test

Opinie o Mastermedia spółka jawna - Lublin

Korzystałeś z usług Mastermedia spółka jawna - Lublin? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anonim
Data: 2015-02-16 17:09

Wizyt: 6132
Komentarzy: 213
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
16.02.2015 (3 lata temu)
16.02.2015 (3 lata temu)

Mastermedia spółka jawna - Lublin

Duzo godzin, troche zaduzo ale moze byc. Przynajmnie płacą w miare sensownie jak na lublin
autor
25 sie (miesiąc temu)
25 sie (miesiąc temu)
No coz , nikt pod bronia was tu nie trzyma. Zastanawiam sie tylko dlaczego jestescie az takimi ofermami zyciowymi i nie potraficie wszystkiego powiedziec w firmie a piszecie tu na forum " opinie" . Mam nadzieje ze selekcja pracownikow bedzie bardziej zaostrzona i wszystkich was " inteligentow" pozwalniamy. Czas pokaze kto jest kompetentny.
użytkownik
1 paź (21 dni temu)
1 paź (21 dni temu)
kompetencje?, o jakich kompetencjach mowicie?!, ludzie sie maja na zebraniach wypowiadac, po co?!, po to zeby namierzyc niewygodnych i nie dajacych sie podporzadkowac pracownikow?!!!, a potem pod byle pretekstem zwolnic!!!!, czekam tylko zeby zaczela sie fala pozwow do sadu pracy , nalezy sie wam!!!!!!
użytkownik
27 sie (miesiąc temu)
27 sie (miesiąc temu)
O kurde... PPPPPPPP....
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Ta firma to jedna patologia hahaha. Chcesz się dowiedzieć czegoś na miejscu to nic nie wiedzą, dzwonisz do Lublina to już w ogóle - sami debile. Ale tak jest jak pół firmy to rodzina, haha. Filipek wielki logistyk, a jąka się jak ma coś mówić. Nie ma się co dziwić jak szwagier koordynatorka.
A Karina od ukraińców? Większego kapusia nie ma.
Albo ten cały Mikołaj kierowniczek dochodzeniowy, problem o wszystko a typ palety nie umie złożyć.
Po 2 tyg. miałem dość firmy, wytrzymałem miesiąc.
użytkownik
1 wrz (miesiąc temu)
1 wrz (miesiąc temu)
mastermedia?...porazka, mowic na zebraniach to co mowimy?, no chyba wolne zarty, po co, po to, zeby za chwile wyleciec pod byle pretekstem, wiem to z autopsji....Jezeli jestes nastawiony na zapierd...., niszczenie psychiczne , a dume schowasz w kieszen i dasz soba pomiatac, to zapraszam do mastermedia wysogotowo
użytkownik
3 wrz (miesiąc temu)
3 wrz (miesiąc temu)
Taka prawda że nie można się odezwać bo jak coś powiesz to mają cię głęboko w .... Fundamentem jest teraz Ukraina i nikt nie zaprzeczy...masz robić nie odzywać się i będzie dobrze a nowy grafik śmiech na sali...
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)
możecie coś powiedzieć na temat stanowiska asystent ds. danych podstawowych? jakie pieniądze? od rana do nocy i weekendy czy normalny system?
użytkownik
7 wrz (miesiąc temu)
7 wrz (miesiąc temu)
Praca polega na sprawnym dostarczaniu papieru toaletowego do ubikacji.Czyszczenie jak i dezyfekcja rowniez naleza do Twoich obowiazkow.Plusy praca w cieplym i w milym towarzystwie.Minusy czesto smrod jest nie do wytrzymania.
użytkownik
7 wrz (miesiąc temu)
7 wrz (miesiąc temu)
jak tacy ludzie tam pracują to firma wysokich lotów
użytkownik
9 wrz (miesiąc temu)
9 wrz (miesiąc temu)
Praca jako planista ds zakupów. Na jakie realne pieniądze można liczyć na tym stanowisku?
użytkownik
20 wrz (miesiąc temu)
20 wrz (miesiąc temu)
Jakieś informację jak wygląda praca w centrali w Lublinie? Ogólnie, atmosfera w Firmie? Zarobki? Warto aplikować?
użytkownik
20 wrz (miesiąc temu)
To w tej firmie ktoś coś planuje? (Zrobił wielkie oczy) ?!? Szok i niedowierzanie!!!!
użytkownik
21 wrz (miesiąc temu)
21 wrz (miesiąc temu)
Gdzie pracowałaś? Lublin?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

aelia

trenkwalder

Poltel

Indesit łódź

whirlpool łódź

szymanowska

archicom

gralbet

whirlpool

termetal

KORAB

budimex
casus

sekretariat kraków

sekretariat

Wspólny sekretariat

randstad tychy

randstad

Exclusive Białystok

geopartner

konsalnet poznań

konsalnet realizacja
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin