test

Opinie o Mivo, ul. 11 Listopada 3, Hajnówka

Korzystałeś z usług Mivo, ul. 11 Listopada 3, Hajnówka? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Ona19
Data: 2014-09-16 12:17

Wizyt: 11391
Komentarzy: 13
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
16.09.2014 (4 lata temu)
16.09.2014 (4 lata temu)

Mivo, ul. 11 Listopada 3, Hajnówka

Idę n a rozmowe do Mivo, powiedzcie ile się tam zarabia?
użytkownik
27.09.2014 (4 lata temu)
27.09.2014 (4 lata temu)
Rozmowa kwalifikacyjna odbywa się na korytarzu.
użytkownik
01.10.2014 (4 lata temu)
01.10.2014 (4 lata temu)
a jakie są zarobki?
użytkownik
11.12.2014 (3 lata temu)
11.12.2014 (3 lata temu)
Zarobki nieadekwatne do ilości pracy!!! xxxxxxx Niemiło miałam dość!!! nie polecam
użytkownik
13.03.2015 (3 lata temu)
13.03.2015 (3 lata temu)
Również nie polecam pracy tam. Rozmowa rekrutacyjna pokazuje już jak będą Cię traktować jako pracownika - totalny brak profesjonalizmu. 3 miesięczny okres próbny z bardzo niską podstawą (usuniete przez administratora) Strasznie dużo nadgodzin gdzie musisz być non stop na full obrotach (na szczęście płatnych), ale gdy nie chcesz aż tyle pracować, lub nie pasują Ci ciągłe zmiany w grafiku krzywo się na Ciebie patrzą i dają beznadziejne pogadanki motywacyjne o efektywności pracy zespołu.
użytkownik
08.04.2015 (3 lata temu)
08.04.2015 (3 lata temu)
Dawaj kontakt do tej firmy War :D Chce tam pracować! Miałem iść na rozmowę do MIVO ale podziękuję.
użytkownik
11.05.2015 (3 lata temu)
11.05.2015 (3 lata temu)
NIE POLECAM!!!!!
Po przepracowanych kilku miesiącach w firmie MIVO, mam same negatywne odczucia. Niestety. Niestety, bo sam sklep jako sklep funkcjonuje nieźle, chociaż wiele rzeczy kuleje. Klient jest dla MIVO najważniejszy - owszem. Czasem nawet kosztem pracownika, gdzie np musisz zostać po pracy ( nikt Ci za to nie zapłaci, ani nie odda tego czasu - przecież Klient nasz Pan ), bo Pani ma kaprys przyjść na zakupy i mierzyć 10 par butów na 5 min przed zamknięciem. W takiej sytuacji należy się nieustannie uśmiechać, nie daj Boże zrobić jakiś "zły" gest, minę, rzucić spojrzenie, bo owa Pani napisze na Ciebie skargę, a wtedy pozamiatane. Zapomnij o premii, na którą pracowałeś cały miesiąc - przez taką sytuację zostanie ona znacznie pomniejszona. Dodatkowo czeka Cię reprymenda przy całej załodze, a żeby przy okazji inni też wiedzieli co ich czeka, kiedy będą chcieli krzywo mrugnąć okiem albo za głośno oddychać przy Kliencie.
Płaca w firmie Mivo. 1400 do ręki plus premia, w zależności czy osiągniesz wyznaczone progi premiowe. Pamiętaj, że ostatnia osoba, nawet jeśli spełni wszystkie wymagania nie dostaje premii!! To ma Cię zmotywować.
Motywować do pracy będziesz bardzo często podczas swojej kariery w firmie, ponieważ w MIVO wyznaje się zasadę: " pracownika trzeba poniżać i upokarzać, bo to go motywuje. Wtedy pracownik myśli, że weźmie się w garść i pokaże przełożonym, że potrafi naprawić swój błąd. Pochwały są oznaką słabości i trzeba używać ich jak najrzadziej, nadrabiając upokarzaniem ". Hmmmm.... tylko czy słysząc cały czas, że jesteś beznadziejny i znosząc poniżania nie zaczynasz mieć poprostu dość!? No bo przecież nie powinno się karać pracownika za to, że odmówił przyjść do pracy w dzień wolny, za to, że odezwał się do swojej koleżanki poprawiając buty na salonie itp itd....
Firma kładzie też duży nacisk na szkolenia pracowników, odbywają się one 30 min przed pracą, gdzie i tak musisz przyjść 30 min wcześniej, żeby
użytkownik
19.08.2015 (3 lata temu)
19.08.2015 (3 lata temu)
Stanowczo odradzam pracę w Mivo. Zespół nadzorujący z menagerem na czele to zwykle kółko wzajemnej adoracji, brak poszanowania dla pracownika, jakiekolwiek sugestie, prośby czy skargi nie trafiają nigdy do szefa bo skutecznie filtruje je kierownik, dbając o to by do uszu przełożonego nie doszły żadne informacje które mogą jej samej zaszkodzić. Szef z reszta nie lepszy. Mnóstwo obietnic, głównie o zarobkach, elastycznym grafiku i możliwości pogodzenia pracy z nauką. Oczywiście nic z tych rzeczy, trzeba być zawsze pod telefonem, trzeba przychodzić w dni wolne, zostawać dłużej. Wymogiem jest przychodzenie pół godziny przed otwarciem w celu przygotowania sklepu, ale za te pół godziny nikt nie płaci. W efekcie zmiana wynosi 12,5 h. Ciężka praca w magazynie, pracownik jest w wielu kwestiach na szarym końcu. Premie co prawda kuszące i faktycznie można dostać wysoki dodatek, ale okuphone jest to masa stresu, zmęczeniem, koniecznością pracy w biegu, pod presją, w złej atmosferze. Nierzadko nie można było skorzystać z przerwy, ewentualnie łaskawie pozwalali zejść na kilka minut. Cała masa pogadanek, na których zwykły pracownik najlepiej jakby się w ogóle nie odzywał. Można pisać i pisać o tym jak źle tam jest, ale wystarczy chyba krótkie: UNIKAĆ JAK OGNIA.
użytkownik
08.07.2016 (2 lata temu)
08.07.2016 (2 lata temu)
Zdecydowanie odradzam podjęcie pracy w Mivo. Pracowałem na tyle długo , by móc wypowiedzieć się o panujących tam zasadach. Atmosfera w firmie jest tragiczna. Panuje dwulicowość . Każdy udaje Twojego przyjaciela , po to aby zaraz pójść i obrobić Ci tyłek . Kierownicy a w zasadzie panująca tam władza niczego sobą nie reprezentują . Są to zwykli ludzie , którzy nie maja podstaw , zarządzania licznym zespołem. Krzykiem załatwiają wszystko , najlepiej przy licznym gronie, aby zrobić z Ciebie pośmiewisko , jakim jesteś kretynem i nic nie potrafisz. Apropo tego w tej firmie , nigdy nie usłyszysz dobrego słowa , wręcz przeciwnie samą krytykę. Dochodzisz do wniosku , że jestes słaba jednostką. Nie możesz też za duzo mówić , bo jesli powiesz za słowo za dużo będzie to wykorzystane przeciwko Tobie . Zarobki : Fotograf na początek pamiętaj - musisz posiadać własny sprzęt, czyli aparat i przez pierwsze 3 miesiące zarabiasz 1500 i odkładasz zamówienia internetowe. Potem jeśli przetrwasz masz 1800 huraaa, i tak dział obsługi klienta z tego co wiem ma podobnie, gorzej sklep stacjonarny bo tam stawka jest niższa jedyne 1400 . i Dziewczyny robią po 12 godzin na nogach . Firma nie ma żadnych kart benefitowych , nie podwyzsza pensji . Jęsli są imprezy firmowe to musisz płacic za napój , składki itd. Nie zależnie od stanowiska robisz wszystko, łącznie ze sprzątaniem łazienki i zmywaniem . Wkurzające jest to , że szanowne szefostwo podróżuje po świecie , wydając kupe kasy , a ludziom żałuję podwyżek . Wszyscy po kolei odchodzą , gdy tylko zobacza jak jest naprawdę , jak to kiedyś szef powiedział ludzie słabi odchodzą z Mivo ;) jeden wielki mobbing . nie chodź na zwolnienie , bo zaraz będziesz na językach , że udajesz by tylko nie chodzic do pracy . aha nadgodziny sa niepłacone !!
użytkownik
13.07.2016 (2 lata temu)
13.07.2016 (2 lata temu)
Potwierdzam - rozmowa na korytarzu wsrod przepychajacych sie gosci galerii handlowej. Nie polecam
użytkownik
11.08.2016 (2 lata temu)
11.08.2016 (2 lata temu)
Witam napiszę mi ktoś jak kształtują się zarobki osoby która odpowiada za administrację strony internetowej w Mivo?Ktoś coś wie na ten temat?Z góry dzięki.
użytkownik
20.08.2016 (2 lata temu)
20.08.2016 (2 lata temu)
Zarobki jak wszędzie tyle, że nie zwracają uwagi na to czy jesteś studentem i dają umowę o pracę - więc duży plus! Byłem na dniu próbnym i warunki całkiem spoko.
użytkownik
25.08.2016 (2 lata temu)
25.08.2016 (2 lata temu)
Jedna wielka masakra!!! Unikac! traktuja Cie w mivo jak smiecia,cos im sie nie spodoba wzyzwaja sie na Tobie,krzycza ...robisz wszystko choc jestes zatrudniony na okreslone stanowisko lacznie z myciem kibla.Umow nigdy nie dostaniesz na czas.. nawet chory byc nie mozesz bo od razu szanowne kierownictwo mysli ze udajesz...wiec zadajmy sobie pytanie czy za 1400 czy 1500zl warto byc ponizanym i traktowanym jak niewolnika i stresowac sie ciagle mysla ze mozesz cos nieswiadomie zrobic co nie spodoba sie szefostwu i miec powniej awantury przy wszstkich pracownikach ...

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

bank gospodarstwa krajowego

abc data

Best Western Hotel Prima

Olsa

Lpt

respol

ISS Facility Services

upc

wmh

iss

netguru

Braughman

TELETRADE

pabich piekarnia

Aqua pools

Bit logistics

valeo skawina Zus valeo

stalmech

Telkom Mariusz majewski

Hydro-Marko

Coroplast Strzelce

Coroplast

marlex

drukpak

ndi

akomex

poczta polska
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin