test

Opinie o PAKO LORENTE - Poznań

Korzystałeś z usług PAKO LORENTE - Poznań? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): basia
Data: 2014-01-10 17:17

Wizyt: 12353
Komentarzy: 106
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
10.01.2014 (4 lata temu)
10.01.2014 (4 lata temu)

PAKO LORENTE - Poznań

hmm jak ktos u mamy mieszka na garnku to jako sprzedawca moze isc, bo za 1200 na reke ciezko wyrzyc
autor
13 lip (miesiąc temu)
13 lip (miesiąc temu)
@Sylwiaa, czy PAKO LORENTE docenia swoich pracowników poprzez udzielanie im pozapłacowych benefitów? Popularne są dofinansowania do kart sportowych czy udzielanie pakietu socjalnego. Czy firma w tej kwestii spełnia Twoje oczekiwania? A może dba o rozwój kompetencji swoich pracowników poprzez organizowanie szkoleń i udział w kursach podnoszących kwalifikacje?
użytkownik
13 lip (miesiąc temu)
13 lip (miesiąc temu)
Pako Lorente doba o podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników.
użytkownik
19 lip (29 dni temu)
19 lip (29 dni temu)
Lubię modę więc i praca mi odpowiada. Jeśli ktoś tego nie lubi to może się męczyć w takiej pracy. Wiadomo, nie wszystko jest dla każdego. Jak dla mnie spoko :)
użytkownik
12 lip (miesiąc temu)
12 lip (miesiąc temu)
Warunki pracy jak i sama praca bardzo mi odpowiadają. Wynagrodzenie adekwatne co do obowiązków plus megaa fajni ludzie w pracy. Bardzo odpowiada mi ta praca ;)
użytkownik
25 lip (23 dni temu)
25 lip (23 dni temu)
Powiem tak - Jeśli lubisz modę to spodoba Ci się ta praca. Zdecydowanie..:) Warunki są bardzo dobre łącznie ze stawką.
użytkownik
5 lip (miesiąc temu)
5 lip (miesiąc temu)
Jestem zachwycony jakością ich koszul..Kupiłem jedną i wiem że nie ostatnią :) . Jak za taką jakość to cena jest idealna.
użytkownik
26 lip (22 dni temu)
26 lip (22 dni temu)
Sprzedawałam w tym sklepie koszule za 270 zł gdzie bawełny było 65% o czym klientom nie można było wspominać, dalej uważasz że jakość jest adekwatna do ceny?
użytkownik
7 sie (10 dni temu)
7 sie (10 dni temu)
Chodziłem w innych koszulach i nadal uważam, że te z Pako są najlepsze i tak.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

vertrapol

hellerman

słupca

konspol słupca

LiNA

rockwell

simbud

Przychodnia weterynaryjna inka

Inka gora

Jeronimo

transcom system

transcom

małgorzata żurowska

Joanna Jagiełło-Podgórska

nakatomi

Mercer

mbf

takeda

ceris

ceri

Lina medical

Argaz

Technitel

Recticel

superbet

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin