test

Opinie o NEMAK POLAND sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Korzystałeś z usług NEMAK POLAND sp. z o.o. - Bielsko-Biała? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): olo
Data: 2009-05-18 09:09

Wizyt: 19296
Komentarzy: 453
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)

NEMAK POLAND sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Dzieki za odpowiedz.Szkoda ze troche za pozno.Czyli w alfie nie ma co liczyc na 2000 netto?
autor
14 wrz (8 dni temu)
14 wrz (8 dni temu)
No faktycznie tragedia...ciekawe ile bys chcial...5 tysięcy
.
użytkownik
24 sie (28 dni temu)
24 sie (28 dni temu)
Ustawiacze to jakieś nie porozumienie. Zachowują się jak kierownik, a wiedzę mają jak zwykły pracownik. Wchodzenie do xxxxxxx majstrom i kablowanie na ludzi to ich ulubiona praca, bo żadnej innej nie są w stanie uświadczyć ze swoją wiedzą. Nie wspominając o tym, że każdy ustawiacz ma swojego parobka, który odwala za niego całą robotę. Lider bezproblemu mógłby zapanować nad tym sam, ale liderzy to już kompletnie nie mają pojęcia jak wygląda robota. Pozdrowienia dla krola czyszczalni
autor
14 wrz (8 dni temu)
14 wrz (8 dni temu)
Król jest coraz grubszy bo siedzi non stop w biurze
użytkownik
10 wrz (12 dni temu)
10 wrz (12 dni temu)
Gościu ile tam pracujesz podejrzewam że maksymalnie rok ?? Ja tam pracuje 10 lat 90 procent ludzi pracujących ze mną nie narzeka a pracujemy na kokilowni podobno "najcięższym" dziale . Słuchaj albo ktoś sie do pracy nadaję albo nie ty sie ewidentnie nie nadajesz prawdopodobnie jesteś zbyt pizd...ty jak i cała reszta chcących heh protestować , siedzcie sobie na tych strukturach bo tam naprawdę macie bajkę a nie brać sie za rewolucję dzieci .
użytkownik
14 wrz (8 dni temu)
14 wrz (8 dni temu)
No , zaimponowaleś mi. 10 lat. Hahaha . Przyjdź na struktury , to zmienisz zdanie. Pozapierdal...asz od poniedziałku do piątku bez weekendów za nie całe 3 tys to na bank będziesz zadowolony. Bohaterze.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Polli Partner

virtus

atm marklowice

orsay

KATALIZATORY.PRO

KATALIZATORY

Seito Warszawa

zortrax

Modelski

gaz system gaz sabre

oddział diament zielona góra

Bakaland

Zbroja

lumesse

acs

Mit media

grand parade

lux med

collabera

Cex

Castorama radom

Geberit

Kirchhoff

krakow

prevac

hotel piaskowy pszczyna

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin