test

Opinie o PHU DAKO Sp. z o.o., ul. św. Wojciecha 4, 44-100 Gliwice,

Korzystałeś z usług PHU DAKO Sp. z o.o., ul. św. Wojciecha 4, 44-100 Gliwice, ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): andrej
Data: 2016-03-07 19:32

Wizyt: 13846
Komentarzy: 916
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)

PHU DAKO Sp. z o.o., ul. św. Wojciecha 4, 44-100 Gliwice,

Lepiej się przestaw Panie koordynatorze jak masz na imię i ile ci płaca za te bzdury
autor
07.03.2016 (2 lata temu)
07.03.2016 (2 lata temu)
wczoraj rozmawialem tel. z jakas babka, masz mozliwosc rozliczenia się przez nich, tylko dobrze by bylo zebys sam zadzwonil, bo jak sie nie zainteresujesz to raczej nikt nie zadzwoni, za 2014 dostales jakies pieniadze z DE?
mi tam pasuje robvota, siedze juz ze szwagrem od kwietnia w Bremen, co 2 miesiace moge zjechac do rodziny, co do pieniedzy to na poczatku mi cos z rozliczeniem za paliwo nie grało, ale tak to nie moge narzekac
autor
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Cześć, czy był ktoś na pakowaniu części elektronicznych przy granicy francusko-belgijskiej? Jakie opinie ?
użytkownik
30 sie (miesiąc temu)
30 sie (miesiąc temu)
Witam, dostałem ofertę do sortowania owoców i warzyw w okolicach Lipska. Czy może ktoś się wypowiedzieć na temat tego miejsca? Jak praca? Jacy tam ludzie pracują? Jaka atmosfera w pracy? Czy ktoś poleca to miejsce? Proszę o szybką odpowiedź. Dziekuje
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
Z tymi zwolnionymi to zawsze tak jest, że oni nie wiedzą czemu ich zwolnili, a większość to skończone alkochlory co zasypiają do pracy i robią dużo poniżej normy. Jak człowiek jest dobry to ani polski ani niemiecki pracodawca nie będzie chciał się go pozbyć!
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
Mieszkania zawsze mają super, nie można narzekać, stawka zawsze netto do każdej oferty, zwrot za paliwo, dziwię się że tyle ludzi tu tak narzeka.
użytkownik
31 sie (miesiąc temu)
31 sie (miesiąc temu)
Hej czy ktoś z was wie ile doplacaja jeśli znajdzie się mieszkanie we własnym zakresie, ile wynosi dopłata na osobę?
użytkownik
2 paź (20 dni temu)
2 paź (20 dni temu)
Od 80 do około 200 euro oczywiście za okazaniem dokumentu najmu
autor
1 wrz (miesiąc temu)
1 wrz (miesiąc temu)
A dlaczego ? Coś więcej ?
użytkownik
3 wrz (miesiąc temu)
3 wrz (miesiąc temu)
250 euro
użytkownik
3 wrz (miesiąc temu)
3 wrz (miesiąc temu)
Część podobno w Dako nowi ludzie dostają już normalne umowy na cały etat. Wiecie coś na ten temat?
użytkownik
5 wrz (miesiąc temu)
5 wrz (miesiąc temu)
Czy ktoś jedzie od 10.09 na pakowanie kosmetyków?
użytkownik
2 paź (19 dni temu)
2 paź (19 dni temu)
hej. Ja właśnie mam zamiar wyjechać. Jesteś tam i mozesz wyrazić opinie ?
użytkownik
5 wrz (miesiąc temu)
5 wrz (miesiąc temu)
każdy tak ma. z tego 1000euro ci odejmą na polskie konto 150€ i dostaniesz na polskie konto. szkoda gadać... jak na chwile to można porobic a jak na dłużej to chyba biedowac tylko żeby coś odłożyć
użytkownik
6 wrz (miesiąc temu)
6 wrz (miesiąc temu)
Jak się upomną I tak potem zabierają w potrąceniach z zarobku Euro.
użytkownik
8 wrz (miesiąc temu)
8 wrz (miesiąc temu)
To dlaczego jak ludzie przyjerzdżają to szukają polaka w firmie a koordynatora żadnego nie ma . Wiem bo ja muszę tłumaczyć za darmo
użytkownik
8 wrz (miesiąc temu)
8 wrz (miesiąc temu)
Jaki koordynator, jak ja mieszkając w Niemczech i pracując bezpośrednio przez firmę muszę ludziom tłumaczyć za darmo żadnej pomocy z firmy nie ma ludzie nawet nie wiedzą na jaką zmianę mają przyjść

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

lagardere duty free

aelia

trenkwalder

Poltel

Indesit łódź

whirlpool łódź

szymanowska

archicom

gralbet

whirlpool

termetal

KORAB

budimex
casus

sekretariat kraków

sekretariat

Wspólny sekretariat

randstad tychy

randstad

Exclusive Białystok

geopartner

konsalnet poznań

konsalnet realizacja
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin