test

Opinie o Market Access Warszawa

Korzystałeś z usług Market Access Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): oslo
Data: 2016-11-23 23:23

Wizyt: 12047
Komentarzy: 569
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
23.11.2016 (2 lata temu)
23.11.2016 (2 lata temu)

Market Access Warszawa

Hej, ja byłem zatrudniany przez agencję pracy tymczasowej i wydaje mi się że to na początek najlepsza forma poszukiwania pracy i zatrudnienia. Ja byłem zatrudniony przez tą agencję http://www.mg-solutions.pl/ i gorąco polecam :)
autor
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Witam
Ja bylam u prawnika zapytac co w takiej sytuacji dowiedzialam sie tyle ze to nie jest umowa o prace wiec do sądu pracy nie moge isc. Co najwyzej moge zalozyc sprawe cywilno prawna na swoja ręke.
Mysle ze nie ma sensu tutaj wypisawac nic na temat tej firmy i co kto sie dowiedzial bo prezesik tez ma do niej dostep nie zapominajcie. I napewno poczytal sobie to i owo i dlatego tak ma xxxxxxx na ludzi ktorzy do niego dzwonia.
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Sporo komentarzy usuniętych. Pozdrawiamy panie prezesie (małe litery celowo użyte, bo na szacunek nie zasługuje). Do zobaczenia w tv
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Puławy- Carefour
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
ciekawe czy dziś będą wypłaty. pan 'prezes' twierdzi,że dziś. Księgowa nie odbiera telefonu.
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Carrefour Zamość
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Mińsk mazowiecki
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Biała Podlaska
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Firma Market Access nie wypłaca dalej wynagrodzenia za październik i listopad, postanowiłam zasięgnąć porady prawnej, jak nie pomoże pewien krok to niestety ale będzie postępowanie sądowe
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Chełm
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Potwierdzam . Ten cały prezes jest bezczelny i robi sobie jaja z ludzi . Odpowiada w bezczelny sposób na wszystko co się do niego mówi .
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Witam firma która oklamuje ludzi pracujących ciężko okradaja wszystkich którzy mają z nimi umowy nie wypłacaja pieniędzy na czas a doprosic się o własne pieniądze jest wysmiewane przez ludzi którzy odpowiadają za nią banda oszustów i złodziei
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Krosno
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Ja tam lubię Market Access :) Pracowałem w carefour. Szczyt marzeń to nie był, ale i tak spoko, grunt, że stabilnie. Pieniądze też ok, więc może w tym roku uda się skoczyć na ten madagaskar :D
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Oszukują ludzi, nikt od października nie widział pieniędzy na koncie, nie pakuj się w to gówno bo też kasy nie zobaczysz.
użytkownik
10 sty (13 dni temu)
10 sty (13 dni temu)
Firma ostatnio ma drobne problemy, ale czy zwolniłbym się z tego powodu? Nie. Za dużo świetnych ludzi tu poznałem i cieszę się z tego co już osiągnęłam.
użytkownik
11 sty (12 dni temu)
11 sty (12 dni temu)
Można zarobić, praca czasem ciężka, ale ogółem to była dobra decyzja by zgłosić się do Market Access. Sama nie znalazłabym nic tak szybko :) jeszcze raz dziękuję miłej Pani, która ze mną rozmawiała i okazała mi wiele wsparcia!
użytkownik
15 sty (8 dni temu)
15 sty (8 dni temu)
Słyszałam, że ostatnio było trochę problemów, ale pracodawca zachował się fair wobec pracowników i sprawa powoli się wyjaśnia.
użytkownik
21 sty (2 dni temu)
21 sty (2 dni temu)
Ja czekam na wypłatę za grudzień. Październik i listopad mam już na koncie. Było trochę zawirowań, ale prace lubię i nie zmienię.
użytkownik
wczoraj 11:59
wczoraj 11:59
Widzę, że co raz więcej osób dostało pieniądze, to dobrze, czekam teraz na swoje. Jestem dobrej myśli.
użytkownik
7 sty (16 dni temu)
7 sty (16 dni temu)
Piszcie prosze w jakich miastach i sklepach macie problem z odzyskaniem pieniedzy od Market Acces.
użytkownik
8 sty (15 dni temu)
8 sty (15 dni temu)
Warszawa Carrefour

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Twinings

Inoutic

Eko taxi Kraków

Eko taxi

Befa

Niezapominajka

Panek szczecin

Carnet szczecin

Goleniów geofizyka

Winkhaus

pgd warszawa

Lublin komis

pracownicy pracownicy info

foxjobs

LIVIOON

ubs

elraf

Mostva

Styler

Praca wola warszawa

Diagnostyka

Budimex Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin