test

Opinie o Nowavent sp. z o.o. Nowa Sól

Korzystałeś z usług Nowavent sp. z o.o. Nowa Sól? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Strzałka
Data: 2016-08-10 20:31

Wizyt: 5787
Komentarzy: 378
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)

Nowavent sp. z o.o. Nowa Sól

Niestety masz rację oni tak punktują u szefa zamiast dostać po uszach, że nie dopilnowali produkcji.Ustawili się tak by za nic nie odpowiadać tylko być nagradzany.
autor
10.08.2016 (2 lata temu)
10.08.2016 (2 lata temu)
Dziwię się, że firma istniejąca kilka lat na rynku nie doczekała się jeszcze ani jednej opinii. Po przeniesieniu firmy do Nowej Soli warunki, komfort pracy jakby polepszyły się ;) lecz tylko i wyłącznie pod względem wizerunku firmy jako budynek. Fakt, ładnie wygląda z zewnątrz i wewnątrz coś na wzór firmy matki z Belgii. Co do warunków i atmosfery panujących w firmie pozostaje dużo do życzenia, ostatnim czasem duża rotacja pracowników, płace marne premie też a wymagania wciąż rosną a jak mają znaleźć kozła ofiarnego to i tak znajdą. Generalnie nikt nie panuje nad tym co się dzieje wewnątrz łącznie z Panem zarządzającym (marionetką) całością nie mającym pojęcia o zarządzaniu i produkcji, który daje wodzić się za nos wszystkim dookoła a w szczególności kilku zarozumiałym, noszącym swoje d...wyżej niż nos w chmurach, wiecznie narzekającym Panią z dołu i z góry oraz kilku Panom z hali. Był taki jeden, który starał się i odwalał dużą robotę, miał dużą wiedzę, którą w krótkim czasie zdobył i opanował wiele spraw związanych nie tylko z produkcją lecz z firmą ale usunęli go (bo np. miał swoje zdanie i dobre pomysły), wiecznie w kontakcie i w dobrych relacjach z ludźmi z produkcji - różne wersje słyszałem ale też swoje wiem... a zastąpili .....(dopowiedzcie sobie sami). Co do produkcji maszyny w sumie ok lecz wiecznie wymagają napraw przez co produkcja stoi a co za tym idzie znów narzekanie. Jedna zmiana sobie a druga sobie, mistrzowie też sobie, jeden na drugiego, jeden lepszy od drugiego a ten bardziej kumaty i doświadczony też wali bajki szefowi jak może ;) Magazyn kuleje a tam to w ogóle zawsze młyn i nikt nic nie wiem co za tym idzie wieczne błędy wysyłkowe i narzekanie zarozumiałych Pań a na pewno takiej jednej co to ona jedyna ma począć bo tak dużo robi, że w sumie nic - a firma bez niej by zginęła. PR dobry tylko do momentu jak nie wejdzie się w szeregi szaraków. CDN.
autor
1 sie (2 miesiące temu)
1 sie (2 miesiące temu)
Dziękuję ekipie z omer za wspólną pracę będzie mi was brakować , spotkać tak fajnych ludzi i lidera to prawdziwa rzadkość pozdrawiam i powodzenia:)
użytkownik
20 sie (miesiąc temu)
20 sie (miesiąc temu)
@Ewelina, z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że byłaś pracownikiem firmy. Jakie masz doświadczenia odnośnie warunków pracy i atmosfery. Byłaś z niej zadowolona, a jak wyglądały relacje z przełożonym? Mogłaś liczyć na benefity takie jak premie, pakiet socjalny lub kursy doszkalające? Dodatkowe szczegóły dotyczące zatrudnienia są cenne dla innych osób szukających pracy.
użytkownik
22 sie (miesiąc temu)
22 sie (miesiąc temu)
Odeszła z firmy jak wielu niezauważonych kilkuletnich pracowników ostatnio to o czymś świadczy tak?Tylko stare, cwane wygi mają się tu dobrze i będą mieć nadal oni swoich stanowisk nie opuszczą bo gdzie im lepiej będzie?
autor
24 sie (miesiąc temu)
24 sie (miesiąc temu)
Hanna, ja trafiłam na super ludzi i lidera, jednak nie wszyscy mieli takiego farta, zależy kto co robi i gdzie trafił. Premie zawsze miałam bo mi lider nie zabierał, ale wiem ,że niektórzy liderzy zabierają. Kursów doszkalających nie miałam, co by się przydało. Ogólnie z pracy byłam zadowolona(oprócz sobót, które musiałam odrobić i kosmicznych temperatur, które mnie wykańczały),ale jeśli chodzi o ludzi to polecam drugą zmianę na pierwszej hali. Raz było lepiej ,raz było gorzej, ale ja dobrze wspominam pracę w Nowavencie. Pozdrawiam moją kochaną ekipę:)
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
28 sie (miesiąc temu)
jak było tak dobrze to czemu odeszłaś?
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Bo było więcej minusów niż plusów.
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
Życie to kwestia dokonywania wyborów,proste.
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)
Niestety , na omerach wprowadzili normy. Strzelili sobie tym samym w kolano!
użytkownik
7 wrz (miesiąc temu)
7 wrz (miesiąc temu)
Widzę ze firma się rozwija a ludziom żyje się lepiej itd.
użytkownik
7 wrz (miesiąc temu)
7 wrz (miesiąc temu)
Kto ?
użytkownik
8 wrz (miesiąc temu)
8 wrz (miesiąc temu)
Będą grupowe odejścia z omer ?
użytkownik
10 wrz (miesiąc temu)
10 wrz (miesiąc temu)
Bedzie więcej bubli.
użytkownik
10 wrz (miesiąc temu)
10 wrz (miesiąc temu)
Paranoja z normami na omerach I to jeszcze takimi kosmicznymi liczbami, nikt nie jest tego w stanie zrobic jesli ma przy tym kontrolowac jakosc produkowanego produktu I przygotowac go w pelni do wysylki , troche logiki, a nie zmierzenie czasu nalozenia 5 uszczelek I wyliczenie z tego ilosc uszczelek na caly dzien, a gdzie caly proces I otoczka poza praca maszyny? A jest tego masa do wymienienia. Uwazam, ze lepiej zrobic 700-800 uszczelek, ale puszczać pewny detal, niz takie liczby jak ktos sobie wymyslil, ktore I tak nie sa do przeskoczenia, a buble beda szly, bo liczy sie ilosc, nie jakosc. Ludzie zaczna się zwalniac ;) nie wiem czy na tym straci pracownik omer czy pracodawca ? :)))) Pozdrawiam
użytkownik
10 wrz (miesiąc temu)
10 wrz (miesiąc temu)
To oczywiste ,że kontroler jakości z produkcji będzie odpowiedzialny za buble ,za jakość produktu nie operator maszyny .W każdym zakładzie tak jest ,on ma obowiązek kontrolować proces powstawania produktu od A do Z za to mu płacą ,Do roboty mieszacze jajek z kontro.macie wyzwanie.
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Wiemy z praktyki jak to jest z kontrolowaniem detalu przez naszych kontrolerów, wiec nawet tego dalej nie skomentuje, nie ma na co liczyc,to kontrola jest, aby dowalic I Cie podpieprzyc, ze cos pusciles zle niz aby Ci grzecznie zwrocic uwage I cos pomoc, aby moc naprawic blad :)
użytkownik
11 wrz (miesiąc temu)
11 wrz (miesiąc temu)
Brawo Anita ,bardzo podoba nam sie Twoja wypowiedz szczegolnie ta o mieszaczach jajek trafne okreslenie .pozdrawiam
użytkownik
12 wrz (miesiąc temu)
12 wrz (miesiąc temu)
Niektórym musi palca uciąć żeby zrozumieli w jakim xxxxxxx pracują.Ja składam wymówienie wkrótce
użytkownik
15 wrz (miesiąc temu)
15 wrz (miesiąc temu)
Poskladałysmy z koleżankami CV na strefach i również w w tej firmie ale po zobaczeniu produkcji wielkie rozczarowanie,chyba to ostatnia firma w której musiałabym pracować .
użytkownik
20 wrz (27 dni temu)
20 wrz (27 dni temu)
@Gocha, składałaś CV, ale nie zdecydowałaś się na pracę? Na jakie stanowisko aplikowałaś? Jak obecnie wygląda kondycja firmy? Może mógłby wypowiedzieć się obecny pracownik firmy o warunkach zatrudnienia u tego pracodawcy?
Pojawiło się nowe ogłoszenie o pracę na stanowisku magazyniera. Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie, możliwość poszerzania swojej wiedzy z zakresu magazynowania i logistyki, atrakcyjny system premiowy.
użytkownik
21 wrz (27 dni temu)
21 wrz (27 dni temu)
Jakie poszerzania wiedzy, żadnych szkoleń firma nie robi, każdy uczy się od każdego na magazynie xxxxxxx i ubustwo, ci z magazynu nic nie robią, bo cała produkcja stoi i jest tego coraz więcej.... Praca w tej firmie to jest porażka współczuję osoba które tu pracują....
użytkownik
22 wrz (26 dni temu)
22 wrz (26 dni temu)
Oczywiscie, że dla nowych kobiet oferują uszczelki tak się dowiedziałyśmy. Pracy nie podjęłam bo jeszcze mam umowę z obecnym zakladem .Szukam pracy w nowoczesnym i czystym zakładzie gdzie nie ma równych i równiejszych i każdy pracownik ma swobodę wypowiedzi i nie jest szykanowany . Cenię swoje zdrowie bo jest jedno a zakładów chcących zatrudnić ludzi jest naprawdę sporo.W tym zakładzie jest wiele do zyczenia.
użytkownik
22 wrz (26 dni temu)
22 wrz (26 dni temu)
Zaklad gdzie pracusie prędzej czy później zostaja upokorzeni przez wpływowych leni chorych z zawiści nie mogących zniesc tego, że ktoś uczciwie pracuje i bardzo sie stara.W koncu ktoś zglosi to Belgom i sie skończy takie traktowanie ludzi.
użytkownik
22 wrz (25 dni temu)
22 wrz (25 dni temu)
Nie pozdrawiam wiekowej pracownicy z wydań magazynowych. Kultury i szacunku do innych się naucz kobieto spod parasola, nie przesladuj ludzi zajmij się swoja pracą I wyjmij ręce z kieszeni.
użytkownik
23 wrz (25 dni temu)
23 wrz (25 dni temu)
Proponuję założyć własną firmę!!! Będzie czysta i będziesz sama sobie równa.
Niestety w każdym zakładzie są i będą starzy doświadczeni i młodzi którzy na początku generują buble zanim się nauczą. Chyba że skład się nie zmienia, ale takich firm niema.
A jeszcze się taki nie narodził by wszystkim Polakom dogodził.
użytkownik
23 wrz (24 dni temu)
23 wrz (24 dni temu)
Tak też uczynię mały ZUS dla firm od nowego roku zachęca do założenia własnej firmy.
użytkownik
25 wrz (22 dni temu)
25 wrz (22 dni temu)
To prawda to co dzieje się na produkcji i to co przekazuje się szefowi jak jest to dwie rożne wersję.Tak jest wszystko kreowane od dawna by laury zbierali liderzy i kontro.(sami siebie chwalą na wzajem do szefa )a nie ludzie pracy ,którzy wykonują mrówczą pracę .Ludzie tu tak wszystko potrafią zrobić ,że żaden kontroler tu nie jest potrzebny dać tych z kontro na magazyn tam sa braki w ludziach przecież uprawnienia mają WJO.
użytkownik
26 wrz (21 dni temu)
26 wrz (21 dni temu)
Lider za to bierze duże pieniądze bo jest i ma być odpowiedzialny za produkcję a nie za to ,że ma tytuł Lidera .On nie bierze czegoś na siebie dla jasności on odpowiada za wszystko na swojej zmianie .Więc nie mówcie, że coś wziął na siebie prawda jest taka ,że to on czegoś nie dopilnował.Boże jaka spychologia w tym zakładzie aż dziwne ,że jeszcze to wszystko funkcjonuje.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

sad

Kirchhoff gniezno

Pod gołębiem

ispot

SAD POlska

salesmanago

poznań

tsl chełm

zre katowice

euro labora

kubrak

LACROIX

pronobel

wrocławski park wodny

siemens

metrix

grządka

sena

pneumat system

pneumat

orkla care

green center

polsuper

pol super

Toyota bielany

Instytut Morski

Pizza hut wrocław

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin