test

Opinie o Metal-Plast - Świebodzice

Korzystałeś z usług Metal-Plast - Świebodzice? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Sebastian
Data: 2014-02-03 12:11

Wizyt: 5837
Komentarzy: 111
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)

Metal-Plast - Świebodzice

Witam dostałem zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną powiecie ile aktualnie średnio zarabiacie. Jako operatorzy i czy faktycznie każdemu jest tak źle ?
autor
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Maja gdyby nie Ty, to ten portal by zginął. Kocham Cię!
użytkownik
10 paź (2 miesiące temu)
10 paź (2 miesiące temu)
@Nick @Wojtek Współczuję Wam tak złych doświadczeń z procesu rekrutacji w firmie Metal-Plast. O jakie stanowiska konkretnie się ubiegaliście? @Nick co miałeś na myśli, pisząc, iż zwalniają "jak tylko się coś nawali"?
@Torpeda Ten sarkazm jest tu zupełnie niepotrzebny. Może zechciałbyś się skupić na głównym celu tego wątku i wyrazić swoje zdanie o tym pracodawcy?
użytkownik
20 paź (miesiąc temu)
20 paź (miesiąc temu)
Była impreza integracyjna dla pracowników ,pracownicy którzy byli na niej dostali bony i upominki a ci co nie byli na niej nie dostali nic.
Brak szacunku dla pracowników naprawdę to jest żenada
użytkownik
20 paź (miesiąc temu)
20 paź (miesiąc temu)
@Jolanta Może to zostać ocenione jako pewna niesprawiedliwość, ale to dobrze, że Metal-Plast dba o atmosferę w pracy, organizując imprezy integracyjne. Może Ci pracownicy, którzy tam nie byli, dostaną te upominki trochę później. A czy ogólnie osoby zatrudnione w tej firmie mogą liczyć na jakieś premie uznaniowe?
użytkownik
5 lis (miesiąc temu)
5 lis (miesiąc temu)
No i bardzo dobrze, że tak jest. Integracja jest po to żeby się integrować, bo to ważne dla firmy, więc się nie dziw. Następnym razem idź i po sprawie, a nie będziesz się kisić w domu. Ruch to zdrowie! ;)
użytkownik
5 lis (miesiąc temu)
5 lis (miesiąc temu)
@Tuptuś Chyba w tej kwestii śmiało można przyznać Ci rację - integracja w pracy jest niewątpliwie bardzo ważna z różnych względów. A powiedz nam, jak długo i na jakim stanowisku pracujesz w Metal-Plast. Zadawałam już wcześniej to pytanie, ale nie dostałam odpowiedzi, więc może Ty to zrobisz - macie tam możliwość uzyskania premii?
użytkownik
17 lis (23 dni temu)
17 lis (23 dni temu)
dalej szukacie mistrza produkcji, napisze ktoś dlaczego cały czas powtarza się ta oferta?
użytkownik
19 lis (21 dni temu)
19 lis (21 dni temu)
Taki stan rzeczy może mieć naprawdę różne przyczyny. Zapewne Metal-Plast szuka kandydata o konkretnym profilu i taki ktoś jeszcze się po prostu nie znalazł. Wnioskuję, że bardzo chciałbyś spróbować swoich sił na tym stanowisku. Zdecydujesz się zatem na złożenie u nich swoich dokumentów?
użytkownik
20 lis (20 dni temu)
20 lis (20 dni temu)
Może dlatego, że mistrz musi być mistrzem? ????
użytkownik
19 lis (21 dni temu)
19 lis (21 dni temu)
Pracowałem w tej firmie i powiem szczerze nic ciekawego wręcz sama monotonia pracy i wielki chaos, słaba organizacja pracy , brak szacunku do pracowników i do ich pracy wykonywanej. Premie wypłacane z opóznieniem kilku dniowym wypłaty też wypłacane na ostatnią chwile. Szczerze odradzam podjęcia pracy w tej firmie.
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
Rekrutacje w tej firmie to błazenada. Właściciel razem ze swoją sekretari prowadzi rozmowę i testy!!! (rzecz ważna), sprawdza cię jak wariata, czy umiesz odpowiadać, czy pamiętasz to co napisałeś wcześniej w ankiecie, którą Ci przesyłali. Cały czas szukają Kierownika produkcji i Dyrektora, bo notorycznie ich wymieniają jak tylko coś nawalą. Od początku coś tu śmierdzi i mówi że trzeba wiać. Dobrze że się nie zdecydowali na mnie.
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Miałem to samo wrażenie test , rozmowa pytania trochę nie na miejscu , wylądowałem w innej firmie obok nich i już 3 miesiąc jako mistrz robię i daje rade.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

warsaw media house

Konstal

Sowa trans

carlsberg

Fabres

green factory zdunowo

green factory

Jan-Trans

geostandard

Pół foods
Pol foods

Credit Agricole

kłodzko

thoni alutec

toyota bank

pilkington skierniewice

pilkington

prewenta

mister minit

Jerozolimskie

minit

wody polskie

Harter

dom bud zachód Środa Wielkopolska
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin