test

Opinie o Metro Warszawskie - Warszawa

Korzystałeś z usług Metro Warszawskie - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): czarny_20
Data: 2011-12-15 15:02

Wizyt: 4463
Komentarzy: 259
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
15.12.2011 (6 lat temu)
15.12.2011 (6 lat temu)

Metro Warszawskie - Warszawa

Witam

Czy ktoś posiada informację na temat pracy w/w firmie na stanowisku dyspozytora stacji ?
autor
23 wrz (24 dni temu)
23 wrz (24 dni temu)
Nie sikaj tymi sloganami, że takie wymagania i te psychotesty haha jak patrzę na niektórych mechaników to szczać mi się chce że śmiechu JAK????? ????????????
użytkownik
23 wrz (24 dni temu)
23 wrz (24 dni temu)
Popieram, rób swoje, a takich nieudaczników i narzekaczy jak "Metro" jest pełno w każdej firmie.
użytkownik
24 wrz (23 dni temu)
24 wrz (23 dni temu)
W punkt
użytkownik
25 wrz (23 dni temu)
25 wrz (23 dni temu)
@Janek, ciesze się, że jesteś wśród osób, które są zadowolone z pracy w firmie Metro Warszawskie. Czy możesz przedstawić, jak dokładnie wygląda kwestia wynagrodzenia w Twoim przypadku? Poza stałą stawką możesz liczyć na jakieś dodatkowe systemy motywacyjne? Opisz, jak to wygląda.
@Ryszkiszyszki, brałeś udział w ostatnich naborach do pracy w Metro Warszawskie?
użytkownik
25 wrz (22 dni temu)
25 wrz (22 dni temu)
A takich frajerów jak ty jeszcze więcej☺
użytkownik
26 wrz (22 dni temu)
26 wrz (22 dni temu)
ja tesz
użytkownik
26 wrz (21 dni temu)
26 wrz (21 dni temu)
No napisałem przecież o dodatkach.
użytkownik
26 wrz (21 dni temu)
26 wrz (21 dni temu)
Bardzo ładnie obrażasz kolegów z pracy.
użytkownik
23 mar (6 miesięcy temu)
23 mar (6 miesięcy temu)
Wiesz może czy można cv jeszcze wysyłać czy nabór już się zakończył?
użytkownik
24 wrz (23 dni temu)
24 wrz (23 dni temu)
Nabór się skończył, już wystawiane są skierowania na badania, wiem bo jadę je w czwartek odebrać.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kirchhoff gniezno

Pod gołębiem

ispot

SAD POlska

salesmanago

poznań

tsl chełm

zre katowice

euro labora

kubrak

LACROIX

pronobel

wrocławski park wodny

siemens

metrix

grządka

sena

pneumat system

pneumat

orkla care

green center

polsuper

pol super

Toyota bielany

Instytut Morski

Pizza hut wrocław

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin