test

Opinie o Metro Warszawskie - Warszawa

Korzystałeś z usług Metro Warszawskie - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): czarny_20
Data: 2011-12-15 15:02

Wizyt: 4770
Komentarzy: 323
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
15.12.2011 (7 lat temu)
15.12.2011 (7 lat temu)

Metro Warszawskie - Warszawa

Witam

Czy ktoś posiada informację na temat pracy w/w firmie na stanowisku dyspozytora stacji ?
autor
27.11.2018 (2 miesiące temu)
27.11.2018 (2 miesiące temu)
A w xxxxxxx główne idee to: xxxxxxx , umundurowanie, inspektorowanie. A właściwie jakie obowiązki ma tam inspektor. Sprawdzać czy polary pod mundurem nosimy? Dba w ten sposób o bardzo pozytywny wizerunek firmy. Opowieść czas zacząć.
użytkownik
27.11.2018 (2 miesiące temu)
27.11.2018 (2 miesiące temu)
A kto jest w tym gronie najważniejszych pracowników? Oprócz wartowników SOM?
użytkownik
27.11.2018 (2 miesiące temu)
27.11.2018 (2 miesiące temu)
Nie będę się kontaktować z BK bo to nic nie pomoże,weźcie się w końcu za to jak pracownik jest traktowany przez swojego niby przełożonego(brygadziste)dzieje się tak na STP.
użytkownik
27.11.2018 (2 miesiące temu)
27.11.2018 (2 miesiące temu)
To chyba w sklepie rybnym w Pociejowie dolnym pracujesz
użytkownik
27.11.2018 (2 miesiące temu)
27.11.2018 (2 miesiące temu)
A gdzie jest napisane , że podwyżki są po nowym roku. Bo jakoś nie widziałem tego pisma? Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
użytkownik
27.11.2018 (2 miesiące temu)
27.11.2018 (2 miesiące temu)
Mi tam też pasuje
użytkownik
30.11.2018 (2 miesiące temu)
30.11.2018 (2 miesiące temu)
Dyspozytor,Dyżurny stacji, Maszynista i cały serwis na STP to właśnie Ci ludzie mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo w MW
użytkownik
01.12.2018 (2 miesiące temu)
01.12.2018 (2 miesiące temu)
Chciałem zostać maszynistą. Proponowana stawka na kursie: MINIMUM KRAJOWE, a stawka po kursie i egzaminach: NIEZNANA.

Dziękuję bardzo. To w Biedrze czy innym Lidlu na dzień dobry masz większy start.
użytkownik
02.12.2018 (2 miesiące temu)
02.12.2018 (2 miesiące temu)
Powodzenia na kasie w Biedronce w takim razie. Idealny wpis do CV.
Zero myślenia u ciebie, wiem, że na kursie zarabia się mało, ale ty się wtedy uczysz a nie pracujesz. Generujesz koszty dla firmy. Rozumiesz? Coś tu ściemniasz z tą nieznaną stawką, jak zawsze stawka jest podawana od razu podczas rozmowy o pracę.
użytkownik
02.12.2018 (2 miesiące temu)
02.12.2018 (2 miesiące temu)
Zdecydowanie lepszym wpisem w CV będzie "Przestawianie nastawnikiem jazdy i znajomość szlaku tunelów metra". A stawka po kursie jest wiadoma, 3000-3050 brutto podstawy, ale nie zawsze jest podawana na starcie aby potencjalny kandydat nie uciekł za szybko.
użytkownik
02.12.2018 (2 miesiące temu)
02.12.2018 (2 miesiące temu)
Ściemnianie z nieznaną stawką - dobry bajer.
Sherlocku Holmesie, gość który ze mną rozmawiał podał mi tylko stawkę na chwilę obecną. Zapytałem go o zarobki już po zaliczonych egzaminach - facet nie potrafił mi tego powiedzieć. Nie chce mi się dokładnie tłumaczyć przebiegu z rozmowy kwalifikacyjnej, wszak ja mam taki punkt widzenia, a ty masz swój punkt widzenia, no i na tym się skończy rozmowa.
użytkownik
02.12.2018 (2 miesiące temu)
02.12.2018 (2 miesiące temu)
Dziwne... Mi stawke podali, z zastrzeżeniem że z dużym prawdopodobieństwem do czasu zakończenia kursu będzie wyższa niż podają teraz bo najprawdopodobniej w między czasie będą podwyżki...
użytkownik
04.12.2018 (2 miesiące temu)
04.12.2018 (2 miesiące temu)
Czyli Rico ściemnia albo nie potrafi się upomnieć o swoje.
użytkownik
03.12.2018 (2 miesiące temu)
03.12.2018 (2 miesiące temu)
Tak się z ciekawości spytam.
Czy na stanowisku "maszynisty" pracowała lub pracuje kobieta?
Sporo jest jeszcze "maszynistów" którzy zaczynali w 1995r?
Ogólnie myślałem, że praca tam jest bardziej prestiżowa i więcej można zarobić niż w TW czy MZA.
Kiedyś składałem CV tam ale nikt nie odpowiedział.
użytkownik
04.12.2018 (2 miesiące temu)
04.12.2018 (2 miesiące temu)
W TW dają sporo więcej, a w porównaniu do MZA zarobki podobne
użytkownik
04.12.2018 (2 miesiące temu)
04.12.2018 (2 miesiące temu)
Że ty nie wiesz, to wcale nic nie znaczy.
użytkownik
04.12.2018 (2 miesiące temu)
04.12.2018 (2 miesiące temu)
czy ktoś się orientuje i mógłby podpowiedzieć na temat zarobków mechanika taborowego?
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
Bardzo stabilny pracodawca
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
3200 brutto + 40% premii
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
Jak na razie firma stabilna.
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
nie w sklepie rybnym tylko w bilfingerze
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
W kiedyś była kontrola Państwowej Inspekcji Pracy, która stwierdziła że na stanowiskach pracy są zatrudniane osoby, które nie spełniają wymogów, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury "rozporządzenie odnośnie wymagań jakie powinny spełniać osoby na stanowiskach w zakresie bezpieczeństwa ruchu kolejowego", a po deregulacji zawodów wewnętrznych przepisów Metra Warszawskiego ( maszynista, dyżurny ruchu i itd.) I widać, że ta polityka nadal jest prowadzona, czyli układy i kolesiostwo.
Czekać tylko jak kiedyś stanie się tragedia i do Metra Warszawskiego wejdzie Prokuratura.

A sam osobiście wolę nie korzystać z usług Metra Warszawskiego.
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
Informujemy, że Pracownicy Metra Warszawskiego Sp. z o. o. zatrudnieni na stanowiskach związanych
z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego spełniają wymagania zgodnie
z obowiązującymi przepisami.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

starachowice

Unihaus

Manpower Łódź

Lamina

sprintbox

kir

szybka kolej Miejska

stalprodukt zamość

Otto workforce

Welcome Airport Services

Dębki

Romet

Habia

abb

ploh

Foseko

stokson

Magnolia

sepo

piaseczno

Aaa auto

reform capital

Amii

trans koszalin

trans białogard

west trans

Warta dąbrowski

Warta

Joanna sochacka Pietrzyk

Marcin sztuka

Olsztyn
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin