test

Opinie o Oil Center - Wrocła

Korzystałeś z usług Oil Center - Wrocła? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): ostatni sprawiedliwy
Data: 2015-06-12 06:01

Wizyt: 5124
Komentarzy: 129
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
12.06.2015 (3 lata temu)
12.06.2015 (3 lata temu)

Oil Center - Wrocła

Potwierdzam ,ściema z formą zatrudnienia . Wycieczka dla bezrobotnych nawet 400 km na rekrutacje bez partycypacji w kosztach to gruba przesada....
autor
25 sie (miesiąc temu)
25 sie (miesiąc temu)
Nie masz tam zadnych szans na rozwoj!!!!!!
autor
25 sie (miesiąc temu)
25 sie (miesiąc temu)
Popieram. Olicenter to tonacy co brzytwy sie chwyta. Tyle czasu minelo i nic zero zmian. Ciekawe kto tam tymi niby pozytywnymi wpisami próbuje ratować wizerunek firmy. Moniko? Jacku? Zapomnieliśmy juz jak zamiast godnej umowy płaciliscie ludziom pod stołem? Żal....
użytkownik
26 sie (miesiąc temu)
26 sie (miesiąc temu)
Może miała taką opinię kiedyś - jak prowadził to sam Jacek, który jest bardziej ludzki, choć czasem też podnosił głos na pracowników. Powinien on odsunąć od władzy córkę i jej kolegę, bo wszystko zniszczą. Spowalniają rozwój firmy - choć wydaje im się, że dobrze to prowadzą (firma aspiruje do zżarcia połowy rynku olejowego w całej Polsce, ale młodsze pokolenie skrupulatnie to uniemożliwia). Nowemu handlowcowi dają bazę klientów, którzy już byli odwiedzani przez innych i NIE CHCĄ z tą firmą współpracować, zarząd liczy na cud, że dzięki błyskotliwości jakoś ich przekonasz. Dział handlowy i jego założenia to jakaś pomyłka i nawet dziewczyny opiekujące się tym działem mają niewiele do gadania. Co chwilę zmiana zakresu działań i inne wytyczne. Marzą o tym by firma była wielkim przedsiębiorstwem ale zapominają, że przy takiej rotacji to zupełnie niemożliwe. Tracą świetnych pracowników i nie widzą w tym problemu. Szukają oszczędności tam gdzie nie powinni i nie chcą tracić poczucia władzy absolutnej... cóż... życzmy im powodzenia, bo bardzo się przyda przy takim podejściu.
użytkownik
26 sie (miesiąc temu)
26 sie (miesiąc temu)
Nie mają zupełnie pomysłu na marketing. Z tymi bazami klientów to prawda - handlowiec dostaje bazę klientów, którzy nie chcą z nimi współpracować, a często są w niej firmy, które to żadnego oleju nigdy nie kupowały bo nie potrzebują. Tu już naprawdę cudu trzeba by klienta pozyskać ;p Ktoś te bazy weryfikuje?? Bo jeśli robić to mają handlowcy bez wcześniejszej analizy biura, to trudno oczekiwać natychmiastowych efektów, tym bardziej przy jednoczesnej nieznajomości marki na rynku.
Ktoś pisał o kartach technicznych olejów Daytona- ja do swoich aut "tego" bym nie wlał.
użytkownik
29 sie (miesiąc temu)
29 sie (miesiąc temu)
Ja dostawałem bazę weryfikowaną przez opiekuna działu handlowego. Często jednak jest tak, że pracownik danej firmy, którą mam odwiedzić zgodził się na to spotkanie dla świętego spokoju. A całkiem na serio - nie ma zapotrzebowania o jakie byłby sens walczyć. Prośby o reklamę w lokalnych środkach masowego przekazu totalnie ignorują (nie chcą zaznajamiać szerszego grona ludzi z marką). Może firma się nie rozleci tak szybko. Na pewno jednak się nie rozwinie przy takim podejściu. Konkurują z innymi firmami, które działają w pozyskiwaniu klientów w ten sam sposób. Chociaż już dawno powinni zrobić coś więcej niż konkurencja
użytkownik
29 sie (miesiąc temu)
29 sie (miesiąc temu)
Jay Baer powiedział „Niech Twój marketing będzie tak przydatny, że ludzie będą chcieli za niego płacić”. Na rynku, na którym istnieje potężna konkurencja, są marki mające wyrobioną dobrą opinię - między innymi dzięki jakości produktów i reklamie, marketingowi - sprzedać dziś na takim rynku bez pojęcia o reklamie produktu jest baaaardzo trudno.
Bazy kopiuj wklej z neta, w KRS nawet nie weryfikowane czy istnieją, i tak handlowcy czas tracą, jakby go za dużo mieli na tłumaczenie klientom, że daytona to nie dżem, nie energetyk.
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
zadzwoń do siedziby firmy w Warszawie i tam zapytaj czy firma tam istnieje i działa (oczywiście jeśli gdzieś znajdziesz numer telefonu do tego fikcyjnego biura firmy w Warszawie) haha
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
dzwoń do siedziby firmy w USA chyba w mieście Orlando na Florydzie, tam Ci powiedzą czy jacusiowi z Wrocławia coś kiedyś sprzedali haha
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Blondii, a jakie masz IQ? ;-)
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
jacuś szykuj się skarbowy z wawy już po ciebie idzie i bedzie gorąco oj bedzie ;-)
użytkownik
1 wrz (miesiąc temu)
1 wrz (miesiąc temu)
Brak komunikacji. Brak RZECZYWISTEGO wsparcia handlowców. Bo pozorować to można wiele. Nawet to, że Daytona to marka solidna i konkurencyjna w stosunku do innych znanych marek - co prawdą nie jest. Rzeczywistość wygląda tak, że klient zamawia produkt, robisz rezerwacje w magazynie, a tam produktu brak...zero...what the f**k?? Nie raz, nie dwa... Klienci nie czekają, idą do innego dostawcy po produkty już znane, sprawdzone, a nie jakąś daytone. Klienci zamawiający dużo, i przy tym stali. I tyle z pracy handlowca. Pozory - mamy wszystko, a nie mamy nic.
użytkownik
1 wrz (miesiąc temu)
1 wrz (miesiąc temu)
Niby w jaki sposób można podnosic te kwalifikacje? Pytam od strony firmy, pracodawcy. Jakieś szkolenia? Kursy? Pracodawca dopłaca do jakichś szkoleń? Nie zauważylem.
użytkownik
2 wrz (miesiąc temu)
2 wrz (miesiąc temu)
To jest portal z informacjami o pracodawcach, nie o pasjach czy samokrytyce poszczególnych pracowników. Cieszę się twoim szczęściem kimkolwiek jesteś aczkolwiek wróćmy do meritum sprawy. Nie polecam tam pracy nikomu. Może komuś, kto nie wie co z czasem zrobić, ale nie komuś kto chce pieniądze zarabiać. Podstawa średnia. O premię przy tych produktach, ich cenach, reklamie, szkoda gadać. Benefitów pozapłacowych brak. I parcie na przejście na własną działalność, z wg mnie z nieco jednostronną umową agencyjną. Po to jest ten portal, by ludzie wymieniali się na temat tej czy innej firmy informacjami. Chociażby po to aby nie nadepnąć na minę. Pisanie "a byłym pracownikom polecam żyć dalej i nie oglądać się za siebie" przeczy temu portalowi.
użytkownik
14 wrz (miesiąc temu)
14 wrz (miesiąc temu)
xxxxxxx
użytkownik
15 wrz (miesiąc temu)
15 wrz (miesiąc temu)
@Irek źle słyszałeś. Poczytaj poniższe opinie na tym czy innym forum.
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
18 wrz (miesiąc temu)
Irek, szukaj firmy rozwojowej a nie firmy,która ma dużą rotację pracowników .Brak stabilizacji,brak zarządzania ,brak profesjonalizmu. Jeżeli nie szanujesz swojego czasu i nerwów to próbuj.
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
18 wrz (miesiąc temu)
Paulina nie odpowie bo juz dawno tam nie pracuje. . Chyba zabrakło jej zapału albo zrozumienia ze strony zarządu.. A po Paulince była kolejna dziewczyna, która również szybko zrezygnowała..
użytkownik
20 wrz (miesiąc temu)
20 wrz (miesiąc temu)
Chyba najbardziej rozbudowany w tej firmie powinien być dział kadr ;ppp
użytkownik
21 wrz (miesiąc temu)
21 wrz (miesiąc temu)
Nie rozumiem, co masz na myśli pisząc ,,brak stabilizacji, brak zarządzania, brak profesjonalizmu"? Nie zauważyłem, żeby w tej firmie pojawiał się któryś z tych problemów, a pracuję tutaj już trochę czasu ;) Jak dla mnie uczciwy pracodawca. Jeśli ma się chęci do pracy, to nie marnuje się tutaj czasu i można podnosić swoje klasyfikacje :) Wystarczy trochę ambicji :)
użytkownik
21 wrz (miesiąc temu)
21 wrz (miesiąc temu)
Nie rozumiem co masz na myśli pisząc "i można podnosić swoje kwalifikacje". A jakieś konkrety? Bo to, że ktoś pracownikowi nie zabrania podnosić kwalifikacji to bez łaski. Ta firma wg Ciebie umożliwia to dając coś od siebie?
Poziom ambicji każdy ma inny. Mój nie pozwalał mi tam zostać.
użytkownik
25 wrz (26 dni temu)
25 wrz (26 dni temu)
Ok, rozumiem, że Twój poziom ambicji nie pozwolił Ci zostać, ale to dlatego od razu odradzasz pracę w tej firmie zainteresowanym?
użytkownik
25 wrz (26 dni temu)
25 wrz (26 dni temu)
A ja zgadzam się z Pauliną. Mam wrażenie, że pracownicy są tutaj bardzo rozczeniowi i zamiast zwrócić się do odpowiednich osób w firmie, piszą o problemach tutaj. Wypłata jest w porządku. Wiadomo, że mogłoby być lepiej, jak wszędzie ;), ale najgorzej też nie jest. Jak najbardziej zgadzam się z tym, że wiele zależy od własnego zaangażowania i podejścia do pracy :)
użytkownik
26 wrz (25 dni temu)
26 wrz (25 dni temu)
Śmiech
użytkownik
27 wrz (24 dni temu)
27 wrz (24 dni temu)
Nadal nie odpowiedziałes jak te kwalifikacje można tam podnosić? Jakieś szkolenia? kursy? Bo dobrze się kreują, a rzeczywistość trochę inna.
użytkownik
27 wrz (24 dni temu)
27 wrz (24 dni temu)
A chciałeś podnosić swoje kwalifikacje? Ja nie widziałem, żeby komukolwiek tego odmówiono, jeśli było to związane ze stanowiskiem pracy. Jaka jest różnica między tym, co jest kreowane Twoim zdaniem, a rzeczywistością? :)
użytkownik
27 wrz (24 dni temu)
27 wrz (24 dni temu)
Co rozumiesz przez określenie ,,brak rzeczywistego wsparcia handlowców"? Czego Ci brakuje ze strony handlowców? Jak dla mnie robią to, co powinni robić. No i chyba trochę przesadzasz. To, że czasem brakuje jakiegoś produktu nie sprawia, że Daytona od razu jest słabą marką. Nadal jest silna i konkurencyjna patrząc na wybór produktów i ich jakość. I klienci o tym wiedzą
użytkownik
27 wrz (24 dni temu)
27 wrz (24 dni temu)
To forum dotyczy pracy w firmie, a nie produktów marki... Jak macie jakieś wątpliwości to wystarczy zwrócić się do miejsca, w którym kupowaliście oleje. Mi pomocy nie odmówili
użytkownik
25 sie (miesiąc temu)
25 sie (miesiąc temu)
I to prawda. Nie ma takiego oleju jak Daytona nie ma takiej firmy to fikcja. Wszystko odbywa się na terenie centrali, na placu lub w magazynie pracownicy wlewaha ten olej (zupełnie innego producenta) drukuja naklejki i już. Świadectwa jakości ca tworzone przez owa super córkę którą mysli że trzyma rękę na pulsie. Przykre ale to xxxxxxx kiła i mogiła. Żal tylko tych wszystkich świetnych ludzi którzy mieli ogromne doświadczenie i długoletnie staże i poszli w cholerę z dnia na dzień. Były szef sam do tego doprowadzil jego wybuchy agresji wobec ludzi bylo slychac w calej dzielnicy.
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
leją w magazynie na kominiarskiej z mauzerów czy z beczek tę popelinę z jasła pod hamerykańską nazwą daytona?
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Czy ktoś z Daytony może wypowiedzieć się na temat pochodzenia tego oleju? Coś wiecej niż "z Polski", "z zagranicy"?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pabo

polbau tera group

Energozam

Huhtamaki

Huhtamaki czeladz

inspector

hartbex

wojdyla nieruchomosci

utal urząd warszawa urząd

symphony barnsley

flame employment

mondi polska
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin