test

Opinie o MarPlan - Koszalin

Korzystałeś z usług MarPlan - Koszalin? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): hugo
Data: 2015-01-10 08:23

Wizyt: 7099
Komentarzy: 21
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
10.01.2015 (3 lata temu)
10.01.2015 (3 lata temu)

MarPlan - Koszalin

Witam wróciłem do tej firmy z powrotem do pracy dużo się poprawiło ale jeszcze czasu im potrzeba ale już jest całkiem ok.Ciężko w Polsce o normalna firmę wszędzie jest cos nie tak.
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
http://gielda.kipg.com.pl/6692490502-2/
użytkownik
13.03.2017 (rok temu)
13.03.2017 (rok temu)
UWAGA FIRMA NIE PŁACI!!!!
użytkownik
05.04.2017 (rok temu)
05.04.2017 (rok temu)
UWAGA Firma nie płaci faktr, właściciel to krętacz
użytkownik
08.11.2017 (rok temu)
08.11.2017 (rok temu)
Witam ,tam się nic nie zmieniło ,możesz pracować ale bez wypłaty tylko w czynie społecznym a jak się zwolnisz ,to nie licz na odzyskanie swoich zarobionych pieniędzy ,ponieważ kierownik jest nieosiągalny i telefonów też nie odbiera,zostaje ci wtedy Sąd Pracy !!!
użytkownik
7 mar (8 miesięcy temu)
7 mar (8 miesięcy temu)
Massakra
użytkownik
19 kwi (7 miesięcy temu)
19 kwi (7 miesięcy temu)
Czy ktoś może opisać, jak teraz prezentuje się firma na tle innych - zarówno w tym obszarze jak i lokalizacji? To bardzo cenna pomoc dla osób mieszkających w Koszalin.
użytkownik
19 kwi (7 miesięcy temu)
19 kwi (7 miesięcy temu)
Firma ma problemy z realizacją zamówień, pomimo, iż wykonaliśmy przedpłatę na realizację hali namiotowej nic się w tej sprawie nie dzieje, a ludzie z firmy oraz prezes przestali odbierać telefony. Pomimo umówionego terminu montażu hali na obecną chwilę opóźnienie w realizacji naszego zamówienia to ponad miesiąc. MASAKRA!!! Odradzam komukolwiek współpracę z firmą MARPLAN.
użytkownik
9 maj (6 miesięcy temu)
9 maj (6 miesięcy temu)
Firma Marplan spóźnia sie z realizacją zamówionej hali namiotowej ponad 4 miesiące. OD czasu zamówienia i wpłacenia zaliczki handlowiec przestał czuć sie odpowiedzialny za realizację zamówienia. Szef firmy nie odbiera telefonów. Po wykonaniu kilkuset połączeń odiera i mataczy. Uważajcie na tą firmę!!! PRZESTRZEGAM!!!
użytkownik
20 maj (6 miesięcy temu)
20 maj (6 miesięcy temu)
Jak widać, ostatnie opinie na forum zostały napisane przez klientów firmy MARPLAN. Ktoś z Was w ostatnim czasie zatrudnił się w tej firmie i może napisać o tej firmie coś więcej? Czy są na forum aktualni pracownicy MARPLAN i mogą się jakoś odnieść do ostatnich dwóch wpisów? Opinie klientów są bardzo ważne i wpływają w znaczący sposób na wizerunek firmy. Warto byłoby to wyjaśnić.
użytkownik
21 cze (4 miesiące temu)
21 cze (4 miesiące temu)
Jak na dzień dzisiejszy wygląda sprawa realizacji zamówionej hali? Już prawie wpłaciliśmy zaliczkę, ale w ostatniej sekundzie postanowiliśmy sprawdzić opinie i natknęliśmy się m.in. na tą. Proszę o więcej informacji - jak to wygląda na dzień dzisiejszy?
użytkownik
22 cze (4 miesiące temu)
22 cze (4 miesiące temu)
@STB, czy reprezentujesz firmę współpracującą z firmą MarPlan? Opinie na forum są zawsze subiektywnym zdaniem pracowników. Warto do niektórych podchodzić z dystansem. Może warto po prostu zadać te pytania bezpośrednio komuś z firmy MarPlan? Współcześnie wiele firm, zanim podejmie ostateczną decyzję o współpracy, stara się dowiedzieć o swoim przyszłym kontrahencie jak najwięcej.
użytkownik
27 sie (2 miesiące temu)
27 sie (2 miesiące temu)
wpłaciłem kaucje wysoka kilkadziesiąt tyśięcy i zero odzewu , nie wiem co teraz
użytkownik
9 lis (11 dni temu)
9 lis (11 dni temu)
Wypowiedzieć umowę w związku z nie wywiązaniem się umowy oraz żadać zwrotu zaliczki.
użytkownik
17 wrz (2 miesiące temu)
17 wrz (2 miesiące temu)
Mam taki sam problem, wygląda to nie dobrze. Ja już zapraszam do kontaktu w sprawie wspólnego odzyskania wyłudzonych pieniędzy. Piszcie, weźmy się za oszustów.
użytkownik
09.07.2015 (3 lata temu)
09.07.2015 (3 lata temu)
cos podobnego, jak to dostaje się u nich wynagrodzenie w ratach, nie wiem czy to jest napisane w umowie @wojt. Teraz nie wiem jak to można wynegocjować czy jakoś ich ponaglić, bo przecież nie mają już tutaj ogłoszonej upadłości ani o długach u nich też nic nie wiem, żbey były, więc moim zdaniem jest dobrze.
użytkownik
15.07.2015 (3 lata temu)
15.07.2015 (3 lata temu)
Ojj Tomek, Tomek...Nie jest, nie było i już zapewne nie będzie dobrze.
użytkownik
18.08.2015 (3 lata temu)
18.08.2015 (3 lata temu)
Jeżeli ktoś na siłę będzie chciał się tu dostać to pewnie poprzez upór uda mu się to zrobić, ale raczej kariery już nie zrobi. No chyba, że firma w międzyczasie uniknie dotychczasowych kłopotów bądź cudownie wpadnie na dobry pomysł, który pociągnie biznes do przodu, chociaż sądząc po waszym entuzjazmie raczej się na to nie zapowiada.
użytkownik
13.12.2015 (2 lata temu)
13.12.2015 (2 lata temu)
Witajcie. Zwiedziłem ostatnimi czasy wiele firm , aż w końcu trafiłem na te.. jedną i jedyną ;) na serio jednak nie jest tak źle, jak to niektórzy opisują.
użytkownik
17.04.2016 (2 lata temu)
17.04.2016 (2 lata temu)
Młodszy Specjalista ds. Jakości jest nadal aktywny czy już znikł? Próbuje sie czegoś dowiedziec, ale widze, że nie było nikogo przez dłuższy czas, aczkolwiek mam nadzieję, że coś się zmieniło przez ten czas i byłoby super jakby ktoś dał znać co tam jak tam
użytkownik
21.05.2016 (2 lata temu)
21.05.2016 (2 lata temu)
lek, z tego co wiem to w tym momencie nie poszukują ludzi do pracy ponieważ nie mają tylu zlecceń i kontraktów ile by się mogli spodziewać. Gdzieś słyszałem, że u nich generalnie ciężko z pracą i dobrymi zarobkami, ale czy nikt nie słyszał o jakiś zmianach?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

maspex

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

tarczyński

Bakalland

andrzej pierścionek

Schwer

lubliniec
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin