test

Opinie o Ludwik Styl - Rogoźno

Korzystałeś z usług Ludwik Styl - Rogoźno? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Zawiedzieni
Data: 2010-02-11 09:36

Wizyt: 7958
Komentarzy: 121
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
18 lip (2 miesiące temu)
18 lip (2 miesiące temu)

Ludwik Styl - Rogoźno

tak wiarygodne:(
autor
11.02.2010 (8 lat temu)
11.02.2010 (8 lat temu)
Uwaga! Po zakupie krzeseł okazały się że są krzywe. po zgłoszeniu wady nie było żadnej reakcji. Zgłaszana była kilkakrotnie, w tym listami poleconymi i żadnej reakcji. Po zgłoszeniu osobistym do pktu sprzedaży otrzymana odpowiedź: "to niemożliwe że nikt nie zareagował...". Taka odpowiedź dla nich jest typowa. Stawiają na przeczekanie burzy i oczekują że klient odpuści, a oni mają bubel z głowy. Z tego wniosek, że nie zawsze to co drogie idzie w parze z jakością! Reasumując niesolidna firma.
autor
16 maj (5 miesięcy temu)
16 maj (5 miesięcy temu)
Nie polecam tej firmy, wypłata nigdy nie na czas a kierownictwo nawet ma własnego szofera i wille za Wagrowcem taka ze ho,ho...ludzi mają w xxxxxxx tylko jak jest robota to w sobotę zapraszają do pracy, oby jeszcze były wypłaty na 10 bo to nie jest zgodne z kodeksem pracy, za ratami bank nie czeka, chyba musza czekać na kolejną kontrolę z inspekcji to na pewno ich to coś nauczy....
użytkownik
22 maj (4 miesiące temu)
22 maj (4 miesiące temu)
@Jolka14 czy nieterminowe płatności to jednorazowa sytuacja, czy może nagminna? Zgłaszałaś to gdzieś, lub może interweniowałaś?

Co o opinii Jolki myślą inni pracownicy firmy Ludwik Styl, czy jest wiarygodna?
użytkownik
8 cze (4 miesiące temu)
8 cze (4 miesiące temu)
Czy tak dobrze jest w firmie i dlatego rzadko piszecie?
użytkownik
22 cze (3 miesiące temu)
22 cze (3 miesiące temu)
Jaki jest powód, że macie opóźnione wypłaty?
użytkownik
11 lip (3 miesiące temu)
11 lip (3 miesiące temu)
Witam chciałabym żeby ktoś mądry mi wytłumaczył czy to jest możliwe przepracować cały miesiąc na stawce za godzine wychodzi stawka godzinowa ,dostać jakąś sumę premii a później się okazuje że ta premia jest w tej stawce godzinowej nie poza wypracowanymi godzinami ale w nim czy tak można
użytkownik
11 lip (3 miesiące temu)
11 lip (3 miesiące temu)
Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy!!
użytkownik
11 lip (3 miesiące temu)
11 lip (3 miesiące temu)
Bardzo źle słyszałeś
użytkownik
16 lip (3 miesiące temu)
16 lip (3 miesiące temu)
Nie polecam nikomu!!! W ciągu przepracowanych kilku miesięcy tylko dwa razy wypłata była na czas, w jednym przypadku ludzie dostali pieniądze w kwocie 500zl 12 dnia miesiąca, reszta pieniędzy była 25 dnia miesiąca. Zarobki bardzo małe, ciągła kontrola ze strony szefostwa przez kamery, cały czas są montowane nowe kamery. Po zwolnieniu mnie na ostatnią wypłatę dostałem najniższą krajowa czyli 1600zl i to nie całe. Żadnych dodatków na święta, nic. Ludzi wgl nie szanują wręcz próbują nie których wykończyć. Wszędzie pijaństwo, połowa zatrudnionych chodzi pijana. Błagam was ludzie nie idźcie tam pracować!!
użytkownik
18 lip (2 miesiące temu)
18 lip (2 miesiące temu)
raczej nienauczy
użytkownik
19 lip (2 miesiące temu)
19 lip (2 miesiące temu)
Tam wszyscy łażą. A większość za windami biega żeby zapalić
użytkownik
23 lip (2 miesiące temu)
23 lip (2 miesiące temu)
Jak komuś nie po drodze z dobrą pracą to zawsze znajdzie powód żeby narzekać!!!
użytkownik
23 lip (2 miesiące temu)
23 lip (2 miesiące temu)
Proszę Cię jak tu jest dobra praca to jestes w tej elicie ha ha co ponizej tu w koncu cos pęknie
użytkownik
12 sie (2 miesiące temu)
12 sie (2 miesiące temu)
Idealnych firm nie ma ale wystarczy dobrze pracować i z całą pewnością nie trzeba będzie narzekać!!
użytkownik
14 sie (2 miesiące temu)
14 sie (2 miesiące temu)
Taka idealna ludzie mają urlop jutro święto a wyplaty nie ma niech powiedza że nas nie chca i mamy sie zwolnic bo maja nas w ciemnej D jestem solidnym pracownikiem jak utrzymac rodzine jak firma nie solidna a zarobki jak są to najmniejsze w miescie
użytkownik
16 sie (2 miesiące temu)
16 sie (2 miesiące temu)
No właśnie. Kieszenie pełne mają a nas olewają. Po to pracujemy,by mieć pieniądze. Banki i inne instytucje nie będą się nad nami użalać.Za mało zwolnien z paragrafu było?Od nas wymagaja, aby wywiązać się ze swoich zadań a sami nie potrafią.
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Dla Pani Księgowej - wpis z innego forum i nie życzę sobie wypisywania imion zgodnie z RODO!!! Chyba że nie wie Pani co to jest !!!!!!
Ja też serdecznie pozdrawiam Pana Tomka. To co Pani tutaj wypisuje to chyba lekarstwo na własne frustracje. Faktury zawsze były na bieżąco przekazywane do księgowości w kopertach nie raz po dwa razy dziennie. To bałagan tam powodował i powoduje tak jak jest płacone. adresy e-mail nie po weryfikowane u dostawców faktury przychodziły na nie istniejące skrzynki a później problemy do wszystkich innych a nie do samych siebie. Dodatkowo odnosząc się do weryfikacji przez rzekomo wykwalifikowaną kadrę to z tej firmy zwolniłem się sam jak 99,9% załogi, która odeszła po tym jak szefostwo zaproponowało mi 15 gr podwyżki tłumacz się tym "że i tak ma Pan jedną z wyższych stawek - 13,50 na godzinę :O.
Pozdrawiam R.
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)
Na miejscu Szefostwa radziłbym, aby wypłaty były na czas w tym miesiącu... chyba ze chcą się pozbyć kilku dobrych pracowników z paragrafu...
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)
Z tego co mi wróbelki doniosly inspekcja pracy sie interesuje moze i lepiej do nas
użytkownik
10 wrz (miesiąc temu)
10 wrz (miesiąc temu)
Winę mają obie strony... Wypłat może i nie ma na czas, ale kto potrafi zawalczyć o swoje - dostanie tyle ile jego praca jest warta. Narzekają najwięcej młodzi, którzy przychodzą bez doświadczenia, umiejętności i chęci do pracy ale za to z wygórowanymi wymaganiami. Narzekają także starzy pracownicy, którzy po x lat pracują za tę samą stawkę (oczywiście o podwyżkę się nie upomni żaden), a dać ich na inne stanowisko pracy nie można, bo grożą zwolnieniem, snują się z konta w kąt i za nic chcieliby zarabiać pieniądze.
Ludzie jeśli tak wam źle w ls to idźcie gdzie indziej a zobaczycie jak trzeba ciężko pracować na tą minimalną krajową ehh...
Mi osobiście pracuje się dobrze szczególnie ze względu na ludzi i rodzinną atmosferę. Z szefostwem też idzie negocjować ale do tego trzeba rozmowy jak człowiek z człowiekiem i trochę kultury osobistej...
Nie zmienia to jednak faktu, że ostatnio dzieje się coraz gorzej w tej firmie i oby podniosła się z kolan.
użytkownik
22 mar (6 miesięcy temu)
22 mar (6 miesięcy temu)
Panie Tomku trzeba było się podpisać ????, leasing podstawową formą inwestowania, faktury żeby były opłacone muszą być oddane do księgowości, kadra wykwalifikowana zweryfikowała Cię i dlatego szukasz szczęścia zawodowego gdzie indziej. Po co wylewać frustracje na tej stronie nie lepiej wziąć się za siebie. Mimo wszystko pozdrawiam ????
użytkownik
10 sie (2 miesiące temu)
10 sie (2 miesiące temu)
Ja też serdecznie pozdrawiam Pana Tomka. To co Pani tutaj wypisuje to chyba lekarstwo na własne frustracje. Faktury zawsze były na bieżąco przekazywane do księgowości w kopertach nie raz po dwa razy dziennie. To bałagan tam powodował i powoduje tak jak jest płacone. adresy e-mail nie po weryfikowane u dostawców faktury przychodziły na nie istniejące skrzynki a później problemy do wszystkich innych a nie do samych siebie. Dodatkowo odnosząc się do weryfikacji przez rzekomo wykwalifikowaną kadrę to z tej firmy zwolniłem się sam jak 99,9% załogi, która odeszła po tym jak szefostwo zaproponowało mi 15 gr podwyżki tłumacz się tym "że i tak ma Pan jedną z wyższych stawek - 13,50 na godzinę :O.
Pozdrawiam R.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

sad

Kirchhoff gniezno

Pod gołębiem

ispot

SAD POlska

salesmanago

poznań

tsl chełm

zre katowice

euro labora

kubrak

LACROIX

pronobel

wrocławski park wodny

siemens

metrix

grządka

sena

pneumat system

pneumat

orkla care

green center

polsuper

pol super

Toyota bielany

Instytut Morski

Pizza hut wrocław

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin