test

Opinie o Muszkieter - Kielce

Korzystałeś z usług Muszkieter - Kielce? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Piotr
Data: 2011-12-13 23:54

Wizyt: 6851
Komentarzy: 83
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
13.12.2011 (7 lat temu)
13.12.2011 (7 lat temu)

Muszkieter - Kielce

Już nie pracuję ale z powodów niezależnych. Wspominam miło, wypłaty zgodne z tym co usłyszałem na rozmowie wstepnej, płacone także rzeczy robone ponad pracę , pensja w miare regularnie -dwa ni poślizgu ale jak sie człowiek upomniał to sporą zaliczke dostal zaraz po 1wszym. Samochody co prawda graty ale teraz jak porownuje to juz chyba ok.Grafik pracy elastyczny. Podejście p. xxxxxxx do pracowników - bardzo w porządku. W Muszkieterze o niebo lepiej niż w Matbus (tam szefo to narwaniec) czy Orlik( szefowa Wielka DAMA)
autor
28.05.2017 (rok temu)
28.05.2017 (rok temu)
Średni wiek busów jest odpowiedni do wieku kierowców. W większości to emeryci dorabiający do emerytury/renty.
użytkownik
02.07.2017 (rok temu)
02.07.2017 (rok temu)
Totalna porażka. Właśnie nim jadę do Warszawy(pospieszny). Stary bus na 17 miejsc, duszno, brak powietrza a tu klimy,nawiewiu,czegokolwiek do wymiany powietrza. Kierowcy chyba wydaje się,że kartofle wozi.
użytkownik
06.07.2017 (rok temu)
06.07.2017 (rok temu)
Odleciałeś!!!???
użytkownik
07.07.2017 (rok temu)
07.07.2017 (rok temu)
Sprinter 4 letni
nowszych nie maja ?
użytkownik
13.08.2017 (rok temu)
13.08.2017 (rok temu)
Jak wygląda pierwszy dzień pracy w Muszkieter? Czy można liczyć na szkolenie wdrożeniowe, które pomogą odnaleźć się na początku kariery?
użytkownik
16.11.2017 (rok temu)
16.11.2017 (rok temu)
Potrzebujesz legitymacji- zniżki na przejazdy, zaświadczenia do Zusu/Krusu? Ostatnia możliwość zapisu na kierunki bez czesnego! Przyjdź do naszego sekretariatu lub zadzwoń! Zapraszamy!

Kielce, ul. Sienkiewicza 66
tel.796400826
użytkownik
29.11.2017 (rok temu)
29.11.2017 (rok temu)
Skąd wy bierzecie tych kierowców??? Chamstwo, brak kultury, buractwo. Mamy 21 wiek i szacunek do klienta to podstawa.
użytkownik
07.12.2017 (rok temu)
07.12.2017 (rok temu)
Niezbyt dobrze się wypowiadacie o firmie. Może nie jest tak źle, wyolbrzymiacie wszystko!! Ideałów nie ma!
użytkownik
21.01.2018 (rok temu)
21.01.2018 (rok temu)
Najgorszy przewoźnik między Kielcami a Sandomierzem/Tarnobrzegiem! Po pierwsze, rozkład odjazdu znacząco różni się między tym, co na przystanku a tym, co w internecie! Jak można tak traktować pasażerów? Pisałam na stronie FB, by tym się zajęli, to zwyzywali i zablokowali. Złożyłam oficjalną skargę, to już 2 miesiące czekam na odpowiedź. Ceny z kosmosu, ostatnio w trakcie jazdy zepsuły się drzwi tylne (od bagażnika) i ludzie tylko się śmiali... O co by nie pytać kierowcy to "on nic nie wie, on tu tylko sprząta". Dramat, najgorszy prywaciarz, brak szacunku dla swoich Klientów. Jak można Klienta zablokować na Facebooku za zwrócenie uwagi o błędnym rozkładzie jazdy? Śmiech na sali. Omijam jak się da. Nikomu nigdy nie polecę. Dodzwonić się na infolinię to lepiej strzelić sobie w kolano - szybciej z Kielc dojdę do Sandomierza na piechotę, niż ktoś odbierze ;)
użytkownik
12.03.2018 (10 miesięcy temu)
12.03.2018 (10 miesięcy temu)
@Weronika, rozumiem, że mogły Cię spotkać niedogodności ze strony tego przewoźnika, dziękujemy za Twoją opinię.
Czy firma przyjmuje tylko kierowców z odpowiednimi uprawnieniami do przewozu osób, czy też zapewnia im możliwość skończenia odpowiednich kursów i wyrobienia dokumentów?
użytkownik
13.03.2018 (10 miesięcy temu)
13.03.2018 (10 miesięcy temu)
Jak widać sfrustrowanych nie brakuje - babo tu się pisze opinie w temacie PRACODAWCA - nie jesteś PRACOWNIKIEM to swoje żale wylewaj gdzie indziej ;)
Pewnie sie odgrażałaś ze obsmarujesz wszędzie firmę - wstyd za takich co nie umieją załątwić spraw
użytkownik
13.03.2018 (10 miesięcy temu)
13.03.2018 (10 miesięcy temu)
z najlepszyfachowiec.pl biorą kierowców - sami najlepsi
użytkownik
13.03.2018 (10 miesięcy temu)
13.03.2018 (10 miesięcy temu)
Poczytaj sobie komentarze niżej, doczep się też do innych. Poza tym, swoją opinię mogę wyrażać wszędzie ;) Pozdrawiam serdecznie ;)
użytkownik
15.03.2018 (10 miesięcy temu)
15.03.2018 (10 miesięcy temu)
tak , jak to kretyn , nie przegadasz
Idz do kibla strzel barana
użytkownik
16.03.2018 (10 miesięcy temu)
16.03.2018 (10 miesięcy temu)
Właśnie wracam z Warszawy do Kielc autobusem z godz 16:30 temperatura w autobusie koło 10 stopni w kurtce siedzę i mnie trzęsie. Druga kwestia starsza Pani przede mną kupowała bilet i dochodziła się z kierowcą że zawsze kupowała bilet seniora a dziś kierujący stwierdził że nie ma takich biletów... Widać w firmie Muszkieter każdy z kierujących interpretuje regulamin po swojemu czyli jak mu pasuje!
Mam nadzieję że Pani właścicielka przeczyta i ogarnie swoich pracowników by włączali ogrzewanie bo za to placimy!!!
I jeszcze jedno... istniejecie bo my jestesmy dojedziemy do konkurencji zaginiecie jak mamuty!!!!
użytkownik
30.03.2018 (9 miesięcy temu)
30.03.2018 (9 miesięcy temu)
Miałam nieprzyjemność jechać z bardzo chamskim kierowcą na trasie Sandomierz-Kielce o godzinie 12.00. Mam 72 lata, miałam bardzo ciężki bagaż, kierowca nie pomógł mi z nim, chciałam zostawić go obok siebie na przodzie a on zamiast spokojnie powiedzieć to zaczął się na mnie wydzierac, że mam go zabrać na tył. Nie ma miejsca, w butach jest zimno, a do tego kierowcy zachowują się jakby pozjadali wszystkie rozumy, był arogancki i niemiły. Na pewno to moja ostatnia podróż tym busem.
użytkownik
18.04.2018 (9 miesięcy temu)
18.04.2018 (9 miesięcy temu)
Jak się pracuje? Firma z dobrą opinią to może warto aplikować?
użytkownik
19.05.2018 (8 miesięcy temu)
19.05.2018 (8 miesięcy temu)
18.05 o 16:45 jechałam z Warszawy do Buska Zdroju. 1,5 godziny spóźnienia, zamiast tego zeby byc o 21 god to przyjechałam o 22:30. Mało tego, była jeszcze przesiadka
Kierowca nic nie mówił o tym i zawsze oburzał sie jak cos go pytano. Uważam ze to nie właściwe zachowanie do pasażerów. Kierowcy jak chcą tak i jeżdżą, skrótami po rozbitych drogach. Każdy kto jechał do Buska został niezadowolony
użytkownik
19.05.2018 (8 miesięcy temu)
19.05.2018 (8 miesięcy temu)
Niektórzy wolą spokojnie i bezpiecznie dojechać na miejsce!!
użytkownik
20.05.2018 (8 miesięcy temu)
20.05.2018 (8 miesięcy temu)
Nie polecam podróży z tą firmą. Busy przyjeżdżają opóźnione po pół godziny albo i 40 min. Pora przyjazdu rzeczywistego znacznie różni się od tej podanej w internecie. Z Radomia do Warszawy jedzie się min. 2,5 godziny. Koszmar. Najlepsze jest to że jest napisane że to bus pospieszny! Po tym jak przez nich spoznilam się na egzamin bo wprowadzili mnie w błąd z porą przyjazdu do Warszawy postanowiłam już nigdy wiecej nie korzystać z ich usług. Na szczęście nie są jedyni na rynku.
użytkownik
21.05.2018 (8 miesięcy temu)
21.05.2018 (8 miesięcy temu)
Czy ktoś wypowie się od strony pracownika firmy Muszkieter? Jak wam się pracuje w firmie? Czy obecnie szukają kierowców?
Odpowiadając na pytania użytkowników na forum powinniście mieć świadomość, że pomagacie komuś w znalezieniu nowego miejsca zatrudnienia.
użytkownik
25.05.2018 (7 miesięcy temu)
25.05.2018 (7 miesięcy temu)
w firmie pracuje ponad 100 osób , w zależności kogo zapytasz - taką udzieli odpowiedz.
Ale jeśli pracuje tyle osób i jest to w większości załoga która pracuje od kilkunastu lat np. Waldek, Janek, Robek od chyba początku tej firmy to znaczy że jest ok.
użytkownik
28.05.2018 (7 miesięcy temu)
28.05.2018 (7 miesięcy temu)
Jakie są godziny pracy w Muszkieter? Jedna zmiana, dwie? Pewnie nie tylko mnie to ciekawi - Wasza opinia może być bardzo cenna dla użytkowników szukających tutaj opinii o potencjalnym pracodawcy. Jeśli ktoś może podzielić się informacjami, wskazówkami to będę wdzięczna za pomoc.
użytkownik
24.06.2018 (6 miesięcy temu)
24.06.2018 (6 miesięcy temu)
Jestem bardzo niezadowolona. Pan kierowca nie miły. Typ ja mam kierownicę ja mam władzę. Przystanek na siusiu 3 min. Zero miejsca na bagaż. Za to nadbagaż pasażerów. Auto stare bez klimatyzacji. Gaśnie. Kierowca nerwowy szarpie autem. Komfort jazdy straszny. Szczerze nie polecam. Ja napewno no będę korzystać. Koszmar ???? połączenie Warszawa Busko Zdrój 16.45.
użytkownik
24.06.2018 (6 miesięcy temu)
24.06.2018 (6 miesięcy temu)
Bardzo niezadowolona
Bus mały na taką ilość osób bez klimatyzacji stary gaśnie na drodze. Brak miejsca na walizkę. Kierowca ma władzę. Nie polecam nigdy nie skorzystam z tej firmy. Jazda szarpana beznadziejna. Mam nadzieję że ktoś to przeczyta i zrobi porządek. Trasa Warszawa Busko koszmarnie
użytkownik
25.06.2018 (6 miesięcy temu)
25.06.2018 (6 miesięcy temu)
Słyszałem, że firma ma dobra opinię i mam pytanie czy potrzebując ludzi?
użytkownik
25.06.2018 (6 miesięcy temu)
25.06.2018 (6 miesięcy temu)
w jakim charakterze ?
użytkownik
30.06.2018 (6 miesięcy temu)
30.06.2018 (6 miesięcy temu)
Trasa Warszawa Busko Zdrój to jakaś masakra. Ja jechałam o 14.09. Mimo zakupionego biletu nie było pewności czy będę mieć siedzące miejsce. Praktycznie żadnej informacji skąd bus odjeżdża, tylko ogólne DW. Zachodni to trochę mało. Dzwoniłam na infolinię, w której nie byli mi w stanie udzielić informacji i skierowali na drugą też płatną z podobnym rezultatem. Nie polecam.
użytkownik
05.07.2018 (6 miesięcy temu)
05.07.2018 (6 miesięcy temu)
Najgorszy przewoźnik w świętokrzyskim. Niektórzy kierowcy palą papierosy podczas jazdy i rozmawiają przez telefon. Po za tym są chamscy i Nie sympatyczni. Usłyszeć od nich odpowiedź na dzień dobry graniczy z cudem. xxxxxxx i jeszcze raz xxxxxxx Nie polecam i nie skorzystam już nigdy więcej, wolę dłużej poczekać na inny.
użytkownik
06.07.2018 (6 miesięcy temu)
06.07.2018 (6 miesięcy temu)
a to ja byłem tym kierowcą - jak śmierdzi od Ciebie po sie nie myjesz to tak jest?
Najgorszy pasażer
użytkownik
11.07.2018 (6 miesięcy temu)
11.07.2018 (6 miesięcy temu)
Bus opóźniony 45 min, na infolnii nikt nic nie wie, jak już przyjechał nie zatrzymał się nawet na wyznaczonym przystanku. Serdecznie nie polecam.
użytkownik
13.07.2018 (6 miesięcy temu)
13.07.2018 (6 miesięcy temu)
Komentujmy z poszanowaniem innych, oraz nie używajmy inwektyw. Każda opinia zawierająca merytoryczną treść jest na wagę złota, pamiętajmy o tym komentując wątek poświęcony firmie Muszkieter.
użytkownik
11 sty (13 dni temu)
11 sty (13 dni temu)
czekam na muszkietera bo tańszy od matbusa

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Twinings

Inoutic

Eko taxi Kraków

Eko taxi

Befa

Niezapominajka

Panek szczecin

Carnet szczecin

Goleniów geofizyka

Winkhaus

pgd warszawa

Lublin komis

pracownicy pracownicy info

foxjobs

LIVIOON

ubs

elraf

Mostva

Styler

Praca wola warszawa

Diagnostyka

Budimex Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin