Korzystałeś z usług mmt chata polska - Poznań? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Praca w chacie polskiej to jak xxxxxxx , dziewczyny pracują tam jak cyborgi za 1044 zł, nieraz widziałam jak dwoją się i troją dwie na sklepie ponad 100 metrowym i te wymuszone DZIEŃ DOBRY, SIATECZKĘ PODAĆ ,MOŻE COŚ Z PROMOCJI I ZAPRASZAMY PONOWNIE jestem w sklepie po kilka razy więc dla mnie jest to żenada...jeśli chcą być przyjaźniej odbierani niech zaczną szanować swoich pracowników!!! xxxxxxx też pozostawia wiele do życzenia... Zdecydowanie nie poleciłabym tam nikomu pracy...!!!
To akurat prawda, o rolety prosimy dobre 3 lata jak nie dłużej. Przejścia z wieczora na rano też są, bo nie ma ludzi do pracy, ale w sumie nie powinno nas to interesować, niezgodne z prawem i kropka. Dużo można by jeszcze pisać. A później wszyscy zdziwieni, że Panie na kasach niemiłe są. Klienci też potrafią dopiec, niestety :(
Chata Polska w Poznań przy ul. Stróżyńskiego 29- Pani, która nazywa tam siebie "kierownikiem" cechuje się skrajnym brakiem wychowania i kultury osobistej i moim zdaniem nie powinna mieć nic wspólnego z pracą wiążącą się z kontaktem z ludźmi. Pani odmówiła mi podania nr swojego identyfikatora oraz odmówiła mi udzielenia informacji na temat tego gdzie mogę złożyć skargę na nią czy sklep. Nie polecam Chata Polska w Poznań przy ul. Stróżyńskiego 29.
Powiesz nam, czy zdecydowałeś się aplikować do firmy? Może obecnie pracujesz już w Chacie Polskiej? Jeśli tak, powiedz nam, jaka atmosfera panuje w tym miejscu pracy. Czy możesz ją określić jako pozytywną? Myślę, że to istotne aspekty do rozwinięcia.
Chata Polska na Chrobrego 119 w Poznaniu z punktu widzenia dostawcy towaru to dno i wodorosty .Chamska obsługa - magazynier i tzw kierowniczka zachowują się jakby pracowali tam za karę , zresztą cała reszta już przesiąkła tym klimatem lub się ich po prostu boi. Pan magazynier i tzw kierowniczka nie powinni nigdy pracować w kontakcie z ludźmi , a i nie jestem pewien czy zwierzęta przeżyłyby kontakt z nimi bez uszczerbku na zdrowiu . Konkluzja - skierować do psychiatry i zbadać czy się nadają do pracy w kontakcie z z LUDŹMI.
Czy próbowałeś wyjaśnić te sytuację z osobami odpowiedzialnymi? Jak rozumiem, nie pracujesz w firmie, zatem możesz mylnie odczytać odczucia pracowników, nie uważasz? Może pracownicy skupiają się po prostu wyłącznie na swoich obowiązkach? Pamiętaj proszę, że wypowiadasz się na forum publicznym. Twoja uwaga poddająca w wątpliwość zdrowie psychiczne osób trzecich jest wysoce nie na miejscu.
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":