test

Opinie o Militaria.pl - Wrocław

Korzystałeś z usług Militaria.pl - Wrocław? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Shackal
Data: 2012-05-22 17:40

Wizyt: 3044
Komentarzy: 125
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
22.05.2012 (6 lat temu)
22.05.2012 (6 lat temu)

Militaria.pl - Wrocław

Kupiłem ostatnio namiot na Militaria.pl i jest z niego bardzo zadowolony. Paczka odpowiednio zapakowana szybko dotarła do mnie. Polecam
autor
27 wrz (miesiąc temu)
27 wrz (miesiąc temu)
Witam, bardzo dużo piszą Panśtwo opinii o pracy na sklepie, natomiast ma ktoś doświadczenie na stanowisku „specjalista ds. zakupów” ? Warto ?
użytkownik
28 wrz (miesiąc temu)
28 wrz (miesiąc temu)
Pewnie trochę lepiej niż na sklepie. Ale jak się nie sprawdzisz to pewnie dowiesz się tego ostatniego dnia okresu próbnego :D
użytkownik
30 wrz (miesiąc temu)
30 wrz (miesiąc temu)
Czyli rozumiem, że ktoś się już naciął na to stanowisko ?
użytkownik
28 wrz (miesiąc temu)
28 wrz (miesiąc temu)
@Pytający, widzę, że jesteś zainteresowany tym stanowiskiem. Aplikowałeś już?
@Cattleman, rozumiem, że pracowałeś lub pracujesz obecnie w Militaria.pl. Czy to, o czym piszesz, często zdarza się w tej firmie? Jaki jest tego powód?
użytkownik
30 wrz (miesiąc temu)
30 wrz (miesiąc temu)
Po prostu praca w tej firmie nie jest pracą stabilną, niezależnie od działu, co już wiele osób tutaj pisało, a ja mogę potwierdzić. Ktoś fajnie napisał, że zawsze wynajdą jakiś powód, a jak nie, to go stworzą, co tu więcej dodawać?
użytkownik
1 paź (miesiąc temu)
1 paź (miesiąc temu)
A jak ludzie w tym dziale ? Bo praca to jedna sprawa a atmosfera w pracy druga.
użytkownik
4 paź (miesiąc temu)
4 paź (miesiąc temu)
@Pytajacy, zadajesz bardzo szczegółowe pytania, wnoszę więc, że jesteś żywo zainteresowany podjęciem pracy w Militaria.pl na stanowisko, o którym wspominałeś. Zdecydowałeś się aplikować? Czy firma prowadzi obecnie taką rekrutację?
@eklerek, po brzmieniu Twoich wypowiedzi wnioskuję, że nie pracujesz już w Militaria.pl. Czy mogę zapytać, dlaczego rozstałeś się z firmą? Jeśli oczywiście chcesz i możesz powiedzieć.
użytkownik
5 paź (miesiąc temu)
5 paź (miesiąc temu)
Zwolnienie o pracę musi być uzasadnione, gdy zatrudnienie jest na okres nieokreślony (w praktyce w Polscenikt od ręki nie dostaje takiej umowy) A jeżeli nawet masz umowę na czas nieokreślony, to do 3 lat pracy w firmie masz 2 tygodnie wypowiedzenia. Zwykle pracodawca daje wtedy ofertę "nie do odrzucenia" tj. za porozumieniem stron, wylatujesz natychmiast, w zamian zapłacimy Ci jeszcze za te dwa tygodnie. I tak to się odbywa. Ludzie, w jakim wy świecie żyjecie, że nie wiecie że tak to się w tym kraju robi???
użytkownik
5 paź (miesiąc temu)
5 paź (miesiąc temu)
Dokładnie, a w firmie Militaria, jest to raczej powszechna praktyka (często bez podania ŻADNEGO powodu) niektórzy dalej myślą, że Świat stoi w miejscu, rynek pracownika się zmienia i ludzie mają na szczęście lepsze alternatywy niż niepewna praca z kosmicznymi wymaganiami i marnymi zarobkami.
użytkownik
10 paź (miesiąc temu)
10 paź (miesiąc temu)
Mam pytanie obecnie Militaria.pl poszukuje pracowników aż w 8 miastach (oferty na pracuj.pl). Powiedzcie mi czy otwierają nowe sklepy czy zwiększają liczbę pracowników?
użytkownik
11 paź (miesiąc temu)
11 paź (miesiąc temu)
Szukają, bo jak możesz się domyśleć z innych opinii tutaj, jest tam bardzo duża rotacja pracowników. Ludzie nie chcą pracować w takich warunkach.
użytkownik
11 paź (miesiąc temu)
11 paź (miesiąc temu)
@fisher78, dziękuję za dość szczegółowe przedstawienie sprawy. Nie wygląda to aż tak źle, jeśli przy wypowiedzeniu za porozumieniem stron dostaje się jeszcze wynagrodzenie za odpowiedni czas, choć rozumiem, że raczej każdy wolałby nie dostać wypowiedzenia. Piszesz, że takie sytuacje są powszechne w Militaria.pl - masz jakiś pomysł na to, czym są spowodowane?
użytkownik
13 paź (miesiąc temu)
13 paź (miesiąc temu)
nie wygląda to aż tak źle? szczególnie jak się dostaje wypowiedzenie bez podania przyczyny w piątek na koniec miesiąca, tuż przed końcem pracy, a płacić należne w takim wypadku po prostu muszą i żadna to łaska z ich strony. Ale pewnie teraz to się zmieni bo już nie będzie tak łatwo jeleni znaleźć zasuwających na chwałę firmy i systemu :D Generalnie te rotacje bardzo negatywnie odbijają się na merytorycznej wiedzy pracowników będących na sklepie, tym bardziej, że szkolenia są dość...prowizoryczne. Później pracownicy z większym stażem muszą przed klientami świecić i tłumaczyć błędy nowicjuszy, a przecież co to klienta obchodzi? i tak się kręci.
użytkownik
17 paź (miesiąc temu)
17 paź (miesiąc temu)
@MM, oczywiście, taki jest obowiązek pracodawcy, więc dobrze, że go w tej sytuacji spełnia. Czy Ciebie spotkała taka sytuacja czy wiesz o tym po prostu z obserwacji? Chciałabym jeszcze dopytać o te szkolenia, o których wspominasz - gdybyś mógł napisać kilka słów na ich temat, jak się odbywają, i tak dalej - byłabym wdzięczna.
użytkownik
24 paź (27 dni temu)
24 paź (27 dni temu)
Szukają z dwóch powodów. Pierwszy wyżej wymieniony bo ludzie rotują nie wytrzymując sytuacji. Po drugie zbliżają się święta więc sezon gdzie ruch będzie największy. Po co zatrudniac dodatkowych ludzi w środku roku żeby mieli czas się wdrożyć. Lepiej zrobić to w listopadzie, po to żeby w czasie największego ruchu oprócz ogarniania klientów trzeba pilnować "swiezakow" wiadomo nauczyć się trzeba ale to też regularna praktyka firmy że zatrudniają przed samym pikiem.
użytkownik
24 paź (27 dni temu)
24 paź (27 dni temu)
@Cattleman, to prawda, zbliża się najgorętszy okres w roku. Czemu sądzisz, że osoby zatrudnione nawet chociażby w listopadzie, przez miesiąc nie zdążą nauczyć się wszystkiego, co potrzebne im do pracy w Militaria.pl? Myślę, że jest to dość sporo czasu.
użytkownik
25 paź (27 dni temu)
25 paź (27 dni temu)
Patrycja, mylisz się i to bardzo. Asortyment jest bardzo specyficzny i za razem indywidualny. Nie ma szans aby sprzedawca z innej branży przeszedł do Militaria.pl tak jak np. z RTVEuroAGD do MediaMarkt i na drugi dzień robił sprzedaż. Tu nauka do zadowalającego poziomu trwa min 2-3 miesiące tyle ile okres próbny. Czyli łatwo jest się domyślić co będzie z nowo zatrudnionymi osobami jeżeli są zaplanowane na okres świąteczny. W styczniu spotkasz ich w PUP ;)
użytkownik
31 paź (20 dni temu)
31 paź (20 dni temu)
@www, dziękuję za zwrócenie uwagi na pewne kwestie i opisanie, jak wyglądają w Militaria.pl - właśnie na takie komentarze liczymy na forum. Faktycznie więc wygląda na to, że trzeba trochę czasu poświęcić, aby porządnie "wgryźć się" w temat. Pracujesz obecnie w Militaria.pl czy już nie jesteś związany z tą firmą?
użytkownik
9 lis (11 dni temu)
9 lis (11 dni temu)
Co tam nowego w firmie? Coś się zmieniło ostatnimi czasy aby zachęcić potencjalnych nowych pracowników?
użytkownik
9 lis (11 dni temu)
9 lis (11 dni temu)
Rozumiem, że pytasz, bo pracowałeś w Militaria.pl i jesteś zainteresowany tym, jak obecnie wygląda sytuacja w firmie. Chyba, że jednak się mylę? Jeśli tak, to popraw mnie proszę. Skoro pracowałeś w Militaria.pl, to napisz proszę, jak wyglądała Twoja praca i warunki zatrudnienia w tym czasie, który spędziłeś w firmie.
użytkownik
10 lis (11 dni temu)
10 lis (11 dni temu)
Nie pracowałem, ale zastanawiałem się nad aplikacją. Nie ukrywam, że liczne negatywne komentarze mnie przed tym powstrzymały. Może jednak coś uległo zmianie?
użytkownik
10 lis (11 dni temu)
10 lis (11 dni temu)
Nic się nie zmieniło. Jeżeli nie jesteś w desperacji nie trać czasu na tą firmę. Stracisz sporo nerwów a i tak w końcu cię zwolnią albo sam odejdziesz. Opinia dotyczy pracy w sklepie.
użytkownik
12 lis (9 dni temu)
12 lis (9 dni temu)
Zgadzam się całkowicie, śmieszne zarobki i olbrzymia ilość obowiązków. A to jak traktują Cię, przełożeni w tej firmie sprawi, że z pracy będziesz miał tylko wrzody. Lepiej już do Lidla iść, robisz to samo ale za pieniądze i traktują Cię jak człowieka a nie jak śmiecia jak tutaj
użytkownik
15 lis (5 dni temu)
15 lis (5 dni temu)
Wspominasz o obowiązkach, które mają pracownicy w Militaria.pl. Możesz napisać, na czym one polegają? Rozumiem, że masz tu na myśli obsługę klienta, ekspozycję towaru, dbanie o wygląd sklepu - ale czy jest coś jeszcze? Ciekawa jestem, jakie zadania stawiane są przed pracownikami Militaria.pl.
użytkownik
11 cze (5 miesięcy temu)
11 cze (5 miesięcy temu)
Militaria.pl firma która ma ambicje ale nic po za tym. Zaczynając od początku, rozmowa o prace, badania i wsiadasz na koń. Warto zaznaczyć, że na dzień dobry jest wałek i otrzymujesz zaświadczenie o szkoleniu bhp którego nie było i nie będzie do podpisu, w ciemno. Taka firma, co Pan zrobisz. Pensja jest słaba jak żarty zarządu 2000 zł na rękę ( netto). Bony na święta, luxmedy, dodatki do pensji na odzież ( buty spodnie) to taki sam kit jak święty Mikołaj albo premia w grudniu, ale o tym za chwile. Z racji pensji, która stoi na niskim poziomie niczym iloraz iq większości decyzyjnych osób w tej firmie mamy system premiowy, w zamyśle teoretycznym rzecz jasna, pamietajmy że to polska firma i jakby jej nie nazwać i ile by sponsorowanych artykułów w gazetach i internecie nie było militaria.pl to zwykły JanuszPol mający na celu dojenie pracowników i wywalanie po dacie przydatności. Premia wyglada tak : jest sobie jeden dyzio, który opracowywuje budżet danego salonu na konkretne miesiące. Jak to robi ? Nie wie nikt, fakt jest zawsze przestrzeni o jakieś 30 tysiecy i wszelkie argumenty ku temu aby go zmniejszyć niszczy tekstem „podnieś koszyk” (wciskaj ludziom więcej). Jak braknie 3% do budżetu to dostaniesz pstryczka w nos a nie kasę. Nie ważne ze brakło 3% do 200tys czy 600tys - nie ma i ciach Bajera.
Masz sprzedawac to co Ci każą a nie to co ludzie chcą, o to dbają panowie z logistyki, tez niezły beton swoją drogą. Jak wyrobisz budżet ale będziesz miał za mało sprzedanych np. Pgd50 które są wadliwe i wszyscy w firmie o tym wiedza i czekają aż się wyprzedadzą to Ci utną 10%. Pracujesz od 8 do 20, od pon do ndz, obsługa klienta, maile, drobne naprawy, super misje od super regionalnych (beton też), myjesz podłogę, zbierasz fekalia z przed sklepu jak się zdarzy. Jako sprzedawca masz niższy stan społeczny w firmie niż murzyn na polu bawełny, zapomnij o tym ze ktoś z innych działów będzie się wysilał żeby Ci chociaż powiedzieć głupie „cześć” . Na porządku dziennym jest wysłuchiwanie najgorszych obelg od klientów z serwisami, pan kupił wczoraj dzisiaj nie działa i dlaczego a no dlatego, ze to szajs. Szkoleń nie ma, awansów nie ma, do innego działu nie można przejść ze sklepu a za próby przejścia jest zwolnienie ( zbrodnia i kara). Są za to nadgodziny i to mnóstwo - ostatnimi czasy nie płatne ( JanuszPol) . Można sobie odebrać dzień ( teoria). Pierwsza umowa na 3 miesiące, następna na 5 lat. Jak zwalniają to z dnia na dzień a okres wypowiedzenia działa tylko jeśli masz urlop ma który Cię przymusowo wyślą. Jak nie masz urlopu to zapomnij o czasu trwania umowy i jakimkolwiek okresie wypowiedzenia. Pracuje tam pare fajnych osób, kiedyś było ich więcej ale albo sami uciekli, albo ich zwolniono „bo tak”. Obecnie firma jest na etapie brania wszystkich jak leci do pracy gdyż obecnie trwa exodus i każdy kto ma olej w głowie kombinuje aby iść do innej pracy. We Wrocławiu w tym roku zwolniło/zostało zwolnionych około 6-7 osób. „Bo tak”. Jak chcesz sobie zrobić krzywdę albo pali Ci się mocno tyłek to znalazłeś swoje miejsce pracy. Kariery tu nie zrobisz bo to jest zarezerowane dla rodziny elity. Nikt nie płaci gg mniej na rynku pracy wymagając takiej wiedzy j zaangażowania. Odradzam
użytkownik
wczoraj 20:13
wczoraj 20:13
Totalnie się z tobą zgadzam. Przepracowalam w tej firmie kilka lat i nigdzie ale to nigdzie przedtem ani potem nie spotkałam się z takim beznadziejnym zarządzaniem. Właściciele to pozerzy. Kreują swoje bagno na wielką grupę a tym czasem to bagno. Prawa pracownicze łamane na każdym kroku. Obóz pracy. Nie życzę nikomu. Na szczęście ten przykry incydent juz za mną.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

maspex

sitel polska

foodcare

agata meble

polmlek

gellwe

kaczorowski

rohlig suus

tutajpolecam

brygada99

Famix

brw

quatro gdańsk

Raben Tarnów

Raben

Konica minolta business solutions

Sweet sit

tarczyński

Bakalland

andrzej pierścionek

Schwer

lubliniec
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin