test

Opinie o Plaster So. z o.o. - Wodzisław Śląski

Korzystałeś z usług Plaster So. z o.o. - Wodzisław Śląski? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): tynkarze
Data: 2014-03-04 23:27

Wizyt: 6727
Komentarzy: 213
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
04.03.2014 (4 lata temu)
04.03.2014 (4 lata temu)

Plaster So. z o.o. - Wodzisław Śląski

Tynkarzom nie proponuje współpracy z tą firmą ,głupie umowy i kruczki po których potem maja pretekst do niewypłacania, olewackie podejscie do współpracy, brygady z łapanki.
autor
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
w nowym słowniku języka polskiego synonimem ciećkarzewicz określa się miernotę wyładowującego się na innych za własne błędy i porażki. Tacy ludzie się samo okaleczają własnymi myślami. Coś cię wyraźnie przerosło. Osoby za które się podszywasz to twoi jedyni przyjaciele.
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
Damianku jesteś naprawdę żenujący. Jedyne co Ci wychodzi to robienie w konia klientów. Dobrze wiesz, że jakby nie Twoje wpisy , to nic dobrego by tu o Plastrze nie było. Nikt nie jest zadowolony z waszych usług.
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
W 4 kwadratach też tak wygrażałeś ludziom?
Znam cie szmatławcu i twoją przeszłość powiem ci też jaka bedzie twoja przyszłość, na dnie. Idź z zazdrości żreć tę kore
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
Oj Damianku widzę ,że Cie już nerwy ponoszą. Gdzie komuś wygrażam? Piszę tylko prawdę.
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
Hehe.. a to dobre
użytkownik
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
idź z tym do psychiatry
użytkownik
18.12.2018 (2 miesiące temu)
18.12.2018 (2 miesiące temu)
stary xxxxxxx
użytkownik
18.12.2018 (miesiąc temu)
18.12.2018 (miesiąc temu)
Powyższe posty w sposób znaczący odbiegają od spraw, które powinno się tu poruszać. Do tych wpisów należy także i Twój. Zapewne pracujesz w firmie Plaster, a więc najlepiej byłoby, jakby Twoje komentarze oscylowały wokół tamtejszych warunków pracy. Czy nowo zatrudnieni pracownicy zarabiają tam na podsobnym poziomie, co Ci bardziej doświadczeni?
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
4 sty (miesiąc temu)
Pracowałem w tej firmie klika miesięcy . To co ludzie tu piszą jest hamskie i nie na miejscu w większosci . Znam firme od środka i wiem że są tam dobrzy fachowcy .Czasem może komuś coś nie wyjść i nigdzie nie jest idealnie ale to nie powod żeby tak mieszać z błotem . Zawsze dostawałem pieniądze na czas i nigdy nie zostałem oszukany nawet na złotówke . Atmosfera w firmie także pozytywna , sprzęt czasem ma prawo nawalic ale to urok rzeczy martwych .
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
4 sty (miesiąc temu)
Każdy ma inne oczekiwania i wymagania wobec danego pracodawcy, stąd jedni mogą go chwalić, a drudzy wręcz odwrotnie. Ważne jest jednak to, że akurat Tobie praca w firmie Plaster jak do tej pory odpowiada. Chętnie dowiemy się od Ciebie, na jakie warunki zatrudnienia mogą tam liczyć nowe osoby. Czy mają one dostęp do bezpłatnej opieki medycznej?
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
4 sty (miesiąc temu)
Raczej powinieneś się podpisać Tomek P. zamiast Tomek G. i zamiast pisać pracownik powinieneś pisać wspólnik - wtedy tak, dziś już nie. Ile razy coś ci się nie udaje tyle razy wylewasz na tym forum swoją czasze goryczy, dzisiaj trzeba ci przyznać że tym razem twój komentarz jest w miarę spokojny i w miarę neutralny, czego nie można już powiedzieć o twoich poniższych pseudo historyjkach.
użytkownik
5 sty (miesiąc temu)
5 sty (miesiąc temu)
To moj drugi post , pierwszy jest powyrzej . Pracowałem w tej firmie na wylewkach i dobrze wspominam ten czas . Jesi ktoś chce zarabiac to bez stresu zarobi w tej firmie .
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Damian Ja Cie prosza. To wy już robicie z Arturem wyreżyserowane dialogi , żeby było coś dobrego o Plastrze na forum?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

vegan

malinex

dar group wrocław

dar group

komodus

WSP

pbsz bytom

accenture

sindbad

thales

Opoczno Mila

Darboven

tmf

Instal Complex

levis

port lotniczy bydgoszcz

fideltronik

gsk

gsk poznan

atem

color graf

budostal

Ohp

eva hotel

eva

hotel eva

COTY

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorszapraca.net.pl | regulamin