test

Opinie o METALTON Poniatowa, woj. Lubelskie

Korzystałeś z usług METALTON Poniatowa, woj. Lubelskie? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): dawny pracownik
Data: 2009-12-07 14:39

Wizyt: 15390
Komentarzy: 4
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
07.12.2009 (9 lat temu)
07.12.2009 (9 lat temu)

METALTON Poniatowa, woj. Lubelskie

METALTON

!!!!!!!!!!!!!!!!!! UWAGA NA OSZUSTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nikomu nie polecam pracy u Wiesława Olchawskiego. Koleś jest bezczelny i traktuje podwładnych jak śmieci. Cała ta narzędziownia to typowy LUBELSKI OBÓZ PRACY.

Nie wierzcie w te brednie jakie wygaduje o zarobkach. Zarobki w rzeczywistości są bardzo niskie i w ogóle nie adekwatne do pracy. Cwaniaczek najpierw umówi się na jedną stawkę z pracownikiem( najczęściej telefonicznie), zapewniając że jakoś się „dogadamy” a jak przyjdzie do podpisania umowy to zacznie ściemniać że jednak stawka jest zbyt duża i nie chce drażnić tym innych pracowników i tym samym da niższą kwotę na umowie.

Zarobki są następujące:

- początkujący operator - 7zł brutto/h
- po roku czasu - 8.5 zł brutto/h
- max stawka to 13 zł brutto/h – pracownik z 4 letnim stażem pracy.

Większość pracowników ( Operatorzy CNC) zarabia 1000-1200 zł netto. Rotacja pracowników jest bardzo duża. Ostatnio zatrudnił młodego absolwenta politechniki któremu pewnie też naobiecywał szkolenia i inne cuda. Koleś zrezygnował z pracy po 1 miesiącu.

Sam sposób traktowania pracowników jest bardzo lekceważący i chamski. Ciągle tylko zbywa każdego pracownika który upomina się i walczy o swoje. Ostatnimi czasy koleś obiecał podwyżki które jak zwykle okazały się kłamstwem. Praca jest 3 zmianowa. Gospodarka narzędziowa pozostawia duża do życzenia( brak podstawowych narzędzi skrawających, pomiarowych itp).BHP tam nie istnieje. Większość pracowników jest bardzo nie zadowolona z zarobków jak i traktowania ich.

Tu są dane firmy:

Metalton
ul. Przemysłowa 31
24-320 Poniatowa
tel/fax: +48 81 820 5947
www.metalton.com.pl

I na koniec jedna istotna rzecz:

Proszę w poniższym linku zobaczyć co napisała użytkowniczka „anna” o firmie metalton:

http://praca.wp.pl/OID,25099838,kat,18453,wid,9754839,opinie.html?redir_url=http%3A%2F%2Fpraca.wp.pl%2Fkat%2C18453%2Ctitle%2CWykryto-oboz-pracy-na-Opolszczyznie%2Cwid%2C9754839%2Cwiadomosc.html%3F&ticaid=193a2&_ticrsn=3
użytkownik
24.07.2013 (5 lat temu)
24.07.2013 (5 lat temu)
pierdu pierdu co piszesz dawny pracowniku to nie do końca prawda. Stawki jak ustalisz z Pracodawca osobiście to masz takie. A że Ty to robisz przez tel to wybacz. (dziecko też zrobiłbyś przez tel?) BHP a gdzie ono teraz jest?? w żadnej firmie na zakładzie nie ma BHP! A jeśli nie było by tam rygoru to byłby tam istny bajzer każdy by sie opierdzielał a pieniadze by chciał.
użytkownik
19.04.2014 (4 lata temu)
19.04.2014 (4 lata temu)
Chyba największe dziadostwo na całej Lubelszczyźnie. radzę się 10 razy zastanowić wszystkim tym którzy mają zamiar w ogóle myśleć o pracy w tej firmie. Nie ma sensu.
użytkownik
19.12.2014 (4 lata temu)
19.12.2014 (4 lata temu)
Zgadzam się z tym tekstem w całej rozciągłości, tam jest istny kołchoz, nie liczą się z niczym i nikim. To wyjątkowo podli ludzie, nie tylko Olchawski ale też Dorota Furtak jest wredna zresztą jej brat Grzesiek Olchawski też. Po prostu zachłystneli się bogactwem i myślą że im wszystko wolno. Te bzdury o podwyżkach, premii, owszem istnieją premie ale dla wyjątkowych wybrańców takich jak Migora Jacek który dostaje po 500zł premii za kopanie dołków pod pracownikami.Najlepiej omijać to miejsce bardzo szerokim łukiem, bo nawet po kilku tygodniach pracy METALTON będzie wam się śnił jak najgorsza trauma .

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kik textil

Aspen polska

archman

Kik

taxify

uber eats

Art reno Zabrze

Art reno

Artykuły Reno

Zabrze

italimport

lingua house katowice

atem

Promedica24

nokia

transcom gdańsk

transcom
Ing Bank

dentus

Zpd kalisz pomorski

Kppd szczecinek

Medim

Metaltech mirosławiec

Plum

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin