test

Opinie o Perła - Browary Lubelskie - Lublin

Korzystałeś z usług Perła - Browary Lubelskie - Lublin? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Trokan
Data: 2011-09-27 16:37

Wizyt: 9152
Komentarzy: 418
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
27.09.2011 (6 lat temu)
27.09.2011 (6 lat temu)

Perła - Browary Lubelskie - Lublin

Witam prosze unikac pracy w zakładach Browaru Lublelskiego S.a Zwracam sie z uwagami wszystkich którzy ubiegaja sie o prace w Perle browarze Lubelskim. UWAGA !!!!! Płaca ok natomiast jest katożnicza praca i BRAK SZACUNKU OD PRACOWNIKÓW BROWARU (GRUBE DURNE BABSKA) MŁODYCH ŚWIERZYCH PRACOWNIKÓW WRZUCA SIE NA MYJKE ZESPOLONA Z URZĄDZENIEM ZWANYM INSPEKTOR niby prototyp a pochrzaniony na maxa jest to najgorsze stanowisko pracy na starym rozlewie piwa, ochrona najęta przez firmę czepia się pracowników nie mając do tego prawa, ludzie pracują na tzw śmieciowych umowach i nie znasz dnia ani godziny kiedy dostaniesz kopa w tyłek. Maszyny są stare i bezprzerwy wywalają głupie numery, a pracownicy browaru(umowa o pracę) czepiaja się i wyzywaja że nie wiesz jak to sie obsługuje, zamiast pomóc lub co kolwiek podpowiedzieć a mistrzowie maja wszystko gdzieś lataja i co sie stało co sie stało to Ty nie wiesz co sie stało. Tak że strzeżcie się.
autor
14 wrz (7 dni temu)
14 wrz (7 dni temu)
Jeśli chodzi o wolne weekendy to na wydziale rb1 i rb2 jest system pracy cztero brygadowej. pracujemy 7 dni ( np 1,1,1zm, 2,2,3,3) i nastepnie mamy 2 dni wolne, raz w miesiacu jest wolne 3 dni i jest to własnie weekend (piatek, sobota i niedziela). w przypadku rozlewu rb3, puszki i keg system pracy to 3 brygadówka więc teoretycznie wszystkie weekendy maja wolne (mówię teoretycznie bo różnie to bywa, czasem trzeba przyjsc na weekend normalnie cala brygada, czasem jest potrzebny jakis pracownik na wydzial ktory pracuje w weekendy) WAŻNE - nadgodziny wypłacane sa co kwartał. jeśli nic nie wypadnie po drodze to można sobie złapac ze dwie czy trzy dniowki a sa one płatne 100 lub 200 procent (święta). chyba ze sa zaplanowane przestoje typu przeglady techniczne to dostajemy wolne i nie odrabiamy tego tylko jest to zabierane z kwartalnych nadgodzin
użytkownik
14 wrz (7 dni temu)
14 wrz (7 dni temu)
nie pisze o wszystkich i wcale nie uwazam, że napisałem coś co jest niesprawiedliwe. nazwałem leniwymi ludzi, którzy są poprostu leniwi więc stwierdziłem fakt. rozumiem ta niesprawiedliwosc, ktora Cie dotknela ale zauwaz ze straciles wlasnie ta premie przez takich ludzi. przez ludzi, ktorzy wykorzystuja UŻ na kaca i na lenistwo ( byli i sa tacy ktorzy UŻ maja wykorzystane zaraz na poczatku roku). kazde uz dezorganizuje prace. jesli wszyscy by brali tak jak ty tylko w razie koniecznosci (byloby ich duzo mniej) to te premie by byly. podobnie jest z l4 - uczciwi pracownicy na tym traca. podsumowujac - mi zalezy na pracy, zalezy mi na premii, chce miec spokojna glowe i dobra opinie. ale wiem ze jeśli podwinie mi sie noga i bede musial wziąć UŻ, lub jesli zachoruje i bede zmuszony pojsc na l4 to strace ta premie tak jak ty, i tak jak ty bede czul sie niesprawiedliwie potraktowany a to przez ludzi, ktorzy nie przychodza bo sie upili, przez to, że oni wola impreze niz premie to traca ja rowniez inni
użytkownik
14 wrz (7 dni temu)
14 wrz (7 dni temu)
Zauważ, że lepiej jest mieć większą kasę na umowie a mniejszą premie, niż mniej na umowie a większą premie. uznaniówka wlicza się do dochodu, ale nie do świadczeń. oddalbym ta premie a wolałbym miec 3100 na umowie
autor
15 wrz (6 dni temu)
15 wrz (6 dni temu)
Muszę Panu przyznać rację odnośnie tych premii uznaniowych, pracuje w Perle już kilka lat i muszę niestety powiedzieć, że w ostatnich miesiącach naprawdę te premie zmalały o połowę. Nic z tych rzeczy, że się nad sobą użalam tutaj na forum, tylko piszę jak jest.( Nie tylko mi moim kolegom również, nie wiem czym to jest spowodowane tak naprawdę). Słyszałem od pracowników, że już ponoć za Uż pan kierownik nie zabiera premii.
użytkownik
16 wrz (6 dni temu)
16 wrz (6 dni temu)
Rozumiem, tylko dlaczego mają na tym tracić sumienni, uczciwi, chcący pracować pracownicy. Jeżeli ktoś przychodzi do pracy pod wpływem alkoholu to jest to niedopuszczalne i niepoważne. Wiem o kim piszesz. Nie będę rozplątywał dyskusji, ponieważ nie ma sensu ,chłopak już za to odpowiedział.( zwolnieniem dyscyplinarnym oczywiście). Moim zdaniem ta ogromna rotacja pracowników też napewno wpływa, że nie ma umów na czas nieokreślony ( dobrze, że mamy wreszcie zmianę kodeksu pracy). Nie powinno tak być absolutnie, że negatywna opinia danego pracownika wpływa na innych.
użytkownik
16 wrz (6 dni temu)
Prawdą jest zatem, że Pan kierownik nie zabiera już premii uznaniowej za Urlop na żądanie. Widzisz Drogi Panie kadry nic o tym nie wiedziały, że za Uż zabiera Pan kierownik premię. W jakimś tam stopni powinniśmy podziękować ludziom, którzy chcą podzielić się z Nami swoją opinią na temat pracy w Perle. Naprawdę jestem Pana w stanie zrozumieć, bo to jest oczywiście bardzo niesprawiedliwe traktowanie pracownika i myślę, że nie wymaga już to jakiejkolwie dyskusji. Dużo takich pracowników było w Perle co zabierało im się ich cieżko żarobione pieniądze za Uż a chcieli wyjaśnić dlaczego tak to zawsze usłyszeli; Jak ci nie pasuje zawsze można się zwolnić, nam na tobie nie zależy. W mojej ocenie to też jest bardzo złe podejście do pracownika, ale zostawię to dla Państwa bez komentarza. Czasy się zmieniły pracy jest do groma, więc po co się męczyć.
użytkownik
16 wrz (6 dni temu)
Zapomniałem napisać z tą premią uznaniową było podobnie jak z Panem Szkoleniowcem, zwróćcie Państwo uwagę na to. Zawsze Pan kierownik przedstawiał tego Pan jako wzór dla pracowników( serio jaki ten wzór był; Błagam litośći!!, teraz nie wiem bo już nie pracuję i dlatego nie piszę na tego Pana). Również nie polecę tej pracy w Perle, ponieważ nie szanuje się tam wogule pracowników.
użytkownik
16 wrz (6 dni temu)
Ja pierdziele co to za gość z RB. Pracuję na magazynie ale go nie kojarzę. Popytaj ziomków z pracy. Naprawdę Pan kierownik awansował go na szkoleniowca.
autor
16 wrz (5 dni temu)
16 wrz (5 dni temu)
Moim zdaniem napewno jest coś nie tak z tą firmą, warto zwrócić na to uwagę. Jak ty to szanowny użytkowniku Zdrawko zrobiłeś, że zebrałeś aż tyle głosów tutaj. Jak w życiu tyle nigdy nie miałem na Facebooku.
użytkownik
16 wrz (5 dni temu)
16 wrz (5 dni temu)
Naprawdę tak sądzisz, że wszystko jest ok.
autor
17 wrz (5 dni temu)
17 wrz (5 dni temu)
Słuchajcie Panie i Pankwie wy też tak mało dostajecie teraz premii uznaniowej jak ja. Czemu tak mało jest????
użytkownik
17 wrz (4 dni temu)
17 wrz (4 dni temu)
To bardzo proste jest akurat dostaliśmy podwyżki i stąd ta bardzo niska premia uznaniowa. Sam również takiej niskiej premie uznaniowej jeszcze nie miałem jak pracuje w tym zakładzie. Myślę, że związki zawodowe mogły by powalczyć aby mieć stałą mniej więcej to premię.
autor
18 wrz (3 dni temu)
18 wrz (3 dni temu)
Jeżeli Ci nie pasuje zawsze można się zwolnić, Nam na tobie nie zależy hehehe
użytkownik
19 wrz (3 dni temu)
19 wrz (3 dni temu)
Moim zdaniem powinno być tak, że tam premia uznaniowa powinna być mniej więcej stała i równa dla pracownika. Mogły by związki zawodowe oto powalczyć w Perle. Również zgadzam się z Państwem, że tej premii coraz mniej jest z miesiąca na miesiąc. Sam również w tym miesiącu dostałem premii - 60 %.
użytkownik
19 wrz (3 dni temu)
19 wrz (3 dni temu)
Może ktoś z Państwa nie zdaję sobie sprawy jaki mogą być poważne konsekwencje prawne w przypadku wypadku nie daj Boże ( osoba która nie ma uprawnień) . Osoba która jest odpowiedzialna za te grafiki moim skromnym zdaniem powinna jednak takie rzeczy bardziej kontrolować. Macie Państwo rację pracodawca nie może nas zmusić abyśmy wsiadali na wózek widłowy bez uprawnień.
użytkownik
wczoraj 18:27
PRZECZYTAJCIE DO KOŃCA. Koledzy i koleżanki wszystko co tu piszecie jest prawdą ALE BARDZO NACIĄGANĄ (poziom takiego dziennikarzyny z gminnej gazetki, który za wszelką cenę szuka sensacji) aż czuję się w obowiązku sprostować te kilka opinii napisanych bez kompletnie żadnego obiektywizmu. Pierwsza rzecz , która jest tu bardzo rażąca to rozdmuchanie sprawy z tym, że ktoś został wpisany na stanowisko obsługi wózka widłowego mimo tego iż nie miał uprawnień - fakt taka sytuacja miała miejsce, ale każdy to zignorował a sam zainteresowany nawet nie podejmował tematu bo logiczne było, że to była pomyłka - temat jest tu nadal rozdmuchiwany conajmniej jakby to był standard u nas i conajmniej jakby były naciski na pracowników bez uprawnień aby jeżdzili na wózkach (byłyby konsekwencje prawne, gdyby wsiadł na ten wózek i miał wypadek, ale chyba jest dorosły i wie, że nie powinien) - tak NIE JEST i trzeba to powiedzieć jasno. Druga sprawa odnośnie premii - fakt jest mniejsza, ale np w przypadku moich kolegów i koleżanek z brygady (i ogólnie z tego rozlewu) jest to różnica od 50 do 80 zł w dół. Kolega, który dostał premie mniejszą o połowe oraz kolega, który dostał mniejszą o 60% niech porozmawia z kierownikiem bo zapewne jest tego jakaś przyczyna. pozostali skorzystali na podwyzkach - premia mniejsza o kilkadziesiat złotych, ale stawka większa o 300 - 400. Jak kogoś boli ta mniejsza premia to zawsze może poprosić o powrót do poprzedniej stawki no i tamtej premii. Może tez nie każdy chce mówic jaka premie ma... W Perle wśród niektórych pracowników panuje przeświadczenie, że jak ktoś dostanie powyżej 500 zł premii to napewno donosi... Trzecie sprawa i dla mnie chyba najbardziej irytująca to biadolenie nad losem konkretnie dwóch osób a mianowicie: chłopaka, któremu nie została przedłużona umowa bo wg Was robił przestoje, ale pracował przecudnie a teraz jest w Stocku na rozlewaczce i całują go po stopach a sam dyrektor kłanie mu się w pas.... otóż - to, że w Perle rozlewaczka jest uznawana za maszynę "liderowską" to nie znaczy, że tak jest wszędzie. gdzie indziej poprostu może to być maszyna jak maszyna i obsługuję ja operator jak każdy inny. Zgodze się z tym, że był sumienny i pracował dobrze, ale nasze maszyny i nasza wydajność były dla niego za szybkie - w Stocku na liniach leje się (z tego co pamiętam) max 12 tys/h - to sporo więcej niz u nas leje sie piwa na rb1 - tzn gdyby został to tez byśmy tyle lali co w Stocku :) , ale fakt ja bym go nie zwolnił a poprostu poszukał mu innej maszyny. no i drugi baaaaardzo "pokrzywdzony", "uciemiężony" pracownik, który został wyrzucony bo biedak brał l4 bo taki chorowitek - takiego ''gagatka'' odkąd pracuje w Perle jeszcze nie widziałem - chodził jak chciał, kiedy chciał i miał za nic reszte brygady. Miał L4,NN i UŻ w krótkim odstępie czasu, więcej go nie było niż był, nigdy nie było wiadomo czy przyjdzie czy nie, ale wg wielu Was "kierownik go zwolnił za L4", "Nie wiedziałem, że można zwolnić za L4" itp itd. - nie, nikt go nie zwolnił za L4 - wyleciał za to, że był ch.. a nie pracownik. Byłby u Was na brygadzie to zobaczylibyście co to znaczy - na "dzieńdobry" szukanie zastepstwa, jeden operator na dwóch maszynach, długie przezbrojenia bo brak ludzi itp itd. Przedstawiacie na tym forum trochę fałszywy obraz pracy w Perle, bardzo naciągany i zalezy wam przedewszystkim na wyciaganie negatywów.
użytkownik
wczoraj 20:00
wczoraj 20:00
@Były pracownik, dziękuję za wypowiedź dotyczącą pracy w Perle - Browarach Lubelskich. Czy takie sytuacje, o których piszesz, często mają miejsce w tej firmie?
@Pracownik, dziękuję za szczegółowe wyjaśnienie! Myślę, że wszystko jest już teraz jasne dla osób chcących podjąć pracę w tym miejscu.
@abc, ciekawa uwaga. Długo już pracujesz w Perle - Browarach Lubelskich?
użytkownik
wczoraj 20:29
wczoraj 20:29
Łącznie z agencja pracy będzie to ponad 2 satysfakcjonujące mnie lata i napewno będzie dłużej. Jesli nie będzie gorzej to pewnie jeszcze ponad 30 lat w browarze przedemna :)

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Polli Partner

virtus

atm marklowice

orsay

KATALIZATORY.PRO

KATALIZATORY

Seito Warszawa

zortrax

Modelski

gaz system gaz sabre

oddział diament zielona góra

Bakaland

Zbroja

lumesse

acs

Mit media

grand parade

lux med

collabera

Cex

Castorama radom

Geberit

Kirchhoff

krakow

prevac

hotel piaskowy pszczyna

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin