test

Opinie o NOVO-TYCHY

Korzystałeś z usług NOVO-TYCHY? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anonim
Data: 2013-01-28 18:43

Wizyt: 16269
Komentarzy: 213
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
28.01.2013 (5 lat temu)
28.01.2013 (5 lat temu)

NOVO-TYCHY

Co to za firma?
autor
24.02.2017 (rok temu)
24.02.2017 (rok temu)
Zawsze wychodzi z walizką,oczywiście jak gdzieś leci,może chce się pochwalić,bo wie że ludzie będą jebać w sobotę,w którą nie chcieli przyjść,ale wpisać się musieli.Znowu urlop na żądanie na sobotę,to już lepiej przyjść i mieć spokój.Tak jak w niedzielę,dwa tyg.pod rząd,każdy by się wolał zamienić na tą walizkę.Takie życie.
użytkownik
24.02.2017 (rok temu)
24.02.2017 (rok temu)
Zazdroscicie jej? Zrobcie to samo...:)
użytkownik
24.02.2017 (rok temu)
24.02.2017 (rok temu)
Tylko myslicie ze walizka jej w glowie... Dzieki tej kobiecie macie prace, a jak wam nie pasuje to wypad z tej firmy. Jak juz ktos kiedys napisal, znajdziemy kogos na wasze miejsce i to bardzo szybko. Wiec nie oczerniajcie wszystkich tylko spadajcie do innej firmy, poradzimy sobie bez was tepe gamonie:)
użytkownik
25.02.2017 (rok temu)
25.02.2017 (rok temu)
Zacznijcie Więcej płacic pedały !!!
autor
25.02.2017 (rok temu)
25.02.2017 (rok temu)
Dzięki niej mamy pracę? Dobre a ona jest właścicielem tej firmy,trzeba być nienormalnym żeby takie coś napisać.Ona jest takim samym pracownikiem jak ta osoba co zapierdala na magazynie,różnica jest w pełnieniu stanowiska,jeśli chodzi o ścisłość.Cholerne lizydupy,jak byście mogli to byście do dupy weszli.Dużo u nas jest takich co mają fajną premie za kapowanie ,donoszenie i wchodzenie w dupę.
autor
25.02.2017 (rok temu)
25.02.2017 (rok temu)
Dzięki niej to jedynie robimy w przymusowe soboty i niedziele. Bo po co te listy i zapisy skoro i tak sama se ludzi wypisuje ?? Szybko znajdziecie na miejsce osobę? .. hmm do tej pory poszło dużo osób i jeszcze jakoś się nie znalazły takie , które je zastąpią. Jak by rzeczywiście były osoby zastąpione to po 8 h był by koniec. Nowe osoby jak szybko przychodzą tak szybko odchodzą.
autor
26.02.2017 (rok temu)
26.02.2017 (rok temu)
NIE MA LUDZI NIE ZASTĄPIONYCH!!!!! To dopiero dobre,tylko kto nowy przyjdzie to nie umie zrobić bez braku,same kółeczka niestety.To co warto cenić ludzi czy nie! Olewa się temat czy ktoś odejdzie czy nie.Pogonimy tych co zostali proste.W dupie się ma pracownika taka ona jest ta od tej walizki.
autor
27.02.2017 (rok temu)
27.02.2017 (rok temu)
Jesteśmy tylko ludźmi. Każdy ma prawo się pomylić i każdemu się należy taki sam szacunek, nie ważne czy siedzi na dupie za biurkiem czy też zamiata podłogi. Dlatego pani od walizki niech zacznie szanować ludzi na magazynie a ludzie napewno okaza jej więcej szacunku i do pracy bardziej się będą przykładać.
użytkownik
01.03.2017 (rok temu)
01.03.2017 (rok temu)
chce do pracy buziaki :)
autor
01.03.2017 (rok temu)
01.03.2017 (rok temu)
Bardzo proszę upośledzeni niech tutaj nie piszą.
użytkownik
03.03.2017 (rok temu)
03.03.2017 (rok temu)
D to ty ?:D
użytkownik
20 lip (3 miesiące temu)
20 lip (3 miesiące temu)
Novo to porażka nie polecam ! Juz wolałbym pustynie zamiatać niż pracowac na tym zasranym magazynie. Kieronictwo najgorsze jakie może być. Nie maja humoru to wyżywają sie na pracownikach !
użytkownik
29 wrz (22 dni temu)
29 wrz (22 dni temu)
Na umowę o pracę nie ma co liczyć, chyba że pod firmą (Randstad i Adeco i chyba Beetsma jeszcze jest, ale tej trzeciej firmy nie jestem pewny). Na magazynie ciepło jak w saunie a żeby dali następną umowę to trzeba zapieprzać fizycznie, zarobki nikłe w porównaniu do konkurencji, kierowniczka magazynu zdaje się jakby miała jakieś zaburzenia psychiczne, co jakiś czas jakieś zebrania i narzekanie na pracę wszystkich pracowników magazynu. Szczerze odradzam pracodawcę - pracownik magazynu

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

lagardere duty free

aelia

trenkwalder

Poltel

Indesit łódź

whirlpool łódź

szymanowska

archicom

gralbet

whirlpool

termetal

KORAB

budimex
casus

sekretariat kraków

sekretariat

Wspólny sekretariat

randstad tychy

randstad

Exclusive Białystok

geopartner

konsalnet poznań

konsalnet realizacja
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin