test

Opinie o Mirth Consulting - Wrocław

Korzystałeś z usług Mirth Consulting - Wrocław? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): zuzannadak
Data: 2016-06-13 14:50

Wizyt: 10431
Komentarzy: 431
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
13.06.2016 (2 lata temu)
13.06.2016 (2 lata temu)

Mirth Consulting - Wrocław

10/10
autor
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Poważnie
autor
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
?
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Tak, jakieś pół godziny temu
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Ta inna firma, który najbliższe biuro ma w Poznaniu i płaci raz w miesiącu do 21? Słaba reklama, tego posta tak zaraz nie będzie, bo nikt mi tu nie będzie reklamował innej firmy.
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Panie PEEM - zamiast się gorączkować proszę zadzwonić do banku i zapytać o sesje przelewów przychodzących.
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
A przelewu za tydzień 10-16.12 kiedy możemy się spodziewać :)))
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Pracowałem u nich w Selgrosie jakiś czas temu i też były tygodniówki. Wypłaty przychodziły bez problemu. Nie potrzebne było do tego biuro bo nie było potrzeby tam jeździć. W moim banku sesje przychodzące są codziennie 3 razy na dobę. A do waszego szefa dodzwonić się nie można, dodatkowo jedna z pracownic powiedziała mi, że od niej też często nie odbiera. Jeżeli to prawda to ja pozdrawiam serdecznie całą tą śmieszną agencję. Jeżeli macie xxxxxxx jakiś problem z przelewem, to poinformujcie o tym ludzi a nie ciągle tylko informacje że będzie a go nie ma. No szanujmy się trochę.
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Polecam Fall Work oraz Jobman, tygodniówki u nich zawsze na czas.
autor
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Jaki bank?
autor
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Czy ktoś kompetentny może napisać za jaki okres wypłacane są teraz pieniądze?:-)
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Kiedy wypłata za pierwszą połowę miesiąca grudnia w Auchan Wrocław Bielany?
użytkownik
25.12.2018 (30 dni temu)
25.12.2018 (30 dni temu)
Mirth słynie z bałaganu ale ponoć są ok. Mnie ich bałagan lekko wkurza wiec unikam ale jak nie ma nic biorę i Mirtha
użytkownik
25.12.2018 (29 dni temu)
25.12.2018 (29 dni temu)
W czym masz ten bałagan?
Umowę masz podpisaną, dokumenty w porządku, zmiany dostajesz, jeśli nic się nie schrzani po drodze to normalnie pracujesz wtedy, kiedy Tobie odpowiada.

A to, że firmy, w których pracujecie nie przesyłają nam kasy na czas i mamy okresowe problemy z płynnością to już jest inna historia.

Umyłeś okna dla Jezusa?
użytkownik
27.12.2018 (27 dni temu)
27.12.2018 (27 dni temu)
Moja opinia ? Jest baaaardzo zła. Na rozmowie o pracę jest wszystko w porządku, wszystko jest wyjaśniane i określane, ale... I tu się zaczyna . Gdy Przychodzi się do pracy po wcześniejszym ustaleniu grafiku, wychodzi, że nie jesteś wpisany do niego. Przez co nie wpuszczają Cie do pracy, próbujesz się dodzwonić do koordynatora ale oczywiście usłyszysz tylko ciszę w słuchawce, bo nikt nie odbierze. Gdy przychodzi okres wypłaty jest to samo. Można pisać, dzwonić i nic cisza. Rozumiem , że każdy ma dużo pracy i, ze ciężko, ale po co mówić komuś, że wypłata bedzie danego dnia do danej godziny, skoro się tego nie dotrzyma? Nie lepiej poinformować wszystkich " Słuchajcie nie dostaliśmy kasy, wypłatę dostaniecie np do końca tygodnia" i nie byłoby tyle telefonów do Was, ani pretensji, bo każdy by wiedział, że dostanie wypłate jak beda pieniadze. Trochę pomyślunku nikomu by nie zaszkodziło, naprawdę! A jeżeli już macie tyle roboty, ze nie dajecie rady to zatrudnijcie kogoś kto to ogarnie. W regulaminie, który dostajemy na rozmowie są opisane kary, jeśli nie zgłosimy 48h wcześniej , ze nie bedziemy mogli być w pracy to dostajemy kare pieniężną. I tu mam pytanie czy mam sobie chorobę zaplanować 2 dni wcześniej? Jesteśmy tylko ludzmi tak? Człowiek może zachorować z dnia na dzień i bez żadnego upomnienia dostaję ją od razu. Najgorszy jest w tym wszystkim brak kontaktu. Bo gdy jest coś ważnego, pilnego czy ktoś ma jakieś pytanie to oczywiście nie dostanie odpowiedzi. Na smsy nikt nie raczy odpisać, na mila to chyba nikt w ogóle nie zagląda, a gdy się próbuje zadzwonic to albo ktoś nie odbiera, albo odrzuca. A później jest dużo niepotrzebnej złości z obu stron. Wymagacie od pracowników szacunku, ale sami go nie okazujecie. Czy nie powinno to działać w obie strony? Jesli nie odpisujecie na wiadomosci to jest ok ale jesli już ktoś nie odpisze wam to zaczyna sie problem. Nie dziwię się, że tyle osób odradza współpracę , że jest tyle negatywnych opinii na różnych forach, po swoich doświadczeniach też dołączam do tej grupy. Przykro mi z tego powodu. Dzięki za nie do końca udaną współpracę, to jest moja opinia, moje zdanie na dany temat. Życzę wszystkim czytającym aby w nowym roku coś się zmieniło na lepsze i aby wasze współprace były bardziej udane.
użytkownik
28.12.2018 (26 dni temu)
28.12.2018 (26 dni temu)
Ale ma Pani pecha.

Owszem, zdarza się że osoba którą kierujemy do pracy zostaje odesłana do domu przez market, ale czy przypadkiem nie dostała Pani za to rekompensaty w wysokości połowy dniówki od nas?

Nie wierzę, że przez okres zatrudnienia nie udało się Pani z nikim skontaktować. Chyba, że należy Pani do grupy osób, którym można 5 razy coś powtarzać, a następnego dnia znowu dzwoni się z tym samym pytaniem. Po którejś próbie owszem - nie odbieramy, bo to nie ma sensu.

Maksymalne opóźnienie w wypłacie to tydzień i informujemy o tym na spotkaniach.

Choroby - nie wierzę, że dostała Pani karę za jednorazowe nie przyjście. Prawdopodobnie należy Pani do grupy osób, które "chorują" co tydzień przez 3 dni. Więc chyba nie ma się co dziwić.

SMS - zawsze odpowiemy. Chyba że jest to po raz setny to samo pytanie. Albo po raz pięćdziesiąty chciała Pani zmienić grafik na następny tydzień.

Założę się o Pani miesięczną wypłatę, że jeszcze Pani do nas wróci.

pozdrawiam
Michał
użytkownik
28.12.2018 (26 dni temu)
28.12.2018 (26 dni temu)
Strzelam, że to Pani Kinga z Katowic :) Serdeczne pozdrowienia.
użytkownik
29.12.2018 (25 dni temu)
29.12.2018 (25 dni temu)
Z kontaktem faktycznie u nich ciężko co do kasy to nie wiem ale ludzie mi mówili o miesięcznych opóźnieniach. Myśle ze Mirth powinien odbierać tel i odpisywać na SMSy i płacić w terminie wtedy by było ok. Niestety tak nie jest. Prawdę mówiąc dooooooooooppppppppyyyyyyyyy nie urywa ale są gorsze agencje, których nazw nie chce mi się tu podawać bo wydalam kał na nie. Dlatego xxxxxxx nie xxxxxxx ale warunki znośne.
użytkownik
29.12.2018 (25 dni temu)
29.12.2018 (25 dni temu)
Miesięczne opóźnienia mają te osoby, które nie potrafią dopilnować swoich spraw, o czym było tu już pisane kilkanaście razy.
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
do którego dostane pit ?
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Do 28 lutego, tak jak u każdego pracodawcy :)
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
dziękuję za odpowiedź
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Dziękujemy za pozytywny komentarz :)
użytkownik
3 sty (20 dni temu)
3 sty (20 dni temu)
Serdecznie nie polecam, wysłałam cv i oddzwoniła do mnie pani, umówiłyśmy sie na rozmowę za 2 dni na godzinę 9. Przyjechałam na miejsce o 8:30 bo nie wiedziałam gdzie to dokładnie jest i nie chciałam sie spóźnić, przed 8:40 dostałam SMS od pani Martyniki ze nie przyjedzie na 9 i czy moze byc inna godzina. Przełożyłyśmy rozmowę na następny dzień tez na 9. Rano wstałam, naszykowalam sie i o 8 byłam gotowa do wyjścia ale postanowiłam tym razem sie upewnić czy znów nie pojadę na marne wiec napisałam SMS czy spotkanie aktualne. W odpowiedzi dostałam wiadomość ze tak ale żebym była o 9:30 bo bedzie "bezpieczniej". Gdybym nie napisała to znów bym przyjechała i musiała czekać? Odpisałam ze w takim razie dziekuje za spotkanie i nie żałuje bo jesli układanie grafików i wypłacanie pensji wyglada tak samo jak umawianie sie na rozmowę to nie chce mieć z ta nieprofesjonalna nic wspólnego. Stracony czas, bezsensowna przejeżdzka o 8 na miejsce rozmowy i z powrotem. Nie polecam.
użytkownik
3 sty (20 dni temu)
3 sty (20 dni temu)
Pani Olu, żebym dobrze zrozumiał - przełożyliśmy spotkanie na inny termin i nie dotarła Pani na spotkanie? I to jest powód, żeby nas smarować w internecie?
użytkownik
3 sty (20 dni temu)
3 sty (20 dni temu)
Dziękujemy za pozytywny komentarz :)
użytkownik
4 sty (20 dni temu)
4 sty (20 dni temu)
to złe pan zrozumiał, jeden raz moge jakos tłumaczyć czymś losowym to ze zostałam wystawiona i przyjechałam tylko po to zeby dowiedzieć sie ze moge wrócić do domu ale kolejnego dnia gdybym nie napisała SMS czy aktualne to znów bym przyjechała na marne bo pani Martynika znów by sie nie wyrobiła... to po co sie umawia na 9 skoro ma problem z dotarciem na czas? byłam juz na wielu rozmowach w wielu firmach i nigdy nie spotkałam sie z tak lekceważącym podejściem...
użytkownik
4 sty (19 dni temu)
4 sty (19 dni temu)
Przecież na drugi termin już się Pani nie stawiła.
użytkownik
4 sty (19 dni temu)
4 sty (19 dni temu)
serio???????
użytkownik
6 sty (17 dni temu)
6 sty (17 dni temu)
i bardzo dobrze ze sie nie stawiłam, bo bym przyjechała na 9 i znów musiałabym czekać o ile w ogóle bym sie doczekała.. dla mnie rozmowa to kluczowy moment zeby zarówno pracownik jak i pracodawca pokazał sie z jak najlepszej strony i był punktualny
ja nie wiem kim pan konkretnie jest ale jesli faktycznie kimś związanym z ta firma to pana odpowiedzi są na takim poziomie ze w sumie sie ciesze ze tak wyszło z ta rozmowa i ze nie mam z ta firma nic wspólnego bo jesli nie widzi pan nic złego w tym ze na pierwszy termin rozmowy zostałam wystawiona i przyjechałam sobie tak o a przy drugim gdyby nie SMS w którym sie chciałam upewnić to byłoby tak samo to nie wiem co jest z panem nie tak
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
A czy pójście do biura coś da?
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Za każdym razem, gdy ktoś anonimowo ma jakieś zastrzeżenia proszę - przyjdź do biura! Może faktycznie błąd jest po naszej stronie, a po anonimowym nicku nie jesteśmy w stanie ustalić, kto do nas pisze i o co tak naprawdę chodzi.

Nikt nie będzie gryzł ;) a co więcej na pewno każdemu będzie przyjemniej, lżej i szybciej jeśli załatwi swoją sprawę osobiście niż kiedy mamy się domyślać komu i o co chodzi.
użytkownik
18.12.2018 (miesiąc temu)
18.12.2018 (miesiąc temu)
Nic nie ma.
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
OD KIEDY ZA PRACĘ W JEDNYM TYGODNIU DOSTAJE SIĘ WYNAGRODZENIE W TYM SAMYM TYGODNIU? NAWET PRZY NOSZENIU PUSTAKÓW NA CZARNO TAK NIE MA TAKŻE PRZESTAŃ ROBIĆ NAM xxxxxxx W NECIE!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Twinings

Inoutic

Eko taxi Kraków

Eko taxi

Befa

Niezapominajka

Panek szczecin

Carnet szczecin

Goleniów geofizyka

Winkhaus

pgd warszawa

Lublin komis

pracownicy pracownicy info

foxjobs

LIVIOON

ubs

elraf

Mostva

Styler

Praca wola warszawa

Diagnostyka

Budimex Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin