miesiące temu)
16 lip (4 miesiące temu)
Dokladnie...
Ponadto dużo Ukraińców oraz ludzi bez odpowiedniego wykształcenia. Nie da się zarobić, a pracować trzeba coraz więcej , a im więcej pracujesz tym mniej płaca bo potrącają z premii... brak słów
użytkownik
16 lip (4 miesiące temu)
16 lip (4 miesiące temu)
Was popier*dolilo ze tak piszecie. Zostales zwolniony bo lazilem w kolko i gow.no co robiles w kiblu siedziales na telefonie i cie przylapali i cie zwolnili bo jestes nygus. A pracownicy sa wykfalifikowani.. a ze wyplaty nie sa na czas to trzeba bylo stanac i otworzyc ry.ja i powiedziec ze ci nie pasuje a nie po kryjomu pier.dolic jak wam zle
użytkownik
17 lip (4 miesiące temu)
17 lip (4 miesiące temu)
Ja się pytam gdzie te popularny niegdyś alkomaty nie ma bo by wylecieli ci co najbardziej drą pysk najwięcej zarabiają i myślę że są bogami w zakładzie
użytkownik
18 lip (4 miesiące temu)
18 lip (4 miesiące temu)
raczej nienauczy
użytkownik
19 lip (4 miesiące temu)
19 lip (4 miesiące temu)
Tam wszyscy łażą. A większość za windami biega żeby zapalić
użytkownik
23 lip (4 miesiące temu)
23 lip (4 miesiące temu)
Jak komuś nie po drodze z dobrą pracą to zawsze znajdzie powód żeby narzekać!!!
użytkownik
23 lip (4 miesiące temu)
23 lip (4 miesiące temu)
Proszę Cię jak tu jest dobra praca to jestes w tej elicie ha ha co ponizej tu w koncu cos pęknie
użytkownik
12 sie (4 miesiące temu)
12 sie (4 miesiące temu)
Idealnych firm nie ma ale wystarczy dobrze pracować i z całą pewnością nie trzeba będzie narzekać!!
użytkownik
14 sie (3 miesiące temu)
14 sie (3 miesiące temu)
Taka idealna ludzie mają urlop jutro święto a wyplaty nie ma niech powiedza że nas nie chca i mamy sie zwolnic bo maja nas w ciemnej D jestem solidnym pracownikiem jak utrzymac rodzine jak firma nie solidna a zarobki jak są to najmniejsze w miescie
użytkownik
15 sie (3 miesiące temu)
15 sie (3 miesiące temu)
Dokladnie.. Gdzie sa moje pieniadze? Kredyty rodzina rachunki do 10tego trzeba oplacic a kasy nie ma!! Wstyd i zal wracac do tej firmy... Niech nas pozwalniaja to bedzie motywacja zeby poszukac czegos innego..
użytkownik
16 sie (3 miesiące temu)
16 sie (3 miesiące temu)
Nie chcę być wulgarna osobą ale dziś 16 Co wy myślicie o ludziach powietrzem mają żyć? Na pewno Czytacie te opinie już tak się dorobiliście że ludzi Macie gdzieś ?
użytkownik
16 sie (3 miesiące temu)
16 sie (3 miesiące temu)
No właśnie. Kieszenie pełne mają a nas olewają. Po to pracujemy,by mieć pieniądze. Banki i inne instytucje nie będą się nad nami użalać.Za mało zwolnien z paragrafu było?Od nas wymagaja, aby wywiązać się ze swoich zadań a sami nie potrafią.
użytkownik
30 sie (3 miesiące temu)
30 sie (3 miesiące temu)
Dla Pani Księgowej - wpis z innego forum i nie życzę sobie wypisywania imion zgodnie z RODO!!! Chyba że nie wie Pani co to jest !!!!!!
Ja też serdecznie pozdrawiam Pana Tomka. To co Pani tutaj wypisuje to chyba lekarstwo na własne frustracje. Faktury zawsze były na bieżąco przekazywane do księgowości w kopertach nie raz po dwa razy dziennie. To bałagan tam powodował i powoduje tak jak jest płacone. adresy e-mail nie po weryfikowane u dostawców faktury przychodziły na nie istniejące skrzynki a później problemy do wszystkich innych a nie do samych siebie. Dodatkowo odnosząc się do weryfikacji przez rzekomo wykwalifikowaną kadrę to z tej firmy zwolniłem się sam jak 99,9% załogi, która odeszła po tym jak szefostwo zaproponowało mi 15 gr podwyżki tłumacz się tym "że i tak ma Pan jedną z wyższych stawek - 13,50 na godzinę :O.
Pozdrawiam R.
użytkownik
6 wrz (3 miesiące temu)
6 wrz (3 miesiące temu)
Na miejscu Szefostwa radziłbym, aby wypłaty były na czas w tym miesiącu... chyba ze chcą się pozbyć kilku dobrych pracowników z paragrafu...
użytkownik
6 wrz (3 miesiące temu)
6 wrz (3 miesiące temu)
Z tego co mi wróbelki doniosly inspekcja pracy sie interesuje moze i lepiej do nas
użytkownik
10 wrz (3 miesiące temu)
10 wrz (3 miesiące temu)
Dokładnie tak. Wszyscy tylko narzekają i straszą odejściem, to idźcie ludzie droga wolna! Zobaczycie wtedy ze tutaj peace to macie lajtowa. Ale należy też dać coś od siebie, mało jest takich którzy myślą że są podpora firmy a tak na prawdę zastapic ich to nie żaden problem. Narzekają na za małe pensje ale poprosić o podwyżkę żaden nie poprosi bo myślą że wszyscy będą koło nich skakać, to nie przedszkole witamy w dorosłym życiu jak o swoje nie zawalczysz to nie będziesz miał... A jeszcze gorsi od młodych pracowników są Ci starzy którzy myślą że są panami całego zakładu. Pisać w internecie i wylewac swoje żale to już każdy potrafi, a jak tylko jest do powiedzenia coś dobrego to milcza wszyscy. Cały czas narzekacie na wszystko. Jak nie było nic na święta to wielkie żale, a jak już dostaliśmy to nikt słowem nie wspomniał tylko jeszcze pretensje że za mało. Ludzie opanujcie się z tym narzekaniem ile można? To taka typowa Rogozinska mentalność, że zawsze w tyłkach źle. Rozwiązanie jest jedno jak wam się nie podoba to do widzenia. Zobaczymy czy gdzie indziej będzie tak super.
użytkownik
10 wrz (3 miesiące temu)
10 wrz (3 miesiące temu)
Winę mają obie strony... Wypłat może i nie ma na czas, ale kto potrafi zawalczyć o swoje - dostanie tyle ile jego praca jest warta. Narzekają najwięcej młodzi, którzy przychodzą bez doświadczenia, umiejętności i chęci do pracy ale za to z wygórowanymi wymaganiami. Narzekają także starzy pracownicy, którzy po x lat pracują za tę samą stawkę (oczywiście o podwyżkę się nie upomni żaden), a dać ich na inne stanowisko pracy nie można, bo grożą zwolnieniem, snują się z konta w kąt i za nic chcieliby zarabiać pieniądze.
Ludzie jeśli tak wam źle w ls to idźcie gdzie indziej a zobaczycie jak trzeba ciężko pracować na tą minimalną krajową ehh...
Mi osobiście pracuje się dobrze szczególnie ze względu na ludzi i rodzinną atmosferę. Z szefostwem też idzie negocjować ale do tego trzeba rozmowy jak człowiek z człowiekiem i trochę kultury osobistej...
Nie zmienia to jednak faktu, że ostatnio dzieje się coraz gorzej w tej firmie i oby podniosła się z kolan.
użytkownik
10 wrz (3 miesiące temu)
10 wrz (3 miesiące temu)
Ekstra firma 10kasy na koncie brak banki tego nie uznają że pracodawca nie płaci o to chodzi
użytkownik
12 wrz (3 miesiące temu)
12 wrz (3 miesiące temu)
@Zawiedziony ponownie, czy próbowałeś wyjaśniać przyczyny opóźnienia wynagrodzenia z kierownictwem? Być może warto najpierw wyjaśnić tego typu kwestie w dziale kadr?
@Nie jest źle., trudno się z Tobą nie zgodzić - warto podejmować rozmowy z szefostwem jeśli nie jesteśmy usatysfakcjonowani pracą w danym miejscu. To zdecydowanie może pomóc nam wyjaśnić pewne problematyczne dla nas kwestie. Czy mógłbyś wypowiedzieć się na temat benefitów pozapłacowych w Ludwik Stylu?
@Obiektywny, czy możesz powiedzieć nam coś na temat zmian, które zaszły w firmie?
użytkownik
14 wrz (2 miesiące temu)
14 wrz (2 miesiące temu)
Tak ale nie ma kakretnej odpowiedzi
użytkownik
14 wrz (2 miesiące temu)
14 wrz (2 miesiące temu)
Hmm, chyba takich typowych benefitow poza płacowych nie ma w naszej firmie. A szkoda. Jednakże duży plus pracy tutaj stanowia pracownicy, panuje miła rodzinna atmosfera z każdym da się dogadać i porozmawiać. Nie tylko z pracownikami niższego szczebla ale różniez z koordynatorami, dyrekcja oraz szefostwem. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi.
użytkownik
15 wrz (2 miesiące temu)
15 wrz (2 miesiące temu)
Z tymi podwyżkami to podam i coś z mojego przypadku. Jak dostałem inną ofertę pracy i chciałem odejść to mój przełożony poszedł do szefostwa że możemy stracić wartościowego pracownika. Stara przyszła do mnie na rozmowę z Panią B. i zaczęły się rozmowy. Pani M zaproponowała mi podwyżkę w kwocie 15 groszy na godzinę tłumacząc się tym że mam i tak jedną z wyższych stawek w zakładzie - uwaga 12,30 na godzinę.
Także to co piszą tu ludzie na temat takich wspaniałych warunków i rodzinnej atmosfery to są właściciele albo naprawdę dobre dupo - lizy i za to mają benefity. Co do extra wypłacanych benefitów to na Święta w zeszłym roku dostałem 50 złotych, oczywiście "pod stołem". Teraz pracuję w firmie stolarskiej zajmującej się montażem stelaży i np. w sierpniu na akordzie przepracowałem tylko 128 godzin i zarobiłem 3158 złotych na rękę czyli dniówka wychodzi 197 złotych a na godzinę 24 złote na rękę.
jakieś pytania od szefostwa i dupowłazów z ls????
użytkownik
19 wrz (2 miesiące temu)
19 wrz (2 miesiące temu)
Nie rozumiem jednego. Narzekają ludzie na tyle złych sytuacji. Kto broni Wam zmienić pracę. Może czas dać coś od siebie. I ruszyć się do pracy. Bo na chłodzeniem po kontach i zabijanie bąków to najniższa krajowa jest za dużo. Są tacy co pracują całe 8 godzin i są tacy co ściemniają całe 8 godz. I ci najbardziej krzyczą o wszystko.
użytkownik
1 paź (2 miesiące temu)
1 paź (2 miesiące temu)
Konta to można mieć w banku albo na portalach społecznościowych. Jak już to "chodzić i bąki zbijać po kątach".
użytkownik
2 paź (2 miesiące temu)
2 paź (2 miesiące temu)
Polonista się znalazł
użytkownik
9 paź (2 miesiące temu)
9 paź (2 miesiące temu)
W sprawie płatności proszę o kontakt 506 259 660
użytkownik
11 paź (2 miesiące temu)
11 paź (2 miesiące temu)
O co tu chodzi?
użytkownik
11 paź (2 miesiące temu)
11 paź (2 miesiące temu)
Zazdrościsz!?!?!
użytkownik
14 paź (miesiąc temu)
14 paź (miesiąc temu)
Przypominam, że forum najlepszyfachowiec.pl służy do dzielenia się opiniami na temat pracy, pracodawcy czy warunków zatrudnienia w firmie. Nie jest to jednak odpowiednie miejsce do luźnych rozmów, a tym bardziej kłótni czy dyskusji na prywatne tematy. Zapoznajcie się, proszę, ponownie z regulaminem forum najlepszyfachowiec.pl https://najlepszyfachowiec.pl/regulamin
użytkownik
9 lis (miesiąc temu)
9 lis (miesiąc temu)
I znów długi weekend bez złotówki
użytkownik
12 lis (miesiąc temu)
12 lis (miesiąc temu)
A co tu więcej pisać? Z poniższych komentarzy wynika jasno że znwou - co jest standardem w tej firmie, nie ma wypłat na czas, nie płaci! czego tu nie rozumiesz?!?!?!?! Poczytaj poniższe wypowiedzi i trochę pomyśl.
użytkownik
19 lis (23 dni temu)
Fitma Ludwik Styl New Line pod dowództwem szefowej oraz firma Ludwik Styl Sp.z o.o.Spk. pod dowództwem szefa o takim samym nazwisku jak wspomniana szefowa to firmy które działają jak zorganizowana grupa przestępcza. Już wyjaśniam . Przedstawiciel firmy Ludwik Styl New Line (nazwisko znane opiniodawcy)korzystając z platformy TRANS EU poszukuje choćby na jeden raz ale proponuje stałą współpracę przewożnikom , polegającą na wywozie mebli na export (meble dębowe - paczka klikadziesiąt a i kilaset kg - ładowane w 5 lub 6 osób na załadunku , natomiast rozładowywane 1 osobowo przez kierowcę za dodatkową opłatą z kieszeni przewożnika ale to tak na marginesie). Zaproponowana stawka za fracht 0,5€/km była satysfakcjonująca. Złapaliśmy się na ten lep i zaczęliśmy wywozić Państwu właścicielom firm z Rogożna Wlkp meble głównie do Niemiec. Zlecenia wystawiane były już przez drugą firmę czyli Ludwik Styl Sp.z o.o. Sp. komandytowa. Platforma TRANS EU zwróciła firmom z Rogożna uwagę , że nie może być tak , że jedna firma wystawia ładunek na giełdzie a druga wystawia zlecenie. Przywołując te firmy do porządku ograniczyła dostęp do giełdy jednak na tyle mało skutecznie , że nadal mogli wystawiać ładunki . Kiedy po 2 miesiącach wywózki nadszedł dzień zapłaty za 1-szy transport jakież było nasze zdziwienie że tydzień - dwa tygodnie po termine a przelewu nie ma. Próba rozmowy telefonicznej z księgowością czy z właścicielem firmy okazała się bezskuteczna . Zainerweniowaliśmy u Pana kaperującego naiwnych no i z bólem 1-szą fakturę zapłacono .Nie podejrzewając niczego odebraliśmy to jako chwilowe zapomnienie , przeoczenie i cały czas wywoziliśmy wspomniane meble. Kiedy przyszło do zapłaty 2-giej faktury mało tego że jej nie zapłacono to przestano korzystać z naszych usług . Prawdopodobnie wywozi już kolejny zkaperowany naiwniak. Na dzień dzisiejszy wygląda to tak: firma Ludwik Styl Sp.zo.o. Sp.k. zapłaciła nam tylko 1-szą fakturę ( bo chyba nie zdążono jeszcze zkaperować nowogo naiwnego), za pozostałe faktury , których termin płatności w większości wyszedł w sierpniu br. a jest połowa listopada firma z 50-letnią tradycją której przezes był długie lata przesem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Producentów Mebli obecnie członkiem Zarządu tego Stowarzyszenia zalega nam 4575,60€ tj. około 20 tys zł i nie reaaguje na nasze prośby , ponaglenia , wezwania do zapłaty ect ect. Jesteśmy małą rodzinna firmą i brak zapłaty powyższej kwoty za wzorowo wykonaną usługę spowodował zachwianie naszej sytuacji finansowej na tyle , że zalegamy z zapłatą do ZUS(2 miesiące) , za leasingi ( 2 umowy wypowiedziane) z wypłatami etc etc. PRZESTRZEGAM POTENCJALNYCH PRZEWOŻNIKÓW PRZED WSPÓŁPRACĄ Z LUDWIK STYL Z ROGOŻNA ORAZ PRZED STOSOWANYMI PRZEZ NICH PRAKTYKAMI.
A od Pana prezesa oczekuję nie tylko wyjaśnień ale przedewszystkim zapłaty. Zywię nadzieję , że praktyki stosowane przez Pańską firmę dzieją się bez Pańskiej wiedzy . Wielokrotne próby rozmowy z Panem okazały się bezskuteczne.
Z poważaniem Pełnomocnik firmy Sylcar Sylwia Sęga - Maciejewski Witold

Moje sugestie dla Ludwik Styl:
Aby nie oszukiwała ludzi i płaciła w prponowanym przez SIEBIE terminie.
użytkownik
20 lis (22 dni temu)
20 lis (22 dni temu)
Proszę byś zachował kulturę wypowiedzi na forum. Jeżeli wynagrodzenie nie jest wypłacane terminowo, czy ktoś z pracowników zapytał, co jest przyczyną tego typu opóźnień? Nie zniechęcam do aktywności jednak publikowanie takich informacji na forum nie sprawi, że problem zostanie rozwiązany. Warto wyjaśnić tę kwestię z szefostwem.
użytkownik
20 lis (22 dni temu)
20 lis (22 dni temu)
@ do Pana Maciejewskiego
Niestety o takich praktykach wie nie tylko szef ale wszyscy. Na to że Pan odzyska finanse to bym nie liczyła. Wiem to z praktyki. Po to są właśnie takie portale aby potencjalny pracownik czy firma chcąca podjąć współpracę mogli się przekonać z kim mają doczynienia. Tak na marginesie to niektórym firmom wiszą z przekroczonymi terminami na ponad 300 dni!!!! i jest to normalną praktryką. Niech Państwo zasięgną opinii czemu wszyscy dostawcy i pod wykonawcy przeszli z ludwikiem nawet nie faktury pro forma ale przed podjęciem wykonania zlecenia muszą opłacić fakturę i dopiero większość firm zaczyna wykonywac zlecenie. To chyba wszystko mówi samo za siebie.
użytkownik
26 lis (16 dni temu)
26 lis (16 dni temu)
Nie wiem o co Ci chodzi co do kultury wypowiedzi?!?! Czy coś nabluźniłem albo na wymyślałem? Co opóźnień wypłat to może się zatrudnij w tej firmie, spróbuj porozmawiać o opóźnionych wypłatach z szefostwem i później wypisuj sowje genialne komentarze.
I radzę poczytja forum o tej firmie na forum a później pisz mądrości i doradzaj. Ok?
użytkownik
27 lis (15 dni temu)
27 lis (15 dni temu)
Strońmy proszę od negatywnych emocji na forum. Nie są one w stanie pomóc a jedynie wpływają na atmosferę w tym miejscu. Wielu użytkowników, jak i ja, nie mamy możliwości po prostu zatrudnić się w firmie. Na szczęście, dzięki forum najlepszyfachowiec.pl wcale nie musimy, ponieważ wiele opinii na temat pracy w danym miejscu możemy uzyskać w tym miejscu. Jeśli nie chcesz rozmawiać z szefostwem o opóźnionych wypłatach, w jaki inny sposób planujesz/planowałbyś rozwiązać tę sytuację?
użytkownik
22 mar (8 miesięcy temu)
22 mar (8 miesięcy temu)
Panie Tomku trzeba było się podpisać ????, leasing podstawową formą inwestowania, faktury żeby były opłacone muszą być oddane do księgowości, kadra wykwalifikowana zweryfikowała Cię i dlatego szukasz szczęścia zawodowego gdzie indziej. Po co wylewać frustracje na tej stronie nie lepiej wziąć się za siebie. Mimo wszystko pozdrawiam ????
użytkownik
10 sie (4 miesiące temu)
10 sie (4 miesiące temu)
Ja też serdecznie pozdrawiam Pana Tomka. To co Pani tutaj wypisuje to chyba lekarstwo na własne frustracje. Faktury zawsze były na bieżąco przekazywane do księgowości w kopertach nie raz po dwa razy dziennie. To bałagan tam powodował i powoduje tak jak jest płacone. adresy e-mail nie po weryfikowane u dostawców faktury przychodziły na nie istniejące skrzynki a później problemy do wszystkich innych a nie do samych siebie. Dodatkowo odnosząc się do weryfikacji przez rzekomo wykwalifikowaną kadrę to z tej firmy zwolniłem się sam jak 99,9% załogi, która odeszła po tym jak szefostwo zaproponowało mi 15 gr podwyżki tłumacz się tym "że i tak ma Pan jedną z wyższych stawek - 13,50 na godzinę :O.
Pozdrawiam R.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Warsaw media house

idg poland

Tmg

Eurovia szczecin

Eurovia

intel

edge

SZUSTER

two-m
comarch

comarch lublin

Mondelez plonsk

Mondelez

Mondelez Płońsk

wilhelmsen szczecin

coloplast szczecin

profit fresh

Terg

refresco kety

HCL

sandoz

lek

Hexeline

kuziemski

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin