Korzystałeś z usług MACED Sp. z.o.o. - Polanów? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Drogi Antosiu. To cudowne patrzeć jak nisko upadli żeby zdobyć naiwnych do pracy. Motto brzmi tak "Rządzimy my reszta to psy". Chyba nie wierzysz w to, że obchodzisz kogoś z kierownictwa? buahahahaha
Ja akurat pracowąłem i jak jesteś kumaty i się umiesz dogadać to jest w porządku, najwyraźniej tego nie potrafisz. A tak, w każdej pracy jest. Trzeba się umieć dogadać
W Bydgoszczy jest ok. Ludzie są wporzadku i szefostwo jak i kierownictwo też. Każdy się dogaduje. Czasem lepiej czasem gorzej ale jesteśmy tylko ludźmi. Co nie zmienia faktu, że pracy ostatnio jest bardzo dużo, ale nadgodziny wypłacane uczciwie. Polecam
Tam wiecznie są nadgodziny od samego początku jak magazyn jest przeniesiony do Bydgoszczy wieczne nadgodziny. Kierownictwo oszczędza na pracownikach bardziej opłaca się zapłacić za nadgodziny niż zatrudnić nowe osoby...
Może lepiej popatrzeć na to z pozytywnej strony. Poprzez nadgodziny można sobie dodatkowo zwiększyć wynagrodzenie. Nikt nikogo nie zmusza do pracy po godzinach. Większość osób ceni sobie możliwość zarobienia dodatkowo kilku złotych. Jak dla mnie to uczciwe rozwiązanie dla obu stron :)
Bzdura. Maced to chyba jedna z nielicznych firm gdzie faktycznie każdy pracownik traktowany jest uczciwie i tak samo bez względu na stanowisko na jakim pracuje. Nie wiem kto i na jakiej podstawie wypisuje bzdury na temat kierownictwa typu "rządzimy my reszta to psy". Pracuje w tej firmie już od pewnego czasu i zauważam bardzo dobre relacje w stosunku kierownictwo-pracownicy. Pracownicy nie są traktowani jak trybiki w maszynie, a przykładem że tak nie jest, jest choćby fakt, że po 2 dniach pracy każdy z moich przełożonych znał moje imię, choć ja nie zdążyłem poznać jeszcze ich. Byłem zaskoczony postawą kierownictwa, ich otwartością i chęcią pomocy na początku mojej pracy. Jestem przekonany, że komentarze typu "kierownictwo nisko upadło" to nic innego jak fałszywe opinie konkurencji lub złośliwych, bo prawda jest zupełnie inna.
Dyrektorze PW
To że wykasujesz smsy nie oznacza że ich nie ma
Powiedz wszystkim na spotkaniu kto ma z góry 100% premi a kto nie, pewna kartka mówi o tym bardzo dosadnie
I obietnicą nie zwolnienia i zawsze premii jej nie dostaniesz
Dopisywanie palet a później praca po godzinach nie dla mnie ale słupki muszą się zgadzać
Zamówień jak na lekarstwo a mówiłeś że weznisz się za dyrektora eksportu i co?
Ludzie są zwalnianiani, nie przedłużane umowy a ty sciemniasz do okola że jest super
Zawsze tak jest, że komuś coś nie odpowiada, ale trzeba być profesjonalnym, ja się z Tobą zgadzam. Uważam tylko, że prowadzenie dyskusji z takimi ludźmi jest bez sensu, kto pracuje ten wie, że nie jest źle i warunki są całkiem dobre.
Nie będę się rozpisywał bo nie ma sensu, powiem tylko tyle, że firma jest uczciwa to dają dobre warunki, nie ma żadnych obaw, szczerze mówiąc każdemu życzę takiego pracodawcy.
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":