test

Opinie o Peek & Cloppenburg - Warszawa

Korzystałeś z usług Peek & Cloppenburg - Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): anonim
Data: 2009-01-22 16:52

Wizyt: 14000
Komentarzy: 182
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
22.01.2009 (9 lat temu)
22.01.2009 (9 lat temu)

Peek & Cloppenburg - Warszawa

jest naprawde ok! ja pracuje od miesiąca na 3/4 etatu mam więcej niż w innym
sklepie na cały nadgodziny płatne 100%. Atmosferta super i szanują człowieka! to
co piszę to prawda w 100%. Myślę ,że z prowizją bez nadgodzin ok 2200 wyciągne!
w zadnym sklepie tyle nie zarobię a royall collection nie ma startu-wiem bo mam
tam kumpele.
Warto dodać ,ze nikt tu o klienta się nie bije miałem już kilka prac ale nigdzie
nie było tak fajnych ludzi!
autor
24 maj (4 miesiące temu)
24 maj (4 miesiące temu)
@Wiolka, czy masz doświadczenie w pracy w Peek&Cloppenburg? Wnioskuję, że nie podoba Ci się zachowanie klientów, a jak jest z samymi warunkami pracy? Możesz powiedzieć, czy pracodawca oferuje ciekawe benefity? Może są jakieś wyjścia integracyjne dla pracowników?
użytkownik
30 maj (4 miesiące temu)
Firma nie ma do zaoferowania żadnych benefitów, a to co tam się dzieje to jakaś paranoja. pracowałam kiedyś w Warszawie, w dwóch sklepach p&c... szczerze odradzam. Wykorzystywanie ludzi, złe traktowanie podchodzące pod mobbing to codzienność w sklepie w Reducie. Zmuszanie pracowników do podpisania papierów dotyczących łamania doby pracowniczej mówiąc, że to warunek by dostać noworoczna podwyżkę. Działanie na niekorzyść pracowników tak by sami się zwolnili. Brak godzin na wydanie i odrabianie godzin w magazynie zewnętrznym. Kierowniczka Pani Aleksandra Z nadużywa władzy...zabrania ładowania telefonów w praca, mówiąc że regulamin na to nie pozwala a sama codziennie ładuje co jest śmieszne, mszczenie się na pracownikach za zwolnienia. Wcześniej wspominane działanie na niekorzysc pracownika tak by się zwolnił (np.niekorzystny grafik na tle innych pracowników, robienie na złość na każdym kroku). Kiedyś powiedziała, ze stawia kolejkę wszystkim jeśli doprowadza ze zwolni się jedna z osób tam, tylko dlatego, ze jakoś jej nie przypadła do gustu(Zwolniła się), do tego Pani Aleksandra wygląda jakby wpadła twarzą do wiadra z fluidem a jedyne na czym się zna to paznokcie i rzęsy, bo na pewno nie na zarządzaniu sklepem. Odkąd zmieniła sie całkiem kadra kierownicza która przyszla z Arkadii ten sklep stał się dnem, ci ludzie nic tam nie ogarniają i mam wrażenie, ze zwykły sprzedawca ma tam większe pojęcie o tym co dzieje się w tym sklepie niż oni. To są totalnie niekompetentni ludzie... długo by wymieniać, NIE POLECAM na prawdę ???? miałam dosyć pracy z takimi ludźmi i w dwa dni znalazłam pracę tak samo płatna jak ta, ale z dużą ilością benefitów, lepsza atmosfera i o zdecydowanie lepszym systemie premiowym.
użytkownik
5 cze (4 miesiące temu)
5 cze (4 miesiące temu)
Zamiar marudzić może warto pójść z takimi sprawami o szczebel wyżej. Skoro już odeszła, to bądź na tyle odważna, żeby coś zrobić a nie wylewac żale na forum.
Przecież tam też pracują ludzie, którzy nie narzekają to chociaż zrobisz coś dla innych. Chyba, że jednak to Ty jesteś po prostu leniem dlatego musiałaś się zwolnić.
użytkownik
31 maj (4 miesiące temu)
31 maj (4 miesiące temu)
Najwięcej płaci, serio? haha też pracowałam w wielu sklepach, ale z tym stwierdzeniem się ni zgodzę. Niedawno odeszłam z peeka i znalazłam lepiej płatną pracę w handlu.
użytkownik
7 wrz (miesiąc temu)
7 wrz (miesiąc temu)
UWAGA! Przestrzegam przed zakupami w tej firmie. Zrobiłam zakupy przez internet i oczywiście zapłaciłam. Jak się okazało po kilku dniach gdy paczka do nie nie dotarła - zagubili ją! Pani na infolinii mnie poinformowała, że nie jestem odosobnionym przypadkiem i że takie sytuacje mają ciągle miejsce. Za każdym dniem gdy do nich dzwonię otrzymuję inne informację. Przestrzegam ponieważ mnie ta sytuacja bardzo stresuje i nikomu nie polecam.
użytkownik
11 cze (4 miesiące temu)
11 cze (4 miesiące temu)
Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać?
użytkownik
20 cze (4 miesiące temu)
Haha leniwa i znalazłam drugą prace ? Zreszta ta praca nie jest ciężka więc nie wiem co ma do tego lenistwo. Wylewać żale? Hmmm... może się nie znam, ale wydaje mi się, że to forum jest po to by dzielić się opinią. Mam iść o szczebel wyżej? Zwolniłam się po to, żeby się nie pier... z tym i teraz jeszcze będę tracić swój czas i nerwy żeby z nimi walczyć ???? inni ludzie nie narzekają, a skąd wiesz ? Bo nie piszą na forum?Hahahaha każdy najmądrzejszy.
użytkownik
20 cze (4 miesiące temu)
Poza tym skąd wiesz, że nie poszłam szczebel wyżej ? Ciekawe
autor
22 cze (3 miesiące temu)
22 cze (3 miesiące temu)
@NiezadowolonyByłyPracownik, piszesz o tym, że zmieniłaś pracę i teraz masz dostęp do benefitów, a czy pracodawca Peek&Cloppenburg nie oferuje ich w ogóle? Może zależy to od stażu pracy? Czy w tym miejscu odnajdą się także osoby bez doświadczenia? Może firma oferuje szereg szkoleń podnoszących kwalifikacje?
użytkownik
2 sie (2 miesiące temu)
2 sie (2 miesiące temu)
Co robi sie na stanowisku kasjera, oprócz kasowania?
użytkownik
2 sie (2 miesiące temu)
2 sie (2 miesiące temu)
Idealnych firm nie ma ale niestety najwięcej narzekają byli pracownicy, którym nie udało się pozostać w firmie.
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
Tak. To jest ten argument. Jaka pani mądra. Awans wisi nad panią. Tak trzymaj. Będziesz wielką ukladaczka i skladaczka !
użytkownik
22 wrz (29 dni temu)
22 wrz (29 dni temu)
"Nie udało sie"? Dobre sobie...pracownicy tej firmy odchodza bo nie są w stanie dłużej znieść tego co się tam dzieje. 10h zmiana często 6 dni z rzędu (11 h zmiana kasie) ciśnienie na karty klienta ale uwierzcie ze nie ma na kim tych kart robić bo sklep przez działanie kierownictwa traci klientów. Jeżeli planujecie zatrudnić się w tym miejscu to szczerze odradzam. Bardzo dziwne układy pomiędzy dyrektorem głównym a dyrektor sklepu w Arkadii jeżeli chodzi Mokotów to panuje tam atmosfera paniki i chaosu
użytkownik
3 sie (2 miesiące temu)
3 sie (2 miesiące temu)
Ciekawe czy jeszcze pracujesz...bo ja pracuje w PC w Mokotowie widocznie jesteś inaczej traktowana od całej reszty
autor
3 sie (2 miesiące temu)
3 sie (2 miesiące temu)
xxxxxxx
autor
4 sie (2 miesiące temu)
4 sie (2 miesiące temu)
@Alba, czy mogłabyś powiedzieć jaką umowę dostaje nowo zatrudniona osoba? Czy można liczyć na dodatki do podstawowego wynagrodzenia? Na jakim stanowisku pracujesz i jaki jest Twój zakres obowiązków?
użytkownik
5 sie (2 miesiące temu)
5 sie (2 miesiące temu)
Pólka "s" zaprasza na rozmowę. Chętnie odniosę sie do wszystkich wpisów :-)
Pozdrawiam
użytkownik
5 sie (2 miesiące temu)
5 sie (2 miesiące temu)
Alba. Słabe to, co piszesz..
Pracuje w Moko. Kierownictwo jest spoko. A że wymagają to chyba normalne. To praca nie wakacje.
Idź na piwo i wyluzuj. Głupoty wypisujesz. Kompleks jakiś masz czy co..
użytkownik
6 sie (2 miesiące temu)
6 sie (2 miesiące temu)
Ja również uważam, że Alba wypisuje bzdury. Kiepskie jest tylko to, że ktoś taki pracuje z nami i jest na tyle żałosny i jest na tyle nie szczery, że nie zwolnił się jeszcze..
Odejdź człowieku i nie psuj atmosfery!!
Poziom słownictwa i wulgaryzmów wskazuje na niski poziom inteligencji.
użytkownik
10 sie (2 miesiące temu)
10 sie (2 miesiące temu)
Po co pracujesz jeszcze? Jest tyle innych zawodów. Domyślam się kim jesteś. Najpierw naucz się lubić ludzi, a dopiero potem oczekuj tego od innych największy psuju atmosfery na sklepie z wiecznie niezadowoloną miną.
użytkownik
10 sie (2 miesiące temu)
10 sie (2 miesiące temu)
A czy ktoś może powiedzieć ile się zarabia w pc? Byłam na rozmowie i usłyszałam kwotę netto bardzo zadowalająca. Po czym przy ustalaniu warunków pracy kwota netto stała się kwotą brutto... Czy ktoś może coś powiedzieć na ten temat? Ile się zarabia na 3/4 a ile na pełny etat?
autor
14 sie (2 miesiące temu)
14 sie (2 miesiące temu)
@K.S., rozumiem, że Ty też pracujesz w Peek & Cloppenburg. Do tamtego komentarza możesz się odnieść tu, na forum. Jeśli nie zgadzasz się z jego treścią to napisz swoją opinię o pracy w tej firmie.
@Ela83, zgadzam się z Tobą - to normalne, że kierownictwo wymaga, aby pracownicy wykonywali swoje zadania. Możesz opisać na jakim stanowisku pracujesz i jakie są Twoje obowiązki? Czy uważasz, że praca, którą wykonujesz jest adekwatna do wynagrodzenia?
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
28 sie (miesiąc temu)
W Gdańsk by świetnie pasowało powiedzenie " Gdzie kucharek 6 tam nie ma co jeść" proces rekrutacji to jakiś poziom 3 na 10. Nie udawaj mądrego i nie chwal się osiągnięciami bo wiesz urazisz ambicję specjalistki od nic nie robienia i po tobie! A nie ma nic gorszego jak urażona ambicją malowanej lali. Koszmar! ! ! W takich warunkach to nic nie zrobisz ciekawego dla siebie. Nie ludź się. Dobre czasy tego sklepu już za sobą mają.
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
28 sie (miesiąc temu)
No patrzcie! Uderz w stół a nożyce się odezwą. Normalnie pierwsza firma fair Play w Polsce :)) No tylko modlić się o pracę. Papa dotknięty "palcem" przez szczęście.
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
28 sie (miesiąc temu)
To napisz ty. Konkretnie! ! ! Bo wszyscy piszą wszystko i nic!
użytkownik
28 sie (miesiąc temu)
28 sie (miesiąc temu)
To policzek i laurka dla działu HR sklepu! Ha ha ha . Zawodowcy! A Gdzie kwalifikacje? Ktoś widział?
użytkownik
3 wrz (miesiąc temu)
3 wrz (miesiąc temu)
Sklep w Katowicach w Galerii katowickiej a także cała sieć ! Nie polecam zakupów! Reklamuje portfel z rozprutym suwakiem odpowiedz ze wada użytkowania, ponieważ był użytkowany niewłaściwe ! Pomimo opinii biegłego rzeczoznawcy i odwołania się od reklamacji podtrzymuja swoje założe wyjaśnienia.
użytkownik
7 wrz (miesiąc temu)
7 wrz (miesiąc temu)
UWAGA! Przestrzegam przed zakupami w tej firmie. Zrobiłam zakupy przez internet i oczywiście zapłaciłam. Jak się okazało po kilku dniach gdy paczka do nie nie dotarła - zagubili ją! Pani na infolinii mnie poinformowała, że nie jestem odosobnionym przypadkiem i że takie sytuacje mają ciągle miejsce. Za każdym dniem gdy do nich dzwonię otrzymuję inne informację. Przestrzegam ponieważ mnie ta sytuacja bardzo stresuje i nikomu nie polecam.
użytkownik
14 wrz (miesiąc temu)
14 wrz (miesiąc temu)
Można. ..jak trafisz na fajnych ludzi (którzy prędzej czy później odejdą) to mimo tego całego szamba które jest juz tam pewnie od wielu lat, zniesie sz ten cały xxxxxxx i wyzysk
użytkownik
19 wrz (miesiąc temu)
19 wrz (miesiąc temu)
Firma w białych rękawiczkach łamie prawa pracownika zmieniając bez ustaleń grafik. Praca jest ponad ustalona w umowie normę ( nadgodziny wypłacają raz w roku ) żądnych bonusów dodatkowych (opieka zdrowotna cxy karta sportowa). Umowy wyglądają bardzo różnie ale nie polecam pracować na pół czy 3/4 etatu bo i tak pracujesz więcej a nie widzisz za to pieniędzy. Atmosfera bardzo sztywna. Trochę jest to tak ze sklep sobie nie radzi z utratą klientów i obwinia za to szeregowych pracowników. Nie polecam
użytkownik
19 wrz (miesiąc temu)
19 wrz (miesiąc temu)
Ej sorry ale Firma ma takie zasady ze daje wszystko do mierzenia. Ja w galerii mokotów dostałem do mierzenia koszule która była zasyfiona od brudu. Przyniosła mi ją "pani" która stwierdziła że to przecież tak jest po klientach...o co chodzi? Kto tym zarządza? Albo zmieńcie zasady ze nie dajecie koszul zapak9wanych do mierzenia i dawajcie konkretny fason albo zmieńcie ludzi którzy tym xxxxxxx em zarządzają to jest niesłychane żeby dać klientowi brudna koszule do mierzenia i wołać za to 400 zl. Nie obwinia pracowników na tym dziale bo to nie ich wina ale "pani" przedstawiła się jako kierownik działu i nie widziała w tym nic dziwnego wręcz podając mi ją powiedziała "no jak pan chce to może pan ja sobie kupic hihi" żenada. To był kiedyś dobry sklep...robiłem tam zakupy przez lata obecnie....omijam szerokim lukiem
użytkownik
27 wrz (24 dni temu)
27 wrz (24 dni temu)
To akurat trafna opinia. Ciagłe zmiany grafiku z dnia na dzień. Zero życia prywatnego bo jak sie nie zgodzisz przyjsc to krzywo patrzą

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Pabo

polbau tera group

Energozam

Huhtamaki

Huhtamaki czeladz

inspector

hartbex

wojdyla nieruchomosci

utal urząd warszawa urząd

symphony barnsley

flame employment

mondi polska
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin